Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105843 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12400 Gepost op: 6-12-2003, 11:38:41 »
LC, heel veel sterkte.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12401 Gepost op: 6-12-2003, 11:40:26 »
lctje: rot voor je, ook vanuit hier veel sterkte voor jou en je familie!  :-*

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #12402 Gepost op: 6-12-2003, 17:43:08 »
Vandaag naar Sneek geweest, waar mijn Opa woonde,
hij ligt daar nu in een uitvaartcentrum opgebaard.
Het bezoek heeft me erg goed gedaan, ook al word ik op dit moment wel een beetje emotioneel.

Woensdag is de begrafenis, m'n opa wilde graag dat ik met 4 neven naast de kist zou lopen en ik ga dit ook zeker doen, als eerbetoon aan hem.

lctje: rot voor je, ook vanuit hier veel sterkte voor jou en je familie!  :-*
LC, heel veel sterkte.
LC, heel veel sterkte! Ik weet dat het heel rot is om je opa te verliezen en vooral op zo'n manier. En als je iets kwijt moet, gewoon hier doen! Hier zijn heel veel lezende ogen!
Heel rot om te horen, sterkte LC en ook je familie.
Heel veel sterkte LC..!!!

En als je computer een beetje je uitlaatklep is, is dat niet vaag hoor...
Ik herken het wel een beetje
Hm :-\

Eigenlijk wilde ik een enorme post op rijm gaan schrijven (hoort toch wel echt bij 5 dec...) maarja vind ik nu ook n btje onaardig voor LC om zo overdreven vrolijk te gaan zitten doen hier (ok, niet dat men nu niet meer vrolijk mag doen maar ja... de barsfeer is dan toch net ff anders). Dus mss morgen of overmorgen.
Maar LC, heel erg veel sterkte.
Hee lieve LC,

Wat erg voor je! Heel erg jammer dat je je opa moet missen ... ik wens je heel veel sterkte. 

:-*  :-*
Hoi LC,

Ja, dan staat daar die wens voor iedereen die vanavond pakjes-avond viert. En jij moet het onverwacht overslaan. Erg moeilijk, om zoiets op 5 december te moeten meemaken.

In ieder geval zal pakjesavond voor jullie nu een heel vreemd gevoel gaan geven, ieder jaar.

Ik had hier een boel neer willen schrijven om je sterkte te wensen, maar daar heb je weinig aan. Daarom laat ik het ook maar hierbij. Sterkte de komende dagen, ook voor je familie.

Bedankt allemaal voor de steunbetuigingen.

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #12403 Gepost op: 6-12-2003, 18:36:41 »
LC, wat een naar bericht, ik wens je veel sterkte.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12404 Gepost op: 7-12-2003, 15:00:41 »
LC, heel veel sterkte! Ik hoop dat de fijne herinneringen aan je opa een steun voor je zullen zijn. :-[

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12405 Gepost op: 7-12-2003, 22:53:14 »
LC, heel veel sterkte voor jou en je familie!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12406 Gepost op: 8-12-2003, 12:52:04 »
LC, heel veel sterkte!
Ik hoop voor je dat je het kunt opbrengen om er woensdag toch een gedenkwaardige (als dat het goede woord is...) dag van te maken.

Nogmaals veel sterkte!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #12407 Gepost op: 8-12-2003, 17:54:08 »
Jemig dat is lang geleden...goeie avond allemaal!

Als eerst LC heel veel sterkte komende tijd. Ik zit nog een klein beetje in dezelfde sfeer als jij...mijn nicht (37) is twee weken terug overleden. Zij had hele zware epilepsie, dan weet je dat het opeens afgelopen kan zijn. Nu, naar een week intensivecare is ze overleden. Echt akelig. Dat waren dan ook twee harstikke zware en emotionele weken... :-\ Maarja alles gaat weer door...hoe vreemd ook...en ik zit gewoon weer elke dag op m'n stageplek (waar allemaal gehandicapte kinderen zitten...ook veel met epilepsie, dat is dan wel gek hoor).
In ieder geval sterkte!

Verder gaat het wel weer goed met mij. Stage verloopt lekker en sinterklaas was gezellig. Over twee weken vakantie, daar heb ik wel weer zin in! Straks heb ik rijles (nummero 32) en ik vind het echt te duur worden, dus ik hoop maar dat t goed gaat en dattie me keertje opgeeft!

Doeiii  :-*
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12408 Gepost op: 8-12-2003, 18:15:10 »
Nou fenn,

Jij dan ook. Veel Succes in deze tijd.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #12409 Gepost op: 8-12-2003, 19:48:39 »
Oei, wat een drama deze weken, sterkte aan iedereen ::ok::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12410 Gepost op: 8-12-2003, 21:49:47 »
Hoi Fenn, Dat soort dingen doe je niets aan, toevallig kreeg ook ik vandaag een overlijdensbericht. Van een oom, hij had allerlei lichamelijke kwalen, lopen was er niet meer bij, diverse hartaanvallen, longontstekingen enzo, en iedere keer kwam hij er weer bovenop, maar dit keer is een infarct hem toch fataal geworden. Ja, en dan kun je zeggen, 82 jaar, en met zoveel gebreken, wat kun je eraan doen? Niets, denk ik.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12411 Gepost op: 9-12-2003, 15:38:11 »
Hoi mensen,
Tussen alle nare berichten een heel vrolijk bericht van mij: ik heb een kamer!!! Gisteravond kijkavond en ze hebben me teruggebeld :D, weliswaar voor de kleinste van de 2 (!!) kamers die ze komende maanden vrij hebben, maar hij is ook lekker goedkoop en de locatie is helemaal geweldig: tussen centrum en universiteit! Het enige erg jammere is dat het maar voor 5 maanden is, onderhuur omdat er iemand op vakantie gaat...
Maargoed, ik ben blij! Heb pas 2 kijkavonden bezocht en heb nu al een kamer! Begin januari verhuizen!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #12412 Gepost op: 9-12-2003, 16:13:39 »
Hey Annemieke! Cool hoor! ::ok:: Ik ben erg blij voor je! :D Wat voor huis is het? (hoeveel mensen(dames/heren), hoe groot kamer, doen ze veel gezamelijk etc. etc)

Ik ben al heel lange tijd niet in de bar geweest. :-[ Wel jammer dat het niet met iedereen even goed gaat. :(
Met mij gaat het wel goed. Ik was alleen niet zo blij na mijn bezoekje aan de orthodontist vorige week. Zegt die man dat een tand getrokken moet worden en dat ik 18 maanden een beugel moet!!!  :o :o :o  :-X

Fenn en LC, ik wens jullie veel sterkte.
« Laatst bewerkt op: 9-12-2003, 16:23:43 door Malcolm »

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12413 Gepost op: 9-12-2003, 16:27:12 »
Hoi mensen,
Tussen alle nare berichten een heel vrolijk bericht van mij: ik heb een kamer!!! Gisteravond kijkavond en ze hebben me teruggebeld :D, weliswaar voor de kleinste van de 2 (!!) kamers die ze komende maanden vrij hebben, maar hij is ook lekker goedkoop en de locatie is helemaal geweldig: tussen centrum en universiteit! Het enige erg jammere is dat het maar voor 5 maanden is, onderhuur omdat er iemand op vakantie gaat...
Maargoed, ik ben blij! Heb pas 2 kijkavonden bezocht en heb nu al een kamer! Begin januari verhuizen!

Gefeliciteerd!!
Ben je nu niet bang dat je over 5 maanden weer op straat staat? kun je weer verhuizen...
Waar is het eigenlijk precies?
we're back :(

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #12414 Gepost op: 9-12-2003, 16:43:01 »
btw, is het een kamer met internetaansluiting?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12415 Gepost op: 10-12-2003, 14:41:19 »
Hey Annemieke! Cool hoor! ::ok:: Ik ben erg blij voor je! :D Wat voor huis is het? (hoeveel mensen(dames/heren), hoe groot kamer, doen ze veel gezamelijk etc. etc)
Gefeliciteerd!!
thx! :D Er wonen 5 meisjes, van wie er in januari twee een paar maanden naar het buitenland gaan, dus ze hadden maar liefst 2 kamers tegelijk vrij! :o Dat wist ik eik hemaal niet toen ik daar kwam, dus ik kwam eigenlijk voor de andere kamer (die is ook groter). Maar toen vroegen ze of ik ook interesse had in de kleine kamer en dat had ik natuurlijk wel. Lekker goedkoop ook, en de hoogslaper erin blijft toch staan. Maar exact hoeveel vierkante m weet ik niet. Maandag ga ik er weer heen, om t contract te tekenen enzow. Ik heb nu 4 meisjes gesproken die daar wonen, maarja van hen gaan er dus twee weg, en een ander zei dat ze maar weinig thuis was en niet vaak daar at enzow. Dus ik heb nog te maken met dat andere meisje, die me erg aardig leek, en iemand die er nu niet was, en nog iemand die nieuw is en de grote kamer gekregen heeft (hrmmm, ist zo nog duidelijk?). Ik geloof dat ze niet zo heel veel samen doen, wel eten maar ook niet elke dag, en ze hebben geen gezamenlijke woonkamer ofzow.

Ben je nu niet bang dat je over 5 maanden weer op straat staat? kun je weer verhuizen...
Waar is het eigenlijk precies?
ja, dat is wel balen natuurlijk... Maarja, heb toch voor die 5 maanden dan iig iets. En waar het is hm ja ik had al bijna het adres hier neergezet maar dat lijkt me toch niet zo'n heel goed idee ;), maar tis iig midden in Nijmegen :). Tussen centrum en uni :D!

btw, is het een kamer met internetaansluiting?
ik heb toch geen computer ::). Hebben ze trouwens niet gezegd dus ik denk het niet, maar aan de andere kant hadden ze wel een vaste telefoon (hmmmmm... een vaste telefoon... >:D :D)

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #12416 Gepost op: 10-12-2003, 17:17:29 »
Met mij gaat het wel goed. Ik was alleen niet zo blij na mijn bezoekje aan de orthodontist vorige week. Zegt die man dat een tand getrokken moet worden en dat ik 18 maanden een beugel moet!!! 

Een tand? Hopelijk toch niet op een erg zichtbare plaats. Of krijg je een kroon?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12417 Gepost op: 10-12-2003, 18:23:01 »
Gefeliciteerd Annemiek!! :D Ben blij voor je dat je nu een andre kamer hebt, ook al ist 'maar' voor 5 maanden.. ;)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #12418 Gepost op: 10-12-2003, 19:27:28 »
Een tand? Hopelijk toch niet op een erg zichtbare plaats. Of krijg je een kroon?
Wel zichtbare plaatst. Vooronder. :( Moet getrokken worden omdat er te weinig ruimte is en de boel daardoor scheef gaat staan.  :-\ Krijg geen kroon en het duurt drie maanden voordat de boel weer dicht zit.  :(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12419 Gepost op: 10-12-2003, 23:35:59 »
Fenn: jij ook veel sterkte!

Annemieke: proficiat met je kamer meid!  :-*

Malcolm: wat rot voor je dat je 'n beugel moet!  ::niet-ok::

't is alweer 'n paar daagjes geleden dat ik hier was. Ik heb inmiddels 'n leuke Sinterklaas achter de rug (zie 't Sinterklaas-topic), maar heb 't nog steeds druk met vanalles. Ik heb nog steeds geen afstudeerplaats en ik moet veel doen voor school. En nu kreeg ik gisterenm'n tentamenrooster en nu blijkt dat ik al snel na kerst m'n tentamens heb. Dat betekent dat ik de hele kerstvakantie moet gaan blokken.  :(  Leuk is anders, maar ik moet me er maar effe doorheenzetten. 't is immers als 't goed is de allerlaatste keer!  ;)

Morgenavond ga ik met m'n schoonzus (=de vriendin van m'n broer) naar Finding Nemo. Ik ben echt heel benieuwd naar die film. Ik wilde 'm al gelijk gaan kijken toen hij uitkwam, maar kon niemand vinden die met met me mee wilde. Nu ga ik dus met m'n schoonzus. Dat is eigenlijk de eerste keer dat ik iets met haar alleen ga doen. Ik ben benieuwd of 't gezellig wordt.

Ik ga er weer vandoor nu, want ik heb m'n slaap hard nodig. Morgen wil ik namelijk de hele dag samenvattingen gaan maken, zodat 't leren in de kerstvakantie straks makkelijker gaat. Ik heb mezelf verplicht heel erg veel te doen morgen, dus dat wordt weer vroeg opstaan.

Truste allemaal en tot morgen!  :)