Goeiemorgen... ik ga dan maar weer op jou reageren he
. Maar ik mag vandaag niet zo veel forummen, want ik ben erachter gekomen dat ik in de 2e week van de vakantie zowel dinsdag, als woensdag, als donderdag, als vrijdag als zondag weg ben...!
en toch moet ik ergens nog dat tentamen zien te leren. Moet dus vandaag morgen en maandag...
Jeej er komt net weer een kerstkaart voor mij! Altijd leuk.
Ja he.. Had je niet verwacht zeker? Ik ook niet echt..
haha nee idd niet, wij waren eik al min of meer aant regelen voor de dag erna, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar nu gaat het jou dus geld kosten ipv hem
.
Balen dat je weer verloren hebt, maar als het maar gezellig was he!
mn vader kan zo gestressd komen schreeuwen dat ik naar boven moet denk ik. hij zei: ga naar boven. Dat heb ik gedaan.. alleen 't verkeerde boven maargoewd (Annemieke begrijpt 't wel.. denk ik.. ;P )
hihi, jawoor
, comp-boven ipv bed-boven, dus verkeerde trap
Veel plezier met naar de stad gaan vandaag, en ga idd maar je kamer opruimen en hw maken, want anders heb je aant eind vd dag zo'n irri gevoel dat je de dag weggegooid hebt (heb ik iig altijd n btje als ik te weinig doe). Duz.
ooh ja.. om nog maar ff op Annemieke te reageren (ik doe nix anders mja.. )
ik doe ook niks anders dan op jou reageren whihi
maar zo komen we de tijd wel door he?!
ik hoop dat chicken run en billy elliot oid kijken leuk was.. (jaja )
thx, jawoor, was leuk
billy was af en toe wel zielug maar het liep gelukkig wel goed af. Ben erg benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben...
*zwaait weer terug
*zwaaizwaai*
(we blijven maar zwaaien he?!)
Mensen die dit Anne-Marie-Annemieke-geklets irritant vinden moeten zelf maar ff reageren zodat wij daar weer op kunnen reageren...:pOwja! Vandaag is die Koreaan hier! (Sorry het was dus geen Taiwanees dat hak verkeerd gezegd, gister had mn broer afgesproken met Taiwanezen maar vandaag dus met een Koreaan.) Kheb m nog niet gezien, hij was heel vroeg aangekomen, en nu zijn ze weg Rotterdam en Den Haag en zo bezichtigen.
Nou fijne en/of nuttige dag iedereen en stuur me weg als ik te veel ga forummen he!