Ik zat om 3 uur psies in de bus die toen langs Camera kwam, er stond best een lange rij buiten en ik heb nog gekeken of je ertussen stond, want ik herinnerde me ineens dat je dit gezegd had, maar nee... :-\ Of kon het zijn dat ik je niet zag omdat je niet zo groot bent?
Hehe.. miss heb ik dan wel dé bus gezien waar jij in zat, dr rijden natuurlijk superveel bussen maargoed.
Om 3 uur stond ik nog niet in de rij bij Camera want we waren dus btje laat, maar 't klopt dat dr een lange rij was... Maargoed, ik ben wel btje groot.. 1,80m oid...
Ik had later nog wel gekeken of ik je ergens zag maar neej. (we waren rond uur of 10 nog wel ergens in de stad aan 't rondzwerven)
Wie had je allemaal meegenomen trouwens, het was ontzettend druk in de stad!
Tsja, 't was druk he.. helaas kwamen ze niet allemaal voor mij. ;(
tsss, ja ik ben 2 keer bij jou geweest ja..! (hm, toch? ) Slecht hor dat je dat vergeten was (ik was toen nog mn portemonnee vergeten remember?)
Hehe tsja, shame on me. (jaja
) Erg slecht he, maar ik wassut niet vergeten alleen.. ik had dr ff niej aan gedacht. (ojaa. dat was grappig
)
GA NU IN JE AGENDA KIJKEN!!
WAAH! Annemieke commandeert mij...
JAJA, straksz. En zo stel ik 't maar uut..
Maargoed, ik ben iig best nuttig bezig geweest vandaag. Eerst uitgeslapen alleen toen ging mn sterio aan om 10 uur en die stond heel hard dus ik schrok in 1 keer wakker..
Dat was minderr.. maargoed verder heb ik boodschappen gedaan met mn moeder, oliebollen gekocht ensjow en mn lenzen opgehaald.. Jeuhjj..
jahoor, net als die 'cabaretvrienden' en 'die ene grappige vriend' en 'mn tante' enzo ook allemaal een naam hebben..
Oke oke oke....
Maar "de Koreaan" klinkt zo vaag.. vind ik.
whahaha, typisch voor jullie! Ook altijd te laat.. Viel nog mee dat je alleen het winkelen moest skippen en niet het eerste gedeelte vd film..
Hehe ja idd wel typisch iets voor ons ja..
Altijd wel grappig eerst supergestress en dan uiteindelijk komt 't (meestal) wel weer goed. En idd wel beter dat we álleen het winkelen moesten skippen, want de film missen.
Dat zou natuurlijk egt niej kunnenn!
Wel mooi dat ie nu extra leuk was btw .
Jaja, vond ik ook wel mooi idd.
en zo hoort het ook!
hehe... ja eigenlijk wel he.
thx thx thx...
yw yw yw...
Ik hoop btw dat je die camera vandaag hebt gekregen, zou wel tof zijn.!
aww, jij gaat het vast ook heel leuk hebben! En we komen toch morgen! (of zo) Kost t je alleen maar minder geld.. ;)we bellen wel... denk ik... (hehe kunnen we eindelijk wel met zn 4en tegelijk overleggen )
Hmm... ja vast wel leuk ensjow.. maar toch.
En idd ik zie jullie morgen ws wel, offik daarheen kom of andersom moeten we idd maar ff overleggen.
Neehoor!
O ja,, student he.
Ik heb mijn avatar terug!
Joepiejj!
*zwaai zwaai*
*zwaaiii*