Hoi!
Eindelijk de bar bijgelezen! Werd tijd ook. Nu die andere duizenden nieuwknopjes nog... en ik moet de IBG en de universiteit nog mn nieuwe adres doorgeven, en oja niet te vergeten mijn essay afmaken dat ik vandaag in had moeten leveren
. Daan en Anne-Marie ik wilde jullie eik een mailtje/pm terugsturen op jullie smsjes maar als dat er dus ff nie van komt
... Ik merk toch ook echt wel dat ik hier nu veel minder kom :'(, zowel Daan als Jos zijn me voorbijgestreefd... :'( zucht.
Maargoed, ik ben verhuisd!! Nu helemaal echt echt echt. Vannacht voor het eerst in mijn hoogslaper geslapen (echt eng! en pijn aan mn voeten van die smalle treetjes :s
). Het is wel spannend en eng en bijzonder enzo maar ik denk dattet ook wel heel leuk en gezellig gaat worden. Drie van de vijf bewoonsters zijn net nieuw dus dat scheelt ook alweer...
Naja en nu ist tentamenperiode, vandaag eerste gehad, ging niet denderend maar zo goed hak natulijk ook niet geleerd
en ik denk dat ik nog wel een voldoende heb... Vorige keer ook en toen had ik me hemaal drukgemaakt dusjah. Vanavond bij een vriendin eten met wat studiemensjes.
Idefix: succes met je verzekering enzow! Je vakantie klinkt idd gezelli, leuk!
LC: jouw verslag was ook leuk! Enne wees maar gerust ik heb nu geen tijd meer om zoveel met Anne-Marie heen en weer te posten
.
Anne: khoop dat je inmiddels helemaal beter bent? Als je je weer verveelt mag je mij wel helpen met mn essay
.
Intikker: wast leuk de hele nacht in de stad met nieuwjaar?
Anne-Marie: foeifoeifoei dat je weer te laat was
. Geloofde je moeder het eik nog van dat boek?
Elmar: jouw zusje en haar riemen ook he...
Jos: balen van die ontplofte brievenbus.
Robin: je reageert wel, maar vertel eens, hoe waren jouw feestdagen?
Han: fijn oliebolletjes verkocht?
Succes met je tentamens!
Oja ik ben erg benieuwd naar de verkiezingen maar kan er uiteraard weer niet bij zijn dus hmm mss dak morgen weer ff naar de uni kom om te spijbelen van t leren of naja eik om mn essay af te maken
.
Iedereen die ik vergeten ben: sorry.
Tot snel!