Das idd vervelend Idefix :-\. Het lijkt mij dat je het ook beter aan haar kunt zeggen(/schrijven), want jij weet nu waar zij zich aan stoort/gestoord heeft, maar dan weet zij dat ook andersom.
Dat de posts van Anne-Marie en mij irritant kunnen zijn, snap ik wel, als het over dingen gaat die niet iedereen begrijpt of grappig vindt of zo, maar de quotes zijn volgens mij niet dat wat het irritant maakt, want als je ze een btje normaal gebruikt (dus geen lappen tekst in de quote) zijn ze meestal juist verduidelijkend om te laten zien waar je het over hebt. Ik vind het ook geen slowchatten als we in de bar op elkaars verhalen reageren, want daar is de bar toch voor?! :-\ (als dat al niet meer mag...) En als er dan een paar van zulke posts 8er elkaar staan moet je het maar gewoon niet lezen als je het heel irritant vindt
maar dat zal nu toch voorlopig niet meer voorkomen aangezien ik sowieso doordeweeks weinig kan forummen. Magoed, hoop dat ik niet op dit verhaal aangevallen ga worden
.
Ik ga vanavond eten met een paar vriendinnen, wordt vast weer heel gezelli. Ze wilden alleen chili concarne gaan eten
duz ik heb heel erg gesmeekt of dat niet plz iets anders kon worden (ws kan dat nog wel, ze moesten nog boodschappen doen) (ik bleef hier want moest nog ff iets uittypen wak zo nog moet inl).
Gister verjaardag van mn neefje, was echt heel gezelli. En mn camera werkt!
Volgende forummeeting oid is ie er zeker bij
.
Vandaag hak tentamen Latijn tekst, ging wel aardig denk ik (zeker in vergelijking met hoeveel ik ervoor geleerd heb
) en ik heb al het cijfer van archeologie van vorige week! Een 8,5!
Jeej! Jaja Daan, Elmar en Anne-Marie, kende ik die blaadjes dus toch goed genoeg
maar over die muren (waar ik 's n8s opeens over begon) is btw niks gevraagd...
Debbie, cool dat je weer eens een lange post hebt kunnen neerzetten!
En helemaal super voor je dat je zeker bent van je studiekeuze! Maar wat is er nu zo leuk aan om in het leger te gaan?
:-\ Veel plezier met de voorbereidingen voor je '100 dagen', en laat horen hoe het was he!
maar nu weet ik niet meer wat gedaan erachter ofwel word ik leraar, ofwel ga ik naar de Herman Teirlinck-studio (drama, kleinkunst, toneel, ... )
dat laatste klinkt dus echt wel helemaal super...
Magoed, je hoef nu toch nog helemaal niet te weten wat je na je studie wilt doen? Zeker niet als je toch al zeker bent dat je dat wilt gaan doen...
Jet, mooi dat het goed met je gaat, ga je nu weer vaak langskomen?
Anne-Marie, wel wat meer piano spelen hor... Is toch zonde anders :-\. Hm, jou aanzetten tot hw is wel errug tevergeefs, ga ik vandaag maar ff niet proberen
.
Elmar, cool dat je in auto gereden hebt! Hoe staat het met het sparen daarvoor?
Enne ben benieuwd naar je onverwachte actie...
Iedereen, fijne dag en ik ga maar eens ff die opdracht inleveren...