Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105493 keer)

Offline idefix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12740 Gepost op: 12-01-2004, 09:49:01 »
Ik voel me niet zo geweldig vandaag. Stress voor die keuring morgen, en afgelopen donderdag werd ik zomaar ineens door een collega voor asociaal uitgemaakt. Ik toonde weinig belangstelling enzo. Nou is het wel zo dat ik niet op mijn gezelligst ben geweest de afgelopen tijd, ik sta stijf van de stress met die huisperikelen. (en dat kan ik nu natuurlijk niet gebruiken met die keuring morgen)
Maar ik krijg de indruk dat ze er al met de rest van de afdeling over gepraat heeft voordat ze naar mij gekomen is, en dat neem ik haar kwalijk. Ik ben nu naar de rest van de collega's in een bepaald daglicht gezet, waardoor het voor mij alleen maar moeilijker geworden is.
Heb er het hele weekend mee rondgelopen maar ik weet niet goed wat ik ermee moet. Ik heb geen zin in een escalatie. Die collega doet nu of er niks aan de hand is, wat haar betreft is de lucht geklaard. En ik wil de sfeer niet opnieuw verpesten al zit ik er nog mee.
Nou zit ik erover te denken om het maar op papier te zetten en naar haar te sturen. Morgenochtend ben ik er toch niet, dus dan kan ze het rustig lezen (of is dit laf?)

ben benieuwd hoe lang ik dit nog volhou...
ik zal zo blij zijn als het eenmaal april ofzo is...
we're back :(

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12741 Gepost op: 12-01-2004, 10:18:06 »
Wat is er mis ermee, als je jezelf kwetsbaar op durft te stellen, idefix? Als jij met dat gevoel blijft zitten, zou ik zeker op die collega afstappen. Hetzij schriftelijk, hetzij mondeling. Je zult zien, dat die collega zich in duizend en een bochten gaat wringen om uit te leggen dat ze het zo niet heeft bedoeld, en dat ze zich niet heeft gerealiseerd dat jij stijf van de zenuwen staat vanwege die huis-perikelen.

« Laatst bewerkt op: 12-01-2004, 10:58:36 door bodejos »

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12742 Gepost op: 12-01-2004, 10:53:12 »
Dat ik stress heb van die huisperikelen heb ik donderdag ook gezegd. Maar dat had ik dan volgens haar moeten zeggen, en iets moeten zeggen in de trant van "
laat mij maar lekker met rust vandaag, ik zit niet goed in mijn vel"

Daar zit wel wat in, maar om me daar nou zo over aan te vallen... en dan ook nog op zo'n manier, door eerst naar de collega's te gaan. Dat zit me dwars.
we're back :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12743 Gepost op: 12-01-2004, 14:39:50 »
Das idd vervelend Idefix :-\. Het lijkt mij dat je het ook beter aan haar kunt zeggen(/schrijven), want jij weet nu waar zij zich aan stoort/gestoord heeft, maar dan weet zij dat ook andersom.

Dat de posts van Anne-Marie en mij irritant kunnen zijn, snap ik wel, als het over dingen gaat die niet iedereen begrijpt of grappig vindt of zo, maar de quotes zijn volgens mij niet dat wat het irritant maakt, want als je ze een btje normaal gebruikt (dus geen lappen tekst in de quote) zijn ze meestal juist verduidelijkend om te laten zien waar je het over hebt. Ik vind het ook geen slowchatten als we in de bar op elkaars verhalen reageren, want daar is de bar toch voor?! :-\ (als dat al niet meer mag...) En als er dan een paar van zulke posts 8er elkaar staan moet je het maar gewoon niet lezen als je het heel irritant vindt :-X maar dat zal nu toch voorlopig niet meer voorkomen aangezien ik sowieso doordeweeks weinig kan forummen. Magoed, hoop dat ik niet op dit verhaal aangevallen ga worden ::).

Ik ga vanavond eten met een paar vriendinnen, wordt vast weer heel gezelli. Ze wilden alleen chili concarne gaan eten :o :( duz ik heb heel erg gesmeekt of dat niet plz iets anders kon worden (ws kan dat nog wel, ze moesten nog boodschappen doen) (ik bleef hier want moest nog ff iets uittypen wak zo nog moet inl).
Gister verjaardag van mn neefje, was echt heel gezelli. En mn camera werkt! :D Volgende forummeeting oid is ie er zeker bij ;).

Vandaag hak tentamen Latijn tekst, ging wel aardig denk ik (zeker in vergelijking met hoeveel ik ervoor geleerd heb ;)) en ik heb al het cijfer van archeologie van vorige week! Een 8,5! :D Jeej! Jaja Daan, Elmar en Anne-Marie, kende ik die blaadjes dus toch goed genoeg ;) maar over die muren (waar ik 's n8s opeens over begon) is btw niks gevraagd...

Debbie, cool dat je weer eens een lange post hebt kunnen neerzetten! ::ok:: En helemaal super voor je dat je zeker bent van je studiekeuze! Maar wat is er nu zo leuk aan om in het leger te gaan? ??? :-\ Veel plezier met de voorbereidingen voor je '100 dagen', en laat horen hoe het was he!
maar nu weet ik niet meer wat gedaan erachter  ::) ofwel word ik leraar, ofwel ga ik naar de Herman Teirlinck-studio (drama, kleinkunst, toneel, ... )
dat laatste klinkt dus echt wel helemaal super... ;) Magoed, je hoef nu toch nog helemaal niet te weten wat je na je studie wilt doen? Zeker niet als je toch al zeker bent dat je dat wilt gaan doen...

Jet, mooi dat het goed met je gaat, ga je nu weer vaak langskomen?
Anne-Marie, wel wat meer piano spelen hor... Is toch zonde anders :-\. Hm, jou aanzetten tot hw is wel errug tevergeefs, ga ik vandaag maar ff niet proberen ;).
Elmar, cool dat je in auto gereden hebt! Hoe staat het met het sparen daarvoor? ;) Enne ben benieuwd naar je onverwachte actie...
Iedereen, fijne dag en ik ga maar eens ff die opdracht inleveren...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #12744 Gepost op: 12-01-2004, 14:48:21 »
Ik zou het ook gewoon opschrijven Idefix. Waarom zou het laf zijn? Ik vind het juist lef als je dat doet. Laat haar ook maar eens weten wat zij verkeerd heeft gedaan en dan ben je tenminste ook van dat nare gevoel af ::ok::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12745 Gepost op: 12-01-2004, 21:04:08 »
hallo again

ik ben vandaag gaan zwemmen :) twas niet de bedoeling maar ik was vroeger thuis van school (18u ipv 18:30) en dus ben ik nog vlug meegegaan met mijn zus. Aangezien ik nogal een angsthaas ben op vlak van water, was dit best wel leuk en te doen  ::ok:: en als ik het volhou, dan krijg ik slanke benen  ;D + mijn buikspieroefeningen, het kan dus niet meer fout gaan  ;)

Annemieke: het leger lijkt me gewoon een uitdaging.En Teirlinck is idd leuk ! maar kheb nog tijd genoeg, eerst dit jaar door
banaan begint met een b, soms met een s

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #12746 Gepost op: 13-01-2004, 19:35:43 »
JETJE!!!

Leuk je weer eens te 'zien typen'. Kom je wat vaker. Of op msn, misschien kom ik je daar dan ook nog wel eens tegen dit jaar...ons goede voornemen toch. Nog bedankt voor je kaart, erg lief, vast ook namens m'n little sister!

Verder allemaal de groetjes van mij, gaat goed hier, beetje druk, maar op zich wel positief!
Liefs Fenna

PS: wow ik ben de eertse vandaag!
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #12747 Gepost op: 13-01-2004, 19:48:18 »
Citaat
PS: wow ik ben de eertse vandaag!
Schandalig :o >:(

Heej allemaal, vandaag weer een bijzondere dag. Een bijzonder saaie dag...
Niets bijzonders meegemaakt, geen onverwachte dingen gedaan. Alleen maar in slaap gevallen tijdens de les geschiedenis ::)
En ik heb drie uur geleden een afspraak gemaakt voor mijn allereerste rijles. Ik word over twee weken opgehaald voor een rijtest. Dan kijken ze hoeveel rijlessen ik nodig ga hebben. Ik ga dus deze en volgende zondag oefenen in de auto van mijn moeder of die van Arie op het industrieterrein. Dan heb ik zo weinig mogelijk lessen nodig.

Citaat
ik ben vandaag gaan zwemmen :) twas niet de bedoeling maar ik was vroeger thuis van school (18u ipv 18:30) en dus ben ik nog vlug meegegaan met mijn zus. Aangezien ik nogal een angsthaas ben op vlak van water, was dit best wel leuk en te doen  ::ok:: en als ik het volhou, dan krijg ik slanke benen  ;D + mijn buikspieroefeningen, het kan dus niet meer fout gaan 

Waarom zou je dat doen, mooier dan je nu al bent kan toch niet ;)

Citaat
Vandaag hak tentamen Latijn tekst, ging wel aardig denk ik (zeker in vergelijking met hoeveel ik ervoor geleerd heb ;)) en ik heb al het cijfer van archeologie van vorige week! Een 8,5! :D Jeej! Jaja Daan, Elmar en Anne-Marie, kende ik die blaadjes dus toch goed genoeg ;) maar over die muren (waar ik 's n8s opeens over begon) is btw niks gevraagd...
Stom, kende je de rest nog een beetje? En had je nog genoeg kunnen leren voor Grieks?
« Laatst bewerkt op: 13-01-2004, 20:05:31 door Elmar »
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

• Forumlid
« Reactie #12748 Gepost op: 13-01-2004, 20:00:57 »
Dus je wordt nog mooier :o ::)

charmeur  :P kheb dat precies al gehoord  ::)

dat compliment is ©Daan 2004

ik wist het  :P

• Forumlid
« Reactie #12749 Gepost op: 13-01-2004, 20:07:41 »
Maar ik meen het >:(

Enne... Waarom ben je niet op msn?

ik geloof wel dat je het meent  ;)

kwas aan telefoon met hendrik , dus ik kom zometeen op msn

kheb trouwens niks speciaals te melden van vandaag denk ik  :-\ mn leraar Nederlands is al sinds vorige maandag ziek dus dat valt wel tegen  :(

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #12750 Gepost op: 13-01-2004, 20:10:35 »
Wij hoopten vandaag dat onze leraar Natuurkunde ziek was. Ik had het kunnen weten dat dat niet zo was. Hij stond vast in de file. Dus hij kwam tien minuten te laat binnenlopen en zag ons in de aula zitten en riep ons gelijk mee te komen...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12751 Gepost op: 13-01-2004, 21:12:09 »
LC, ik ben nu in de chat ::)

Vandaag weer gezellig naar school geweest... was zelfs 2 uur te vroeg gegaan om te kunnen werken aan vakdidactiek. Was wel saai, maar het moet gebeuren.
Kreeg een uitbrander van m'n coach/mentor, hij vond dat ik niet hard genoeg werk en als ik zo doorga, haal ik m'n studie niet en moet ik er maar eens over nadenken of ik deze studie nog wel wil. En aangezien ik deze studie echt wil, heb ik vanavond een heel werkstuk in elkaar gedraaid en een aantal opgaven gemaakt voor een ander vak. *kijkt trots*

Dus ik ga zo weer verder met werken, kan ik morgen laten zien wat ik heb gedaan, is Wim (mentor) ook weer trots op mij, hoop ik. Op z'n minst een beetje dan...

En ik vind het ook zonde van de bar om daar van dat stomme geslow-chat te doen, daar was de relaxhoek toch voor? En anders maak je daar maar een speciaal topic aan voor slow-chatten ofzo, want het wordt verschrikkelijk irritant. En Elmar en Daan, jullie wonen naast elkaar ::)  dus praat via de muur ofzo ::) .

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12752 Gepost op: 14-01-2004, 13:18:36 »
Hoihoihoi

Hm, zo te zien zijn er wat berichtjes weg, want die quotes slaan nergens meer op terug ???. Magoed, het bijlezen viel deze keer erg mee... Itt mijn mailboxen, die zijn sinds ik ze zaterdag voor het laatst bekeek aardig gevuld. Dus ik ben nu veel te lang aan het spijbelen van mn Grieks. Elmar, of ik daarvoor heb kunnen leren, kwenie wanneer je dan bedoelt, want ik ben er zo ong dinsdag mee begonnen. Ben echt very handig bezig deze tentamenperiode: ik begin met leren aan een tentamen als het vorige geweest is ::).

Annuh, goed van je dat je zo hard aan het werken bent! Je mentor zal volgende keer ongetwijfeld een stuk tevredener zijn!
Elmar, doe toch eens iets aan je saaie dagen ;).
Debbie, wat cool dat je zwemmen nu leuk begint te vinden! Dus je raakt van je angst af of dat niet?

Mijn dinsdag/woensdag/donderdag was/is/zal zijn ook erg saai (whaha vage zin) want die staan dus geheel in het teken van Grieks grammatica van vrijdag. Gister belde gelukkig wel een vriend op, en nog wel precies degene die ik zelf al van plan was te bellen :D. Kheb hem oa ff meegedeeld dat hij hier bekend staat als 'die grappige vriend' ;D. (vond ie uiteraard erg grappig :P) Vanavond staat een andere vriendin op de bel-planning, althans, ik had ook nog een voicemailbericht dat ik nog moet beluisteren...
Maandag was btw wel leuk, sowieso al omdat ik doordat ik tentamen had mijn studiegenoten tenminste weer eens zag, en verder omdat ik theatersport had en dat erg gezellig was, gingen daarna ook nog ff naar een cafe. Wat wel minder was, was dat een vriendin uiteindelijk niet meeging naar die andere vriendin (hmm, btje vaag), maargoed daardoor moest ik alleen fietsen, en het was onwijs ver, en bergop >:(, en het regende :( en ik wist de weg niet dus ben onwijs om gereden! :( Dus was niet blij toen ik aankwam... Maarja altijd wel gezelli natuurlijk. Gister met huisgenootjes gegeten, is nog btje onwennig maar ze zijn iig allemaal aardig.

Nou heb verder weinig te vertellen of reageren, dus ik denk tot vrijdag!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12753 Gepost op: 14-01-2004, 17:38:18 »
Goedemiddag allemaal,
met mij gaat het wel goed, heb het koud, maar dat is mijn eigen schuld.
Morgen toneelles, waar ik me wel op verheug, aangezien ik euh... nouja... eigenlijk weet ik niet waarom. maar ik heb er zin in!! Verder zijn Elmar en ik weer bezig met een project, en daarom hoop ik dat De Brief er vandaag is, al denk ik dat ik het dan al wel gehoord had. Nouja, morgen dan. Oooowja:

@Elmar: morgen weer een broodje in ons stamcafe?
@Annemieke: ik ben begonnen met het mailen met R. en het is erg gezellig, we sturen elkaar zo'n beetje dagelijks mailtjes :)

Gr,
D*
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #12754 Gepost op: 14-01-2004, 17:49:16 »
Hoi allemaal,

Vandaag stond mijn dag in het teken van Natuurkunde. Niet alleen omdat ik het derde en vierde uur Natuurkunde op het rooster heb staan, maar ook omdat ik mijn dag begonnen ben met de Natuurkunde Olympiade. Deze leuke toets is landelijk en de beste 20 worden uitgenodigd om een weekje in Groningen te komen voor de 2e ronde. Ik zal eerst even vertellen dat een ex-klasgenoot van me 35 punten heeft behaald vorig jaar en hij is in Groningen geweest, kwam toen bij de beste 5 van Nederland en is doorgegaan naar de Internationale Olympiade in Taiwan (die zal btw deze keer in Zuid-Korea zijn).
Nu komt het leuke verhaal: Ik heb vanochtend een score behaald van 41 punten. Het hoogste van mijn klas, zelfs het hoogste van mijn school. Als ik bij de beste 40 (ofzo) van het land zit krijg ik nog wat extra opgaven die ik thuis mag maken. Als ik die dan opstuur, kan ik er maximaal nog 6 punten bijverdienen. Hoor ik na het optellen van alle punten bij de beste 20 (en mag ik er even op wijzen dat die ex-klasgenoot dat ook was met zijn 35 punten) dan mag ik naar Groningen komen. Daar blijf ik dan ongeveer een weekje en krijg ik 2 uur practicum en 2 uur theorie. Hoor ik na dat weekje bij de beste 5 van Nederland, dan ben ik uitgenodigd om in Pohang (Zuid-Korea) mee te doen aan de internationale Olympiade.

Ik zal dit waarschijnlijk wel niet halen. Maar ik vind het toch leuk dat ik zo'n hoge score heb behaald. En het is leuk om op vooruit te kijken. Maar ik zal het niet erg vinden als ik niet naar Groningen mag of naar Pohang, want ik doe volgend jaar gewoon weer mee, en ik ben allang blij met deze score. Ik doe dan ook mee voor de lol en niet om te winnen...

Citaat van: Annuh
Dus ik ga zo weer verder met werken, kan ik morgen laten zien wat ik heb gedaan, is Wim (mentor) ook weer trots op mij, hoop ik. Op z'n minst een beetje dan...
Hoe is't gegaan? Was ie er tevreden mee?

Citaat van: e
Elmar, doe toch eens iets aan je saaie dagen
Gedaan ;D

• Forumlid
« Reactie #12755 Gepost op: 14-01-2004, 18:57:58 »
Debbie, wat cool dat je zwemmen nu leuk begint te vinden! Dus je raakt van je angst af of dat niet?

dat nog niet meteen maar het helpt wel  ::ok::

• Forumlid
« Reactie #12756 Gepost op: 14-01-2004, 18:58:14 »
maar ook omdat ik mijn dag begonnen ben met de Natuurkunde Olympiade.

héééé ik had vandaag Wiskunde olympiade ! 3 uur aan een stuk wiskunde-oefeningen oplossen :) ik dacht dat het goed gegaan was maar toen ik buitenkwam en even mn oplossingen vergeleek met anderen, zat ik al serieeeeus fout  ;D anyway, ik ben geen krak in wiskunde, ik deed het enkel om het eens mee te maken en te zien wat dat was en het is goed meegevallen  ::ok:: als ik mijn resultaat heb, laat ik het wel horen.

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #12757 Gepost op: 14-01-2004, 19:59:14 »
Ik doe overigens over drie weken ook mee aan de Scheikunde Olympiade... En ik weet niet wanneer hier de Wiskunde Olympiade is, maar daar wil ik eigenlijk ook aan meedoen... ;D

• Forumlid
« Reactie #12758 Gepost op: 14-01-2004, 21:49:25 »
Ik doe overigens over drie weken ook mee aan de Scheikunde Olympiade... En ik weet niet wanneer hier de Wiskunde Olympiade is, maar daar wil ik eigenlijk ook aan meedoen... ;D

die is hier op 10 maart en de fysica olympiade is er ook nog ergens maar ik neem niet deel aan deze, daar kan ik echt geen zak van dusja  ::)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12759 Gepost op: 16-01-2004, 17:24:03 »
Hallo,

hoe is 't met iedereen? 't is alweer 'n tijdje geleden dat ik hier voor 't laatst aan de bar heb gezeten. En dan kom ik eindelijk weer 'ns 'n drankje nuttigen, heb ik 'n superslecht humeur. Das ook niet echt gezellig he?

Ik ben druk bezig geweest met leren van m'n tentamens. Woensdag had ik 'n tentamen, dat op zich best wel aardig ging. Vandaag daarentegen ging 't echt voor geen meter. Ik heb nog nooit zo'n slecht gevoel gehad over 'n tentamen. Ik kende de stof echt gewoon goed en had er volop vertrouwen in, maar 't tentamen was gewoon echt onredelijk. Er zaten dingen in die we nog nooit gehad hadden en we misten allerlei informatie om de opgaves goed op te kunnen lossen. Ik wist dat de docent, waarvan we dit vak hebben, moeilijke tentamens kon geven, maar dit was echt vreselijk. Iedereen van m'n klas was erover aan 't klagen en niemand denkt dat hij/zij 't gehaald heeft. Ik heb nu echt 't gevoel dat ons onrecht is aangedaan. Echt zo flauw van die docent om net voor ons afstuderen zo'n stom tentamen te geven. Als we 't niet halen mogen we namelijk niet op afstuderen. Heb je dan 4 jaar lang je uitgesloofd, alles in 1 keer gehaald, je afstudeerplaats na maanden inspanning eindelijk rond en dan kan je niet afstuderen door 1 zo'n stom tentamen. Echt belachelijk.  >:(

Ik ben dus niet bepaald in 'n goede stemming nu. En 't mooie is dat ik eigenlijk weer verder moet met studeren voor m'n tentamen op maandag. En dat is van diezelfde docent. Ik heb dus eigenlijk 't idee dat 't helemaal geen zin heeft om daar nog voor te studeren. Ik vrees namelijk dat dat tentamen ook ontzettend moeilijk en eigenlijk niet te doen zal gaan worden.   :-\

Ik moet effe nog zeggen dat ik in de tijd dat ik niets hier gepost heb, wel gewoon alles gevolgd heb. 't is leuk om jullie verhalen steeds te lezen.  :)

Verder is 't natuurlijk erg leuk dat Jet weer 'ns langs is gekomen.  :D  We missen je Jet!  :'(

Annemieke en anderen die ook tentamens hebben: heel veel succes!  ::ok:: 

Elmar, succes met de Scheikunde Olympiade!  ::ok::

Idefix, wat 'n nare situatie op je werk. Veel sterkte!

Verder wens ik iedereen 'n fijn weekend!  :)