Haaj!
Zohw.. ben dr ook weer ff.
Eindelijk weekend! Ben ik hard aan toe, niet dat ik het superdruk heb, meer druk met het druk-zijn enzo. :-\ Maargoed, vandaag zo'n relaxte dag opzich. Eerste uur vrij en 't laatste, niet veel gedaan zoals gewoonlijk. Ik vraag me soms echt af wat ik daar op school te zoeken heb. Soms heb ik heel veel te doen thuis en moet ik eerst tot 4 uur op school blijven om nix te doen. Terwijl je nog zoveel moet doen! Nouja.. boeiend.
We waren vandaag bezig met ons project, onze school bestaat dit jaar 10 jaar --> lustrum. (in principe bestaat ie al veel langer alleen toen was het één gebouw en nu zijn het 4. en in die vorm bestaat 't 10 jaar zegmaar..) En nu is een klasgenoot poos geleden op het rampzalige idee gekomen om de lustrumviering te gaan helpen door een actie te houden voor een goed doel (in dit geval voor schoolvoorzieningen in Peru, waar ook iemand heengaat van onze school). En zo gaan we volgende vrijdag een 'megapolonaise' door te stad lopen en dan sponseren en zo geld in te zamelen enz. Dat is dus door een groepje uit onze klas opgezet, en ik vond het al niet meer leuk. Al dat geregel! Je word er helemaal gestoord van. En vandaag moesten we bedrijven bij langs om te vragen of zij wouden sponseren. Dat haat ik zo, sponsors zoeken. Vreselijk... Maargoed, ik ben heel benieuwd of er uberhaupt mensen meelopen met die polonaise, je staat dik voor lul dan.. Wij als organisatie hoeven niet mee te lopen dus dat is iig 1 voordeel.
Ik kan maandag mn bril ophalen, woehoeh! Ik heb zin om morgen iets heel leuks te gaan doen ofzo, maar 't zal wel gwn saaie dag thuis worden. Miss ff naar de stad ofzo, yay. Ik heb nu wel eindelijk In de Ban van de Ring gekocht!! Alle drie de delen in een groot boek zegmaar + de aanhangselen!
Echt zo tof, ben dr echt blij mee! Heb 't gekocht van mn overige verjaardagsgeld dus ben nu weer zo goed als blut.
Owjah.. verder is't nog niet zo geweldig gezellig op school. Een vriend (had ik dat al eens verteld?) had net voor de kerstvakantie een epileptische aanval gehad en die heeft er nu nog best veel last van. Heel vaak moe en hoofdpijn enzo, hij had ook een zware hersenschudding van die val. En hij is echt zo veranderd! Vroeger wastie echt zo hyper/druk enzo, gwn altijd vrolijk. Maar nu istie zo super rustig geworden, en hij zegt bijna niks.
En nja.. nu is heel ons groepje waar we mee logeerden/films kijken enzow btje uit mekaar gevallen.
(The breaking of the fellowship
ik heb vandaag btje te veel LOTR gekeken.. )
Han: Wat geweldig dat je al je tentamens hebt gehaald!!
Gefeliciteerd!
Daisy: Owhh echt balen van die presentatie! Stom dat jullie verkeerd zijn 'voorgelicht'... :-\
Annemieke: Fijn dat het zo gezellig was en dat de voorstelling ook goed ging! Echt toff dat je ammel leuke vrienden daar in Nijmegen hebt.
Jou hebk ook al weer tijdje niet gesproken Anne-Marie :-\, naja hoop dat ik er nog aan toe kom jou ook nog te bellen.. maar kheb al n heel lijstje..
Idd. :-\ Ik dacht laatst ook al idd.. Irritant dat je daar in Nijmegen zit, toen je gwn op school zat in Gouda was je iig vaker op msn en ook hier op het forum natuurlijk. Maargoed, ik zie wel of je er nog aan toe komt, jou kennende...
Ik ga bijlezen.. doejj
*zwaaii..