Hallo!
Ook maar weer eens een berichtje van mij in de bar, is alweer ffies geleden.
@Han ---> Hoe is het met je rug? Ik hoop iets beter. Ik moest gister werken, en ik denk dat ik verkeerd gezeten heb. Ik kwam namelijk gisteravond thuis, ging zitten, stond op en toen schoot ook wat in m'n rug. Gelukkig is het nu al weer bijna weg, niet zo erg als bij jou dus, maar ik moest toch aan je denken!
@Annuh ---> Jammer dat je gestopt bent met school? Wil je nog wat anders doen?
Iedereen met toetsen ontzettend veel succes. Mijn tentamenweek zit er gelukkig alweer op, en het is bovenverwachtig heel erg goed gegaan. Waar ik de vorige 3 jaren VWO met moete me doorheen ben geworsteld (m'n examenjaar door een hertentamen gehaald, het 5e jaar op 1 tiende over gegaan, het 4e jaar ook maar nipt), gaat het nu hardstikke goed, ik ben blij dat ik HBO ben gaan doen, want Universitair had ik gewoon niet gehaald. Ik heb 1 onvoldoende, een 5je, maar omdat ik de rest erg goed gemaakt heb (5,8 - 6,9 - 7,9 - 8,4 - 8,5 - 8,6 - 8,7 - 8,7 - 9,3 (ja ik weet het associaal hoog
)), kan ik die 5 zo wegwerken. Ik krijg nog 2 toetsen, de zwaarste toets heb ik wel een goed gevoel over, Basis Fairs & Ticketing, dat is tarieven berekenen met vliegtickets enzo, ik snap 't wel. Die andere toets heb ik een wat minder goed gevoel over. De docenten hebben beloofd ze aankomende week na gekeken te hebben, dus ik ben benieuwd.
Ik heb morgen een gesprek met mijn docent die over stages gaat. Ik vind het maar een raar persoon. Ze is wel heel aardig, maar ze zegt altijd alles op te zoeken en dan komt ze 4 weken later eindelijk met een antwoord, als je er over blijft doorvragen. Gelukkig is ze nog net niet zo erg als onze assistent vestigingsmanager, dat is echt een tuthola. "Ja, alles staat bescheven in de OER! (Onderwijs en Examen Regeling!). Ja dat weten we, maar daar staat het zo onduidelijk, dus mailen we haar, krijgen we weer: "Het staat in de OER!"
Zucht ... zo was onze vestigingsmanager ook, maar sinds 1 december hebben we een nieuw persoon, daar heb ik tot nu toe een positieve indruk van.
Zo, genoeg gezeurd. Wat ik vandaag gedaan heb? Beetje TV gekeken (Renate!!!!!!!!!!!!), gecomputerd (reclame mode: de CMC start a.s. zaterdag!), en wat huiswerk gedaan.
Nou dat was 'm weer. Als ik weer wat boeiends te melden heb horen jullie het wel!