Sow, vandaag plotseling weer heel veel gepost!
Daisy, nu dan nog maar eens écht gefeliciteerd van mij
.
Euh nee Floor ik bedoelde natuurlijk niet dat de bar van mij afhankelijk was
, twas meer dat ik jullie reden van afwezigheid niet wist dus maar even die van mijzelf vertelde
. Trouwens echt lief dat je zo meeleeft met mijn cijfer voor Grieks! Ook van jou Anne-Marie, ja ik hoop dat jullie gelijk hebben, ik heb het nog steeds niet terug.. Maar ik vrees toch wel heel erg..
Juultjuh en Idefix balen dat het zo enorm druk is op jullie werk. Maar dat is vast maar tijdelijk, toch?
oeeh.. Ronja is een hele mooie naam! Heb je Ronja de roversdochter gezien/gelezen? Mooi! Ik ken in ieder geval toevalligerwijs alleen Ronja's die echt vet aardig en knap zijn
ken je zoveel Ronja's dan?? Ik alleen die uit het boek/de film..
Idd erg leuk.
Wat dat quoten betreft, ik klonk waarschijnlijk wat geiriteerd maar bedoelde het niet zo hoor! Van mij mogen jullie zoveel quoten als jullie willen.
okee, gelukkig
Steps.. lijkt me nogal saai Maar wel heeel goed van je! Wel echt doen dan he.
ja.. dat laatste gaat nog moeilijk worden. Maar tvalt wel mee hoor hoe saai het is, je hebt tenslotte wel ammaal verschillende stapjes op die step, met verschillende muziek erachter
. En daarna nog buikspieroefeningen, pff.. Dinsdag was ik na afloop mn sportspullen vergeten, vet dom
. Of had ik dat nu al verteld gister? Iig heb ik ze wel weer terug..
Ben ik nou heel dom als ik vraag wat je nu precies bedoelt?
Jullie moeten nu ook zelf de scenarios schrijven die je speelt ofzo?
nou, niet schrijven dus, maar wel zoeken.. voor schrijven heeft niemand tijd.. Ja zelf teksten zoeken en dan samen bepalen welke stijl ons het meest aanspreekt enzo, en dan gaan we die teksten leren en daar een voorstelling van maken, ofwel gezamenlijk 1 stuk ofwel allemaal korte scenes.
Wel jammer dat je zo weinig mag bewegen enzo Floor, maar is je vakantie op zich wel leuk??
Ik heb nu ff paar uurtjes omdat geschiedenis niet doorging vandaag en we daarom Latijn verzet hadden naar de eerdere uren, zodat we eerder uit zouden zijn, maar ik had afgesproken om samen te eten met een vriendin die wel tot half 6 college heeft. Dus kmoet ff w8en tot zij er is.. Kan ik mooi weer al mn mail beantwoorden (pff, gister 20 nieuwe, vandaag alweer 10!) en hier bijpraten.. Maar gezien ik ook nog op msn aant praten ben schiet het allemaal niet enorm op..
Mn vakantie bevalt wel goed hoor Annemieke.
mooi! En ook mooi dat die verjaardag zaterdag gezelli was! Maar wel btje zielig voor m dat jullie maandag allemaal hebben afgezegd hoor..! Je moet niet zomaar afzeggen omdat anderen dat ook doen, das dan extra zielig voor degene die het feest geeft, dan komt er helemaal niemand..
(ik ken het gevoel, vrees dat het nu met mn integratiefeest eik ook weer gaat gebeuren.. naja, de meeste mensen hebben helemaal niet geantwoord!!
) Maar wel goed dat je dan zondag alsnog gaat, wel doen dan he.
Cool dat je nu een huisje hebt gereserveerd in Denemarken, dan ist echt definitief!
Annemieke, mooi dat 't weer gezelliger is in Nijmegen!
ja, mooi he
. Maar baal er stiekem wel n btje van dat 2 studievriendinnen de mentoren worden van de proefstudeerdag (komende woensdag) en de intro (komende augustus) en totaal niet aan mij gevraagd hebben of ik dat niet ook leuk zou vinden, ook al zou dat ws toch niet mogen (er moest per se een jongen bij
).. En nu hebben ze t daar constant over enzo, sja..
Daisy, cool dat je rijlessen hebt gekregen, altijd beter als je die niet (geheel) zelf hoeft te betalen natuurlijk! Wel goed bewaren tot je ook daadwerkelijk daaraan begint he en niet eerder uitgeven aan iets anders!
Kga weer ff mails beantwoorden, doegdoeg!