Heyheyyyy!!
Het was zeker leuk gisteravond!! Echt supergezelli
. Wel een bescheiden, klein, rustig feestje in vergelijking met mijn vorige dan, maar toch 13 mensjes gekomen. Helaas gingen de meesten veeeel te vroeg weg
(vond ik dan he) maargoed kheb t iig erg gezellig gehad, en ik ben ook errug blij met de foto's!
Kheb dr al eentje in het smoelenboek gezet
.
Anne-Marie, balen dat het slecht gaat met je heup en je moeheid enzo
. Ik hoop voor je dat er iets uit dat onderzoek komt en dat er dan iets aan gedaan kan worden! Maarre:
Verder.. hoe 't gaat met mij.. nou niet zo heel goed eik. (niet dat iemand 't vraagt.. ik vraag het mezelf zegmaar..)
zo moet je niet praten he!
Je weet dat ik iig zeker wel geinteresseerd ben in hoe het met jou gaat!!
een 6,5 voor latijn.. woehoeh!
jeujjj!! Goedzo! Hou m voldoende he!!
Verder ook megagoeie cijfers trouwens
! En Frans is dan wel net geen 6, maar wel voldoende, dus je mag toch zeker heel blij zijn met je rapport ja! Gefeli! Haha thx voor jouw felicitatie voor mijn ECTS
.
gaan ze zo in je arm prikken en dan zie je dat bloed zo in dat buisje.. Maarja, de dokter verwacht niet dat er echt wat uitkomt ofzo.
whahaha, flauw (en ja voorspelbaar ja :p), maar je vraagt er wel om hoor.. ik denk dat ie toch wel verwacht dat er dan bloed uitkomt
Maarre je moet het niet zo eng vinden hoor, dat is het heus niet! Alleen maar zo'n klein prikje en dat is het! Naja, het duurt iig maar heel kort..
Dussh.. dat was weer ff medisch verslag..
Hou ons (me
) op de hoogte he!
Ik heb dit weekend niks dus dat is wel lekker
beter idd, ik moet echt vet veel leren maarja ik ben natuurlijk best moe want uhm 5 en een half uur geslapen (hey, dat valt nog best mee!
). Daan moest eik de trein van 8 uur hebben maar we hadden ons verslapen.. toen heb ik m niet eens meer ontbijt kunnen geven
(nogmaals swwy..). Meteen naar de volgende trein gehold, die gelukkig wel gehaald maar die had dan weer 10 min vertraging dus ik hoop dat je je aansluiting nog had..! Maargoew, ik heb opgeruimd, das ook weer gebeurd. Nu btje bijkomen (kwil t liefst de foto's gaan bewerken en naar iedereen mailen en/of online zetten, maarja mn vader moet de comp) en zometeen moet ik toch echt beginnen met leren..
Oja, we moesten gister voorlopige keuze maken van welk profiel we gaan kiezen + vrije deel enzo. (...) Nja.. ik zie wel.
vee succes met kiezen, mooi dat je iig t profiel al zeker weet!
Annemieke, heel veel plezier vanaaf op je feest!
thx!
oja.. wrm ik vaag was? Nou.. gewoooon. ;P
ohja, natuurlijk, daarom, had ik kunnen weten
Goed, mn vader wil de comp, ik zal nog wel weer hier komen vandaag, oja en kijk allemaal dus ff in t smoelenboek he
.
Oja, trouwens, kga zo ook nog Missie Kilimanjaro kijken want dat is als het goed is gisteravond opgenomen. Eens zien of dat leuk is..
Nou doeidoei!
Btw, Han, ik dacht dat jij vorig weekend beloofd had weer eens een lange post neer te zetten..?
Gaat t wel goed met je dat je hemaal geen tijd meer hebt om te vertellen hoe het met je gaat..? Ik begin n btje ongerust te worden hoor, vertel weer eens een update!!