(deel 1..)
Heyheyyy!
Ben net (nja..) terug uit Breda, Daans voorstelling was echt cool!!
Heb me zeer vermaakt, goed verzorgd stuk, goed gespeeld, hij had een toffe rol (onwijs kwaad, das altijd leuk om te spelen
) en ook erg leuke muziek erbij. Ook leuk zo'n hypere Daan..
Mss komt er morgenavond nog een extra voorstelling omdat de kaartjes zo goed verkocht werden, dus wie in de buurt van Breda is, grijp je kans!
Het is hetzelfde verhaal als de film 'Billy Elliot' maar dan als toneelvariant dus.
Vanochtend kwam Daans broertje zowaar koffie en thee brengen, wat een service!
Maja, ik wilde toch zo snel mogelijk terug naar Gouda omdat ik nog zoveel moet leren.. (Dus wat doe ik nu
) Maar nu heeft mn broer weer eens formule1-gezoem aanstaan
(kom op
Han, geef ff een boze reactie ofzo
). Dus eerst maar ff hier reageren dan. Mn moeder had er btw hemaal zelf aan gedacht om MK voor me op te nemen gister, lief he!
sorry.. maar nu ga ik wel weer ff posten..
gelukkig!
Ik ben blij dat ik dat gistermiddag niet gelezen heb want toen wassut nog veel erger.. ik had toen echt een superbaaldag!!
oww, irri
Maar als je het dan wel gelezen had, wist je iig dat ik hoopte dat het niet zo was.. (ofzo
) Echt balen dat je nog steeds zo'n last van je heup hebt! Is er nog niks uit die onderzoeken gekomen? (of waren die nou nog niet geweest
)
donderdag hadden we 't 1e uur gym.. alleen toen kon ik niet meedoen en wou ik ff natuurkunde nog gaan leren alleen gymlerares had me met 1 of ander klusje opgezadelt.
Sja, die gymlerares van jou zal nooit je vriendin worden he..
Maarja op zich wel logisch als je toch in die les bent..
Hopelijk heb je natuurkunde toch nog wel gehaald! Kan best hoor ook al heb je niet alle vragen!
Irri dikke jongen btw dat ie je zomaar omverliep
.
mn dag was al niet echt goed toen dusj.. en toen gingen ook nog twee vriendinnen gezellig zonder mij naar de Mac Donalds..
dat is helemaal lullig! Ik kan het me zo ontzettend voorstellen
.. Maar je kunt dan toch ook wel gewoon zeggen dat je zin hebt om mee te gaan?
Cool dat je polonaise-etentje (
) wel tof was! Ja is leuk he, uit eten met leraren? Zie je ze eens van een veel gezelliger kant
ook weer eens aardig gedaan tegen die ene jongen (je weet wel Annemieke.. )
wauw! supergoed van je! Was ie verbaasd?
Ja gezelli samen naar huis fietsen en nog een tijdje kletsen is altijd leuk!
Maar dat had ik in mn vorige post (over koor) dus ook al gezegd..