Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Oh, dat ziet er heerlijk uit. Je bent 'n schat!
en nu moet ik de afwas doen , tot strax
Speciaal voor jou MvG , Kennz
Oh Kennie is er ineens weer..... Dan wil ik graag 'n lekkere cocktail. Nu 't nog steeds 'de mannen bedienen de vrouwen'-dag is, moet ik er natuurlijk ook gebruik van maken. Morgen zullen wij vrouwen waarschijnlijk weer voor alles moeten zorgen. En zullen we straks dan weer 'ns in de lounge gaan zitten?
drink hem lekker op in de lounge Han
Oh Kennie is er ineens weer..... Dan wil ik graag 'n lekkere cocktail. Nu 't nog steeds 'de mannen bedienen de vrouwen'-dag is, moet ik er natuurlijk ook gebruik van maken. Morgen zullen wij vrouwen waarschijnlijk weer voor alles moeten zorgen.
Thanx Kennie, je bent toch wel 'n geweldige ober! Hebben meer mensen zin om me te vergezellen in de lounge? Ik ga er natuurlijk niet in m'n eentje zitten. 't vuur is al aan. dus 't is er lekker warm en knus, heel gezellie dus.
Nou zeg, is dat dankbaarheid? Jullie zijn alleen zo attent dat we voor we er erg in hebben door jullie worden bediend...
Ik ben juist heel dankbaar. En ik vind 't ook helemaal niet erg om jullie te bedienen. Ik wil er alleen nu nog effe van genieten dat ik op m'n wenken bediend wordt.
ik ga ook naar de lounge.... en ken, mag ik ook n cocktail?
Oooh dan heb ik het verkeerd begrepen... Ik wilde ook zeker de sfeer niet verpesten...sorry
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
923 gasten en 0 vaste bezoekers