Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105379 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13220 Gepost op: 23-04-2004, 22:04:17 »
onderaan is idd maurits en die erboven is ruben ! Er staan nog genoeg foto's van Hendrik op mijn site hoor, geen paniek  ;)
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13221 Gepost op: 24-04-2004, 00:26:45 »
>:(, helemaal niet blij..
nu ik weer blij dat jij daar niet blij mee bent ;) Ja als ik het zo teruglees is het idd wel errug kort, maar ik moest opschieten omdat MK bijna ging beginnen. Althans d8 ik, maar Praatjesmakers is vervangen :( door een langer programma dus kon ik nog wat langer met mijn moeder kletsen, wat toch ook wel echt heel leuk is altijd dus zeker als ik haar 2 weken (oehoeh..) niet gezien heb :). De MK-afl vond ik trouwens wel leuk, niezo leuk als vorige week uiteraard (he A-M?) maar toch wel cool. Verder heb ik mijn avond doorgebracht met:
- w8en op dat terugbellen van die ene vriend die ik net gebeld had ::) wat dus niet is gebeurd, bel hem morgenavond ofzo wel weer terug..
- het zoeken van een cadeautje voor mn nichtje, ze wilde volgens mn tante graag boeken, en ik moest absoluut niets kópen want ik was student ::tandpastasmiley:: maar ik heb nog wel aardig wat jeugdboeken die er nog megamooi uitzien ::) maargoed vind het dus best moeilijk om te bepalen wat wel en niet leuk is voor iemand van 10. :-\\
-het luisteren naar Griekse platen op de nieuwe platenspeler van mn ouders op aandringen van mijn vader ;) Viel me toch wel tegen hoeveel woorden ik er deze keer uit kon halen :-\\. Alleen 'kardia' (het hart) en 'zoe-ie' (het leven), die zitten in elk liedje wel ;).

Er staan nog genoeg foto's van Hendrik op mijn site hoor, geen paniek  ;)
Whaha gelukkig maar ;), hm nu ben ik er nog niet toe gekomen om te kijken maarja ga ik vast nog wel doen.. Nu moet ik natulijk eik ook ff op MK-forum reageren maja.. Het wordt alweer zo snel zo laat als je msn aan hebt op vrijdagavond.. maarja dat moet af en toe echt kunnen..

Hmm khoop dak morgen veel kan forummen! ::jaja:: Moet wel nog Odyssee vertalen..

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13222 Gepost op: 24-04-2004, 11:09:03 »
Ik heb de eerste jonge eendjes ook alweer gezien en ik heb ervan genoten:  ::bravo::  ::bravo::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13223 Gepost op: 24-04-2004, 20:37:58 »
 ::love:: Owwwww, ze zijn zooo schattig... ::love::
Khad nu brood meegenomen dus ze kwamen onwijs dichtbij..!! *gil* *smelt*
Geen woorden voor de schattigheid.. daarom maar een paar foto's.. :) Zojuist gemaakt..

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13224 Gepost op: 25-04-2004, 10:45:40 »
AHHHHHHH die zijn echt schattig Annemieke!!! ::love::

Vandaag beachvolleyballen! Het is kei lekker weer dus dat komt goed uit :) 8) . Ik zal straks vertellen hoe verbrand ik ben ;D .

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13225 Gepost op: 28-04-2004, 22:20:51 »
Heej die hooi,,

Ik ga 't ff proberen kort te houden.. :)

Kheb sinds maandag vakantiej!! Whoehoeh, dat is egt zo relaxxt.. Niet dat ik dr super aan toe was omdat we 't heel druk op school hadden maar ben toch wel druk geweest met dingen om en buiten school enzo. Die excursie in Amsterdam (had ik dat al gezegd?) was iig heel erg vett! ::jaja:: Nog gekeken of ik Cora nog ergens zag.. maar neej., die kans was natuurlijk ook enorm groot dat ik haar zou zien. ::pinokkio:: Ik ben gister ff naar de stad geweest met mn broer en heb foto's opgehaald van o.a. toen we bij een vriend gingen logeren (in een diep duister verleden.. :p ) en van de excursie.. die zijn heel cool geworden. ::ok:: Whiej,,! Als iemand ze wil zien post ik ze wel keertje.. als ik ze gescand heb.. :)

Verder.. ben ik vandaag zeer sportief bezig geweest. Eerst gefietst met hondje, toen naar atletiekbaan gefietst, geatletiekt, teruggefietst en toen nog heuvel hier op en afgerend.. ;) Nu ben ik mn energie weer kwijt.. en heb weer erg last van mn heup. Ik ben gister trouwens naar de fysiotherapeut geweest daarvoor.. en mn rechterbeen is wat langer als mn linkerbeen. Dus mn bekkens staan ook niet helemaal recht en daardoor krijg ik zo'n last van mn rechterheup. Nu krijg ik straks oefeningen die ik thuis moet gaan doen enzo.. om 't btje rechter te gaan krijgen..

Onze atletiektrainer was erg boos op ons geworden vandaag.. omdat onze inzet niet goed genoeg is enzo.. niet leuk. :( Maarja, hij heeft opzich wel btje gelijk dus we gaan als groep wel beter ons best doen.. hebben we ons iig voorgenomen. Maar ik baalde dr echt van.. vooral omdat ik toch meest wel me best doe met alles..

Mn ene broer gaat morgenochtend naar Moskou dus die ga ik zo ff doeii zeggen denk ik.. en dan gaan wij zaterdagochtend naar Denemarken..! :) Heb dr echt zin in..

Annuh.. hoe was 't beachvolleyballen? Nog verbrand? :P

Oja.. ik heb jonge eendjes gezien btw vandaag.. ze waren echt zoo klein.. was wel lief.. :)

Doeii mensen! ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13226 Gepost op: 30-04-2004, 23:26:39 »
Ik ga maar weer fijn op mezelf reageren...

Morgenochtend ga ik weg naar Denemarken, en ben ik over weekje weer terug.. niet dat iemand dat hierzo merkt maargoed... doeii ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13227 Gepost op: 2-05-2004, 09:42:20 »
Ik ga maar weer fijn op mezelf reageren...

Morgenochtend ga ik weg naar Denemarken, en ben ik over weekje weer terug.. niet dat iemand dat hierzo merkt maargoed... doeii ::zwaai::
nouwwwww >:( dat merken we heus wel hoor.. ::jaja:: veel plezier @miesh! tot volgende week :-*

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13228 Gepost op: 4-05-2004, 16:46:22 »
Hallo allemaal!

Ik ga een auto kopen!!! Een mini cooper hoop ik, zo'n oude uit de jaren '80. Ik heb eindelijk genoeg geld bij elkaar om die te kopen, ben helemaal blij vandaag. Heb namelijk ook m'n nieuwe contract getekend bij de AH voor 36 uur in de week ::rondedansje:: .

Verder heb ik eigenlijk niet zo bijzonder veel te melden, maar ik was er dus wel trots op ::ok:: .

@miesh: we missen je!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13229 Gepost op: 4-05-2004, 21:04:15 »
Okee, mission impossible: ik ga proberen een lange post te schrijven met msn aan!

Jullie hebben zo lang niets van mij gehoord, nu heb ik dus een hoop bij te praten! Althans ik hoop dat er iemand heeft gemerkt dat ik lang niet langs ben geweest, iig heeft de bar het wel gemerkt aan het aantal posts... ::) Maar het gaat allemaal heel goed met mij hoor, heb een paar superleuke dagen gehad waar ik zo meer over zal vertellen. Eerst nog even reageren..
Die excursie in Amsterdam (had ik dat al gezegd?) was iig heel erg vett! ::jaja::
Mooi dat het zo cool was!
Nog gekeken of ik Cora nog ergens zag.. maar neej., die kans was natuurlijk ook enorm groot dat ik haar zou zien. ::pinokkio::
Haha, nou, ik was met koninginnedag in Amsterdam (jaja, was super) en toen ben ik zowaar mn broer tegengekomen! Wel dankzij een paar keer heen en weer bellen ja.. ::) "ik sta nu in het Vondelpark" -"ik ook" - "zie je die jongleurs.." ;D
foto's opgehaald van o.a. toen we bij een vriend gingen logeren (in een diep duister verleden.. :p ) en van de excursie.. die zijn heel cool geworden. ::ok:: Whiej,,! Als iemand ze wil zien post ik ze wel keertje.. als ik ze gescand heb.. :)
jazeker natuurlijk uiteraard absoluut wil ik die wel zien!! :D

Argh ik wist wel dat het mission impossible was.. nu moet ik vd comp af :'( boehoe.. ik kan wel op de andere comp maar ik moet ook nog bellen.. dus mss wordt die lange post toch morgen :-\. Ach houdt het ook weer spannend voor jullie he :P. Cool dat je jonge eendjes gezien had A-M maar dat had ik d8 ik al aan de foon gezegd.. Ik heb ze nu ook in Nijmegen gezien!!! In het Kronenburgerpark, daar zitten er best veel! :D Jeujj!

Nou tot de volgende post dus.. doei..

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13230 Gepost op: 6-05-2004, 18:16:01 »
nouwwwww >:( dat merken we heus wel hoor.. ::jaja::
hmm, we merken het zeker ::) je ziet hoeveel bar je bij te lezen hebt..

Magoed, ik ga dan maar een korte samenvatting geven van mijn afgelopen week want anders komt het er nooit van. Koninginnedag met Eva in Amsterdam was zeer gezellig! We moesten wel lang zoeken naar de tram uiteindelijk om bij mn tante te komen, maar het is ons gelukt hoor ;D. Achteraf gezien hadden we eerder in Nijmegen in bed gelegen dan daar, maar dit was wel zo gezellig. Alleen jammer dat in het donker de hamster van mn nichtje wakker was en toen het licht werd de kanarie van mn neefje begon te kwinkeleren.. ::) Daar hebben we maar een doek overheen gehangen ;D.
De volgende dag (zaterdag 1 mei) zijn we naar Bergen op Zoom gegaan om daar een dagje Eva's ouders en haar stad op te zoeken, ook erg gezelli. En zondag kwamen Fieneke (mn nichtje) en nog een vriendin logeren in Nijmegen! Dat was echt zoo super, ik heb 2 dagen lang bijna aan 1 stuk door de slappe lach gehad ::rofl:: (eet en drinkt wel moeilijk trouwens :P). Ik heb aan hen de eendjes in het Kronenburgerpark geshowt, en 2 vriendinnen ;D. 's Avonds nog héél kort uitgeweest met zijn 5en, maar we waren met de bus dus hebben toch maar om kwart over 12 de laatste bus terug naar mijn kamertje genomen. Magoed iig heel gezellig gehad dus.
Dinsdag euh niks bijzonders gedaan denk ik (ik ben sowieso de hele vakantie eik alleen aan het msnen en mailen :s). En gisteren kwam een vriend hier die ik heel lang nie gezien heb, dus dat was ook erg gezellig, maar eerst moest ik 's ochtends naar de tandarts, waar ik 3 jaar niet geweest was! Toch had ik hemaal geen gaatjes, jeuj goed he! Daarna meteen door naar een andere vriend (die van fanclub..) om een nieuwe Amélie-dvd te kopen, want die had hij meer dan 2 maanden geleden geleend om hem weer uit te lenen, en omdat dat ding kwijt was betaalde die andere bekende dus een nieuwe dvd voor mij! Dus dat was wel cool om na zo'n lange tijd eindelijk mijn Amélie terug te hebben (zie het msn-naam-topic ;)) en uiteraard erg gezellig met hem; ook nog ff moederdagcadeautje gekocht voor zijn moeder. En daarna, voordat die andere vriend op t station aankwam (volgen jullie t nog?) ook nog met Victor een cadeautje voor zíjn moeder gekocht, haha. Maar zelf moet ik nog iets voor mijn eigen mama zien te bedenken.. :-\\ Magoed, gisteravond hebben we ook nog met een groepje vrienden Finding Nemo gekeken, was wel leuk. Ik zag hem nu voor de 2e keer, en morgen voor de 3e keer want dan kijk ik hem met weer een ander groepje vrienden ::jaja::! Wel echt supergezelli allemaal. Msnen ook, maar dat doe ik deze week echt n btje te veel.. Ik wilde eik hw maken vandaag maja.. Eerst nog MK kijken dak gister opgenomen heb..

Hoop dat met jullie allemaal (?) ook alles goed gaat, Anne-Marie, dat je het leuk hebt in Denemarken (Daan dat je het leuk hebt in Venetie maar je leest dit toch vast niet) en Annuh, wat cool dat je een auto gaat kopen!! Gefeli ermee! :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13231 Gepost op: 8-05-2004, 14:20:19 »
Ben ik nog helemaal vergeten te vertellen dat ik op koninginnedag zowaar Boris en Maud in het echt heb gezien :P (jaja op zo'n 2 meter afstand) toen ze handtekeningen aan het uitdelen waren.. en Marieke van vorige Idols hebben we zien optreden, net als Marco Borsato en Brainpower.. ::jaja:: Nounou daar werden we natuurlijk wel helemaal gelukkig van :P

Gisteren Finding Nemo voor de 3e keer kijken was supergezelli! :D Naja vooral het nakletsen na afloop dan uiteraard.. om kwart voor 1 schopte die vriend ons er helaas uit ::ohno:: (hij moest ook wel op half 7 op vandaag, maartoch..)

MK dus weer opgenomen gister.. kheb trouwens zojuist besloten om toch maar naar de fandag te gaan! ::jaja:: Dus nu hebben jullie vast allemaal ook wel veel meer zin om te komen! :P

Daarnet ff moederdagcadeautjes gekocht met mn broer, nu moet ik eik hw maken.. maar ze zitten hier Formule1 te kijken.. ::niet-ok::

Anne-Marie, je ziet dat het tijd wordt dat je terugkomt..! Annuh, Bertha, LC, Han, Chriz, Idefix, Debbie, Jos, Heleen, Tijgertje, enz.. waar zijn jullie??! ???

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13232 Gepost op: 8-05-2004, 15:57:27 »
Annuh, Bertha, LC, Han, Chriz, Idefix, Debbie, Jos, Heleen, Tijgertje, enz.. waar zijn jullie??! ???

Ik ben gewoon hier, maar ik beleef niet zo veel boeiends, gewoon vakantie vieren thuis. Net even wat gekocht voor moederdag.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #13233 Gepost op: 8-05-2004, 16:20:30 »
Sorry Annemiek, Kheb de laatste tijd niet veel meegemaakt. En ik was dus op vakantie. Maar LC is back in action.

Een klein dagboekje van mijn vakantie in Portugal:

Vrijdag: Zo, opstaan en gelijk inpakken. Vandaag voor de eerste keer vliegen, best spannend eigenlijk. En van mijn zusje, die nog zenuwachtiger is, wordt ik nog ietsje zenuwachtiger. Nou ja, inpakken en door een vriend van mijn ouders worden we naar Schiphol gebracht. Bij de incheck-balie krijgen we te horen dat er 2 uur vertraging is. Nou, das dan zwaar klote want nu moeten we 4 uur wachten. Klote. Toch 4 uur overleefd en na door de douane geweest zijn konden we na nog een kwartier instappen :D Bij de start gaat er gelukkig niks mis maar het blijkt wel dat we in een rammelbak zitten. Gelukkig een goeie vlucht gehad en na nog en busreis een half uur komen we *gaap* om 12 uur aan(1 uur Nederlandse tijd voor de duidelijkheid) Kamer in en slapen, morgen zien we wel verder

Zaterdag:

Gelijk in slaap gevallen en tot half 11 geslapen. Iedereen is al wakker en ze zien er niet al te best uit. Als ik vraag wat er is moet ik uit het raam kijken. Wat blijkt. Ons uitzicht is op een bouwput(waar vast weer een appartementencomplex wordt gebouwd, maar dat terzijde) Dus das niet best. Nou ja, het complex verkent en het is best aardig. Elke avond voetbal dus die honger is ook gestild. Uurtje later de stad ingegaan en een auto gehuurd. Bijna stonden we vast want die auto was zo leeg als wat. Omgeving verkent in lekker weer, maar waar mijn ouders, die vroeger daar ook waren geweest, nog vissersdorpjes zagen, was er nu niks meer. Alles stond vol met complexxen. Bleeh!

Zondag:

Een omschrijving. REGEN!!!!! De Hele dag.

Maandag:

Betere dag, 's ochtends zon. Maar later begint het toch weer te regenen.

Dinsdag:

JA!!!!! De zon schijnt ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Heerlijk weer, dus de hele dag aan het strand gelegen. Heerlijk. Toch no bruin geworden. Mijn vakantie is weer goed.

Woensdag:

De auto in en naar de rotsformaties waar ook een opdracht van Mol 3 is gehouden. De opdracht waar ze die kokers moesten opduiken. Erg leuk om te zien. Maar toch helaas weer regen:(

Donderdag:

Mooi, beter weer. Rotswandeling gemaakt naar Albuffeira. Heel erg leuk. Maar moe waren we wel. Gelukkig vanavond lekker uit eten.

Nou, Avond. Heerlijk gegeten, maar ietsje teveel. Maar dat mag niet baten. Fantastische dag gehad.

Vrijdag:

Laatste dag, om 12 uur het appartement uit en omdat het lekker weer is. Naar het strand. Dat lijkt erop. Rond 3 uur weer terug naar het complex en dan maar wachten op de bus. Das eigenlijk niet zo moeilijk, want dat kan ik heel goed. De bus is gelukkig op tijd en het vliegtuig ook. DUs zitten we om 8 uur al in de lucht. om 23.00 Portugese tijd komen we aan dus dat is precies middernacht. Opgehaald door een oom. Good to be back

LC

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13234 Gepost op: 8-05-2004, 19:03:01 »
Hey Mark, wat cool dat je een verslagje van je vakantie post! ::ok:: :D

LC is back in action.
jeujj! :D

nu moeten we 4 uur wachten. Klote. Toch 4 uur overleefd
gelukkig ;D hoe dan? hoe heb je je vermaakt in die 4 uur zenuw8igheid? ;)

Gelukkig een goeie vlucht gehad
en wat vond je van het vliegen? wil je nu niets anders meer of was je blij toen je op het vliegveld stond?

Balen van het vervelende uitzicht uit jullie raam, maar je hebt vast ook nog wel mooie uitzichten gezien, toch?? Heb je ook digifoto's gemaakt? Niet-digi's moet je maar even inscannen he ;).
Ook balen van de regen natuurlijk.. wat heb je zondag dan gedaan?

naar de rotsformaties waar ook een opdracht van Mol 3 is gehouden. De opdracht waar ze die kokers moesten opduiken. Erg leuk om te zien.
whoeee, cool zeg!! :D

Mooi, beter weer. Rotswandeling gemaakt naar Albuffeira.
hm, daar ben ik ook geweest toen ik in uh ik denk 1998 naar Portugal ben geweest, maar wat was daar ook alweer? Was dat nou het meest zuidwestelijke puntje van Europa? ???

wachten op de bus. Das eigenlijk niet zo moeilijk, want dat kan ik heel goed.
whaha ::rofl:: das wel handig als je dat goed kunt zeg, wachten!

Good to be back
welcome back! ::ok::

Ik ben gewoon hier
gelukkig Heleen! :D
maar ik beleef niet zo veel boeiends
ah, heus wel!!
gewoon vakantie vieren thuis
je kunt bijvoorbeeld vertellen hoe je je vakantie viert! ;)
Net even wat gekocht voor moederdag.
en wat je gekocht hebt natuurlijk! Je moeder leest het forum toch niet! Hmm.. we kunnen natuurlijk ook best een moederdagtopic openen..

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13235 Gepost op: 8-05-2004, 19:29:04 »

nouwwwww >:( dat merken we heus wel hoor.. ::jaja:: veel plezier @miesh! tot volgende week :-*
Hehe.. thanks *weer btje gerustgesteld.. ;)

@miesh: we missen je!
ghehe dankje :P *weer helemaal gerustgesteld..

Toen ik online kwam wou ik minstens 3 pagina's bij te lezen hebben hier maargoed,, niet dus. ;) Ach, ik ben lui dus wat dat betrefd..

Ik ben net poosje terug.. 't was heeeel leuk!! en ik schrijf morgen denk ik wel een lang verslag maar we gaan nu uiteten.. (bijpraten met mn broer die naar moskou is geweest enzo.. ) :)

doeii! ::zwaai::

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13236 Gepost op: 8-05-2004, 19:44:50 »
Citaat
gelukkig ;D hoe dan? hoe heb je je vermaakt in die 4 uur zenuw8igheid? ;)

Beetje vliegtuigjes kijken, winkeltje in, winkeltje uit. Bij de uitgang gaan staan(waar de mensen uitkomen) En dan keihard gaan juichen als er iemand met bagage langskomt. Dat lukt me wel hoor  ::tandpastasmiley::

Citaat
en wat vond je van het vliegen? wil je nu niets anders meer of was je blij toen je op het vliegveld stond?

't zit er wat tussen in. Kwas wel blij dat ik weer stond. Maar kwas niet bang in het vliegtuig ofzo

Citaat
Balen van het vervelende uitzicht uit jullie raam, maar je hebt vast ook nog wel mooie uitzichten gezien, toch??

Vergeten te vertellen, Dinsdag zijn we gewisseld. Hadden we prachtig uitzicht over zee :D

Citaat
Heb je ook digifoto's gemaakt? Niet-digi's moet je maar even inscannen he ;).

Niet Digi, wel foto's. Kzal aan mijn pa vragen of ie ze kan inschannen.

Citaat
whoeee, cool zeg!! :D

Tuurlijk, konden nog een boottripje maken door precies dezelfde grotten als hun, maar dat mocht helaas niet:(

Citaat
hm, daar ben ik ook geweest toen ik in uh ik denk 1998 naar Portugal ben geweest, maar wat was daar ook alweer? Was dat nou het meest zuidwestelijke puntje van Europa? ???

Uhh, niet dat ik weet, maar twas een vissersdorpje

Citaat
whaha ::rofl:: das wel handig als je dat goed kunt zeg, wachten!

Mezelf vermaken tijdens het wachten ;)

Niet dat het iemand interesseert maar mijn laatste seizoenswedstrijd heb ik goed afgesloten door net aan nacompetitie te ontsnappen:D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13237 Gepost op: 8-05-2004, 21:06:33 »
Toen ik online kwam wou ik minstens 3 pagina's bij te lezen hebben hier maargoed,, niet dus. ;)
*voelt zich persoonlijk aangesproken* :-[ sorry A-M.. Mooi dat je terug bent!! :D Welkom terug! :-*

't was heeeel leuk!!
mooi dat je zo onwijs enthousiast bent! :D ::ok:: Ik w8 met smart op je langere verslag (gelukkig al iets gehoord op msn ;)) maar dat lees ik dan wel pas over een paar dagen denk ik.

keihard gaan juichen als er iemand met bagage langskomt.
haha, dat is grappig. Wat zeggen die mensen dan? :P Gaan ze meejuichen? ;)

't zit er wat tussen in. Kwas wel blij dat ik weer stond. Maar kwas niet bang in het vliegtuig ofzo
hm nee ok, bang was ik ook niet (gelukkig alweer tijdje geleden dat ik in een vliegtuig zat), maar wel misselijk.. ook niet fijn..

Vergeten te vertellen, Dinsdag zijn we gewisseld. Hadden we prachtig uitzicht over zee :D
jeeej gelukkig maar! ::ok:: (dat wordt mooie foto's showen LC) (jij trouwens ook Anne-Marie!) Hoe kon je dat nu vergeten te vertellen! :P

Kzal aan mijn pa vragen of ie ze kan inschannen.
wel doen he!

Tuurlijk, konden nog een boottripje maken door precies dezelfde grotten als hun, maar dat mocht helaas niet:(   
jammurr, maar toch iig cool dat je het gezien hebt.

Uhh, niet dat ik weet, maar twas een vissersdorpje
hrm nu weet ik nog niks he :P mss was dat dan gewoon het plaatsje waar wij toen ons huisje hadden (menn tis ook al 6 jaar geleden! :s)

Niet dat het iemand interesseert maar mijn laatste seizoenswedstrijd heb ik goed afgesloten door net aan nacompetitie te ontsnappen:D
wil dat niet zeggen dat je verloren hebt dan? Of begrijp ik het weer eens verkeerd?

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13238 Gepost op: 8-05-2004, 21:55:02 »
Ik Blijf Quoten ;D

Citaat
haha, dat is grappig. Wat zeggen die mensen dan? :P Gaan ze meejuichen? ;)

Ze zaten me vooral heel vaag aan te kijken ::tandpastasmiley:: Des te leuker

Citaat
hm nee ok, bang was ik ook niet (gelukkig alweer tijdje geleden dat ik in een vliegtuig zat), maar wel misselijk.. ook niet fijn..

Misselijk ben ik niet geworden, Helaas ;)
Citaat
(dat wordt mooie foto's showen LC)

Kweet niet of we het uitzicht hebben

Citaat
doen he!

Kga wel even slijmen

Citaat
jammurr, maar toch iig cool dat je het gezien hebt.

Zeker

Citaat
hrm nu weet ik nog niks he :P mss was dat dan gewoon het plaatsje waar wij toen ons huisje hadden (menn tis ook al 6 jaar geleden! :s)

't kan wel zijn dat je daar een huisje hebt gehad, want het staat daar vol met appartementencomplexxen(en nu wil ik dat woord niet meer horen of zien, want ik krijg er zo een appartementencomplex van :P )

Citaat
wil dat niet zeggen dat je verloren hebt dan? Of begrijp ik het weer eens verkeerd?

Twas de Nacompetitie voor een klasse lager. Dus stonden we ergens onderaan. Maar dat is dus niet meer zo
Citaat

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13239 Gepost op: 9-05-2004, 16:52:35 »
Hela hola

Annemieke: ik heb gewoon niets boeiends te vertellen! Iedereen is vakantie aan het vieren, terwijl ik gewoon moest werken (40 uur) en heb gesport. Meer heb ik gewoon niet gedaan :( . Ow, ben trouwens donderdag naar de Efteling geweest, voor de verandering ;) . Wilde eigenlijk vandaag ook gaan, maar ik heb ontzettende spierpijn en ben heel erg moe, dus heb ik dat maar niet gedaan. Morgen weer een dag ;) .

Ik ben weer terug op WIDM.com! Ik heb een tijdje bij Idolsweb rondgehangen, omdat ik daar een beetje voor heb meegeholpen (artikelen zoeken enzo) en de pool heb gewonnen enzo ;) , en nu ben ik weer op WIDM.com!
It feels good to be back!

LC: Je zat dus in de Algarve? Want dat staat niet in je verslag ;) . Heb je de groeten gedaan aan die hele leuke jongen die ik een paar jaar geleden daar heb ontmoet?? ;)
Fijn om te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad, behalve dan van dat geregen, maar hier was het toch niet veel beter!

@miesh: Tuurlijk missen we je! VERSLAG!!

Hieronder twee foto's van de enige attractie die ik donderdag in de Efteling heb gedaan ::ok:: ;D .