Wauw, wat een feestelijkheden hier allemaal!!
LC, heel erg van harte proficiat alsnog!! Molcrazy en Jet, als jullie alle felicitaties hier nog gaan lezen tenminste
, natuurlijk ook alsnog gefeli!
Heleen, grappig dat je dat bijhoudt
, ook gefeli!
En Fenna natuurlijk ook super van harte gefeliciteerd!! Tof dat je hem nu gehaald hebt!!
Veel plezier ermee!
Anne-Marie, leuk zeg, zo'n uitwisseling! En viel jouw logée een beetje mee? Gezellig gehad met de Duitse mensjes?
Met mij is alles prima, weer een druk weekje gehad. Maandag toneelvoorstellinkje dat dus nog maar heel weinig voorstelde, majah och tging wel goed.. ik vond het niet meer zo heel boeiend uiteindelijk, die ene scène dat ik nog speelde
. Er waren dan ook geen vrienden meer komen kijken, want ik had het ze ook nadrukkelijk afgeraden. Dinsdag daarentegen kwamen m'n broer en 2 vrienden langs in Nijmegen! Was heel gezelli, om aan hen een paar vriendinnen van daar, m'n kamertje nu dat nog kon, en een beetje de stad te laten zien. Die vrienden bleven ook nog slapen, wat betekende dat we om half 6 op moesten omdat Victor de trein van half 7 moest hebben.. Pff, dat is echt vroeg!! Maar dankzij mijn eigen schuld moest ik uiteraard die middag nog 6 van de 8 kantjes samenvatting van filosofie schrijven, dus dat vergde de nodige cafeïne (en dat terwijl ik helemaal niet van koffie houd). Maar uiteindelijk heb ik hem wel afgekregen! Donderdags was ik weer een beetje bijgeslapen, had ik 's avonds mijn 7e kijkavond die wederom geen kamer heeft opgeleverd, en daarna een housewarmingparty van een vriendin (zij wel
) en het eindfeest van de studievereniging. Errug leuk en gezellig!! Hele avond gedanst met studiegenoten die dat ook leuk vinden
, supercool. Maar ik mis wel 1 vriendin heel erg, die heeft nl Pfeiffer en kan dus de rest van het jaar (dwz nu nog 1 week..) niet meer naar college komen, daarna ook geen tentamens maken.. het is nog maar te hopen dat ze voor het eind van de zomervakantie weer opgeknapt is
. Echt verschrikkelijk! Ik mail en bel wel veel met dr maar ja we missen haar allemaal heel erg en zij ons ook natuurlijk; ze kan echt helemaal niets, vrijwel alleen maar in bed liggen
.
Oja en verder heb ik zondag met mijn oom en tante geregeld dat ik volgende week zaterdag daarheen kan komen verhuizen.. Sja zucht, als ik hen toch niet had..
LC, hoe gingen je laatste proefwerken? Zo te horen is het totale resultaat vast wel goed! Wel balen dat je verjaardag nu in de pwweek valt zeg.. Heb je het wel leuk gehad? Groot feest gegeven? Of ga je dat mss nog doen?
Pino, echt tof dat je weer eens gereageerd hebt hier!