Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105451 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13320 Gepost op: 29-05-2004, 16:38:34 »
hahaha, nou zeg, is het zo erg dan om op mij te lijken? :P Ik vind t echt supercool dat je zo enthousiast bent over de leuke dagen die je gehad hebt!
Hehehe.. ;) Neehor.. is niet zo erg om op je te lijken.. ;p Uhuh.. : )

Je hebt dus Engels gepraat met die Duitse mensjes? Is toch niet heel logisch, je hebt toch ook gewoon Duits..? Maarja, mss is dat wel wat eerlijker omdat het voor hen dan ook niet hun eigen taal was.
Ja precies. ;) Is opzich niet logisch maar ook weer wel omdat er gwn afgesproken is dat we allebei een 'vreemde' taal zouden spreken. Anders is voor hun gelijk 't idee van uitwisseling een beetje weg.. sommigen gingen wel meer duits praten maar ik niet want mn engels is veel beter dan mn duits.

Ook onwijs cool dat jouw 'partner' nou juist oo LOTR-fan was! Of was ze daarop geselecteerd? :P Heb je toen bij haar dan ook LOTR in Duits nagesynchroniseerde versie gekeken? ;D
Hehe.. ja vond ik ook al. ;D Neej ze is er niet op geselecteerd denk ik.. ik vraag me zowiezo al af hoe de leraren geselecteerd hebben. Ze zouden kijken naar hoe je bent enzo.. maar in mijn geval iig goed gelukt want 't klikte wel. :) Hehe neeeej gelukkig geen nagesynchroniseerde (pff) versie gekeken.. echt zonde van de film dat ze dat daar zoveel doen. :/ Nja, ze hadden dus gwn dvd waar je dat in kon stellen.

maar je bent dus niet zelf gaan waterskiën? :D Zie'k jou wel doen eik..
Hehe nee helaas niet. Leek me wel toff maar 't was errug koud en hadden niet onwijs veel tijd.

Een zwembad bij school! Zow, das wel cool zeg! Maken ze daar ook echt volop gebruik van?
Nope.. ik geloof 't niet. Er word wel gebruik van gemaakt maar niet heeel vaak.

sja, logisch gevolg natuurlijk.. ::) :P Waren die Duitsertjes dan niet melig? ;D
Hahaha.. jawel btje.. ;) Ze gingen btje vaag rondjes lopen om de bomen maar niet onwijs lacherig ofzo. (zoals wij)

Maargoe idd echt tof dat ze zoiets organiseren, is natuurlijk ook niet heel erg lastig met Duitsland zo naast de deur.. Maar jouw school doet sowieso wel veel van zulke leuke dingen he! (Alleen dat open podium mag nog wel wat grootschaliger, en met audities enzo.. :P)
hehe.. jah ik vind 't ook heel vett dat ze wel veel organiseren. (mn broer gaat deze week ook naar Frankrijk, uitwisseling.. als 'prijs' dat 'ie gewonnen had. ) hehe.. jah komt nog wel.. 't was de 1e keer he, maar ik hoorde dat ze willen dat 't 3x per jaar georganiseerd word

is je broer wel heel fanatiek aan het zoeken nu dan? Ook allemaal kijkavonden af? Sja hij heeft natuurlijk ook geen reisurgentie voor een kamerbureau..
Jah.. hij is zowaar een beetje fanatiek geworden. Maar dat komt omdat 'ie gevraagd is voor 't bestuur 2004-2005 van zijn studievereniging. (hij is echt té actief daar :/ ) En dat wil die wel op voorwaarde dat 'ie een kamer heeft.. dusja dan moet hij wel.

Tof zeg! (allebei deze mededelingen :P) Veel succes he!
Thxx. :) 't ging wel aardig.. ik was 6e geworden met speerwerpen: 23,11m. Net geen PR maar toch wel redelijk goed. Er waren 3 supergoede mensen bij speer.. die dus wel medailles kregen. En toen moest ik kogelstoten en kwas 10e geloof ik met 7,90m. Niet geweldig maar wel 'n PR.. Mgoed, 't was wel vett en zooo warm! Ik hoop dat ik ben bruin geworden.. Ik kon ook mn nieuw atletiekpakje uitproberen.. coool ;)

Kga nu lekker buiten zitten denk ik.. doeii! ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13321 Gepost op: 29-05-2004, 17:31:11 »
Whii leuke reageerbare post! ;D (haha klinkt bijna als reageerbuis.. hm yeah right..)

hadden niet onwijs veel tijd.
niet onwijs lacherig ofzo.
Anne-Marie..! :D Je zegt onwijs! :D

Ok van dat Engels snap ik dan, ja zit ook wel wat in.. Haha jullie leraren die moesten 'selecteren' hebben dan wel mensenkennis blijkbaar ;).

Ze gingen btje vaag rondjes lopen om de bomen
??? hrm.. ok.. (*vraagt zich af wat ze zich daarbij voor moet stellen..*) nee, duidelijk, zij waren dan totaaal niet melig zoals jullie.. ::) :P

mn broer gaat deze week ook naar Frankrijk, uitwisseling.. als 'prijs' dat 'ie gewonnen had. 
wow ook cool zeg, waarmee had ie dat dan gewonnen?

Jah.. hij is zowaar een beetje fanatiek geworden. Maar dat komt omdat 'ie gevraagd is voor 't bestuur 2004-2005 van zijn studievereniging. (hij is echt té actief daar :/ ) En dat wil die wel op voorwaarde dat 'ie een kamer heeft.. dusja dan moet hij wel.
aha, ja, nou, wens hem dan maar heel veel succes met zoeken van mij.. zal daar vast ook wel onmenselijk moeilijk zijn :-\\. En dat actief zijn van m is toch alleen maar leuk, je moet natulijk wel n btje studentenleven hebben!

Tja je atletiekresultaten klinken voor mij natuurlijk onwijs goed, maar als jij erbij zegt dat het (bijna) PR's zijn ook nog, dan moeten ze dat ook wel zijn! Dus hartstikke goed en gefeli ermee! Wel jammer dat je geen medaille hebt gekregen :P. Hoe ziet je nieuwe coole atletiekpakje eruit? :P

Ik heb vandaag uitgeslapen, btje Latijn vertaald (te weinig nog voor dit weekend natuurlijk), hoop foto's bewerkt om ze online te zetten, mails geschreven, en nu moet ik gaan koken.. doeidoei!

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13322 Gepost op: 29-05-2004, 17:38:41 »
nouw dinsdag ging ik dus op werkweek voor school naar het plaatsje Epen (Limburg).
Iedereen moest zijn fiets al om 7,30 uur inladen op school, dus dat was voor mij om 7 uur opstaan. Uiteindelijk nadat alles wat ingeladen gingen we om 8,45 uur weg, met alle 3 havo en atheneum klassen. Natuurlijk ook niet te vergeten ook wat hele goede en leuke leraren. Na een reis van 2 uur kwamen we in Epen aan en hebben we de slaapzalen ingericht met onze spullen. Vervolgens begonnen daarna de fietstochten (30 km elk)en wandeltochten (15 km elk)in de omgeving van de jeugdherberg. Ikzelf maakte een fietstocht, die toch wel iets zwaarder was dan gedacht. Toen we teruggingen naar de jeugdherberg was er iets gebeurd dat ons toch wel even liet schrikken: er was iemand aangereden vlakbij de jeugdherberg en voor de zekerheid werd zij overgebracht naar het ziekenhuis.
Diezelfde avond nog viel een ander meisje, uit dezelfde klas als degene die s'middags was aangereden (niet uit mijn klas overigens), heel hard op een rooster en ze had haar pols gebroken. Devolgende avond zou ze weg worden gebracht naar huis, omdat de pijn te ondragelijk was. Die avond waren er nog sportwedstrijden, waaraan de meeste mensen meededen en toen de leraren hadden aangekondigd dat we ons om mochten gaan kleden om te gaan slapen, schopte iemand anders met een bal tegen onze lamp op onze slaapkamer. Later die avond bleek dat die lamp kapot was, omdat hij steeds aan en uit ging. Uiteindelijk werd de lamp er om half 4 s'nachts uitgehaald en toen konden we eindelijk eens gaan slapen. Dit was pas dag 1!!

Devolgende ochtend stonden we allemaal heel moe op en direct na het ontbijt moest ik met mijn groep alweer weg om een steenkoolmijn in Trembleur,België (Blegny)te gaan bezichtigen. De weg heen en ook terug was 35 km, dus ik heb deze dag 70 km op de heuvels + bergen gefietst. De steenkoolmijn was heel leuk en heel leerzaam. Een ex-Belgische medewerker gaf ons een rondleiding van een uur en liet ook zien hoe de machines daar werkten. Op de terugweg naar Epen viel er iemand en diens knie moest worden verbonden. Niet veel later ging iemand band kapot en omdat niemand wist hoe je een band moest plakken, hebben we de fiets in een weiland tussen de koeien achter moeten laten. Als herkenningspunt hadden we zoiets bedacht als 3e zwart, witte koe van rechts.
Later haalde een leraar met dezelfde leerling de fiets op en werd de fiets bij de jeugdherberg geplakt.De tocht was best zwaar en we waren pas dan ook om 18 uur terug in Epen. S'avond hadden we een heel gezellig kampvuur, met een op de gitaar spelende leraar. Daarna, toen we eenmaal op de slaapzaal lagen, waren er 3 leerlingen zoek. Pas 3 uur later, na heel ongerust allemaal te zijn geweest, werden de drie leerlingen teruggevonden. Ze zaten allemaal in een andere slaapzaal en ze hadden zich onder de bedden verstopt. Zelf konden die leerlingen niet geloven dat iedereen zo ongerust was geweest. Devolgende ochtend moesten die leerlingen hun ouders bellen wat ze hadden gedaan en ze werden bijna naar huis gestuurd. Iedereen ging dus weer laat slapen.

Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #13323 Gepost op: 29-05-2004, 17:56:35 »
Dag 3: deze dag ging ik een mountainbiketocht van 35 km maken en de toch bleek eigenlijk best mee te vallen. Geen ongelukken, geen lekke banden, maar de tocht was wel gevaarlijk. Zelf reed ik in de berm dat ik de afgrond al kon zien. Dit was in een afdaling en ik heb mezelf er heelhuids uit kunnen halen. Ook gingen we door een hele grote leuke waterplas en er waren een paar afdalingen en bergen, die door de vele stenen en keien die er lagen toch wel erg gevaarlijk waren. Van deze tocht zijn foto's gemaakt door de leraren, dus ik zal kijken of ik ze een keer hier op het forum neer kan zetten.  Toen we terugkwamen in de jeugdherberg, in onze slaapzaal, hadden 2 leerlingen een beetje een ruzie gekregen en op ieders bed chips en gras gegooid. Daarom hebben we die 2 leerlingen s'avonds een beetje geplaagd. Later hadden we een idols avond en onze klas was 3e geworden, terwijl niemand wat had ingestudeerd!! Deze avond hebben we ook een heel leuk feest gehad, met 2 vrienden van mij die draaiden. Ik mocht zelf wat muziek uitkiezen, die zij zouden gaan draaien.
S'avonds ging iedereen dus laat slapen, alleen ik iets eerder omdat ik me deze dag niet zo heel goed voelde.

Dag 4: de laatste dag.
De jongens moesten allemaal om half 7 s'morgens opstaan om onze slaapkamer op te ruimen en onze bagage in te pakken en de meisjes pas veel later (het is ook niet eerlijk) We hadden wat troep op het dak gegooid en toen kwam in een keer die troep (o.a. wc papier) weer naar binnen!! Dit vonden we heel raar en toen bleek dat de buurman dit had gedaan, omdat hij dacht dat het van ons was. We hebben het toen weer naar buiten gegooid. Later die ochtend zijn we naar de begraafplaats in Margraten geweest, waar veel Amerikanen begraven waren. Op de meesten maakte deze begraafplaats een grote indruk en ikzelf vond dat ook. Die middag zijn we nog naar Maastricht geweest en hebben we 2 uur mogen shoppen en er waren er zelfs een paar die waren verdwaald in Maastricht. De terugreis naar school duurde 2,30 uur, omdat er veel file stond.. We hadden gelukkig een handige buschauffeur die over de vluchtstrook die files meed. Uiteindelijk waren we om half 6 weer op school en ik heb gisterenavond dus al heel wat slaap ingehaald. Ben lekker bruin geworden in Limburg!

De werkweek was  ::ok:: ::ok::
De leraren waren ook  ::ok:: ::ok:: (ze waren gelukkig losser dan normaal)
De ongelukken die er gebeurden waren  ::niet-ok::
De activiteiten waren  ::ok:: ::ok:: ::ok::
De sfeer was ook  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Een te gekke, gave, fantastische werkweek dus en ik wil hem graag nog een keer meemaken. Als ik overga naar 4 atheneum (is bijna wel zeker) ga ik volgend schooljaar (december 2004) naar Italië of Duitsland. Toppie dus, spreek jullie allemaal snel weer...

Groetjes Nostradamus.

PS: door deze werkweek heb ik de gebeurtenissen van de dood van de leraar en die van de docent laatst, van me af kunnen zetten..
« Laatst bewerkt op: 29-05-2004, 18:09:43 door Nostradamus »
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13324 Gepost op: 29-05-2004, 21:17:44 »
Hey Nostradamus, wat leuk dat je zo'n uitgebreid verslag post! ::ok:: Idd wel erg zeg, zoveel ongelukken :s :-\\ Hoe is het afgelopen met dat meisje in het ziekenhuis..? En dat er niemand een band kon plakken! Ook geen leraren die daarbij waren? 3e zwartwitte koe van rechts, hahaha ::rofl::
Maar iig tof dat de week in totaal toch errug geslaagd was! En in december naar Italië, wauhauwww zeg! :D Hoop voor je dat dat doorgaat!

Zelf hoop ik volgend voorjaar met mn studie naar Griekenland te kunnen.. Ben daar gewoon nog nooit geweest.. (ja das toch wel erg)

Maarre Nostra, laat je ook nog wat foto's zien?? ;) ::jaja::

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #13325 Gepost op: 30-05-2004, 09:40:06 »
dat meisje in het ziekenhuis mocht de volgende dag gewoon terug naar de jeugdherberg, maar had wel heel erge last van haar hoofd. Ik hoop dat jijzelf ook nog naar Griekenland gaat en zodra er foto's op onze schoolsite zijn beland, zal ik ze hier eens posten.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13326 Gepost op: 30-05-2004, 11:04:31 »
 ::zwaai:: hallo iedereen

een paar dagen geleden dat ik hier nog geweest ben maar die periode nu is dan ook ontzettend druk. Donderdagavond zijn we naar Kv Oostende (voetbal) geweest (we gaan naar eersteeeee  :D ::ok::) en dat was superleuk. 90 Minuten in spanning, ik stond echt te trillen op mijn benen en na afloop gewoon mee het veld op gestormd  ;D we waren zelfs op tv in beeld !! en Okon halfnaakt zien was ook ontzettend leuk  ::trots::

Vrijdagavond zijn we dan naar Gent gereden om eens te gaan kijken naar een kot. Nadat we dat kot bekeken hebben zijn we nog doorgereden naar een peda (groot gebouw gelinkt aan de unief met meer toezicht) maar toen ik dat zag, wist ik meteen dat ik dat kot wou  :-\\ die peda nodigde me echt nie uit en khad geen goed gevoel erbij, terwijl ik dat op die gezellige kotkamer wel had. Het enige nadeel is het feit dat er geen internetaansluiting is, maar dat kunnen we nog wel eens vragen aan die kotbaas. Dus normaal is dat ook in orde  :)

Gisterenmorgen dan met Hendrik naar de stad geweest op zoek naar een cadeau voor een vriendin. Vorig jaar hebben we 'Van aardbei tot zweepje' gegeven en dit jaar...het vervolg  ;D

en dan vanmiddag blokken hé  :-X maar ja, dat moet nu ook eenmaal.

veel plezier iedereen !!   
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13327 Gepost op: 30-05-2004, 11:07:16 »
en nog iets  ;D:

woensdagmorgen hebben we een sportmorgen gehad !
en twas superleuk  vooral met het zonnetje erbij :) kwas dan ook wat rood in mijn gezicht ::regenboog:: normaal hadden we op een vrijdag sportdag maar die was afgelast wegens slecht weer aangekondigd en dus hebben ze woensdagmorgen als alternatief (lees: zoethoudertje) gegeven. Jammer dat het geen hele dag was want we hebben ons allemaal goed geamuseerd. Je kon beachvolleyballen, beachvoetballen (ik heb een hattrick gescoord !! tegen een jongensploeg ! en nee, ze lieten me niet zomaar door !!  :P), kiten, raften, golfsurfen en kajakken. Echt een leuke dag gehad !

Nostradamus:  ::ok:: dat je zo'n leuke tijd gehad hebt ! Ik hoop ook dat je naar Italië kan in december !

Annemieke: en hopelijk mag jij naar Griekenland  ;)

iedereen die nog geen gelukswensen van me gekregen heeft:  ::bravo::
banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13328 Gepost op: 31-05-2004, 18:05:40 »
Anne-Marie..! :D Je zegt onwijs! :D
Haha jah.. ;)

??? hrm.. ok.. (*vraagt zich af wat ze zich daarbij voor moet stellen..*) nee, duidelijk, zij waren dan totaaal niet melig zoals jullie.. ::) :P
Hehehe.. nou ja, ze waren iig niet zo lacherig als ons. ;)

wow ook cool zeg, waarmee had ie dat dan gewonnen?
Met e-mail project.. 'twas een internationaliserings project. Ze moesten mailen met mensen uit Frankrijk, Duitsland, Tsjechie en Litouwen.. en de winnaars uit die landen komen dus samen in Frankrijk.

En dat actief zijn van m is toch alleen maar leuk, je moet natulijk wel n btje studentenleven hebben!
Ook als je daardoor paar tentamens niet haalt? Altijd op weg bent en nooit es ff vrije tijd hebt? :P Nja.. 't is maar wat je wilt natuurlijk maar overdrijven kan ook.

Dus hartstikke goed en gefeli ermee! 
hehe thx.. ;D

Hoe ziet je nieuwe coole atletiekpakje eruit? :P
Kort broekje en topje. met nieuwe logo. ;)

Nostradamus, idd leuk zo'n lang verslag! :) Mooi dat 't zo leuk was.. (op die ongelukken na dan.. )

Debbie, cool dat die voetbalclub naar 't eerste gaat! ::ok:: En toff dat die sportmorgen ook zo geslaagd was..!

Vandaag was relax-dag voor me.. :) Jammer dat ik morgen weer naar school moet nja.. kheb toch sinds dinsdag al geen echt les meer gehad. :)

kgaatt.. doeii!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #13329 Gepost op: 1-06-2004, 01:12:04 »
Gefeliciteerd Compuart![/color]

En iedereen die ik nog niet gefeliciteerd had: alsnog gefeliciteerd!!!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13330 Gepost op: 1-06-2004, 01:22:25 »
Compuart: 
Alsnog gefeliciteerd!![/color]

En iedereen die ik nog niet gefeliciteerd had: gefeliciteerd!!!

5 hoeraatjes voor jullie allemaal:

HOERA HOERA HOERA HOERA!!![/color]

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #13331 Gepost op: 1-06-2004, 01:36:05 »
Lieve H...

Van HARTEEEEEEEEEEEEE GEFELiCiTEERDDDDDD MET JE 25STE !!!!!!!!!!

en nog vele vele jaren met alles wat je je wenst, voorspoed, vriendschap  en liefde !!!  :-* :-* :-* :-* :-* ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

gefeliciteeeerddddd !!!!!! [/color][/size]
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13332 Gepost op: 1-06-2004, 07:02:27 »
gefeliciteerd compuart![/color]

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13333 Gepost op: 1-06-2004, 07:24:21 »
Van mij ook: Gefeliciteerd  :)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13334 Gepost op: 1-06-2004, 10:19:01 »
ER IS ER EEN JARIG HOERA, HOERA
DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS COMPUART!
DAT VINDEN WIJ ALLEN ZO PRETTIG JAJA
EN DAAROM ZINGEN WIJ BLIJ...

HIJ LEVE LANG

HOERA HOERA
HIJ LEVE LAHANG
HOERA HOERA
HIJ LEVE LANG
HOERA HOERA

Hoera Hoera
staat de koffie nog niet klaar
Nee nee, nee nee
Doe me dan een kopje thee
Lang leheve lang leheve
Lang leve Compuart

Compuart, van harte gefelicitaart ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13335 Gepost op: 1-06-2004, 11:29:51 »
Hey Comp....
Proficiat hé  :-* :-*
en een hele fijne (niet al te geruisloze) dag toegewenst  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 1-06-2004, 11:31:35 door Lindå »
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #13336 Gepost op: 1-06-2004, 11:52:05 »
Van harte Gefeliciteerd

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13337 Gepost op: 1-06-2004, 13:01:14 »
* cora komt nog even snel een taartje brengen :)

« Laatst bewerkt op: 1-06-2004, 13:04:14 door Cora Bora »

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13338 Gepost op: 1-06-2004, 13:07:36 »
ER IS ER EEN JARIG HOERA, HOERA
DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS COMPUART!
DAT VINDEN WIJ ALLEN ZO PRETTIG JAJA
EN DAAROM ZINGEN WIJ BLIJ...

HIJ LEVE LANG

HOERA HOERA
HIJ LEVE LAHANG
HOERA HOERA
HIJ LEVE LANG
HOERA HOERA

Hoera Hoera
staat de koffie nog niet klaar
Nee nee, nee nee
Doe me dan een kopje thee
Lang leheve lang leheve
Lang leve Compuart

Compuart, van harte gefelicitaart ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ik kwam hem ergens tegen op internet en vond hem zo orgineel (vooral dat stukje over de thee en koffie, zag je dat! het rijmde!  ::ok::), dat ik hem speciaal voor jou gemaakt heb, Compuart!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13339 Gepost op: 1-06-2004, 13:59:54 »
[grote kleurrijke lettertjes en gedichtjes]Gefeli Comp!!![/grote kleurrijke lettertjes en gedichtjes]!
Take a glorious bite out of the whole world