Ow, jammer dat ik te laat ben..
alsnog gefeli Molice, en ik hoop dat je een toffe dag gehad hebt!
Robin, vandaag heel erg van harte gefeliciteerd!! Jij ook een toffe dag!
Leuk om te zien hoeveel felicitaties Comp heeft gekregen
. Intikker, heb je vrijdag al je schoolwerk afgekregen? Ik moet deze week (en de weken erna..) echt megamegaveel leren, heb 8 tentamens in de 3,5 weken daarna, en tis echt zow veel, en ik ben natuurlijk pas net begonnen..
Kben lang niet hier geweest zeg.. nog ff reageren op de mensen van vóór Comps verjaardag. Debbie, jou wilde ik nog vragen hoe het nu bij jou op school gaat verlopen. Je hebt dus geen Centraal Examen, maar toch vast wel afsluitende toetsen of zoiets? Hoe dan ook moet je toch op een gegeven moment te horen krijgen of je al dan niet geslaagd bent. En ik zou natuurlijk graag willen weten wanneer ik je mag feliciteren
. Tof trouwens dat je voetbalclub door is gegaan, en helemaal tof dat je op tv in beeld bent geweest!
Wat is een peda precies?? En die kamer (dat 'kot'), is dat dan zomaar vrij?? Zijn er geen honderden mensen die daar ook op azen?
(ik ben echt zo megajaloers als jij zomaar een kamer
uit kunt kiezen..) Nouja, ik hoop wel voor je dat het helemaal goed komt en dat je ook internetaansluiting krijgt daar! (is voor ons natuurlijk ook leuk hier
want je moet de Molshoop nie vergeten he als je daar zit
) Enne wat vond die vriendin van jullie cadeau?
Anne-Marie, nog steeds echt supercool van die prijs van je broer
. En je andere broer: ja, je mag best wel een paar tentamens opofferen voor een leuk (studenten)leven hoor
. Als je ze dan (niet al te veel) later maar wel haalt.. hoop ik voor m dus.. Oja ik wilde je nog vragen waarom je whiejj was!
Stond nl in het msn-naam-topic..
Ik ben zaterdag verhuisd..
kvond het echt erg om daar weg te gaan, ik voelde me er echt thuis en vond mn huisgenootjes echt leuk. Dus om dan te moeten verhuizen
. Wel zijn we donderdagavond nog samen uitgeweest als afscheid, en dat was wel errug tof
! Ik werd dr hemaal whiejj van
. Ander goed nieuws is dat ik vakantiewerk heb gevonden voor de hele zomervakantie, bij de thuiszorg (in Gouda dus). En daarnaast heb ik ook nog eens een tijdelijk bijbaantje in Nijmegen dat me wel heel erg cool lijkt.. kga nl de Latijnbijles overnemen van die vriendin van me die Pfeiffer heeft. (dat heb ik vast wel verteld) Ja ik vind het natulijk wel een btje stom dat ik nu haar baantje 'inpik', maar iemand moet het overnemen tot aan de zomervakantie (zal nog zo'n 4 keer zijn). Tis een vijfdeklasser en hij woont bij mij om de hoek (bij mn oom en tante om de hoek dus.. want daar woon ik nu weer), dus das dan op zich wel een voordeel van dat ik daar weer woon.. dicht bij mn bijles
. Mn oom en tante zijn trouwens sowieso ook superlief, maja, dat spreekt voor zich. Ik vind het alleen zo moeilijk om iets terug te doen zeg maar.. Ik mag trouwens ook zeeeker niet klagen met mn kamer daar, hijs minstens 3 keer zo groot als mn vorige kamertje! Zo niet 4 keer
! Nee, echt heel gigantisch. Met allemaal stoelen en tafeltjes en kasten en een 2persoonsbed, én een waterkoker!
Nu ben ik dus nog ff in Gouda, ik had nl echt geen zin om gisteravond alweer te vertrekken, maar vanwege die bijles moet ik wel morgenochtend daar zijn, dus ga ik vanavond dan maar een kaartje kopen.. Gisteren was er een bbq met jp (en een hoop andere mensen van de kerk), was echt weer supergezellig!! Wij waren met 5 (van de 9), en van die 5 waren er 3 nu net klaar met hun eindexamen, zwemmend in vrije tijd.. hmm nu ben ik jaloers ja..
Maar iig wast heel tof om ze weer te spreken, en a.s. zondag hebben we weer ('normale') jp, dus das ook wel heel tof! Komende vrijdag ga ik overigens naar Groningen, naar de verjaardag van een vriendin van de middelbare school die daar nu studeert. Lijkt me wel leuk om daar nu eindelijk eens langs te komen! Maargoed, nu ga ik echt eens verder met Latijn.. fijne dag iedereen! Robin jij natuurlijk voornamelijk, maak er een groot feest van!