Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105554 keer)

Offline Robin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13380 Gepost op: 9-06-2004, 17:00:59 »
oh je bent echt een schat ::bravo:: thanks :-*
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13381 Gepost op: 9-06-2004, 18:04:22 »
::zwaai:: hoi !

Ik ga (vanaf dat ik kan) nog wel wat vertellen over mijn examenreeks maar nu vraag ik een gunst van jullie  ;)
Een vriendin uit mn klas doet mee aan de Miss West-Vlaanderenverkiezing en als ze wint, mag ze naar Miss België ! Ze kan alvast een publieksprijs halen door op haar te stemmen op deze site: http://www.zanowski.com/missverkiezingwestvlaanderen.htm

Ze heet Sara Mahieu (derdelaatste foto).

Dankuwel  ::bravo::
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13382 Gepost op: 9-06-2004, 19:30:54 »
Is goed, regel jij dan een date voor me  ;D Ik denk dat ze een hele goede kans maakt, ze zit iig in mijn top3.  ;)

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #13383 Gepost op: 10-06-2004, 10:06:12 »
::zwaai:: hoi !

Ik ga (vanaf dat ik kan) nog wel wat vertellen over mijn examenreeks maar nu vraag ik een gunst van jullie  ;)
Een vriendin uit mn klas doet mee aan de Miss West-Vlaanderenverkiezing en als ze wint, mag ze naar Miss België ! Ze kan alvast een publieksprijs halen door op haar te stemmen op deze site: http://www.zanowski.com/missverkiezingwestvlaanderen.htm

Ze heet Sara Mahieu (derdelaatste foto).

Dankuwel  ::bravo::

Ik heb gestemd ennuh het gaat goed met haar, ze staat bovenaan!  ::ok::
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13384 Gepost op: 10-06-2004, 11:01:52 »
Ik heb gestemd ennuh het gaat goed met haar, ze staat bovenaan!  ::ok::
idd, met flinke voorsprong ook! Echt ieuw wat zijn die meisjes knap :( :P

Maar nu weet ik dus nog niet wanneer ik je officieel mag feliciteren Debbie ;)!

Gisteravond gekookt voor mn oom en tante, goed he! En ze vonden het nog lekker ook (Kip Palava, met dank aan Knorr) ;). Kheb nog nooit zoveel boodschappen ingeslagen haha, en kwam nog een bekende tegen in de supermarkt ook, altijd leuk natuurlijk.

En daarna hebk weer eens fijn de hele avond aan de telefoon gehangen! :D ::ok:: Eerst 70 min met de een (van wie ik het gister zo lief vond dat ie had gemaild, en die ik dus lang niet gesproken had), toen 75 met iem anders ::trots::. Leuke avondbesteding! Vanavond een iets andere :P: er is hier weer een groot (openlucht)feest op de uni. Hoop dus wel dat t niet gaat regenen.. maar ben wel blij dat het niet meer zo verzengend heet is (word je toch wat fijner wakker). Nou, kheb net Nieuwgrieks gehad (laatste coll van dit jaar, maar ga denk ik wel door volgend jaar, nouja, als ik het tentamen haal wel denk ik ;)), zometeen nog filo en (oud)Gr. Fijne dag iedereen!

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13385 Gepost op: 10-06-2004, 15:48:07 »

idd, met flinke voorsprong ook! Echt ieuw wat zijn die meisjes knap :( :P

met meer dan 100 stemmen!!

Leuk verhaal Annemieke~!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13386 Gepost op: 10-06-2004, 16:43:42 »
Haaj mensen!

Zow.. ik heb alweer weekend. :)

Vanavond is er een feest op school voor alle klassen waar Bas en Joël komen.. ::) Joepiej, ik ga er wel heen maar gewoon om de gezelligheid. ;)Pff, ik was zoo moe vandaag op school.. Het eerste uur niet want toen hadden we gym, we gingen kogelstoten en hokeyen. Was wel heel vett maar rest van de dag wassik supermoe. ::niet-ok:: Viel bijna in slaap op 't gras in de pauze en voor mijn doen is dat héél niet normaal. Heb dus ook nix uitgevoerd. Ik hoef nu gewoon nog maar 2 weken naar school :o Ben himmel bezig uitrekenen wat ik voor cijfer ik ga staan op mn eindlijst enzo.. een 9 voor Nederlands en waarschijnlijk ook voor geschiedenis. :D En zowiezo een 9 op filosofie en religie.. benk wel blij meej. Verder niet heel goed ofzo hoor.. ;) Nouja, voor Annemieke: ik sta een 6 op mn eindlijst voor Latijn, goed hé.Ik vind 't best wel leuk worden nu eigenlijk.. mja ik ben er bijna vanaf :p Ga nu ineens opletten en dingen zeggen enzo in de les.. jaja

haha, aha, op die manier ;) das meestal je whiejj-reden wel toch? :P
Haha ja meestal heb ik niet echt een reden maar gewoon (ja gewóón) en anders is't om msn-mensen ofzo. :P *Is erg nieuwschierig naar je 'whiejj's' zegmaar.. ;D

en ik wil weten wie die ene is van dat mailtje en waarmee je ging bellen ! ;) Verder, veel plezier op 't feest!

Ik heb ook gestemd btw.. Debbie. ;) Ik vind 't wel 't knapste meisje van al die mensen, sommige zijn zo nep.

Pff.. het gaat hier zo regenen geloof ik. Bah!
doeii ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 10-06-2004, 16:46:26 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13387 Gepost op: 10-06-2004, 19:37:38 »
Debbie, jou wilde ik nog vragen hoe het nu bij jou op school gaat verlopen. Je hebt dus geen Centraal Examen, maar toch vast wel afsluitende toetsen of zoiets? Hoe dan ook moet je toch op een gegeven moment te horen krijgen of je al dan niet geslaagd bent. En ik zou natuurlijk graag willen weten wanneer ik je mag feliciteren ;).

Nou, ik begin maandag dus met wiskunde en esthetica en dan tot de volgende woensdag constant 2 examens per dag... Geen centraam examen dus, maar een hele hoop :) 15 in totaal (de laatste dag hebben we enkel ons 2e examen wiskunde). 't Probleem is dus wel dat ik nog wiskunde moet ophalen  :-\\ en ik ben er nu dus hard voor aan het studeren ! Donderdag zijn er deliberaties (klassenraden) en als ik er niet door ben, dan belt mn leraar me op, dus ik hoop heel hard dat ik donderdag geen telefoontje krijg...en als dat niet zo is, dan ben ik erdoor en heb ik maandag 28 juni diploma-uitreiking !

Wat is een peda precies?? En die kamer (dat 'kot'), is dat dan zomaar vrij?? Zijn er geen honderden mensen die daar ook op azen? :-\\ ::) (ik ben echt zo megajaloers als jij zomaar een kamer uit kunt kiezen..) Nouja, ik hoop wel voor je dat het helemaal goed komt en dat je ook internetaansluiting krijgt daar! (is voor ons natuurlijk ook leuk hier ;) want je moet de Molshoop nie vergeten he als je daar zit ;))

Een peda is een groot gebouw met heeeeel veel kamers in en dat eigenlijk een beetje onder toezicht staat. Gewoon meer gecontroleerd dan op kot gaan maar ik vond dat gebouw er echt niet leuk uitzien dusja... en de huisbaas van dat kot heeft teruggebeld en het is (normaal) dik in orde, dus ik ga (als ik slaag) samen met Hendrik en Michael (een andere vriend) op kot ! En het is in België niet echt zo'n probleem om een kot te vinden. Peda staat al open voor zo'n 700tal studenten en er zijn echt een massa aan koten ! Als je er vroeg bij bent, heb je er zeker eentje ! Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt natuurlijk ! En zelfs al is er geen internet, dan nog vergeet ik jullie niet hoor  ;)

Enne wat vond die vriendin van jullie cadeau? :o

Ze was enorm tevreden en ze vond het normaal aangezien ze vorig jaar het eerste deel gekregen had  ;D

Is goed, regel jij dan een date voor me  ;D Ik denk dat ze een hele goede kans maakt, ze zit iig in mijn top3.  ;)

een date? hmm  ;D alleszins enorm bedankt iedereen om te stemmen! We hopen met heel de klas dat ze doorkan, dat zou enorm tof zijn !! En dan gaan we samen supporteren  ;D Trouwens Annemieke: zo mooi vind ik die andere meisjes eerlijk gezegd niet hoor  :-X :-\\
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #13388 Gepost op: 10-06-2004, 22:33:56 »
Aangezien ik een uurtje in tijdzone vooruit loop mag ik alvast ...  ;D :D ;)  >:D

Lieve Linda...

van heel harte gefeliciteeerdddddd met je..... pssst [/color][/size]

29ste verjaardag !!!!!!!!!!!!!!  ;D[/color][/size]

::rofl::

Een hele dikke verjaarskus  :-* ::bravo:: ::bravo:: :-* :-*

Dat het nieuwe levensjaar je er maar alles mag brengen wat je er van hoopt met vooral veel liefde en vriendschap en groei ::trots::  ::jaja:: :-* :-* :-*

knuffff  :-* ::ok::
« Laatst bewerkt op: 10-06-2004, 22:36:08 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #13389 Gepost op: 11-06-2004, 08:59:36 »
Linda met een dingetje op de a :P...

van harte gefeliciteerd! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13390 Gepost op: 11-06-2004, 09:09:32 »
Linda:

VAN HARTE GEFELICITEERD EN DAT JE MAAR EEN LEUKE, TOFFE, GAVE DAG VANDAAG BELEEFD
« Laatst bewerkt op: 11-06-2004, 14:36:15 door Nostradamus »
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13391 Gepost op: 11-06-2004, 10:36:51 »
Lieve Linda...

van heel harte gefeliciteeerrrrrrrrrd met je..... pssst [/color][/size]

29ste verjaardag !!!!!!!!!!!!!!  ;D[/color][/size]

::rofl::

Een hele dikke verjaarskus  :-* ::bravo:: ::bravo:: :-* :-*

Dat het nieuwe levensjaar je er maar alles mag brengen wat je er van hoopt met vooral veel liefde en vriendschap en groei ::trots::  ::jaja:: :-* :-* :-*

knuffff  :-* ::ok::

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13392 Gepost op: 11-06-2004, 13:50:27 »
Van harte gefeliciteerd Linda!! :-* :-*

Ik hoop dat je een gezellige verjaardag hebt.! :)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13393 Gepost op: 11-06-2004, 14:20:22 »
GEFELICITEERD!!!

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #13394 Gepost op: 11-06-2004, 16:31:15 »
PROFICIAT LINDA MET JE 29STE VERJAARDAG!!![/color]
2024: wie is de Mol?

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13395 Gepost op: 11-06-2004, 16:40:27 »
Gefeliciteerd! ::bravo::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #13396 Gepost op: 11-06-2004, 16:48:35 »
Heppie burtdeej en nog vele jaren
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13397 Gepost op: 11-06-2004, 17:02:58 »
 ::joehoe::

GEFELICITAART!!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13398 Gepost op: 11-06-2004, 18:33:46 »
GEFELICITAART!!

Hij blijft gewoon goed!  ::ok::

GEFELICITEERD LINDA!

Kheb nog een mooie ballon, als je m wil:

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13399 Gepost op: 11-06-2004, 18:36:56 »
Dank jullie wel allemaal  ::bravo::
Kei leuk, en voor diegenen die t interesseerd.... ik heb een adoptiekip gekregen! Gaaaf man, ik kan m de hele dag bekijken via de webcam en ik ik krijg ook nog eens elke maand 6 eieren van dr  ::jaja:: ::trots::

enne...
Ville Proficiat hé
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand