Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105669 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13420 Gepost op: 18-06-2004, 20:12:48 »
Sorry dat ik te laat ben.. Alsnog gefeliciteerd Simon en Nostra!!

Wat hebk alweer lang niet hier gepost.. maar deze hele week zijn er ook helemaal geen posts bijgekomen hier :o op al die felicitaties na! Slecht hoor van jullie ::ohno:: (snif). Zijn er hier nog geslaagden eigenlijk of dit jaar niet..?? 5 vrienden van mij kregen vandaag de gelukkige uitslag, dus ik heb ze allemaal een kaartje gestuurd. Nouja, eentje moet ik nog schrijven (en dat kost altijd enorm veel tijd bij mij) want die viert het morgen dus dan ga ik gewoon daarheen. Echt zo'n feestelijke dag met al die blije telefoontjes en smsjes, ook nog van een paar andere mensen die ander leuk nieuws hadden. O.a. een andere vriend van me, die geslaagd is voor zijn toelatingsexamen op het conservatorium! ::ok:: Tof he?! Dus dat werd nog een kaart kopen en volschrijven ;D. En toen ik in de stad was om die kaart en het cadeautje voor morgen te kopen, kwam ik nog een vriendin van vorig jaar tegen die ik onwijs lang niet gezien had! :D Dus echt super om haar weer eens te spreken!

Dus vandaag was een geslaagde dag kun je wel zeggen. Gister ben ik helaas zelf niet 'geslaagd' na mijn 8e kijkavond :(, ze wilden me alweer niet! :\'( En wederom vond ik dat nogal erg omdat het wel een erg gezellig studentenhuis was.. Mss dat ze me te jong vonden want toen ik zei dak 18 was zeiden ze wel allemaal van 'oh, wat jong'.. Magoed, ik ga gewoon stug door met zoeken he. En heb het deze week ook wel gezellig gehad met mn oom en tante hoor, en met vrienden bij wie ik ben gaan eten. M'n 2 tentamens gingen ook wel goed, die van maandag (Latijn teksten) helemaal want die was gister al nagekeken (!) en daar had ik een 8,8 voor! :D Jeuj! Die vriendin van me die Pfeiffer heeft, had gewoon ook een 8 weten te halen.. :o Echt ongelofelijk, zelfs met weken 'uitval' weet ze volgens mij nog best alle tentamens te halen.. Wel tof voor dr. A.s. maandag hebk Latijn grammatica-tentamen, heb ik nog vrijwel niets aan gedaan :-X dus als ik zo die kaart vol heb geschreven ::) (minstens een uur verder..) moet ik daar maar even iets aan gaan doen.. Nou dat was wel het belangrijkste nieuws van vandaag denk ik, en vertel eens, hoe gaat het met jullie?? De jarigen van gister kunnen ook wel even vertellen hoe ze het hebben gehad..

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #13421 Gepost op: 19-06-2004, 01:19:02 »
Ooojeee ik vergeet vaak iedereen te feliciteren :-[ ..Dus bij deze: Iedereen die ik vergeten ben alsnog gefeliciteerd  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #13422 Gepost op: 19-06-2004, 03:06:04 »
Ik sluit me daar bij aan. ::tandpastasmiley:: Gefeliciteerd iedereen die jarig was en is.

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #13423 Gepost op: 19-06-2004, 10:00:17 »
Dan ben ik de eerste:

GEFELICITEERD ANNUH!!!!!!!!![/b]

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13424 Gepost op: 19-06-2004, 10:09:56 »
GEFELICITEERD ANNUH,DAT JE MAAR EEN LEUKE, TOFFE, GAVE DAG MAG BELEVEN!!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13425 Gepost op: 19-06-2004, 10:34:59 »
Dank jullie wel, kei lief!  ::bravo::

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13426 Gepost op: 19-06-2004, 11:22:55 »
Annuh:

Hartelijk Gefeliciteerd
::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
[/size]
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13427 Gepost op: 19-06-2004, 11:39:10 »

Annuh:

Hartelijk Gefeliciteerd
::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
[/size]

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #13428 Gepost op: 19-06-2004, 11:59:25 »
Annuh!

Hartelijk gefeliciteerd!!
Eindelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13429 Gepost op: 19-06-2004, 12:07:57 »
Proficiat Annuh!!
Maak er een toffe dag van! En post daar dan ook maar even een verslagje van hier ;).

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #13430 Gepost op: 19-06-2004, 14:55:18 »
Gefeliciteerd Anne! [/color] [/size]
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #13431 Gepost op: 19-06-2004, 15:27:38 »
Anne, heel hartelijk gefeliciteerd!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13432 Gepost op: 19-06-2004, 16:21:39 »
annuh van harte!! :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13433 Gepost op: 19-06-2004, 16:50:03 »
Annuh!
Van Harte!
:-* :-* :-*
« Laatst bewerkt op: 19-06-2004, 16:53:25 door Lindå »
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13434 Gepost op: 19-06-2004, 17:22:26 »
Lief dat jullie allemaal aan me denken! :-*

Even een verslagje van 'tot nu toe' dan ;) :

Vanmorgen wakker geworden, toen kreeg ik m'n cadeautjes:
Donald Duck vakantieboek
Friends DVD's
Voetmassageding met water enzo (heel relaxend :) )

Toen ontbeten en natuurlijk meteen Friends gekeken. Vanmiddag ben ik naar Festival Mundial geweest hier in Tilburg, de Moordgasten kwamen optreden en Di-rect. Daar heb ik een giraffe van ongeveer een meter hoog gekregen van ma en ik heb zelf ook nog een muziekinstument gekocht (een gitaar maar dan anders, van een kalabas gemaakt) en een rainstick.
We gaan zo eten en vanavond komen een paar vrienden gezellig mee voetbal kijken enzo... niet echt een feestje maar wel gezellig bij elkaar zitten. En ze hadden slecht weer voorspeld, maar de zon heeft de hele dag geschenen op af en toe een paar druppels na ::ok:: .

Doeg!!

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13435 Gepost op: 19-06-2004, 17:37:11 »
Gefeliciteerd Annuh  ::bravo::

en ook de rest van de jarigen die jarig geweest zijn!!!! Van Harte  ::bravo::
That's all

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13436 Gepost op: 19-06-2004, 19:21:07 »
Gefeliciteerd Annuh!! :-* :-* 

Owjah, Annemieke sorry dat ik niet echt lange posts oid heb gepost. ;) Niet zo zin in.. maarre, echt goed van Latijn! :o ::ok:: En jammer dat je bent 'afgewezen' klinkt wel erg negatief hoor bent voor die kamer. Ik hoop dat 't binnekort toch lukt ! Gaat 't alweer wat beter met die vriendin dan? dat ze dat tentamen al gemaakt had.. of deed ze dat toch al. .zegmaar.?

Ik hoef nog maar 1 weekje naar school voor less! ::tandpastasmiley:: Echt zooo beter.. nog maar 2 repjes.. :) Maandag natuurkunde en woensdag wiskunde.. mja zijn echt de relaxste vakken.. not ::) Maargoed, ik heb al uitgerekend wat ik mag/moet halen.. Ik sta trouwens een 10 op mn eindrapport voor filosofie. ;D Wel grappig.. Vandaag atletiekwedstrijd verkloot, en kben btje ziek.. maarjaa.. gister wel cool feest gehad van 'n vriendin. :)

doeii ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #13437 Gepost op: 19-06-2004, 23:46:59 »
Annuh gefeliciteerd!!! ::bravo::

Ik ga morgen naar mundial...altijd gezellig! Hoop ook wel op wat mooi weer want alleen regen is echt niks daar!

::zwaai::
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13438 Gepost op: 20-06-2004, 08:33:17 »
Veel plezier op Mundial, Fenn! Het was gister echt heel gezellig en lekker weer ::ok:: .

Vandaag ga ik naar de Elf Fantasy Fair in Lisse, met elfjes en LOTR-figuren enzo... ben benieuwd!

Veel plezier iedereen vandaag en tot ziens :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13439 Gepost op: 20-06-2004, 18:04:53 »
Je verjaardagsverslagje klinkt geslaagd en gezellig Anne, mooi!

Ik had gister ook een supergezellig feest, van een vriend die geslaagd was. Echt erg leuk maarja wel om half 3 thuis dus niet zo goed voor het leren voor mn tentamen van morgen maja..

A-M, die vriendin is idd een stuk beter dan eerst, dus ik denk eik dat ze alle tentamens wel gaat maken. Tof van je 10 zeg! Veel succes met je laatste toetsen!

Fenn, hoop dat je het leuk gehad hebt!

Ik moet nu gaan eten en dan weer naar Nijmegen.. doeg!