Sorry dat ik te laat ben..
Alsnog gefeliciteerd Simon en Nostra!!Wat hebk alweer lang niet hier gepost.. maar deze hele week zijn er ook helemaal geen posts bijgekomen hier
op al die felicitaties na! Slecht hoor van jullie
(snif). Zijn er hier nog geslaagden eigenlijk of dit jaar niet..?? 5 vrienden van mij kregen vandaag de gelukkige uitslag, dus ik heb ze allemaal een kaartje gestuurd. Nouja, eentje moet ik nog schrijven (en dat kost altijd enorm veel tijd bij mij) want die viert het morgen dus dan ga ik gewoon daarheen. Echt zo'n feestelijke dag met al die blije telefoontjes en smsjes, ook nog van een paar andere mensen die ander leuk nieuws hadden. O.a. een andere vriend van me, die geslaagd is voor zijn toelatingsexamen op het conservatorium!
Tof he?! Dus dat werd nog een kaart kopen en volschrijven
. En toen ik in de stad was om die kaart en het cadeautje voor morgen te kopen, kwam ik nog een vriendin van vorig jaar tegen die ik onwijs lang niet gezien had!
Dus echt super om haar weer eens te spreken!
Dus vandaag was een geslaagde dag kun je wel zeggen. Gister ben ik helaas zelf niet 'geslaagd' na mijn 8e kijkavond
, ze wilden me alweer niet!
En wederom vond ik dat nogal erg omdat het wel een erg gezellig studentenhuis was.. Mss dat ze me te jong vonden want toen ik zei dak 18 was zeiden ze wel allemaal van 'oh, wat jong'.. Magoed, ik ga gewoon stug door met zoeken he. En heb het deze week ook wel gezellig gehad met mn oom en tante hoor, en met vrienden bij wie ik ben gaan eten. M'n 2 tentamens gingen ook wel goed, die van maandag (Latijn teksten) helemaal want die was gister al nagekeken (!) en daar had ik een 8,8 voor!
Jeuj! Die vriendin van me die Pfeiffer heeft, had gewoon ook een 8 weten te halen..
Echt ongelofelijk, zelfs met weken 'uitval' weet ze volgens mij nog best alle tentamens te halen.. Wel tof voor dr. A.s. maandag hebk Latijn grammatica-tentamen, heb ik nog vrijwel niets aan gedaan
dus als ik zo die kaart vol heb geschreven
(minstens een uur verder..) moet ik daar maar even iets aan gaan doen.. Nou dat was wel het belangrijkste nieuws van vandaag denk ik, en vertel eens, hoe gaat het met jullie?? De jarigen van gister kunnen ook wel even vertellen hoe ze het hebben gehad..