Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105527 keer)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13520 Gepost op: 16-07-2004, 01:35:22 »
Hoe was je vakantie?

Leuk!  :D

Citaat
Een iets uitgebreidere post mag wel hoor..  :P
Weet ik!  :D  :P

Hee Bertha! Tof dat je terug bent! Waar ben je geweest en hoe was het?!???
Roemenie en het was leuk!  :)

Citaat
En wat cool dat je de bar bijgelezen hebt ::)
::trots::

Weten jullie wie er morgen jarig is?? ;D

henjodie (51) natuurlijk! Gefeliciteerd henjodie!!!!

Ohja, en Han ook
GEFELICITEERT!!!!  ::regenboog::  ::regenboog:: ::regenboog::
Fijne dag enzo gewenst.  ::ok::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13521 Gepost op: 16-07-2004, 12:06:27 »
gefeliciteerd Han!!  :-* :-* :-* [/size]
« Laatst bewerkt op: 16-07-2004, 13:03:47 door De Baron »

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #13522 Gepost op: 16-07-2004, 12:41:49 »
Mijn prinsje is chriz!!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #13523 Gepost op: 16-07-2004, 12:55:45 »
Life's a riddle, keep answering the questions...

• Forumlid
« Reactie #13524 Gepost op: 16-07-2004, 13:04:44 »
Erg flauw hoor dat jullie mijn tekst hebben gekopieerd. Ga zelf iets verzinnen  >:(

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13525 Gepost op: 16-07-2004, 13:05:17 »
Han, van harte gefeliciteerd!! :-* :-*
Ik hoop dat je een leuke dag hebt ! en dat je hier ook wat vaker gaat posten.. ;)

Leuk!  :D
::ok::

Weet ik!  :D  :P
Doe dat dan ook! >:( ;)

Linda, cool dat je hier ff uit Italie post! :D Nog veel plezier daar en beter dat je kunt internetten in dat hotel.. ;)

okej, kheb verder niet zoveel boeiends te vertellen.. doeii :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13526 Gepost op: 16-07-2004, 13:15:33 »
GEFELICITEERT!!!!  ::regenboog::  ::regenboog:: ::regenboog::
Han, van harte gefeliciteerd!! :-* :-*
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13527 Gepost op: 16-07-2004, 14:45:46 »
Thanx voor de felicitaties!  ::bravo::

Ik hoop dat je een leuke dag hebt ! en dat je hier ook wat vaker gaat posten.. ;)

Je hebt helemaal gelijk! Daarom vandaag vast 'n goed begin met deze post!  ;)

Bij m'n diploma-uitreiking vorige week heb ik de scriptieprijs van m'n opleiding in ontvangst mogen nemen. Van alle Bedrijfseconomie-studenten (dus ook de Duitse studenten bij mij op school), vonden ze mijn scriptie 't beste en daarom heb ik die prijs gewonnen. Behalve 'n mooie ingelijste oorkonde, kreeg ik daarom ook nog 'n leuke cheque met bijbehorend geldbedrag! Dat was dus wel 'n leuke verassing! :D 

Bovendien bleek ook nog 'ns dat ik van de 110 geslaagden de enige was die cum laude geslaagd (dan moet 't gemiddelde van al je punten 'n 8 of hoger zijn) was. Ik heb eik nooit zo veel omgekeken naar m'n punten en wist dit dus zelf ook helemaal niet! 't kwam dus echt als 'n verassing. Ik moest weer opnieuw in m'n eentje 't podium op en kreeg 'n grote bos bloemen.  :)

Dat was dus 'n hele leuke dag! Zondags trouwens ook, want toen hadden we groot feest van m'n ouders. Die zijn pas allebei 50 geworden en daarom hadden we in 'n zaal hier in de buurt groot feest. 't was erg gezellig en we hebben lekker gegeten van 't buffet.

En vandaag is dus m'n verjaardag. Alleen komt er niet zo veel bezoek. Bijna iedereen is hier pas nog geweest voor m'n slagen en bovendien heb ik veel mensen in 't weekend al bij dat feest voor m'n ouders gezien. Maar ik vind 't niet zo erg dat 't lekker rustig blijft vandaag. Ik ben er toch niet zo lekker aan (heel erg verkouden).

Verder ben ik nog steeds aan 't twijfelen of ik wil doorstuderen of wil gaan werken. Dus ik ga de komende weken nog meer informatie over opleidingen opzoeken en personeelsadvertenties in de gaten houden. Als ik 'n keuze heb kunnen maken, laat ik 't jullie zeker weten! Ik ben er alleen niet zo zeker van dat ik snel 'n keuze kan maken, want ik vind 't echt moeilijk.  :-\\

Fijne dag nog iedereen en ook vast 'n fijn weekend of vakantie voor degenen die al weg gaan of al weg zijn!   :)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #13528 Gepost op: 16-07-2004, 14:46:28 »
GEFELICITEERD han!!!  ::bravo::
Hele fijne verjaardag !

Olee volgende week ga ik dan eindelijk de cursus parachute springen volgen...ik heb net echte militairekistjes gekocht, en de overal had ik ook al...spannend! Ik ga er zelf heen rijden (van den bosch naar Seppe..vlak bij roosendaal). Heb net met mijn vader gereden, zodat ik volgende week de weg alleen weet (ja heb net 2 mnd m'n rijbewijs he..)
Ik zal jullie verslag doen wanneer ik heb gesprongen (allemaal duimen voor schitterend mooi weer volgende week zaterdag!)

Doeiiiiii  ::zwaai::
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #13529 Gepost op: 16-07-2004, 15:42:23 »
Han, gefeliciteerd!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13530 Gepost op: 16-07-2004, 17:27:55 »
Han, gefeliciteerd meid!! Met je oorkonde, je punten en je verjaardag!!!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #13531 Gepost op: 16-07-2004, 18:26:47 »
Gefeliciteerd Han!  ::tandpastasmiley::
When God created man, she was only joking!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13532 Gepost op: 16-07-2004, 18:28:45 »
GEFELICITEERD han!!!  ::bravo::
Hele fijne verjaardag !
Han, gefeliciteerd meid!! Met je oorkonde, je punten en je verjaardag!!!
Gefeliciteerd Han!  ::tandpastasmiley::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13533 Gepost op: 16-07-2004, 20:08:22 »
Daan doe us niet zo irri :P

Hm.. kheb net pannenkoeken gegeten.. ::tandpastasmiley:: en ik moet straks niet al te laat naar bed want ga morgen voor 't eerst met kranten lopen.. :( Daarna naar Gouda, das wel weer leuk :)

eej Han, leuk al zo snel een post :D Nog van harte gefeliciteerd met je goede cijfers! en succes met een keuze maken of je wilt doorstuderen of niet.. en beterschap!

Fenn, cool dat je zo'n cursus gaat volgen! :D Ik duim alvast voor je dat 't dan goed weer is, en ben benieuwd naar je verslag (en evt. foto's? ;) )

doeii ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #13534 Gepost op: 16-07-2004, 23:59:36 »
Han nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je diploma en van dat cum laude is echt gaaf joh!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13535 Gepost op: 17-07-2004, 16:55:20 »
Goed, ik (Daan) wil eerst even van de gelegenheid gebruik maken om Anne-Marie even flink te feliciteren met haar behaalde aantal posts, meid: ::ok::! En ik moet ook mijn excuses aanbieden, maar dat doe ik lekker toch niet :P

ahum.. nja.. iig bedankt voor die felicitatie.. enne.. niet bedankt dat je je excuses niet aanbiedt.. :( niet aardig hoor.. maar ja, je bent gemeen en blijft gemeen.. kennelijk.. het is hier btw stikheet.. enne we gaan vanavond naar Shrek2 maar ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn.. :P

Had je maar beter moeten protesteren Anne-Marie! Naja ik hoop dat ie je toch meevalt.. en dat jullie er zonder ov ook inkomen met onze studentenkortingkaartjes.. ::) ::angstig:: Victor gaat ook mee, hoop dat dat ook gezellig wordt. Alleen hebben hij en Daan hem allebei al 2 keer gezien, maja, ze wilden zelf mee he. A-M van mij btw ook nog nu 'in het echt' gefeliciteerd met je 3000 posts!

En Han, vergeef me dat ik het gister niet gezegd heb (was de hele dag niet 8er een comp), maar alsnog ook van mij van harte proficiat!! En ook nog met je supercijfers natuurlijk!

En je geldprijs! ::ok:: :D :P :) Hartstikke leuk natuurlijk. Anne-Marie is een petitie gestart om chriz terug te krijgen en De Baron van de kaart te vegen, maar of dat lukt ???
Ik vraag me op dit very moment af, waarom er zo weinig sterretjes staan op het toetsenbord van De Moeder van annemieke.  En ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om de volgende woorden te spreken: Hannifant en Olibal! En natuurlijk HAMPIESTAMPIE!

Hmm, jullie merken het, Daan is weer aardig op dreef ::). Ik vanmiddag onderweg naar de stad natuurlijk ook, want toen heb ik A-M en * alle eenden van Gouda aangewezen! ::tandpastasmiley::

ehm.. oke.. dat was ook heeeel boeiend.. ::pinokkio:: En die mensen hier in Gouda zijn dik gestressd.. heeel snel fietsen en gelijk weggaan als 't stoplicht op groen staat.. pff, en Annemieke sjeesde iedereen voorbij en Daan en ik er maar achteraan ploeteren... ::) Nja.. 't was verder wel leuk hoor :P Daan is btje raar... maar dat valt wel meej volges hem.. :/ en ik mag niet meer "us" zeggen :( bladieblaaj, anyway.. deze leuke (kuch) barpost hebben jullie btw aan mij te danken want ik moest ze himmel meesleuren naar de comp.. nu weten jullie weer hoe erg gehecht ze aan dit forum zijn..  :\'( tsja, het is diep triest.. we gaan wat anders "nuttigs" doen geloof ik.. koffie drinken :/ nja... doehgg

Ach, alsof jullie ooit man genoeg zijn om een slok koffie op te drinken ::)

Owja: Doei!

Ook doei dan maar :P ::zwaai::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13536 Gepost op: 17-07-2004, 17:57:52 »
beter laat dan nooit had het gisteren een beetje druk namelijk: Han GEFELICITEERD!!!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13537 Gepost op: 17-07-2004, 18:30:15 »
hier ook  :-[ :-[ :-[

han 13 gefeli!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13538 Gepost op: 18-07-2004, 18:20:01 »
Hier een foto van ons...
     waarop  wij Orlando  Bloom  'welkom' heten...
of: hoe Daan de toren van Pisa imiteert.
of: Daans eerste ervaring met een flits..
of: Daan die uit de grond oprees..
of: Anne-Marie en Annemieke die een gek naar het gekkenhuis begeleiden na zijn ontsnapping
of: De CU2-foto van een stel nachtelijke speeltuinbezoekers (www.cu2.nl/speeltuinlovers32946846)
of: Annemieke steekt Daan een mes in zijn rug, maar ze blijft er  boelkloedig onder!
of: Goedemorgen Nederland!
of: Daan krijgt Nooit meer sinaasappelthee...
of: drie keer Shrek2 is veel te veel
of: Annemieke de vijfde teletubbie
of: Naja, kijk zelf maar... hier!

• Forumlid
« Reactie #13539 Gepost op: 18-07-2004, 18:32:41 »
Heel clever hoor om een foto te plaatsen waar je zelf niet op staat en de andere 2 wel  :P