Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105523 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13580 Gepost op: 25-07-2004, 20:49:33 »
oké misschien lukt het me nu:
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13581 Gepost op: 25-07-2004, 21:28:14 »
Alvast veel plezier Groenenman op vakantie!
Het is toch juist leuk dat iedereen al op vakantie is geweest en jij niet? Kan je je des te meer op verheugen enzo.. tenminste dat heb ik dan.. :-) Ga zondag als 't goed is naar Frankrijk.. yeah

Fenn, coole foto's! :D ::ok::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #13582 Gepost op: 25-07-2004, 21:37:24 »
keek ze je niet raar aan toen je 't vroeg? :P

Nee, Kheb het heel smooth aangepakt ::tandpastasmiley:: Nee hoor, gewoon naar naam gevraagd en toen ze geen Anne-Marie zei wist ik dat je het niet was ::trots::

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13583 Gepost op: 26-07-2004, 02:17:11 »
Nee, Kheb het heel smooth aangepakt ::tandpastasmiley:: Nee hoor, gewoon naar naam gevraagd en toen ze geen Anne-Marie zei wist ik dat je het niet was ::trots::

LC: Ej chica, commanttutapelle?
Chica: Je ne comantapelle pas a-m iig!
LC: Santa yalla
 ::ok::

's Avonds nog ff in de tent gelegen.. konden we nog ff naar de sterren en maan kijken.. coool ::tandpastasmiley::

ja echt wel supercool, ik ging nog vanavond, geinspireerd door dit verhaal naar buiten, maar was niks (bewolkt) maar mn sokken waren wel nat, bedankt nog he!  ;D

Tja, verder maak ik mega enorm veel mee:
bv had ik laatst een goed idee, meestal doe je eerst de deur open en ga je dan erdoor, zo doet men dat al eeuwen. maar ik dacht; laat ik dat eens tegelijk doen, dat bespaart tijd mss! Weg met de tradities!
Had ik allemaal in een split-second bedacht natuurlijk, maar was mss toch niet zo'n goed plan, er zit soms wel logica in tradities enzo.
Maargoed, vervelend was wel dat ik mn bril op had, en die is niet draagbaar nu. Maar ik dacht toen; ach doe ik mn lezen in! Maar gister was die bril nog steeds stuk en vandaag was ie nog steeds stuk...
Mn bril is stuk!  :-[ :-[ :-[

Wat een verhaal he, ik voel me zo kwetsbaar nu!  :\'(
maar ik hou vol hoor!  ::trots::

Oke, dit was mijn nuttige barpost doeii!  ::zwaai::

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13584 Gepost op: 26-07-2004, 14:07:59 »
hoi  ::zwaai::
banaan begint met een b, soms met een s

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13585 Gepost op: 26-07-2004, 14:09:59 »
moi  ::zwaai::

De bar leeft!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13586 Gepost op: 26-07-2004, 22:17:26 »

LC: Ej chica, commanttutapelle?
Chica: Je ne comantapelle pas a-m iig!
LC: Santa yalla
 ::ok::

Uhh ja, en nu in het Nederlands?

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13587 Gepost op: 27-07-2004, 10:16:02 »
LC: Heej Chickie, hoe heet je??
Chickie: Ik heet in ieder geval geen Anne-Marie!
LC: Das jammer

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13588 Gepost op: 27-07-2004, 12:59:59 »
ja echt wel supercool, ik ging nog vanavond, geinspireerd door dit verhaal naar buiten, maar was niks (bewolkt) maar mn sokken waren wel nat, bedankt nog he!  ;D
;D hehe.. graag gedaan hoor.. ;)

Heb vanochtend ook zo'n mooie zonsopgang gezien toen ik met kranten aan het lopen was! Heel mooie lucht enzo.. :) hint hint ;-)
en veel sterkte met je bril! Triest hoor :(

Gister niet zoveel tijd gehad om achter de computer te zitten.. heb mn moeder geholpen met De-Grote-Schoonmaak. Hele keuken moest schoon worden gemaakt.. koelkast ook enzo.. yeah ;) Verder nog ff naar de stad geweest, hele lading boeken geleent bij de bieb voor de vakantie en een kapotte badlaken gekocht die ik dus vandaag ofzo kan gaan terugbrengen. :-\\

Heb net Forrest Gump afgekeken.. (had em al keer tijdens lessen nederlands gezien maar nog nooit helemaal) zielige film.. :\'(

Annemieke, ga eens posten hiero! ;)

Ga zo ff eten.. :-) doehgg :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13589 Gepost op: 27-07-2004, 21:42:32 »
Hoii hier ben ik weer! Ik ga 'posten hierzo' hoor A-M ;), het heeft ff geduurd maar nu neem ik ook de tijd om op alles te reageren...

Sja, ik wilde eerst natuurlijk vragen hoe het kamperen was, maar dat heb je inmiddels al verteld. Klinkt wel heel cool en gezellig, dus das mooi! Haha idd mooi uitgebreid verslag hoor ;). heb je ook foto's? En ook nog leuke mensjes ontmoet op die camping of waren er echt alleen maar kleine kinderen en oude mensen die allemaal niet interessant genoeg waren?
Oja en Sleen, dat is toch waar we dat hunebed gezien hebben of niet? (het was iig iets met een S..)

Annemieke, balen dat je hand nog steeds zeer doet.. en succes als je morgen weer moet werken!
thx (alsnog), momenteel is mn hand gelukkig weer een stuk vitaler! :) Begin aan al het stofzuigen te wennen denk ik... En dat terwijl ik gisteren ook (ong net als jullie, A-M en Avron) foldertjes ben gaan bezorgen, want dat doe ik er ook nog twee weekjes bij. Nja, kostte ook maar anderhalf uur, viel me erg mee.

Giorgio, cool dat je leuke posts post! ;) Thx voor het toewensen van ook een leuke vakantie voor degenen die niet op vakantie gaan ::). Leuk toch, nog een parkiet erbij? Naja, inmiddels ben jij natuurlijk weg (wie past er dan op de parkieten?), hoop dat je idd een verslag zult posten als je terug bent..! En khoop dat je het leuk hebt natuurlijk. Oh en sterkte met de virussen op je comp als je weer thuis bent. Je merkt dus btw dat je wel degelijk best lange posts kunt schrijven! Ga zo door ;). Net als met je goeie rapport, maar da's voor na de vakantie...

Heleen, tof je vakantieverslag! Als Erica bij MM ligt, is Zoetermeer-Erica verder dan Gouda-MM hoor, maar dat bedoelde je vast ook. Balen van het vroege opstaan maar dat had je er zo te horen wel voor over. Maarre: " de croissanterie was nog niet open dus had je geen croissantje als ontbijt 5 dagen lang" ??? heb je dat dan normaal elke dag..?! :o Verder lijkt die fietsvierdaagse me ook niet makkelijk zeg maar je bent zo te horen een behoorlijk getrainde fietser! Maarre staat die foto al in het smoelenboek?? ;) Oja en ik heb ook nog nooit torentjeskool gegeten...
Hoe ga je nu de rest van je vakantie doorbrengen? Vast nog wel meer fietsen gok ik... magoed, geniet ervan iig! En geniet van het ontbreken van een zomerstop hier ;) ::ok::.

we verwachten natuurlijk wel lang verslag van je vak ;) Iedereen kan lang posten.. als íe maar wil.. ;P (menn.. ik lijk Annemieke wel :p )
haha ja precies, maar het is toch zo? :D

Kranten lopen gaat wel steeds sneller en beter.. denk dat ik geen adres vergeten ben ::tandpastasmiley::
beter zeg dat dat steeds beter gaat! Ik vond het foldertjes bezorgen dus ook wel simpel en snel te doen, maja tis wel maar twee keer dus betaalt errug weinig.. maar och, thuiszorg heb ik behoorlijk wat uren natulijk ::). Overigens hadden ze deze week wel een paar dingen fout gedaan, we verkeerde adressen gegeven ofzo, of mensen stuurden me weg of deden niet open :-\\. Dus dan moet je gaan bellen of ze een ander adres hebben, vanmiddag wel, gister niet meer dus toen had ik betaald vrij ::trots:: (als t goed is).. kon ik mooi die dingen gaan bezorgen.
Enne A-M, ben je al flink bruin geworden? Gister hebk afgesproken met 4 vrienden hier in Gouda (onwijs gezellig uiteraard, we hebben Nijlpaard in de achtbaan gedaan, dat bordspel, voor wie het kent..) en eentje was net terug van vakantie en duidelijk zeer bruin geworden!
(dit was deel 1...)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13590 Gepost op: 27-07-2004, 21:44:45 »
Goeie.......middag alweer...... ::oink::
Ik zit hier nog heerlijk in mijn pyama, want ik ben pas net een half uurtje wakker. Dat is toch heerlijk van de vakantie, uitslapen!! ::ok::
jaja, jij wel :( :P terwijl je toch ook kranten bezorgt..? Maar dus niet 's ochtends blijkbaar? (nja ik die reclamefoldertjes ook niet natuurlijk) Hoe was het bbq'en?
Trouwens ik moet niet liegen, dit weekend bij Fien heb ik wel uitgeslapen en niet zo'n btje ook. Maar we konden dan ook zo laat naar bed als we maar wilden en zaterdag werd dat ook kwart over 4 of zo, want toen waren we nog uitgegaan. Eerst naar HP zoals ik al tig keer aangekondigd heb ;D, vonk ook erg leuk maar idd wel eng ja :P, iig, gezellig, en daarna dus naar verschillende café's in Heerlen centrum met nog een vriendin. In die café's kwam ik plotseling allemaal zwartharigen tegen van wie ik ging denken dat het Ovide zou kunnen zijn ::) maar ik geloof toch niet dat ze er echt tussen zat... Ovide, als je zaterdagavond in een café hebt rondgelopen, laat je wel even weten welke he? ;D

En dan ga ik nu naar LC. Tof je vakantieverslag!! Errug jammer van de regen en hagel enzo, maarja een btje slecht weer zit er altijd wel bij he, en uiteindelijk klinkt het toch wel als een heel coole vakantie! Een viersterrencamping lijkt me niet onprettig ;) en al helemaal niet als je leuke mensen tegenkomt! ::ok:: :D En en en en, nog iets van dat meisje gehoord?? Aan je positieve toon te horen woont ze iig wel in Nederland he? ;) Tof trouwens dat je meteen bent gaan posten! ::ok:: Zo hoort het :D. Nu alleen nog foto's! En idd.. bijlezen he.. veel succes ;).
Oja, 'LC' in Loreleis avatar had ik ook gezien ??? en ik begrijp er ook niets van... Lorelei, ga je dat nog uitleggen? :)

Verder: Fenna, wauhauw supertof zeg! Ik had het toevallig vandaag nog over jou en je parachutespringcursus tegen mn ouders (echt waar), haha! Voor mijn gevoel is het echt onwijs snel gegaan dat je nu al alleen mag.. hoe lang heeft die cursus nou geduurd? Iig, gefeliciteerd he, dat je nu voortaan alleen mag springen! Je was er al zo dol op, je moet nu wel helemaal blij zijn zeg... veel plezier en geniet ervan! Ook leuk dat je de foto's hebt gepost!

Annemieke, hoop dat 't leuk was in Heerlen! (vast wel :P)
thx, nou dat was het dus zeker! Hmm over HP zalk wel in dat topic zetten wat ik daar precies van vond.. Verder gewoon veel gezelligheid met Fieneke en Lieveke, hond uitgelaten, jonge zebravinkjes bewonderd, gemsnd (uiteraard ::) altijd daar :P), gekookt tot vreugde van mn tante, spelletjes gedaan en zaterdagavond uitgaan was ook zeer geslaagd.. moeten we vaker doen, zeiden we al tegen elkaar, mja ben benieuwd of dat ervan komt.

Leuk om al die verslagen te lezen alleen je wordt er wle een beetje depressief van als je zelf nog niet eens op vakantie bent geweest :(. Gelukkig "mag" ik dan ook donderdag op vakantie gaan :).
Hey Groenenman, leuk dat jij ook weer eens post! Nounou, als je zelf nog (twee keer maar liefst!) op vakantie gaat, hoef je toch niet depressief te worden van die verslagen! ;) Nouja ik mag ook niet klagen want ik heb ook nog mn stedentripje naar Nice en Monaco int vooruitzicht, en voor de rest vermaak ik me ook wel hoor (zoals supergezellig avondje gister), maarja ik word eerder depressief van al die doeitotovervelewekenikgaopvakantie's :(. Gelukkig vandaag wel weer een kaart gekregen van Eva :D :D, met een extra briefje erop geplakt! ;D Haha, dat zegt men altijd tegen mij, dat ik dat moet doen in plaats van met megakleine lettertjes de kaart volpriegelen, magoed, zij had dat dus idd gedaan ;D. Is de 2e kaart van haar, verder hebk dr 2 van 2 andere vrienden, maar ik vind toch dat de kaarten nog niet echt binnenstromen :P. Want sja, das het enige voordeel van vrienden die op vakantie zijn...
(dit was deel 2...)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13591 Gepost op: 27-07-2004, 21:46:00 »
(en dit is het laatste deel hoor)

Bertha (volgende reactieklant), jammer van je sokken, hopelijk had de droogtrommel niet al je reserve-exemplaren opgegeten. Sja en natuurlijk helemaal jammer dat je geniaal vernieuwende idee geen succes bleek voor je bril! :( (Maar soms moet je iets opofferen om je idee te verfijnen en uiteindelijk wel geniaal te blijken he.) Iig, ik hoop dat je bril er snel bovenop is, of een vervanger heeft gekregen, of dat er een andere oplossing uit de lucht valt! Wel goed van je dat je zo volhoudt! ::ok:: Ow en ik heb echt onwijs gelachen om je beschrijving van het gesprek tussen LC en het helderziende niet-Anne-Marie-hetende chickie :P ;D.

Tja, verder maak ik mega enorm veel mee:
bv had ik laatst een goed idee
vertel nog eens een voorbeeld...? ;)

Anne-Marie (tot slot hoor, mn vader eist ook alweer de comp op) (naja en ik ben ook al errug lang aant typen...) (nee goh) - goed van je dat je hebt meegeholpen met je moeders grote schoonmaak! Kreeg je ook betaald? :P Of moet je je kampeerweekendje van je zonsopgangen (=krantenlopen) betalen? :P Ow enne, zondag ga je toch weg he...? Moeten we wel nog een keer bellen daarvóór he...

Pfoepfoe, dat was dan mijn bijpraatpost (haha en ik ben nie eens op vakantie geweest :P, alleen maar een paar daagjes niet opt forum..), ik moet ook eik bijna wel naar bed want ik poets en strijk en stofzuig en zeem morgen weer gewoon door... (en theedrink ;))

Heb geen zin om mn eigen post na te lezen (heb al die van jullie al allemaal gelezen) dus als er iets niet klopt hoor ik het wel. Fijne avond nog!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #13592 Gepost op: 27-07-2004, 22:14:07 »
Heyhey!!!

Ja zo super tof dat ik nu mag springen, en vooral kan springen wanneer ik wil!
De cursus was niet heel lang hoor: dinsdag-donderdag avond, zaterdagochtend...en die middag springen! Dat is dan static line, een lijn vanuit 't vliegtuig trekt de chute open. Na 5 sprongen (ik heb er nu 2), ben je parachutist SL (static line dus).

Ik ga nu zondag een aantal dagen mee met de paraclub naar noord frankrijk (péronne). Daar gaan we met z'n allen camperen op 't vliegveld!!! Yeah mag ik gewoon de hele dag springen!!! Als het weer goed is dan natuurlijk. Waarschijnlijk, als ik flink door kan springen, leer ik daar ook al vrije vallen en chute zelf open trekken!!! Echt geweldig! Ook is er dan genoeg tijd dat ik parachutes leer vouwen enzo.
Betere vakantie ik me momenteel niet bedenken!

Er is nu op sbs6 een film bezig over parachutisten, echt gave beelden! (cutaway)

Heb ik nog meer leuk nieuws...ik ga deze of volgende week kijken naar appartementje in 't centrum (den bosch)..als ik ja zeg dan kan ik 't krijgen ook!!! Zo snel allemaal, kan ik opeens op kamers, echt gaaf. Dus even bekijken of ik het wat vind. 1 slaap-woon kamer, badkamertje, keukentje. Dus alle faciliteiten voor mezelf..maar in 't zelfde gebouw komen en wonen nog iets van 33 studenten, dus das wel kei leuk!

::zwaai::
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13593 Gepost op: 28-07-2004, 16:26:27 »
Ik ga ff op Annemieke reageren ;D

Oja en Sleen, dat is toch waar we dat hunebed gezien hebben of niet? (het was iig iets met een S..)
Daar in de buurt is iig wel een hunebed  ;D

Heleen, tof je vakantieverslag!
Dank je!
Als Erica bij MM ligt, is Zoetermeer-Erica verder dan Gouda-MM hoor, maar dat bedoelde je vast ook.
Ja, dat bedoel ik ook ;) 
Balen van het vroege opstaan maar dat had je er zo te horen wel voor over.
Ja, het was uiteindelijk niet zo erg.
Maarre: " de croissanterie was nog niet open dus had je geen croissantje als ontbijt 5 dagen lang" ??? heb je dat dan normaal elke dag..?! :o
Als ik op vakantie ben wel ja, maar dat is ook zo ongeveer de enige keer in het jaar dat ik croissantjes eet ;)
Verder lijkt die fietsvierdaagse me ook niet makkelijk zeg maar je bent zo te horen een behoorlijk getrainde fietser!
Ja, ik fiets wel veel, maar ja, als je geen auto hebt, ga je eerder fietsen ;)
Maarre staat die foto al in het smoelenboek?? ;)
bijna ;) :P Ik ga hem zo wel ff scannen :)
Oja en ik heb ook nog nooit torentjeskool gegeten...
Ik nu wel, maar het is niet zo heel erg bekend, want google kan er geen plaatje van vinden :(
Hoe ga je nu de rest van je vakantie doorbrengen? Vast nog wel meer fietsen gok ik... magoed, geniet ervan iig!
Ik heb wel genoeg gefietst hoor, naar de stad fietsen, en naar het zwembad gaat misschien nog wel lukken, maar verder blijf ik gewoon lekker thuis ;)
En geniet van het ontbreken van een zomerstop hier ;) ::ok::.
Ja, dat ben ik ook wel aan het doen, maar ja, als er niemand reageert  ::)

Dat was mn post met lekker veel irritante quotes :P
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13594 Gepost op: 28-07-2004, 17:30:59 »
Wow Fenna je bent nu wel nog meer into parachutespringen dan je al was he! :o Zo onwijs vaak spring je dan, zeker op vakantie.. Blijft het dan wel net zo leuk als de eerste paar keer? Iig alvast heel erg veel plezier op vakantie, maar die kan al bij voorbaat niet meer stuk, dus dat zal wel lukken! Doe je wel voorzichtig? ;) Als ik je onderschrift zo lees... :o
En dan dat appartementje in het centrum van Den Bosch! :o Wauhauw zeg..! Het klinkt echt helemaal fantastisch ideaal perfect gewoon! Alleen mss een btje erg duur of niet? ::) Nouja ik hoop voor je dat het echt zo tof is als het klinkt en dat je daar dan straks fijn kunt wonen en al die kamertjes vol kunt hangen met foto's van parachutespringen enzo :P. Je hebt dan wel geluk zeg dat je hem meteen kunt krijgen als je ja zegt.. (ben jaloers..)

Ja, dat ben ik ook wel aan het doen, maar ja, als er niemand reageert  ::)
ik reageer wel! (nouja een paar daagjes ook niet das waar maar nu benk toch snel of nie? ;)) Mooi dat je dat flink aant doen bent! Enne ik vond je quotes niet irritant hoor maar ik vrees dat ik deze keer wel de enige was die er zo over dacht.. :P

Wij hebben ook geen auto, dus ik ben er ook wel aan gewend dat we altijd moeten fietsen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik meteen een wielrenner word hoor en helemaal naar Emmen ga fietsen! :o Haha jullie hebben dan wel geen auto, maarre ook ooit eens van een trein gehoord? :P Ow en die croissantjes dat viel dus mee, alleen op vakantie, naja, als dat nu niet kon dan ga je toch als compensatie een week (of twee..) thuis elke dag croissantjes halen? ;) Whahaha en die torentjeskool niet eens op google.. noujaaa zeg... maarre wie gaat er ook in hemelsnaam een plaatje van torentjeskool op internet zetten? :P
En staat die foto nu al in het smoelenboek...??

Ik heb vandaag niet zoveel meegemaakt, gewoon gewerkt. Mijn ouders zijn een dagje zomertoeren en waar gaan ze dan naartoe?! Jawel (we hebben het er al de hele tijd over..), Emmen! Grmbl, ik wilde wel mee nu jij nog niet weg bent, Anne-Marie, maja.. Mss ben je ze nog wel tegengekomen :P, ze hadden hun fiets meegenomen.. Magoed, ik ga dus straks ff met mn broer koken.. Oja en ik ben erachter gekomen dat ik nou net in die 3 dagen (!!) dat ik op vakantie ga, een heel gezellig feestje moet missen! >:( :( Als ik nou 3 weken wegging wast logisch dat ik van alles moest missen, maar 3 dagen moet toch kunnen! Verdorie >:(, krijg ik dus net de uitnodiging voor dat feestje op diezelfde avond dat wij 's avonds laat pas op Schiphol landen.. :(

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13595 Gepost op: 28-07-2004, 18:28:45 »
Anne-Marie, goed van je dat je hebt meegeholpen met je moeders grote schoonmaak! Kreeg je ook betaald? :P
Tuurlijk.. ;)

Of moet je je kampeerweekendje van je zonsopgangen (=krantenlopen) betalen? :P Ow enne, zondag ga je toch weg he...? Moeten we wel nog een keer bellen daarvóór he...
Hehe.. nee kampeerweekendje hoef ik gelukkig niet van krantenlopen te betalen. Dat geld heb ik iig ook nog geeneens.. maar miss ga ik dat geld wel gebruiken voor die zomertoer als ik die ga dingesen met die vriendin. Jup, ik ga zondag weg.. :) Voor bellen.. morgenavond kan ik iig niet.. heb afscheidsfeest van die ene vriendin.. :(

Fenn, heel veel plezier in Frankrijk! dat je maar vaak mag parachutespringen daar.. ;) en beter dat je die kamer gewoon kan krijgen, hoop dat 't wat is !

En staat die foto nu al in het smoelenboek...??
Ja idd.. chopchop EIDM :P

Ik heb vandaag niet zoveel meegemaakt, gewoon gewerkt. Mijn ouders zijn een dagje zomertoeren en waar gaan ze dan naartoe?! Jawel (we hebben het er al de hele tijd over..), Emmen!
:o Tsssk... haha kan je vader zien dat Emmen wel groter is dan Hoogeveen.. ;) Ik had 't btw nog opgezocht van die inwoners.. had iig meer dan 100.000 mensen.. als je dat had meegekregen iig
Ik heb je ouders iig niet gezien.. had me wel cool geleken.. ;D Maar ben alleen bij de Rietplas geweest.. daar zijn ze vast niet gaan fietsen..

balen dat je dat feest mist! zul je natuurlijk altijd zien.. :-\\ mooi dat je iig vermaakt hebt in Heerlen en dat 't wel weer goed gaat met je hand! ;) Ik heb weer btje last van mn heup.. gister interval gelopen met mn moeder.. was best zwaar.

Een vriendin van me gaat naar China :o (ja die ene idd ;) ) Was vandaag pas zeker dat ze dinsdag gaat.. hehe, wel heel cool voor dr iig.. (ik wil ook ! ) Nja.. Frankrijk is ook relax.. ben vandaag ook weer bezig geweest met campings selecteren enzo. Altijd leuk :) Mn ouders hebben ook boek gekocht over Zuid-Afrika waar we als 't goed is volgend jaar heengaan.. :-) Whiejj! Lijkt me heel erg vett.. alleen moeten we nu al btje voorbereiden want voor de Krugerwildtuin (oid) moet je ook al heel veel vantevoren reserveren.. 't is nog niet 100 procent zeker dat we gaan.. maar zit er wel in ! :D

Heb vanmiddag heerlijk in de tuin gelezen, Return of the King (nja.. terugkeer van de koning dan :P ) gelezen met uiteraard Return of the King muziek op.. ;D (heb mezelf er gister van kunnen weerhouden een dvd te kopen over biografie van JRR Tolkien en ook geen cd gekocht met LOTR-muziek erop.. de officiele filmmuziek heb ik wel alleen dit was dus andere muziek.. )

Dat was btw op de vlindermarkt hier, grote markt.. heel veel leuke, oude boeken.. ! Heb één boek gekocht van Richard Adams (van Waterschapsheuvel). Maar eerst nog ff In de Ban van de Ring uitlezen en dan zit dat boek er weer op voor dit jaar.. ga elk jaar alledrie de boeken lezen. ;-)

ga nu eten geloof ik.. doehgg ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 28-07-2004, 18:31:39 door @miesh »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #13596 Gepost op: 28-07-2004, 18:36:23 »
Hoiiiii

Ja ben zeker helemaal into parachute springen. En voorzichtig zal ik ook wel blijven doen! Want heel hard naar beneden storten, nee daar heb ik geen interesse in. En 't blijft zeker leuk..er blijft altijd een spanning die de kick geeft. En je leert steeds weer bij, bij elke sprong. Dus ik denk ook wel dat ik het nog wel een tijd leuk blijf vinden!

Ik ben vanmiddag wezen kijken bij de apprtementjes. Ik heb er twee gezien...en eentje ervan wil ik wel! Dus ik ga het morgen ff doorbellen. Het is via de wooningbouw, dus krijg ook huursubsidie. Dat scheelt wel, ik betaal 277 euro per maand. Maar krijg natuurlijk uitwonendebeurs, huursubsidie en 'n bijdrage van mijn ouders. Dus dat moet lukken. Het is dan een kamer van ongeveer 18 vierkante meter, een klein halletje, badkamertje en keukentje. Maar genoeg voor mij als beginneling. Ik zal het wel missen dat er geen 'buiten' bij is. Ik ben nu hele grote tuin gewend...maarja 10 min. fietsen en ik kan hier thuis buiten zitten als ik wil. En echt 'n minuut lopen en ik zit midden in het centrum.
Ik kan er ook kabelinternet ontvangen, moet ik ff gaan regelen. Want dat kan ik niet missen! Moet wel iets te doen hebben natuurlijk  ;)

Het staat nu leeg...dus zal er wel heel erg snel in kunnen! Wordt even leuk schilderen en inrichten (ligt net nieuwe vloer en badkamertje is ook pas vernieuwd!)
Ben benieuwd!!!

Doeiiiiii  ::zwaai::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13597 Gepost op: 28-07-2004, 19:47:31 »
Grmbl, ik heb dat quick-reply ingesteld en nu refresht de pagina steeds als ik iets erin quote en een andere quote erbij plak :-\\.. Dan maar zonder quotes dus (zowaar!).

Als je betaald kreeg voor die grote schoonmaak ist alweer minder goed van je he A-M ;) maar dan werkte je vast wel beter mee.. Jammer dat je mn ouders niet tegen bent gekomen! :P Ze zitten nu vast met de trein, of beter gezegd op een station in Drente want er rijden geen treinen door een ongeluk :-\\. Das weer lekker..
Wanneer ga je dan nog zomertoeren als dat doorgaat? Helemaal aan het eind van aug zeker? Dan kunnen jullie wel een dagje in Nijmegen langskomen he... ;) Mijn vader kan zien dat Emmen groter is dan Hoogeveen ??? dat weet ik ff niet meer hoor.. zei hij daar dan iets over ofzo..? Balen van je heup btw, wat is een interval? Wohoo cool dat Y naar China gaat! :D Echt coole verrassing zeg maar als je het zo kort van tevoren pas weet, dan verwacht je het niet echt meer lijkt me.. wel weinig voorpret :P. Da's bij jullie Zuid-Afrikareis wel anders! :o :o Wohohohooowwwwww mennnn hoe megamegasupertof joh!!! Krugerpark, waauwww... Ik wil mee..!! ;D Nouja ik hoop echt voor je dat het doorgaat... en dan eis ik bij deze alvast (een jaar van tevoren, whahaha) een volgeschreven kaart! :P Veel plezier met lezen verder, gelukkig kom je ook nog genoeg hier ;). Enne alvast veel plezier morgen op het afscheidsfeestje, sja, geen leuke aanleiding natulijk maar het wordt vast wel heel gezelli!

Fenna, alvast gefeli met je huisje he! ::ok:: Want ik neem aan dat het dus wel zeker doorgaat... Het klinkt echt supersupercool en die prijs is echt om steil van achterover te vallen en van verbazing niet meer op te kunnen staan zo laag (zeg maar ::)). Hoe krijg je het voor elkaar, echt.. Haha mijn jaloezie druipt ervan af ;) majah op zich ook wel weer hoopgevend voor mij dat zoiets iig bestaat.. :P Hoewel ik ook wel al wist dat er zulke fantastische woonruimtes ook in Nijmegen bestaan, ken zelfs iemand die er woont en heb er zelfs ook al eens een kijkavond gehad (naja dat was dus wel een studentenhuis, geen eigen faciliteiten zeg maar) majah ik denk niet dat het mij lukt zoveel geluk te hebben... Maar iig, heel veel geluk alvast daar, en nu eerst veel succes en plezier met inrichten! Als je daarmee klaar bent maak je er wel een paar fotootjes van he? :D

Ik moet vanavond echt veel mensen bellen, moest eik gister al maar het kwam dr niet van.. ik kan t echt niet nog langer uitstellen want dan kan ik niet meer afspraken maken voor deze week enzo.. eik ook nog ammaal mailtjes te schrijven maar pff daar neem ik ook telkens geen tijd voor.. zo vaag.. heb ik eindelijk tijd om veel te mailen.. schrijf ik dr nog maar eentje per dag of zo :-\\ (veel veel veel te laag rendement :P).

Whiejjj Dragostea Din Tei op de radio (in de keuken)!! Ik ren snel ff wat dichterbij! ;D

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13598 Gepost op: 28-07-2004, 20:00:56 »
Als je betaald kreeg voor die grote schoonmaak ist alweer minder goed van je he A-M ;)
hehe jah das waar :P Maar ik werk natuurlijk altijd goed mee.. ;P

fijn idd.. not dat dr geen treinen rijden.. en het is Drenthe ipv Drente ! ;-)

Wanneer ga je dan nog zomertoeren als dat doorgaat? Helemaal aan het eind van aug zeker? Dan kunnen jullie wel een dagje in Nijmegen langskomen he... ;)
Hehe jah eind van augustus idd.. we hebben nog 1 echte week vakantie na onze vakantie zegmaar. (ze gaat 't zelfde periode op vakantie) hehe jah kan miss wel ja.. ;D kunnen we ook blijven slapen? :P neej cker.. ;)

Mijn vader kan zien dat Emmen groter is dan Hoogeveen ??? dat weet ik ff niet meer hoor.. zei hij daar dan iets over ofzo..?
Jah.. heb je dus niet meegekregen.. maar boeit ook niet :P

Balen van je heup btw, wat is een interval?
uhhuh.. interval is btje dat je afwisselend loopt zegmaar.. we moesten dus 10x drie minuten hardlopen en er tussendoor 2 minuten wandelen.. klinkt niet zwaar maar issut dus wel.. steeds weer opnieuw beginnen met hardlopen..

Wohoo cool dat Y naar China gaat! :D
uhhuh.. ;D

Da's bij jullie Zuid-Afrikareis wel anders! :o :o Wohohohooowwwwww mennnn hoe megamegasupertof joh!!! Krugerpark, waauwww... Ik wil mee..!! ;D
hehehe.. :) Jahh.. lijkt mij ook heel vett, mn vader is al wel wat vaker naar 't Krugerpark geweest en mijn moeder 1x.. maar ik iig nog nooit (duh) dus heb geen idee hoe cool 't is maar denk wel heeel cool, al die dieren.. :D

Nouja ik hoop echt voor je dat het doorgaat... en dan eis ik bij deze alvast (een jaar van tevoren, whahaha) een volgeschreven kaart! :P
hehe ;D Jah is goed hoor ;)

Veel plezier met lezen verder, gelukkig kom je ook nog genoeg hier ;). Enne alvast veel plezier morgen op het afscheidsfeestje, sja, geen leuke aanleiding natulijk maar het wordt vast wel heel gezelli!
thx.. en thx.. jah 't wordt denk wel gezellig, vooral omdat ik nu iig ff midden in de vakantie ongeveer bijna al mn vrienden weer kan zien.. :-) net voordat ik zelf op vakantie ga.. yeah.

Verder, belze ! en succes met mailtjes schrijven ! ;) 1 per dag.. ::ohno:: dat kan echt niet hoor.. :P

Fenn, wow cool van die kamer! :D

ik ga zo maar ff piano spelen.. komt echt veels te weinig van.. ::ohno:: doehgg!
« Laatst bewerkt op: 28-07-2004, 20:02:55 door @miesh »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13599 Gepost op: 28-07-2004, 20:40:15 »
hehe jah das waar :P Maar ik werk natuurlijk altijd goed mee.. ;P
owja, natuurlijk, hoe kon ik dat vergeten :P, goed van je hoor!

fijn idd.. not dat dr geen treinen rijden.. en het is Drenthe ipv Drente ! ;-)
jah, ze zijn nog steeds nie terug, kan nog wel 2 uur duren :-\\ (als het goed is lig ik dan al in bed :P). Drenthe, ow, ja, ik dacht dat het allebei kon.

hehe jah kan miss wel ja.. ;D kunnen we ook blijven slapen? :P neej cker.. ;)
jawel jawel! Als je het ff op tijd laat weten kan ik het denk ik wel regelen met mn tante hoor..! Die vindt meestal wel alles goed, ja kijk als het dan toevallig echt niet uitkomt voor haar of zo dan niet, maar dat lijkt me sterk.. (mss zijn mn oom en tante dan zelf ook wel op vakantie) Maar ik zou het iig heel tof vinden!!

Jah.. heb je dus niet meegekregen.. maar boeit ook niet :P
haha ik snap het idee.. mss heb ik het wel gehoord maar niet echt onthouden.. zal wel tijdens eten zijn geweest of zoiets.. wel typisch mijn vader.. nouja goed, niet boeiend dus.

interval is btje dat je afwisselend loopt zegmaar.. we moesten dus 10x drie minuten hardlopen en er tussendoor 2 minuten wandelen..
owja (hoe verzin je het :-\\), lijkt me idd behoorlijk energiekostend ja.. mij niet gezien iig ;)

mn vader is al wel wat vaker naar 't Krugerpark geweest en mijn moeder 1x..
ohja, daar heb je het ook wel eens over gehad, je vader had er familie of zoiets? Er was iig iets mee met dat je ouders daar geweest waren of zow.. *pijnigt haar vergeetachtige hersentjes*
Maarre natulijk ist cool, onbeschrijfelijk cool gewoon :o :D, nog cooler dan Zimbabwe! ;) Want daar heb je ook behoorlijk kans neushoorns te zien.. mehenn.. (die zaten ook wel in Zimbabwe maar zie je niet zo snel he, megazeldzaam) en giraffen.. (die zijn nie in Zambi/Zimba)

gezellig, vooral omdat ik nu iig ff midden in de vakantie ongeveer bijna al mn vrienden weer kan zien.. :-)
haha maar goed dat je er 'bijna' bij hebt gezet he :P maarja mij heb je midden in je vakantie ook nog gezien ;-)

Verder, belze ! en succes met mailtjes schrijven ! ;) 1 per dag.. ::ohno:: dat kan echt niet hoor.. :P
thx, ja, het is echt slecht hoor! :-[ Ik loop gewoon constant een hele berg mails achter!! En nu is het er weer niet van gekomen.. enige waar ik niet mee achter loop is hier.. ::) Is toch minder dwingend en makkelijker ff kort enzow, dat forummen.. nja, morgenmiddag vrij dus dan moet ik maar eens flink gaan mailen (want vandaag hebk dr ook maar eentje geschreven :-[ en kamermailtjes dan). Haha tis net als jouw piano spelen dus, daar heb je nu dan ook tijd voor en toch komt t er niet van.. maar jij gaat tenminste nog in de tuin bruin zitten worden met een LotR-boek ofzo.. das tenminste nog wel nuttig.. haha naja mijn werk is ook wel nuttig maar mijn binnenzitten dus niet echt.. pff en aan msnen kom ik zelfs niet toe! :o Ik ga dus nu bellen!!