Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Vertel vertel.........wat schreef ze???
----- Original Message ----- From: Angela Groothuizen To: mollevanger@pandora.be Sent: Thursday, April 11, 2002 10:11 PMSubject: leuk!Ha die Vlaming, Jij bent fanatiek zeg ! !!!!!! Veel plezier vrijdag en vooral bij afl.11 groetjes, Angelamorgen geen plezier? ik ben nu al zenuwachtig , jeeeeez
Oeps Vlaming...Ze zijn zo cryptisch bezig....Zou het dan betekenen dat je morgen geen plezier hebt grrrr nog 24 uur......
Citaat van: vlaming op 11-04-2002, 22:24:46heeft iemand hier ooit mail gehad van AG?[quote ]ik kreeg net een mail van Angela Groothuizen, maar zal wel een fake Angela Groothuizen zijn denk'k
heeft iemand hier ooit mail gehad van AG?
als george verliest dan......................... :-/
Ha die Vlaming, Jij bent fanatiek zeg ! !!!!!! Veel plezier vrijdag en vooral bij afl.11 groetjes, Angela[/i]morgen geen plezier? ik ben nu al zenuwachtig , jeeeeez
waarom morgen niet ? ze zegt toch veel plezier vrijdag !? En waarschijnlijk nog meer bij afl. 11 als je ziet dat al je theorieën kloppen ?!?!?!
Ik vind het maar eng worden zo
ohhh zoooo had ik het zelf nog niet bekeken
Degene die dit alles post/mailt is heel cryptisch bezig Ik word ook zenuwachtig....Ik heb morgen al een halve dag vrij genomen... Ik ga de hele middag speuren en hier posten.
Vlaming, ik heb ook wel zoiets.Morgen is de finale en kan dan is het afwachten.Ik ben natuurlijk ook zeer benieuwd, maar wat zal ik balen als Jantien de mol is
thanxxx voor et meedenken! et is van 10 overhalf 11 tot 10 over half 12
ik heb net een gevoel dat het maar weinig zin meer heeft om te speuren.....maar dat kan nog volledig omslaan en dan ga ik vannacht alle afleveringen herbekijken
jantien? why? is toch een lief mens die amper geld in de pot bracht? zou een goeie mol zijn imho, beter dan john
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
976 gasten en 5 vaste bezoekers