Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105537 keer)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13640 Gepost op: 3-08-2004, 22:30:33 »
Precies, en op een moment dat ze gelukkig zijn met al die ranja enzo.. ;)

Owow ik moet nu echt heel snel gaan douchen en naar bed! :o Stuur me dan ook weg!

Je bent er nog steeds! FOEI ::ohno:: ;)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13641 Gepost op: 4-08-2004, 16:53:24 »
whahaha.. ::rofl:: maar het staat wel écht in mn (mobiele) agenda hoor.. ::jaja:: ;D
* bertha531 gaat het er maar verder niet meer over hebben en hoopt dat annemiekes agenda het gewoon vergeet.  ::ok:: hehe

Citaat
Veel succes met je wespen-val! Gebruik je dan zo'n plastic fles met de bovenkant eraf gesneden en omgekeerd er weer op gezet zodat ze zeg maar die trechter ingaan, waardoor ze er niet meer uitkomen? (Wow, wat kan ik toch goed uitleggen.. ::))
Creepy! Dat is exact wat ik gedaan heb. Ik had er al eerder 1 gemaakt; 1tje met aarbijenjam en roosviseespulletje eroverheen. Maar die val was niet goed, want in 1 week had ie maar 4 wespen gevangen!  >:(
Nu heb ik 1 gemaakt van een statiegeldfles  ::trots:: van 25 eurocent maarliefst dus die moet goed zijn denk ik!  ::jaja::
Ik heb er nu dubbelfris sinaasappel-mandarijnspul in gedaan.  ::ok:: Succes verzekerd denk je, maar ik heb net nog gekeken, na 1 dag nog 0 wespen...  >:(
Maar dat komt nog wel! Tis altijd eerst ff aftasten voor die wespen, ze durfen mss nog niet in zo'm mooie statiegeldfles. Snap ik best!
Opmerkelijk detail: de fles staat bij een wespennest...  :-\\ :-\\ :-\\
Komt goed!

Citaat
Precies! ::jaja:: :D ::ok:: Go Bertha! Je bent geweldig, ik zeg het maar even voor je het zelf doet.. hehe :P Die smiley trouwens idd ook! ;D
Kijk! Het loont echt om te posten in de bar!  ;D ;D

Citaat
Ik heb btw nieuws! :D 2 smsjes van Daan vanuit Tsjechie!! :D :D ::jaja:: Hij had wel al zijn boeken al binnen 3 dagen uit stond erin :-\\ wat mij een slecht (nl. vervelings-)teken leek...
Maar een goed teken voor de boekenclub! Sms eens of ie meedoet met het nieuwe boek voor de boekenclub en of ie suggesties heeft voor een boek!  ::ok::

Wespen zijn ook heel erg verzot op pure bosvruchten-smaak-ranja...
het resultaat van 4 uur zo'n wespenvang ding buiten zetten... zitten dr bijna 50 in!!!!

Bedankt voor de tip, maar ik probeer het nog even met de , wacht maar tot de dubbefrissinaasappelmandarijnsap echt gaat werken!  :D
Je zult nog verbaast staan.  ::jaja::

Mijn dag begon vandaag trouwens goed vandaag, want ik raadde wel het woord bij een  belspelletje op tv! Itt tot gister, het woord was IJSBEER, maar ik zat aldoor met die I en de J, het is heel vervelend als je in je hoofd niet de link legt dat de I en de J een IJ kunnen vormen (op zich wel logisch maarja).
Ik vind het trouwens altijd zo sneu voor die presentatoren dat er nooit iemand belt! Moeten ze weer het zandlopertje starten, maar ze blijven altijd volhouden iedere dag weer, dat is wel knap.  ::ok::

Moi!  ::zwaai::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13642 Gepost op: 4-08-2004, 17:50:26 »
Groeten aan Annuh en aan het hele forum van Daan! ::zwaai:: :D

Thx Linda en EIDM voor het wegsturen, maar toen jullie dat postten was ik wel al weg hoor, alleen log ik nooit uit op deze comp dus ben ik nog wat langer zichtbaar als nu online.

Balen Bertha dat het zo slecht gaat met je wespenvallen :-\\. Wat had die van Linda nou wat die van jou niet heeft? Behalve de ranja dan.. Mss zijn er bij jou toch iets minder wespen (hm, niet waarschijnlijk vlak naast een nest), of zijn jouw wespen natuurlijk een stuk slimmer.

Kijk! Het loont echt om te posten in de bar!  ;D ;D
precies! Mensen, jullie hebben het gehoord he! ;)

Maar een goed teken voor de boekenclub! Sms eens of ie meedoet met het nieuwe boek voor de boekenclub en of ie suggesties heeft voor een boek!  ::ok::
whahaha ::rofl:: nou als zijn suggestie dan niet wordt uitgekozen moet zn vader wel heeel toevallig het uitgekozen boek bij zich hebben hey ::) :P. Maar ik w8 ff af of ie nog gaat bellen voor ik weer ga smsen.. en ws w8 ik dan zo ontzettend lang af dat ie dan onderhand alweer terug is.. mja.

Goed van je btw dat je het woord had geraden! Maar had je nou vandaag ijsbeer geraden, of gisteren niet? Sja en och die presentatoren zijn zo sneu niet, ze verw8en toch ook helemaal niet dat iemand belt! Enne ze worden er ook niet minder sneu op als je er naar kijkt hoor :P.

Ik heb niet zo heel veel te vertellen over vandaag, heb me gewoon weer int zweet gewerkt bij oude dametjes (maar das al snel natuurlijk).

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13643 Gepost op: 4-08-2004, 18:04:09 »
Ik heb ook weer hard gewerkt en een vrouw boos gemaakt ::ok:: !

Meer daarover na mijn avondeten ;)

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13644 Gepost op: 4-08-2004, 18:47:05 »
Nu heb ik 1 gemaakt van een statiegeldfles  ::trots:: van 25 eurocent maarliefst dus die moet goed zijn denk ik!  ::jaja::
Ik heb er nu dubbelfris sinaasappel-mandarijnspul in gedaan.  ::ok:: Succes verzekerd denk je, maar ik heb net nog gekeken, na 1 dag nog 0 wespen...  >:(
Komt goed!

Omdat mijn val helemaal nokkie vol zit met voor de helft hele nijdige nog levende wespen, heb ik er ook maar zon statiegeld flessenval naast gezet.. wel weer met de bosvruchtenaanmaaklimo want daar zijn ze echt verzot op hoor..
Die andere hebben we nou maar boven en onder dichtgestopt dus ze zullen vanavond wel dood zijn..
Vanmiddag was ie overstroomt en toen vielen er allemaal aan elkaar geklitte dode en levende exemplaren uit.. was niet echt prettig want die krengen zijn echt woest nu... enigzins begrijpelijk..

de katten hebben t wel afgeleerd om dr achter aan te jagen inmiddels...

Maarre succes met vangen ;)

Deze vallen mij iig niet meer lastig  >:D
« Laatst bewerkt op: 4-08-2004, 20:30:05 door Lindå »
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13645 Gepost op: 4-08-2004, 22:20:57 »
Ontzettend :o wat veel! Ongelofelijk! :-\\

Kheb net weer zo'n onwijs dramatische detective gezien, mn moeder wil die altijd kijken en dan kijk ik 'gezellig' mee, maar altijd zow ongelofelijk veel ellende, whh. En ik vond al dat er niet veel vaart zat in het oplossen van de moord - blijkt het tweedelig te zijn! Volgende week pas het tweede deel! Grmbl. Over een 14-jarig meisje dat door zo'n loverboy in de prostitutie komt en vervolgens wordt vermoord (door wie weet ik dus nog niet). :-\\ En dan gaat de serie nu over haar moeder.. :-\\ :-\\

Magoed, ik wilde dus ff opgevrolijkt worden enzow door t forum. Krijg ik meteen tientallen dooie wespen te zien, lekker :P. Naja, kga maar weer naar bed he voordat mn vader over de comp gaat zeuren ;). En jullie hoeven me niet weg te sturen, want ik ben ws toch al weg als jullie me nog online zien. Truste!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13646 Gepost op: 4-08-2004, 22:30:19 »
En jullie hoeven me niet weg te sturen, want ik ben ws toch al weg als jullie me nog online zien. Truste!
en dat post maar door

Citaat
« Antwoord #87 Gepost op: Vandaag om 22:24:11 »   

--------------------------------------------------------------------------------
"Wat zei je, iets blauws in mijn haar?"

Citaat
Antwoord #91 Gepost op: Vandaag om 22:25:55 »   

--------------------------------------------------------------------------------
Haha, nou, ik kijk niet elke dag meer naar mn avatar hoor

::tandpastasmiley::

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13647 Gepost op: 5-08-2004, 00:52:46 »
Balen Bertha dat het zo slecht gaat met je wespenvallen :-\\. Wat had die van Linda nou wat die van jou niet heeft? Behalve de ranja dan.. Mss zijn er bij jou toch iets minder wespen (hm, niet waarschijnlijk vlak naast een nest), of zijn jouw wespen natuurlijk een stuk slimmer.

Tja, die wespen die zich zo lieten verleiden door de dubbelfrissinaasmandarijn dinges zaten in zwolle, deze zijn wel gronings he.
En die wespen die bij Linda zitten, weet ik toevallig, zijn van over de rivieren dus dan weet je het wel!  ;D  :P

Citaat
Goed van je btw dat je het woord had geraden! Maar had je nou vandaag ijsbeer geraden, of gisteren niet?

Nee, ijsbeer was te moeilijk, vandaag was het DRANKORGEL, dat zag ik meteen...  :-\\ :-\\  ;)

Ontzettend :o wat veel! Ongelofelijk! :-\\

Gewoon pure mazzel  >:( >:( >:(
Wacht maar! Ik ga een spoor maken van dubbelfrismandarijnsinaasappel van het nest naar de fles! Dan krijg ik ze wel!  ::trots::
Citaat
Truste!

Doeeg!  ::zwaai::

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13648 Gepost op: 5-08-2004, 10:29:19 »
Ben ik ook weer ff

Al die wespen hier :o Zouden jullie mij geloven als ik zeg dat ik nog geen enkele wesp heb gezien hier? We hebben hier helemaal geen wespen :D Alleen wat stomme mieren, maar een beetje kokend water daarop wil meestal wel helpen. Dus ik heb lekker geen wespenval nodig.

::trots::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13649 Gepost op: 6-08-2004, 13:44:51 »
Ik weet het Linda :-[ je hebt hemaal gelijk.. ik dacht wel dat jullie het op zouden merken... Maja, verslaafd he. Nu heb ik bijv eik ook geen tijd, ik ben dan wel klaar met werken voor deze week ( :D :D) maar ik ga zometeen dus naar Amsterdam en moet van tevoren nog van alles regelen. Argh, mn moeder heeft ook door dat ik niet handig bezig ben :-[. Gister hebk hemaal niet geforumd want toen heb ik weer eens fijn de hele avond aan de foon gehangen :D, wel met 3 verschillende vrienden hoor (en 1 vriendin nam ook nog ns niet op). Over telefoons gesproken: bij Orange kun je elk weekend in aug, sept én okt GRATIS SMSEN!! :D :D Whiejjjj...

de dubbelfrissinaasmandarijn dinges
(...)
een spoor maken van dubbelfrismandarijnsinaasappel
wat is het nou he? ::) :P

Ahja, drankorgel, zit geen ij in he, veel makkelijker dan.. (ook weer niet echt een woord dat je dagelijks gebruikt maar goed.) Als je de presentatoren blij hebt gemaakt laat je het wel weten he!

Sow Heleen, hemaal geen wespen?! Heb je idd wel geluk zeg...

Nou ik hou het kort, kga snel douchen en boodschappen doen, voordat ik straks mn trein mis.. ben morgen weer terug! Doei!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13650 Gepost op: 7-08-2004, 21:56:14 »
 :( Waarom posten jullie niet meer? Dan ga ik me eenzaam voelen hoor... De openluchtvoorstelling in Amsterdam was trouwens wel leuk gister! Voor wie meer wil weten en/of er ook heen zou willen, kijk op www.bostheater.nl. Tis alleen wel veschrikkelijk slecht te bereiken met t openbaar vervoer. Eerst een klein uur met de trein (voor mij dan), daarna ong 3 kwartier met de bus, en daarna nog 2 en een halve kilometer lopen (gelukkig wel goed aangegeven en mooi weer ::ok::). We kwamen uiteindelijk aan om kwart over 7 (trein van kwart over 4!), en toen zat t al minstens halfvol! :o Terwijl de voorstelling om half 10 begon he! Magoed, iedereen had toen nog zn koelbox en picknickmandjes uitgestald staan, later kwam het 'inschikspel' (flauw maar wel erg grappig) en werd het voller en voller (ca 1600 mensen). Nouja en de voorstelling was erg leuk! Over Caesar en Cleopatra dus.. maar dan met een hoop erg moderne tintjes, met een hoop grappigheden ::ok::. Na afloop gelukkig opgehaald met de auto, want de laatste trein konden we natuurlijk niet meer halen.

Vandaag heb ik volop geprofiteerd van het gratis smsen ;D! Goeie actie.. van Orange ;) ::ok::. Alleen jammer dat niet iedereen even enthousiast is met antwoorden, majah. Verder niet heel veel bijzonders vandaag.. zo nog even Coldfeet kijken ::jaja::. Truste.. zwaai naar Anne-Marie die mss de enige is die dit straks als ze terug is weer leest.. ::) kmis je hoor A-M! ::zwaai::

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13651 Gepost op: 7-08-2004, 22:07:05 »
Hi.. Ik las t allemaal wel hoor  ;) Maar ben eik helemaal niet gewend hier te posten... en na al die reacties over dat dierenleed met die wespen we gaan t weer meemaken als de Baron terug is  :-\\ heb ik t maar gelaten te vermelden dat we dr vandaag weer een stuk of 50 in die fles hadden..

Verder doe ik niks als werken, maar laat mijn werk t wel toe om toch leuke dingen te kunnen doen.. zo zat ik gisterenavond bij een openlucht bioscoop in den Bosch naar pirates of the Carribean te kijken (toch leuk onder werktijd  ;D)
Leuke film trouwens.. waren ze daar nou met een vervolg mee bezig?

Maar goed, ik werk nog ff een half uurtje door en dan mag ik naar de volgende afdeling om daar te gaan slapen.. morgenvroeg 10 uur vrij.
Trouwens blikseminslag gehad hier vanavond, brandmeldsysteem naar de fielestijnen

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13652 Gepost op: 7-08-2004, 22:27:40 »
Jeej barpost! :D Thx Linda! ::ok::

Eng zeg, blikseminslag!! Was dat de enige schade? :-\\

Leuk he, van die openluchtdingen? ;) Bios in openlucht is vast ook wel heel leuk ja.. hebk nog nooit meegemaakt denk ik (hm kan het ook goed vergeten zijn). We hebben het er wel een keer bij Nieuwgrieks over gehad..

Werkze nog Linda en truste voor straks! Morgen vanaf 10 uur wel weer barren he! ::jaja:: Ow enne.. Baron moet er maar tegenkunnen dat we jij al die wespen killt.. :P

Hmm mn moeder is weer een of andere enge serie aant kijken, daar ga ik niet bij zitten! Kmoet nog ff mn foto's van gister in de andere comp laden, dus dat ga ik dan maar doen (mailen komt er toch niet meer van). Doei!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13653 Gepost op: 8-08-2004, 12:43:40 »
Ach jo, die paar wespjes, whatever.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13654 Gepost op: 8-08-2004, 21:02:37 »
Heeyy welkom back Baron! ;) ::zwaai:: Leuke vakantie forumboycot gehad?? :)

Daan belde me net!! :D Dus ff fijn bijgepraat.. Hij komt donderdag al terug, i.p.v. zondag! ::ok:: Maar blijkbaar vindt ie het toch wel leuk om gewoon alleen maar ammaal boeken te lezen (eerst al zn eigen uit, daarna die van zn vader, en daarna heeft ie nog de plaatselijke supermarkt afgezocht naar Engelse boeken..) en een beetje bi het kampvuur te zitten op nog steeds dezelfde camping... Zn broertje is dinsdag jarig, dus dat gaan ze ook daar vieren. Nouja als jullie meer willen weten moeten jullie t m zelf maar vragen als ie terug is ;). Ik ben iig onwijs blij om hem weer eens gesproken te hebben :D. I.p.v. een ansichtkaart he, hij had t eik ook wel min of meer beloofd..

Verder hak vandaag een familiefeest, was ook wel leuk, maarja twas natulijk eik te warm voor wat dan ook, dus helemaal voor in een trein of bus zitten.. blugh :(

Kga nu nog ff met mn ouders kletsen en tv kijken en dan weer vroeg naar bed. Doegdoeg! ::zwaai::

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13655 Gepost op: 8-08-2004, 21:38:41 »
Vaarwel allemaal, de komende drie weken is het voor mij: Viva la France... ofzo... maar in ieder geval ben ik dan in Frankrijk :) . Doe dus de groeten van me aan Daan en feliciteer iedereen van mij die jarig is, want ik weet niet zeker of ik daar op internet kan, waarschijnlijk wel, maar dat moesten ze nog even kijken.

Doeg!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13656 Gepost op: 8-08-2004, 21:46:55 »
Doeiiii Annuh en heel veel plezier!! ::zwaai:: Na afloop wel een uitgebreid verslag he??

Maar heb ik nu wat gemist dat je toch nog gaat, je zou toch thuis blijven? :-\\ ???

Kzal Daan de groeten doen, nu kan ik nog ff gratis smsen...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13657 Gepost op: 8-08-2004, 21:51:45 »
Ik zou thuisblijven ja, maar ik heb nog even goed overlegd met de eigenaar van de camping en ik hoef bijna niets uit te voeren ;) , alleen een beetje de receptie bijhouden, ik krijg een eigen huisje op de camping en het zwembad ligt daar voor de deur ::ok:: !

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13658 Gepost op: 8-08-2004, 21:59:55 »
Wooow, das wel beter zeg! Gelukkig heb je dat op tijd weten te regelen dan, zou balen zijn als je er te laat achter kwam dat je het ook zo had kunnen regelen... Maar je hoeft dus niet elke dag om 7 uur op of zo?

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13659 Gepost op: 8-08-2004, 22:03:09 »
Nee ::tandpastasmiley::

Kan iedere dag lekker beetje uitslapen, dan naar de plaatselijke bakker huppelen om een stokbrood of een pain du chocolat te halen, dan op m'n gemakje ontbijten en dan komt het helemaal goed met Anne ;D ::ok:: .

Heb er nu wel veel zin in, alleen duurt de reis best lang, 9 uur namelijk. Morgenvroeg om 10.20u de trein naar Schiphol, om 13.55u vliegen we weg en om 20.00u zijn we pas op de camping, dus dat duurt wel lang helaas. Heb een hoop boeken bij me (Harry Potter en tijdschriften en nog een stel boeken) dus dat moet wel lukken eigenlijk. Anders kan Daan vast nog wel boeken opsturen ;) .

Nu ga ik echt, nog wat zooi bij elkaar zoeken en dan slapen.

DOEG!!!  ::joehoe:: ::joehoe:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::bravo:: ::bravo::