Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105563 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13720 Gepost op: 19-08-2004, 21:16:04 »
Ik is weer thuis :)
Hey! Welkom thuis :D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Grace

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #13721 Gepost op: 19-08-2004, 21:21:01 »
Gheghe... ::rofl:: Leuk Daan!

Maar ben eens langs geweest bij de vrouw met de baard bij ons op de plaatselijke kermis. Ze klust ook bij als waarzegster en heeft een heuse glazen bol....en dit is wat ze zag.....

p.s. Welcome back Annuh!  ::joehoe::
That's all

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #13722 Gepost op: 19-08-2004, 23:27:52 »
Maar ben eens langs geweest bij de vrouw met de baard bij ons op de plaatselijke kermis. Ze klust ook bij als waarzegster en heeft een heuse glazen bol
Laat je maar niet voor de gek houden, dat is de Baron die zich vermomt om een forumaward in de wacht te slepen ::ohno::

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13723 Gepost op: 20-08-2004, 10:39:13 »
Iedereen krijgt de groeten van Annemieke die ergens zuidelijk van Breda op vakantie is :P

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13724 Gepost op: 20-08-2004, 10:39:58 »
Groeten terug ;D .

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13725 Gepost op: 20-08-2004, 16:42:04 »
Hallo,
het was niet mijn bedoeling om hem fullscreen te krijgen, maar ik heb geen zin in nog meer gedoe, dusseh:
Stem Daan Voor Filmkenner!

Die vis is echt goed weet je

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13726 Gepost op: 21-08-2004, 00:28:49 »
heej, I'm back :D (nu niet gillend wegrennen ;P )

ben net half uurtje terug ofzo.. vanaf kwart over 9 zaten we in de auto dus wel btje erg lang.. maarja, nu zijn we dr weer. Vakantie was echt heel vett!! Lang verslag komt nog wel.. ik ben het typen enzo helemaal ontwent.. enne, maar 5 pagina's bar? tssk, nja ik lees ze morgen wel bij enzo.. :)

Ik ga zo maar stoppen anders wordt mijn vader boos en krijg ik een hele preek enzo..

doehgg ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13727 Gepost op: 21-08-2004, 11:07:44 »
Heej Miesh!!

Leuk joh, dat je weer terug bent! En dan moet je een hoop gaan schrijven hier, want dan valt het misschien niet zo op dat Annemieke weg is ;) . Want dat is een leegte joh, wil je niet weten ;) .

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13728 Gepost op: 21-08-2004, 11:11:53 »
heej, I'm back :D (nu niet gillend wegrennen ;P )

ben net half uurtje terug ofzo.. vanaf kwart over 9 zaten we in de auto dus wel btje erg lang.. maarja, nu zijn we dr weer. Vakantie was echt heel vett!! Lang verslag komt nog wel.. ik ben het typen enzo helemaal ontwent.. enne, maar 5 pagina's bar? tssk, nja ik lees ze morgen wel bij enzo.. :)

Ik ga zo maar stoppen anders wordt mijn vader boos en krijg ik een hele preek enzo..

doehgg ::zwaai::
Welkom Terug[/size];D

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13729 Gepost op: 21-08-2004, 11:27:36 »
Maar ben eens langs geweest bij de vrouw met de baard bij ons op de plaatselijke kermis. Ze klust ook bij als waarzegster en heeft een heuse glazen bol....en dit is wat ze zag.....
Om nog even in te gaan op die waarzegster...
« Laatst bewerkt op: 21-08-2004, 11:54:06 door D**n »

Offline Lindĺ

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13730 Gepost op: 21-08-2004, 11:53:00 »
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13731 Gepost op: 21-08-2004, 11:54:18 »
Nee, ik maakte een spelfout ::)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13732 Gepost op: 21-08-2004, 12:02:17 »

Om nog even in te gaan op die waarzegster...

WHAHAHHAHAHHAHHAHA!!!!

Ze heeft wel veel dingen fout ::) ;) .

Maar over dat Sinterklaas gesproken... doen wij weer iets ;D ??

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13733 Gepost op: 21-08-2004, 12:21:36 »
Ischgüt, open maar een topic ;)

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #13734 Gepost op: 21-08-2004, 12:26:01 »
Top Daan!
Eindelijk...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13735 Gepost op: 21-08-2004, 15:25:10 »
wb-tje voor @miesh!!  ::bravo:: we verwachten een uitgebreid bar-verslag in traditionele stijl, mét quotes.. ;)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13736 Gepost op: 21-08-2004, 17:49:36 »
Zo, maandag ben ik dus begonnen met mijn vakantiebaantje bij in het magazijn van de sportzaak Sportsworld. Het hoofdkantoor zit hier in Zaltbommel en het ligt op ongeveer 3 km rijden van mijn huis. Ik wist eerst helemaal niet wat ik ervan mocht verwachten, maar ik dacht laat ik het meteen goed doen en 38 uur in de week gaan werken. Het verdient nog boven het minimumjeugdloon ook en de sfeer is er fantastisch. Maar wat doe ik nu eigenlijk??! Ik krijg dozen met artikelen voor de filialen van Sportsworld binnen en die controleer ik op de inhoud waarna ik de artikelen prijs. Ik heb inmiddels bijna alle sportmerken voorbij zien komen en de artikelen lopen van sokstoppers tot golfssticks. Helaas had ik het de afgelopen week een beetje druk met het werk en met natuurlijk het naar de OS 2004 kijken. Maar komende week ga ik meer tijd voor het forum maken. Ik heb het vakantiebaantje nog 2 weken en daarna moet ik jammergenoeg weer naar school (4 atheneum alweer, jaja).
Gelukkig gaat alles fysiek en geestelijk goed.

@miesh nog welkom terug gewenst en nu ga ik maar weer eens bijlezen, want er is nog redelijk wat ongelezen bij mij.

Nostradamus.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13737 Gepost op: 21-08-2004, 18:34:03 »
Whahahahahaaa... hier groetjes van een dubbel liggende Annemieke ::rofl:: want jaja ik ben dus ook gisteravond teruggekomen. Zal nu eerst ff reageren op dat waar ik zo dubbel om lig... Daan, echt cool ::ok::. Ik dacht eerst: tss, heeft ie niet alleen zijn speech al bij voorbaat geschreven, maar zelfs een filmpje ervoor gemaakt, das wel arrogant, ik trek mn stem in! >:( Maar toen ik t gezien had vond ik het natuurlijk toch zó onwijs grappig dat ik zelfs nog wel mn stem had willen veranderen als ie al niet voor jou was ;) (sorry Grace en Nostradamus). Thx voor de Arnold Schwarzenegger he ;), ik kwam echt niet meer bij... Maar bij dat tweede filmpje moek toch ff klagen over veel te veel gepraat dwars door Dragostea Din Tei door >:(. Hoe kun je trouwens met al dat gefilm en gemonteer nog smsen dat je je verveelt?! ;)

Goed, verder natuurlijk: Anne-Marie, welkom terug..!!! :D Werd wel tijd. Ben jij je foon eik nog steeds kwijt of heb je mijn smsjes gewoon nog niet gelezen? ::) Ik ben benieuwd naar je uitgebreide verslag en idd, mét quotes van die afgelopen 5 pagina's he! Trouwens, zo heel weinig was het toch niet? Van mij heb je iig genoeg posts.. ;D Tof btw dat je meteen bent komen forummen! ::ok:: Dat kun je van mij niet zeggen, maar ik was dan ook wel megamoe. We hebben echt superveel in 3 daagjes gepropt (ook wel logisch op zich). Woensdag door Nice gebanjerd, donderdag door Monaco, nadat we daar met veel vertraging waren aangekomen omdat onze trein kapot was enz, vrijdag met een andere trein naar Tende gereden, prachtige route door de bergen, nog een stukje door Italië ook, en in Tende één zo'n berg beklommen (totdat mn moeder te moe werd :P). Daarna weer terug naar Nice, nog heel kort met mn vader in zee gezwommen, voor zover dat mogelijk was want het waaide echt superhard toen, en 's avonds alweer terug naar het vliegveld. Tussendoor heb ik nog net aan tijd weten te vinden om 4 kaartjes te schrijven! ::oink:: wat weinig he, ja ik wist dat ik weinig tijd zou hebben dus had ik maar besloten alleen kaarten te sturen aan mensen die mij ook eentje gestuurd hadden... sorry everyone else, ik moest een criterium bedenken en bij elk ander werden het te veel kaarten. Verder was het superwarm de hele tijd, prachtig zonnig, dus ik ben zowaar een heeel klein btje minder wit (maar ieuw daar op het strand hak echt het idee dat wij het allerwitst waren van iedereen :( gelukkig is mn vader nog witter dan ik :P). Soms wel wat te heet, maar op de hotelkamer hadden we gelukkig airco ::ok::. Kortom, was best wel leuk vakantietje, alleen een btje te veel gestress omdat we alles allemaal zo snel moesten doen. Ik besef mij dat dit een extreem kort verslag is, maar als jullie meer willen weten moeten jullie maar even aangeven op welk aspect ik dan dieper moet ingaan ;) :P.

En dan moet je een hoop gaan schrijven hier, want dan valt het misschien niet zo op dat Annemieke weg is ;) . Want dat is een leegte joh, wil je niet weten ;) .
ben blij dat te horen ;), maar ben nog blijer dat ik toch nog wel behoorlijk wat bij te lezen had na die 3 dagen weg, en dan ook nog een paar extreem leuke posts ::jaja::. Ben ook erg blij dat jij terug bent A-M! Je gaat toch niet nu meteen weer zomertoeren he? En heb je btw echt zonder helm gemountainbiked..??

Linda, we hebben de comp woensdagochtend niet meer aangezet omdat we al heel vroeg weggingen en omdat de stress anders nog meer verhoogd zou worden... ;) (Wohow er wordt hier ff heel hard gejuichd om de Olympische Spelen zeg :o maar is maar goed dat ze daar naar kijken want dan eten we iets later :P hoewel ik wel nog naar Victor wilde vanavond eik majah... dat kan mss toch nog wel.)

Oja, Annuh, thx voor je groeten terug ;). Enne jij natuurlijk ook welkom terug!! Ook al hebben we jou dan een stuk minder hoeven missen.

Grmbl, we gaan nu dan toch eten, dus ik post straks weer of anders morgen! ::zwaai::

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #13738 Gepost op: 21-08-2004, 18:53:42 »
Heej Annemieke.. jij hier?

**puts another dime in the jukebox..

Drukt op dit knopje en geeft een rondje!!
 :D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13739 Gepost op: 21-08-2004, 19:42:37 »
Euh ja... ik hier ja. ( ???)
Leuk liedje is dat... dat zingt ons koor ook altijd. :) (o.a. die vriendin die nu in Berlijn zit.. zucht)

Ik was nog vergeten te vertellen dat we vanuit het vliegtuig terug naar Schiphol gisteravond heel mooi onweer hebben gezien een eindje verderop! Was echt verbazend gewoon... supersuperveel bliksem, net achter een wolk, die dan helemaal zo mooi oplichtte. Khad nog nooit op zo'n manier onweer gezien, echt heel bijzonder. Jij zou het ook heel cool gevonden hebben Anne-Marie!

Nostradamus, mooi dat de sfeer zo goed is op je werk! Da's toch het belangrijkst.. En gelukkig dat alles goed met je gaat. Werkze nog he!