Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105304 keer)

Offline Grace

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13880 Gepost op: 6-09-2004, 17:55:38 »
Uhm....ben je eigenlijk wel jarig vandaag?? Je bent namelijk op miraculeuze wijze van de verjaardagskalender verdwenen..... ???
That's all

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13881 Gepost op: 6-09-2004, 18:10:23 »
spannend! je vertelt het wel meteen hier he? Hmm, mss moek je ook maar weer eens bellen.. Msn is nu al helemaal geen optie meer, dat hebben ze afgesloten op de belangrijkste uni-computers ::). Omdat het "(meestal) geen studiegerelateerde bezigheid" is...

Daar heb je www.msnopschool.nl voor ::ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline molice

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13882 Gepost op: 6-09-2004, 18:18:13 »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13883 Gepost op: 6-09-2004, 19:32:23 »
Nah, dacht dat je het wel herkende zeg, begint met barce en eindigt op lonette.  ::ok::
Aah toch wel! ik dacht idd wel dat er Barcelonette stond alleen toen dacht ik dat ik dat dacht nja.. omdat ik dat zo had gezegd. Maar als het niet zo was was het een beetje stom om te vragen of het idd Barcelonette was.. én ik heb het zelfs uitvergroot op de computer maar toen werd het niet duidelijk.. duss  :P Maar iig, dik cool dat je daar geweest bent!! ::ok:: Jahh.. 't is daar mooi hé.. *wilt ook nog een keertje terug.. :-)

Irritant dat je nog moest betalen voor die halve dag.. dan zat je vast niet op dezelfde camping als waar wij paar keer hebben gezeten.. ;)

spannend! je vertelt het wel meteen hier he? Hmm
Jah tuurlijk.. alleen ik weet het toch nog niet ::ohno:: Op het prikbord stond een papiertje waarop stond dat ze 't morgen binnenkrijgen ofzo dus ik hoor het morgen denk ik.. ben echt benieuwd!

Owja.. dat v/d verjaardag dacht ik al zoiets.. dat je dat bedoelde.. Tssk, jij hebt laatst ook heel verhaal verteld tegen mij over je vertraging.. :P Very goed iig dat je gebomd hebt.. :P 't is maar wat je leuk vind ;) Maar wel goed hoor.. hehe.

Anne-Marie, succes met je wiskunde en je andere hw! Oww, ik hoop zo dat je goed nieuws gekregen hebt! Ben je gister idd vroeg naar bed gegaan? Mooi dat je broers feestje gezellig was (dat was er toch zaterdagavond?).
Hehe thnx.. ik heb gister geen wiskunde meer gemaakt en ben ook niet vroeg naar bed gegaan. ::) Dat kwam omdat we de vakantiefilm nog een keer gingen zien met mn broer en mn oma.. dus die wou ik ook wel weer ff zien.. en toen was't ineens weer laat.. :/ Maar vandaag moet ik wel redelijk vroeg naar bed (na Star Trek) want moet morgen alweer kranten lopen.. herfst vind ik btw helemaal niet tof hoor.. de winter ook niet echt.. oke op Sinterklaas/mn verjaardag/kerst en oud&nieuw na.. (al valt dat laatste nog te bezien)

Gerard, als je jarig bent: gefeliciteerd!! :-* en als je niet jarig bent.. (wat ik vermoed..) ook gefeli ! ;P
Annuh, gefeli met je moeder! :-* Hoop dat 't training geven goed ging/ leuk was..! ;-)

Ik ga .. nog ff piano spelen.. miss wat huiswerk maken en dan Star Trek. yeah!
doeii ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13884 Gepost op: 6-09-2004, 20:39:07 »
Annuh, gefeli met je moeder!

Ik weet niet precies hoe ze msn geblokkeerd hebben en of je dat dus kunt omzeilen, heb t niet geprobeerd ofzo, maar ja dat ben ik ook niet echt van plan, vink ook weer zo flauw als net buiten het multimedia-studiecentrum, op de gang, wel msn is - op de slome computers dus. Daar zit ik nu ook op want het MMS is om 7 uur gesloten, en ik heb nu dus zowaar msn aan, maar nu ister weer niemand echt online! Iedereen afwezig/bezet ::niet-ok::. Tss, je hebt dr ook niks aan he ::ohno::, niet echt een stimulans voor mij om nu vaker online te komen ofzo.

Balen Anne-Marie dat je het nog steeds niet weet! Hoop nog steeds voor je dan!

Tssk, jij hebt laatst ook heel verhaal verteld tegen mij over je vertraging.. :P
::schaam:: ja, dat doe ik ook zeker wel af en toe, maar dat is dan toch ook behoorlijk saai? Nu vind ik het zelf meestal nog wel meevallen om 1 zo'n verhaal aan te horen, kan soms nog net weer ff anders zijn, maar als je dat onderwerp op een feestje aansnijdt moet iedereen er natuurlijk ff wat over kwijt.. ::)

Very goed iig dat je gebomd hebt.. :P 't is maar wat je leuk vind ;) Maar wel goed hoor.. hehe.
thx, ja he! Ja en ik vind t idd best leuk.. als ze mijn soort liedjes draaien zeg maar ;D.
Slecht van jou dat je weer zo laat naar bed bent gegaan! ::ohno:: Vanavond wel hoor!! Maar vakantiefilm kijken was vast wel heel leuk..

herfst vind ik btw helemaal niet tof hoor.. de winter ook niet echt.. oke op Sinterklaas/mn verjaardag/kerst en oud&nieuw na.. (al valt dat laatste nog te bezien)
:-\\ ::) :-[ Nou, maar, ik bedoel, dat zijn toch genoeg leuke dingen om die tijd door te komen? Voor mij iig wel, maar dat ligt ook wel aan de datum van mijn verjaardag natulijk.. bij jou ist ammaal zo veel meer opgepropt. Ja en Sinterklaas kun je ook veel of weinig tijd aan besteden he ;).

Ow, nu zijn er zowaar mensen online en aanspreekbaar enzo! Dus ik laat t hierbij! Doeg!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13885 Gepost op: 7-09-2004, 15:58:44 »
Hallo allemaal!  ::zwaai::

Hier weer eens een berichtje van mij. Dit natuurlijk omdat ik me ontzettend verveel en dus iets moet ::ok:: . Ow... en ik heb net m'n 70-jarige overbuurman zonder shirt aan zien lopen  :-\\ dus om nou te zeggen dat ik een leuk beeld in m'n hoofd heb... Nee, niet echt ;) .
Ik zou eigenlijk vandaag naar de Efteling gaan (natuurlijk ;) ), maar ik kon niet zo heel goed meer lopen en er waren geen rolstoelen meer, dus toen hield het op. Geen sprookjesfeest voor mij vandaag :( . Vanmorgen wel heel actief gewerkt, ik was echt goed bezig! Volgende week ga ik trouwens naar de fysio voor m'n benen, kijken wat hij zegt.
Nu ben ik heel actief op de Harry Potter site aan het kijken, of daar nog iets leuks op staat, maar ik denk dat ik zo even naar het winkelcentrum ga om iets leuks te kopen, daar heb ik zin in :) . Maja, geld uitgeven is natuurlijk nooit echt goed als je zin hebt om te sparen, dus ik zal me proberen in te houden ;) .

Nja... veel meer heb ik op dit moment niet te melden, dus jullie (Annemieke ;) ) zullen het hiermee moeten doen :) .

Doeg ::zwaai:: !!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13886 Gepost op: 7-09-2004, 16:01:44 »
Nja... veel meer heb ik op dit moment niet te melden, dus jullie (Annemieke ;) ) zullen het hiermee moeten doen :) .
Ik ben er ook nog...
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13887 Gepost op: 7-09-2004, 16:03:31 »

Ik ben er ook nog...

Haha, ok, jij mag het ook lezen!! Sorry ::bravo:: ::bravo:: :-* :-*

Heb je nog een tip voor iets leuks wat ik kan gaan kopen?

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13888 Gepost op: 7-09-2004, 16:09:01 »
Hehe.. nee niet echt ;)

Een ijsje iig ivm 't mooie weer oid.. en zooi voor op je kamer ofzo?

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13889 Gepost op: 8-09-2004, 01:40:20 »
Waar is iedereen.... Ik voel me zo alleen... :(
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #13890 Gepost op: 8-09-2004, 13:26:31 »
Om kwart voor één 's nachts is er meestal niet veel te beleven hier. De echte lol begint pas om 4 uur in de ochtend. Maar toen lag jij natuurlijk al te slapen.

Kwas vandaag om 12.20 uur uit en nu weet ik dus niet wat ik moet doen, want ik heb mijn huiswerk al af. Der is echt geen (...) te doen in de examenklas, maar ik heb het idee dat het nog wel moeilijker gaat worden...
Morgen ben ik weer zo vroeg uit en dan heb ik ook nog een tussenuur. Kheb bijna meer vrij dan les ofzo. Maar je hoort mij niet klagen want nu heb ik meer tijd om online te zijn.

Ik kwam net thuis en toen zat Dirk (het broertje van Daan) in het gras achter de poort want hij had zichzelf buitengesloten ;D
Nee, dat is niet grappig, dat is zielig, voor mij, want ik voelde mij verplicht om hem bij ons binnen te laten want zijn ouders en zijn broer (Daan) komen pas over een paar uur thuis.

Gisteren heb ik ontslag genomen bij de mcDonalds. Want het werk is voor mij te zwaar. Mijn rug kan het niet aan. Ik heb scoliose (rugafwijking) en normaal heb ik er echt schijt aan en doe ik alles wat ik niet mag, maar sinds kort doet het wel heel erg pijn als ik dat doe, dus daar ben ik mee gestopt. Ik blijf wel postbode, maar ik ga toch solliciteren bij de bioscoop heb ik besloten.

Verder niet veel bijzonders hier, maar mss heeft Daan nog wat toe te voegen over de toestand hier in Breda.
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13891 Gepost op: 8-09-2004, 13:34:43 »
Hey, leuk wat van jullie te lezen Annuh en Elmar! A-M jij mag ook wel wat langer posten! Weet je het nu al??

Elmar, goed van je dat je ontslag hebt genomen bij de Mac, want dat was je al zo lang van plan. Ik hoop dat je word aangenomen bij de bioscoop!! Dat is toch die ene waar ik ook al een paar keer ben geweest he?

Ik heb weinig tijd om veel te vertellen, want ik heb zo college en moet natuurlijk wel nog ff socializen van tevoren, maar ik wilde ff kort vertellen dat ik nu echt mn propedeuse gehaald heb...! :D ::jaja:: Want gister stond eindelijk online dat ik mijn tentamen informatiekunde gehaald had. Ben blij!! :D

Annuh, nogmaals beterschap met je been trouwens, hoop dat fysiotherapie wat helpt!

Oja Elmar je verhaal over Dirk en zijn broer (Daan ::) :P) was echt grappig... maar ik vind het wel zielig voor hem hoor ::niet-ok::.

En Linda, opt forum hoef je je toch nooit alleen te voelen..? ???

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13892 Gepost op: 8-09-2004, 15:01:32 »
maar ik vind het wel zielig voor hem hoor ::niet-ok::.
Nee >:(

Want we hebben vanmorgen allemaal naar hem geroepen dat hij zich niet buiten moet sluiten omdat het wel even duurt voordat we thuis zijn en hij had zich gisteren ook al buitengesloten. Hattie maar sleutels mee moeten nemen.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #13893 Gepost op: 8-09-2004, 19:43:22 »
Dat wist ik niet eens, dat is wel heel dom. De volgende keer laat ik em zitten ;D ::rofl::

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13894 Gepost op: 8-09-2004, 19:51:51 »
Speciaal voor de mensen die zich vervelen, zoek Grace  ::tandpastasmiley::

That's all

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13895 Gepost op: 8-09-2004, 20:27:55 »
De tweede van links?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #13896 Gepost op: 8-09-2004, 20:41:13 »
Nee, tis de derde foto van rechts bovenaan de foto.

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13897 Gepost op: 8-09-2004, 21:04:10 »
De tweede van links?

Damn...u'r good!  ::ok::

Nee, tis de derde foto van rechts bovenaan de foto.

Das Jim Morisson  ::rofl::
That's all

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13898 Gepost op: 8-09-2004, 21:05:34 »
Nu, zijn we wel snel uitgespeeld......  :P

Iemand anders die nog een leuke 'waar is wally' foto van zichzelf heeft??
That's all

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13899 Gepost op: 8-09-2004, 21:50:58 »
Annemieke, gefeli met je propedeuse!! ::ok:: Echt beter.. (wel te verw88 natuurlijk ; )

Nee ik weet nog steeds niet of ik nou wel of niet in de andere klas mag.. heel vaag gedoe daarzo.. nog steeds.. maar heb geen zin om dat verhaal nu voor de 100e keer te gaan vertellen.. ;) Ik vertel liever straks gewoon of ik wel of niet in die klas kan.. :/

Ik ga morgenochtend op bruggerkamp.. jeuhj! :D

Elmar, ik hoop dat je wordt aangenomen bij de bios!
Grace.. leuke foto ;D
Annuh.. en heb je nog wat gekocht gister? ;)

ik ga weer.. doeii! ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 8-09-2004, 21:58:23 door @miesh »