Pff, heb bijgelezen, maar hoe langer ik 8er de comp zit, hoe gestrester ik word (heb zooooveel te doen en doe zo megaweinig!! dit weekend vrijwel niks gedaan en vandaag ook maar een uurtje!! aargh..). Maar iig, ik heb bijgelezen dus. Annuh, leuk je haar! Anne-Marie, leuk het verhaal over bruggerkamp! Wel kort was t dan als je vrijdags al terug was maargoe.. Echt beter dat je begeleider mocht zijn dan. Van die jongens en meisjes apart ja dat was bij ons ook, maar dan hebben ze weer wat te doen, nl naar de anderen toe sneaken, en de begeleiders ook, nl de wegsneakers te pakken krijgen (hahaha, en dan bedoel ik geen schoenen..). Magoed. Leuk dus. Uhm. Han. Balen dat je college onderuit gegaan was. Ik vroeg me ook meteen af wat er metde vlaaien gebeurd was, want ik zag al van alles voor me. Maar gelukkig was t dus niet zo heel ernstig allemaal. Grace, wanneer kom je je felicitaties innen?
Ik heb vanochtend voor t eerst dat experiment gedaan waarvoor je in zo'n MRI-scan moet. Maakt echt megalawaai. Maar gelukkig niet eng (alleen zag ik niet scherp met die nepbril dat was wel irritant). Het liep alleen mega uit
echt irritant was dat, daardoor kon ik niets meer doen voordat ik ging bommen. Heb ik dus veel heel fanatiek gedaan, samen met Eva en nog een studiegenootje, best leuk ook nog. Mn spierpijn begint alleen nu al op te komen
en ik ben nog steeds behoorlijk uitgeput. Maarja, was toch weer heel goed van ons. Daarna weer ff veel gezelligheid in de Refter met de eerstejaars, daarna een besteld boek opgehaald van Latijn (2 delen voor 51,95!!
afzetters) en vervolgens dan toch eventjes in de bieb gezeten. Maar voordat ik vanavond met Eva bij een andere vriendin ga eten, moest ik nog het toetje kopen, want dat was iets heel specifieks dat je alleen bij de C1000 hebt en die is natuurlijk best weer een eindje fietsen. Mona Verwenkwark Kwartaart Citroen isset, absolute aanrader! Maarja, toen ik daarvan terugkwam (op de uni dus) vond ik dat ik wel ff mail mocht lezen...
Debbie, ontzettend bedankt trouwens!
Verwachtte het al niet meer...
Anne-Marie, nogmaals sorry dat ik nog steeds niet gemaild heb, ik heb echt geen rust om iets leuks te bedenken
maar uhm komt nog wel een keer ergens deze anderhalve week
.
Elmar, jou moest ik trouwens nog dikke zoenen van Debbie doorgeven
.
Oja, over 40 jaar getrouwd... mijn oom en tante vierden gisteren hun 30-jarige bruiloft (vandaar dat toen mn hele dag ook al opgeslokt werd) en het was erg leuk, eerst gaan boogschieten (!) - heb dat ding zowaar geraakt!
- en daarna gaan eten bij een fan-tas-ti-sche Chinees waar ze je eigen uitgekozen ingredienten voor je neus wokken, echt super. Maar nu ga ik echt van de comp. Doeidoei!
PS: Annuh, beter dan van je baas! Hoog jeuj-gehalte is altijd goed