Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105332 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13920 Gepost op: 11-09-2004, 20:50:00 »
Ik ben morgen 40 jaar getrouwd

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
« Reactie #13921 Gepost op: 11-09-2004, 20:50:43 »
GELUKKIGE VERJAARDAG GRACIE!!!

::ok:: :D ::ok:: 8) ::ok:: ;) ::ok::       ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #13922 Gepost op: 11-09-2004, 21:08:51 »
Nou, Annemieke en @miesh, vooruit dan, omdat jullie het zijn he! Maar dan ook alleen een foto van m'n haar en m'n hoofd van de zijkant en het is binnen in het donker met flits, dus als de zon erop komt is het veel mooier enzo ;) ... Je snaptum! De foto staat hier onder trouwens ;) , maar dat zag je vast wel ;) .

Vanmorgen dus naar die trainerscursus geweest. Was echt ontzettend interessant, heb echt kei veel bekenden gezien en lekker zitten ouwehoeren en af en toe ook nog opgelet. Ik moest ook alle zooi voor m'n begeleiders meeslepen naar huis, het was maar goed dat ik met de auto was, want het waren per begeleider 1 map, voor mezelf 2 mappen, een cd-rom en een boek. Dus m'n tas zat vol. Het lijkt me wel ontzettend leuk, het is gewoon zelf kijken hoe ver je bent en wat je denkt dat je nog moet leren en als je denkt: ik heb een workshop nodig dan ga je naar die workshop en als je denkt: dat hoef ik himmel niet, dan doe je dat niet. Dan mag ik ook nog zelf zeggen wanneer ik een proef van bekwaamheid af wil leggen (examen dus) en dan komen er twee beoordelaars kijken hoe ik het er vanaf breng. Gewoon allemaal wanneer ik het wil! Echt geweldig! ::ok::

In de Efteling was het ook heel gezellig trouwens. Vanmorgen in de auto onderweg naar Eindhoven regende het echt kei hard, maar 's middags was het mooi weer en gingen we dus naar de Efteling. Ma is ziek geweest, dus we deden het rustig aan (Sprookjesfeest en een frietje). Morgen gaan we weer en ik heb met iemand afgesproken voor maandag, die heeft dan ook vrij. Dinsdag gaan ma en ik weer ::ok:: . Nee, ik kom daar helemaal niet te vaak ;) .

@miesh: leuk he, als docenten ineens heel anders tegen je doen? Ik had dat met de docenten toen we op buitenlandreis waren, toen waren ze echt heel anders, vriendelijk enzo, zelfs de ergste eikels! Nou zaten ze toen ook wel om 15.00u al aan een halve meter bier, maar dan nog, ook 's ochtends waren ze aardig. En ik vind het stom dat je nog niets over je klas weet, dat moeten ze toch wel snel kunnen zien ;) . En anders kijk ik wel even of het kan, laat ze mij maar even bellen ;) .

bertha531: Ik kreeg vandaag de nieuwe Donald Duck in de brievenbus, misschien weer iets voor de boekenclub?

Gerard: Dan is het maar goed dat je al een keer hebt kunnen oefenen voor de rollatorrace ;) . Of heb je de rollator van Cora niet mogen lenen ;) :P  :-*

Doeg allemaal!!  ::zwaai::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13923 Gepost op: 11-09-2004, 21:56:05 »
Mooie kleur hoor Annuh!  ::ok::

Grace, proficiat met je verjaardag!!!

Ik hoop dat je 'n fijne dag hebt gehad!  :D

Annuh, ik ben echt kei jaloers op je! Zo vaak naar de Efteling! Dat zou ik ook wel willen! (jammer dat ik niet dichterbij woon, anders was ik er waarschijnlijk ook ieder weekend te vinden) En veel succes verder met je trainerscursus!  ::ok::

Mijn dag was weer 'ns niet zo spectaculair als die van jullie zo te lezen. Ik heb gewoon bij de bakker gewerkt vandaag. Vanmiddag struikelde 'n collegaatje van me over 'n paar kratten, die ze niet gezien had omdat ze 'n stapel vlaaien vast had. Ging ze dus onderuit waar wel 20 klanten bij stonden! Ze had vreselijke pijn aan haar elleboog, waar ze op terecht was gekomen, dus toen ben ik met haar bij de eerste hulp geweest. Daar dus 'n paar uur gezeten, foto's gemaakt enzo. Gelukkig is 't waarschijnlijk niet gebroken en hoefde ze alleen drukverband.  :)

Ik ga nog effe verder bijlezen en dan nog effe wat tv kijken. Misschien naar 't tennissen ofzo. Fijne avond allemaal!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13924 Gepost op: 11-09-2004, 22:00:18 »
Mooie kleur hoor Annuh!  ::ok::

Mijn dag was weer 'ns niet zo spectaculair als die van jullie zo te lezen. Ik heb gewoon bij de bakker gewerkt vandaag. Vanmiddag struikelde 'n collegaatje van me over 'n paar kratten, die ze niet gezien had omdat ze 'n stapel vlaaien vast had. Ging ze dus onderuit waar wel 20 klanten bij stonden! Ze had vreselijke pijn aan haar elleboog, waar ze op terecht was gekomen, dus toen ben ik met haar bij de eerste hulp geweest. Daar dus 'n paar uur gezeten, foto's gemaakt enzo. Gelukkig is 't waarschijnlijk niet gebroken en hoefde ze alleen drukverband.  :)

Dank je :)

En nu vertel je dus alleen het minder leuke gedeelte van het verhaal. Wat wij ook willen horen: Wat is er met die vlaaien gebeurd, is ze er met haar gezicht ingevallen, heeft ze ze over iemand anders heengegooid, zoiets!! Het is natuurlijk niet leuk dat ze in het drukverband moet enzo, maar het blijft dan wel een leuk verhaal voor op feestjes ;) .

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13925 Gepost op: 11-09-2004, 22:07:45 »
Jammergenoeg gebeurde er niks spectaculairs met de vlaaien en vlogen ze alleen 'n stukje door de lucht, waarna ze op de grond belandde. Maar ik kan jullie nog wel vertellen over de keer dat ik in 'n mooie vlaai greep. Ik had dus net zelf 'n hele mooie vlaai gemaakt, die tekort was. Ik had de vlaai net in 'n doos gezet en op 'n grote werkbank gezet en wilde net naar de kast waar de deksels in staan lopen om er een te pakken. Collega's waren net dat stuk vloer aan 't poetsen, dus 't was heel glad en toen gleed ik dus uit. In 'n soort wanhoppige poging om overeind te blijven greep ik toen naar de tafel, maar ik greep dus niet de tafel vast maar greep midden in die mooie vlaai!  ;D  Gevolg was dus dat de mooie vlaai geruineerd was en toch ook iets minder leuks, namelijk dat ik geen houvast had en helemaal onderuit ging. Resultaat was dus 'n gekneusd stuitbeen.    >:(

Maar 't blijft 'n leuk verhaal!  ::tandpastasmiley::

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13926 Gepost op: 11-09-2004, 23:17:51 »
Nou, Annemieke en @miesh, vooruit dan, omdat jullie het zijn he!
Jeuhj! ::ok:: Leuke foto, mooie kleur.. ;) Zo'n kleur heeft 'n vriendin van mij ook..

En ik vind het stom dat je nog niets over je klas weet, dat moeten ze toch wel snel kunnen zien ;) . En anders kijk ik wel even of het kan, laat ze mij maar even bellen ;) .
Hehe.. tsja, nou volgens mij kan het dus zowiezo roostertechnisch wel.. Maar 't schijnt iets te zijn met clusterklas-aantallen.. dat dat dan te veel zijn maar dat klopt niet omdat ik mijn clusterklassen waar ik nu inzit gewoon kan houden.. :-\\ snappez vous?

Verder.. klinkt relax die trainercursus! Beter dat je zoveel vrijheid hebt.. ::ok:: en alvast weer veel plezier dinsdag in de Efteling! ;-)

Han, nog succes met uitzoeken wat je nu wil enzo! (was nog vergeten te reageren..) en iig nog gelukkig dat die collega dr elleboog niet gebroken was.. ;P

Wat ik ook nog vergeten was te zeggen.. dat ik zowaar weer een btje bruin ben geworden op bruggerkamp! ::tandpastasmiley:: Het was echt zo lekker weer! Ik heb vandaag weer te weinig aan mn huiswerk toegekomen.. frans moet ik nog leren.. wiskunde loop ik nog achter en economie ook denk ik. Hmm.. wrm is dr niemand op msn?? :/

doehgg ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #13927 Gepost op: 11-09-2004, 23:23:29 »
Gefeliciteerd Grace!!  ::bravo::
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13928 Gepost op: 12-09-2004, 10:47:50 »
argh ik moet weg, geen tijd om alles te lezen :\'( of te reageren... het was heel gezellig bij Victor ja en nu ga ik naar Wageningen! Doei!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13929 Gepost op: 12-09-2004, 11:48:26 »
ook van mij nog gefeliciteerd Grace!  ::bravo::
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #13930 Gepost op: 12-09-2004, 23:00:31 »
Ik ben morgen 40 jaar getrouwd
Gefeliciteerd... :D

En Grace ook nog met haar verjaardag ::bravo::
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13931 Gepost op: 13-09-2004, 09:52:42 »
grace nog van harte gefeliciteerd!!  ::bravo:: ::bravo::

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13932 Gepost op: 13-09-2004, 17:21:16 »
PAS OP, DIT BERICHT HEEFT EEN HOOG JEUJ-GEHALTE!

JEUJ!!! Mijn baas is op non-actief gesteld!! Iedereen (including me) heeft zo'n ontzettende hekel aan hem en vorige week hebben we een gesprek met zijn baas gehad daarover en nu werd hij vanmorgen opgewacht door z'n baas en de rayonmanager van Eindhoven, hij moest z'n sleutels inleveren en heeft een winkelverbod gekregen ::ok:: . Dat klinkt heel zielig denk ik... voor hem dan... maar voor ons is het echt geweldig!! ::opgelucht::

JEUJ!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13933 Gepost op: 13-09-2004, 17:30:47 »
Pff, heb bijgelezen, maar hoe langer ik 8er de comp zit, hoe gestrester ik word (heb zooooveel te doen en doe zo megaweinig!! dit weekend vrijwel niks gedaan en vandaag ook maar een uurtje!! aargh..). Maar iig, ik heb bijgelezen dus. Annuh, leuk je haar! Anne-Marie, leuk het verhaal over bruggerkamp! Wel kort was t dan als je vrijdags al terug was maargoe.. Echt beter dat je begeleider mocht zijn dan. Van die jongens en meisjes apart ja dat was bij ons ook, maar dan hebben ze weer wat te doen, nl naar de anderen toe sneaken, en de begeleiders ook, nl de wegsneakers te pakken krijgen (hahaha, en dan bedoel ik geen schoenen..). Magoed. Leuk dus. Uhm. Han. Balen dat je college onderuit gegaan was. Ik vroeg me ook meteen af wat er metde vlaaien gebeurd was, want ik zag al van alles voor me. Maar gelukkig was t dus niet zo heel ernstig allemaal. Grace, wanneer kom je je felicitaties innen? ;)

Ik heb vanochtend voor t eerst dat experiment gedaan waarvoor je in zo'n MRI-scan moet. Maakt echt megalawaai. Maar gelukkig niet eng (alleen zag ik niet scherp met die nepbril dat was wel irritant). Het liep alleen mega uit >:( echt irritant was dat, daardoor kon ik niets meer doen voordat ik ging bommen. Heb ik dus veel heel fanatiek gedaan, samen met Eva en nog een studiegenootje, best leuk ook nog. Mn spierpijn begint alleen nu al op te komen ::) en ik ben nog steeds behoorlijk uitgeput. Maarja, was toch weer heel goed van ons. Daarna weer ff veel gezelligheid in de Refter met de eerstejaars, daarna een besteld boek opgehaald van Latijn (2 delen voor 51,95!! :o >:( afzetters) en vervolgens dan toch eventjes in de bieb gezeten. Maar voordat ik vanavond met Eva bij een andere vriendin ga eten, moest ik nog het toetje kopen, want dat was iets heel specifieks dat je alleen bij de C1000 hebt en die is natuurlijk best weer een eindje fietsen. Mona Verwenkwark Kwartaart Citroen isset, absolute aanrader! Maarja, toen ik daarvan terugkwam (op de uni dus) vond ik dat ik wel ff mail mocht lezen...

Debbie, ontzettend bedankt trouwens! :D Verwachtte het al niet meer...
Anne-Marie, nogmaals sorry dat ik nog steeds niet gemaild heb, ik heb echt geen rust om iets leuks te bedenken :-\\ maar uhm komt nog wel een keer ergens deze anderhalve week ::).
Elmar, jou moest ik trouwens nog dikke zoenen van Debbie doorgeven ;).

Oja, over 40 jaar getrouwd... mijn oom en tante vierden gisteren hun 30-jarige bruiloft (vandaar dat toen mn hele dag ook al opgeslokt werd) en het was erg leuk, eerst gaan boogschieten (!) - heb dat ding zowaar geraakt! ::trots:: - en daarna gaan eten bij een fan-tas-ti-sche Chinees waar ze je eigen uitgekozen ingredienten voor je neus wokken, echt super. Maar nu ga ik echt van de comp. Doeidoei!

PS: Annuh, beter dan van je baas! Hoog jeuj-gehalte is altijd goed ;)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13934 Gepost op: 13-09-2004, 17:33:28 »
PAS OP, DIT BERICHT HEEFT EEN HOOG JEUJ-GEHALTE!

JEUJ!!! Mijn baas is op non-actief gesteld!! Iedereen (including me) heeft zo'n ontzettende hekel aan hem en vorige week hebben we een gesprek met zijn baas gehad daarover en nu werd hij vanmorgen opgewacht door z'n baas en de rayonmanager van Eindhoven, hij moest z'n sleutels inleveren en heeft een winkelverbod gekregen ::ok:: . Dat klinkt heel zielig denk ik... voor hem dan... maar voor ons is het echt geweldig!! ::opgelucht::

JEUJ!!!
::rofl:: annuh wijffie ik ben blij voor je!! JEUJ!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13935 Gepost op: 13-09-2004, 19:00:58 »
Debbie, ontzettend bedankt trouwens! :D Verwachtte het al niet meer...

tsss, ik kom mijn beloftes na hoor  :P niet altijd even vlug maar kom  ;D

Annuh: wat leuk voor je!!   :D
« Laatst bewerkt op: 13-09-2004, 19:02:46 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13936 Gepost op: 14-09-2004, 16:23:19 »
Hé bedankt, voor jullie overweldigende felicitaties  ::bravo::  ::bravo::

Ik heb een onwijs lekker weekend gehad en ben nu nog aan het bijkomen!  ::tandpastasmiley:: gelukkig heb ik daar nog een heel jaar voor!

That's all

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13937 Gepost op: 14-09-2004, 22:10:04 »
mooi om dat te horen Grace! ::ok::
Ook mooi nieuws voor Annuh!  ::ok::

Zal ik eens vertellen hoe het mij allemaal zal vergaan de komende tijd en momenteel.
Zit morgen alweer één schoolweek op en ik heb wel een idee gekregen wat 4 Atheneum nu echt inhoud. Veel planners, handelingsdelen inleveren en individueel werken. Mijn werk in het magazijn gaat door, want ik heb een vernieuwd contract gekregen en naast de zaterdagochtend, ga ik woensdag- of donderdagavond ook nog eens werken. Het kan dus wel eens druk gaan worden, maar goed. Vandaag was het wel even een spannend negende uurtje, want er ging geloot worden voor de excursie naar Italië en Duitsland. Door het afzeggen van een paar leerlingen was ik al zeker dat ik op uitwisseling mocht, maar nog niet naar welk land. Ik had Italië natuurlijk als grote voorkeur opgegeven, maar de kans dat ik naar Duitsland zou kunnen gaan was al gering, doordat er maar 2 jongens naar Duitsland zouden gaan. Na een babbeltje van de "uitwisselingsdocent" mochten we lootjes trekken. Op die lootjes stonden IT of Dld. Zenuwachtig ging ik een lootje trekken en ik trok.... IT!!! Ik natuurlijk reuze blij, maar daarna moesten we even op de foto, want dan weten de mensen in Italië en Duitsland met wie ze gaan uitwisselen. Over 2 weken zal ik weten met wie ik in Italië ga uitwisselen maar ik heb er al zin in. Het duurt nog wel tot zaterdag 27 oktober (geloof ik), maar dan blijven we ook een week.

Nu ga ik maar weer eens bijlezen hier op het forum en binnenkort ga ik hier weer eens heel actief posten.

Vanuit een koud Zaltbommel, zeg ik (met een badjas aan): Prettige avond en tot snel! ::zwaai::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13938 Gepost op: 15-09-2004, 12:10:53 »
Beter Grace dat je je verjaardag zo fantastisch hebt kunnen vieren!
En beter Nostra dat je naar Italie gaat!! Echt cool!!

Ik heb t nog steeds even druk en loop nog steeds even achter met alles, maar ik ben sinds gister nie echt heel fit... ging echt dood van de spierpijn van dat bommen van maandag en daarbij nog eens hoofdpijn en gewoon sufheid.. :-\\ bah. En nu heb ik 11 uur geslapen (!) maar tis nog nie over. ::ohno:: Mn vrienden zeiden al dat ik ziek was, omdat ik t ook telkens koud of warm had, maarja, ik wil/kan absoluut niet thuis blijven ofzo, ik ga echt niet colleges missen of, nog onhandiger, die experimentjes (vanochtend weer, was ubersaai). Maar ik ben wel zowaar eerder weggegaan bij Eva gister! Dat viel me natuurlijk ook wel zwaar.. en als ik langer was gebleven waren we ws (met 2 andere vriendinnen) naar de bios gegaan.. Dus nee hmm, het gaat niet onwijs goed met mij momenteel. Maarja gaat wel weer over en gezellig ist nog steeds hier! En daar ben ik natuurlijk altijd wel onwijs blij mee!

Verder hmm.. vanavond kijkavond, nah, denk dus nie dak veel kans heb maar ik zie t wel.. ws is die kamer zo klein dat er nog nie eens 1 iemand kan komen logeren :-\\ nah dan weet ik nie ofk m wel wil ::ohno::.

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13939 Gepost op: 15-09-2004, 20:27:18 »
Ik kom ook maar weer eens posten in de bar, ik heb eindelijk weer eens tijd :). De laatste tijd heb ik echt veel huiswerk, dus heb ik weinig tijd om op het forum te komen.  ::ohno:: Morgen heb ik vanwege een activiteitendag maar 3 lessen, dus valt het wel mee. Vrijdag heb ik vrij, maar de reden daarvoor is niet zo leuk. Maandag ochtend kregen we namelijk te horen dat een jongen uit 6 vwo zondagavond zelfmoord heeft gepleegd, en hij wordt vrijdag gecremeerd. Nog geen 3 maanden geleden was er ook een meisje uit toen 5 havo die zelfmoord had gepleegd, en dat was toen de dag voor het schoolfeest. Dat schoolfeest was uitgesteld tot afgelopen vrijdag, dus dat komt ook allemaal samen.  :(
« Laatst bewerkt op: 15-09-2004, 20:30:56 door elise is de mol »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."