Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Noop, daar staan alleen maar vlaaien in. ;DMaar goed dat 't hier gebeurt dan en niet op 'n zaterdagavond in de kroeg als ik ga stappen. Ik denk dat ik hier minder spijt ga krijgen van m'n acties als daar!
internet gaat de hele wereld over hè.. I rest my case
Gelukkig dan maar dat niemand weet wie ik echt ben en dat ik niet weet hoe ik foto's van mezelf upload. Ga 't me niet uitleggen a.u.b., want ik sta dan niet meer voor mezelf in.......
Ja ben een beetje heksenpraktijken aan het uitvoeren hier El-topo Please kan iemand me van dat leeuwensyndroom afhelpen??Ik word steeds naar dat topic toegetrokken en ga het dan nog lezen ook...En het ergste.........ik ga ook nog reageren daar
Ja, ik kan wel een borrel gebruiken, ben even naar Harry aan het luisteren, hij is net aan het vertellen dat Ellen echt overgegeven heeft. :-/
Ja han doe mij ook maar..*zucht* leeuwenloekiesmollenenpollsspeurhondennatteharen...
*schenkt nog 'n paar borrels in......*Vooral die leeuw/ hond vind ik nu echt vervelend worden, dat ze 'm maar weer fijn mee terug nemen met 't circus. Zijn wij er vanaf.
Dat hele topic is één groot grappig moment! Of is het eerder om te huilen? :'(
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
828 gasten en 7 vaste bezoekers