Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105229 keer)

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14000 Gepost op: 3-10-2004, 13:24:40 »
wauw annemieke, de 14000e post, je verdiend m ook echt !!! ::jaja:: :D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14001 Gepost op: 3-10-2004, 14:24:28 »
wauw baron, de 14002e post, je verdiend m ook echt !!!   ::jaja::  :D

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #14002 Gepost op: 3-10-2004, 15:23:55 »
wauw baron, de 14002e post, je verdient hem echt niet !!!   ::jaja::  :D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14003 Gepost op: 3-10-2004, 17:26:22 »
wauw annemieke, de 14000e post, je verdiend m ook echt !!! ::jaja:: :D
???

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #14004 Gepost op: 3-10-2004, 17:27:18 »
« Antwoord #14000 Gepost op: Vandaag om 11:38:56 »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14005 Gepost op: 3-10-2004, 18:47:50 »
Owwja daar let ik niet op... nou, da's mooi dan dat ik die gepost heb ::trots::.
Jp was gezellig vanmiddag, nu ga ik weer een treintje halen! ::zwaai::

• Forumlid
« Reactie #14006 Gepost op: 4-10-2004, 12:54:19 »
nu ga ik weer een treintje halen! ::zwaai::

je hebt geld of je hebt het niet.  :-\\

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14007 Gepost op: 4-10-2004, 18:55:18 »
zo post ik ook hier weer eens wat.

vandaag door gekregen bij wie ik bij de uitwisseling in Italië (Albino om precies te zijn) ga logeren. Dat was dus wel leuk en binnenkort moet ik die persoon op gaan bellen en dat zou nog weleens lachwekkend kunnen worden. Voor de rest heb ik het nogal druk in mijn sociale leven dat ik naast het hier zijn op het forum ook nog leid. School gaat alles goed, alleen sommige leraren zitten niet er mee. Het werken kan ik nog steeds met het hockeyen combineren, dus dat is mooi en waarschijnlijk gaan we met ons team volgende week zondag naar een echte wedstrijd om daar wat van op te steken. (het wordt echt serieus aangepakt dit seizoen)
Als het goed is zijn binnenkort wat schoolfoto's klaar en ook de foto's van de uitwisseling (waarin we ons voorstellen), dus als ik die heb zal ik ze wel in het smoelenboek plaatsen. Maar eerst ga ik nu even wat bijlezen op het forum, want er zijn alweer veel knopjes nieuw. Spreek jullie snel weer,

Nostradamus
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14008 Gepost op: 4-10-2004, 20:13:38 »
vandaag door gekregen bij wie ik bij de uitwisseling in Italië (Albino om precies te zijn) ga logeren.

Leuk! Italië  ::bravo:: Waar ligt Albino precies en wonen daar dan alleen maar mensen met wit haar en rode ogen?  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #14009 Gepost op: 5-10-2004, 14:49:20 »
nu ga ik weer een treintje halen! ::zwaai::
je hebt geld of je hebt het niet.  :-\\
Of gewoon een OV ;D
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14010 Gepost op: 6-10-2004, 12:13:00 »
A & K en Groeneman, allebei van harte!! ::bravo::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14011 Gepost op: 6-10-2004, 12:15:57 »
Debbie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! ::bravo::[/size] Maak er een supertoffe dag van, en wel vertellen hier hoe t geweest is he!

Zeg Elmar, heb jij niet inmiddels meer stof om in een barpost te verwerken...? :) Niet dat ik nog niet op de hoogte ben maargoed.. ;)

Ik heb t nog steeds ontzettend druk, loop nog steeds ontzettend achter (goh, zou ook wel HEEL raar zijn anders) en hang nog steeds veel te veel aan de telefoon.. Heb eens opgeteld hoeveel ik vorige week, van maandag t/m zondag, in totaal gebeld heb. En dan heb ik alleen maar de gesprekken van meer dan een minuut meegeteld, en natuurlijk ook alleen die van mn mobiel, maar ik geloof niet dat ik dit weekend bij mn ouders nog veel gebeld heb. Iig, het kwam neer op 6 uur en uhm nog wat minuten, met een gemiddelde van 54 minuut zoveel per dag!! :o :-[ Is wel een beetje te veel ja... ::ohno:: Maar vorige week was ook wel extreem.
Nouja verder was ik gister wat chago maar dat kwam voornl door erg weinig slaap.. (was iemand komen logeren, wel erg gezellig) dus vroeg naar bed gegaan en t gaat wel weer wat beter. Morgen zou ik eigenlijk uitgaan maar ik was vergeten dat ik vrijdagochtend al om 9 uur weer dat hersenexperiment heb :( dus t gaat nu niet door... maar het kwam die vriendin met wie ik zou gaan ook al niet zo goed uit. Dus niet zo veel bijzonders verder deze week. Ja vrijdag ook nog diploma-uitreiking van mn broer, maar dat zal ik dan wel vertellen.

Nostradamus, wat cool dat je reis naar Italië nu echt dichterbij komt! heb je al gebeld? Hopelijk verstaan jullie elkaar een beetje... Mooizo dat je sociale leven zo druk is, zo hoort t he ::ok::.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14012 Gepost op: 6-10-2004, 14:15:50 »
Debbie, proficiat!!!!  

Ik hoop dat je 'n fijne dag hebt en veel leuke cadeautjes krijgt!  ::ok::

• Forumlid
« Reactie #14013 Gepost op: 6-10-2004, 16:29:13 »

A & K en Groeneman, allebei van harte!! ::bravo::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14014 Gepost op: 6-10-2004, 16:34:08 »
Ik heb me vandaag ingeschreven voor een paar vakken van biologie om als minor te volgen in het laatste half jaar van dit collegejaar! :D Dus het gaat nu echt door, cool he? Genetica, moleculaire en evolutiebiologie enzow.. :) Lijkt me leuk.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14015 Gepost op: 6-10-2004, 21:35:05 »
Ten eerste.. Debbie en Groenenman, van harte gefeliciteerd!! ::bravo::

Ten tweede.. ehh.. hallo! ::zwaai::

Is alweer een poosje geleden dat ik hier heb gepost. Maar heb 't ook best wel druk met school enzo, niet extreem eigenlijk maar wel redelijk druk. Heb deze week elke dag één toets, heb tot nu toe maatschappijleer, CKV en economie gehad en die gingen allemaal wel goed. Op CKV (hele vage toets) had ik een 7,7.. 't hoogst van de klas.. jeej ;) En op wiskunde van vorige week een 6,6.. ben opzich wel tevreden want de leraar staat erom bekend dat 'ie streng rekent en moeilijke reps geeft maar had wel ietsje hoger verwacht. (ik was gewoon schetsen vergeten te maken enzo.. btje dom) en mijn laatste cijfer was voor een spellingstoets, een 8,0. :-) Nja en verder.. vandaag kregen we de schoolfoto's! :D Mijn pasfoto is niet megaleuk.. ook niet heel erg.. wel gewoon. En de foto van onze klas is wel leuk, vindik. De klas ja.. de meisjes zijn opzich wel aardig (niet allemaal maar de meeste) alleen die jongens zijn echt overactief en kinderachtig.. :o Hele tijd zeuren enzo.. 't is net alsof we weer in de 1e zitten. :/ Mja.. ik overleef 't wel enzo. Het valt me wel op dat echt hoe raar/stuud sommige mensen ook zijn.. iedereen is wel aardig tegen iedereen en er worden niet echt van die lullige opmerkingen meer gemaakt enzo.. is iig beter..

Vandaag had ik atletiek, we waren maar met zn vieren en was wel leuk. Wel actief geweest.. en lekker weer! ::jaja::

Nostradamus, beter idd dat je een druk sociaal leven hebt! En ben benieuwd naar de foto's.. ;)

Annemieke.. tssk, slecht hoor dat je nog steeds achterloopt. ::ohno:: Ik dacht nou.. Annemieke heeft al een tijdje niet meer gepost ze zal wel druk bezig zijn met haar studie! Maar nee hoor.. nja.. iig, succes daar maar mee en niet te veel bellen! ;) En veel plezier (of wat dan ook) op je broers diploma-uitreiking.. en cool dat je je hebt ingeschreven voor die vakken van biologie! (tenminste.. cool dat jij dat leuk vind enzo ;P)

Ik vond zowaar vandaag ook iets bio-achtigs interessant.. erg interessant zelfs! ::jaja:: We hadden 't bij ANW over DNA.. en ik dacht eerst zo van.. ohw dat wordt heel saai. Maar 't was wel leuk.. over hoe het zich deelt en hoe kanker ontstaat enz. (en over 't dna-model) Ik vind bio helemaal niet zo leuk maar dit is wel interessant.. en ik snapte zowaar iets van osmose in de biologieles van vandaag.. ik=goed bezig! Al valt dat ook wel mee.. ik doe niet echt veel in de les.. nouja, sommige vakken wel.. de meeste niet. En voor de toetsen die ik tot nu toe gehad hebt.. heb ik niet extreem veel en goed voor hoeven te leren..

Anywayy.. oja wat niet goed is.. de school is in sommige opzichten echt strenger geworden.. in absentie bijvoorbeeld.. Als je vergeet je op een spreekuur (een spreekuur! das toch belachelijk.. het is geen huisartspraktijk.. :/) je niet meld.. want wij hebben zo'n lijst waar je op staat voor absentie (waar ik al twee keer op stond.. ten onrechte uiteraard ;) ) en als je op die lijst staat moet je je op een bep. spreekuur melden.. doe je dat niet.. moet je 2 uur nakomen! Ook al heb je niet echt gespijbeld.. nouja, in de praktijk moet nog maar blijken of het werkelijk zo streng wordt uitgevoerd maar je kunt 't maar beter niet riskeren.. :/

(briefjes inleveren als je ziek bent geweest.. ook zoiets.. ze kunnen aan absentielijsten toch wel zien dat je er weer bent.. ik heb dus nog nooit zo'n briefje ingeleverd.. nooit problemen meegehad.. maargoed..) Ik denk dat dit heel onboeiend is voor jullie.

Doet me denken aan een mailtje van die vriendin in Didam.. ze heeft 't niet echt naar dr zin daar op school.. Echt sneu voor haar.. haar 2 zussen zijn ook al het huis uit dus zit ze daar alleen met haar ouders.. Maar gelukkig komt ze in de herfstvakantie weer hierheen! :)

Ik stopp.. doejj! ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #14016 Gepost op: 7-10-2004, 01:41:16 »

Happy Birthday..to you..
Happy Birthday.. to you..

Happy Birthday..dear Gerard..

Happy Birthday.. to you..!!!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

En een hele fijne 40ste 38ste gewenst!!!  ;D :D ::tandpastasmiley:: ::ok:: :-* :-* ::bravo:: ::bravo::

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14017 Gepost op: 7-10-2004, 08:59:53 »
Gerard, Van harte!
 :-* :-* :-*
En een hele fijne dag toegewenst!  ;)
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Cora Bora