Ten eerste..
Debbie en Groenenman, van harte gefeliciteerd!! Ten tweede.. ehh.. hallo!
Is alweer een poosje geleden dat ik hier heb gepost. Maar heb 't ook best wel druk met school enzo, niet extreem eigenlijk maar wel redelijk druk. Heb deze week elke dag één toets, heb tot nu toe maatschappijleer, CKV en economie gehad en die gingen allemaal wel goed. Op CKV (hele vage toets) had ik een 7,7.. 't hoogst van de klas.. jeej
En op wiskunde van vorige week een 6,6.. ben opzich wel tevreden want de leraar staat erom bekend dat 'ie streng rekent en moeilijke reps geeft maar had wel ietsje hoger verwacht. (ik was gewoon schetsen vergeten te maken enzo.. btje dom) en mijn laatste cijfer was voor een spellingstoets, een 8,0. :-) Nja en verder.. vandaag kregen we de schoolfoto's!
Mijn pasfoto is niet megaleuk.. ook niet heel erg.. wel gewoon. En de foto van onze klas is wel leuk, vindik. De klas ja.. de meisjes zijn opzich wel aardig (niet allemaal maar de meeste) alleen die jongens zijn echt overactief en kinderachtig..
Hele tijd zeuren enzo.. 't is net alsof we weer in de 1e zitten. :/ Mja.. ik overleef 't wel enzo. Het valt me wel op dat echt hoe raar/stuud sommige mensen ook zijn.. iedereen is wel aardig tegen iedereen en er worden niet echt van die lullige opmerkingen meer gemaakt enzo.. is iig beter..
Vandaag had ik atletiek, we waren maar met zn vieren en was wel leuk. Wel actief geweest.. en lekker weer!
Nostradamus, beter idd dat je een druk sociaal leven hebt! En ben benieuwd naar de foto's..
Annemieke.. tssk, slecht hoor dat je nog steeds achterloopt.
Ik dacht nou.. Annemieke heeft al een tijdje niet meer gepost ze zal wel druk bezig zijn met haar studie! Maar nee hoor.. nja.. iig, succes daar maar mee en niet te veel bellen!
En veel plezier (of wat dan ook) op je broers diploma-uitreiking.. en cool dat je je hebt ingeschreven voor die vakken van biologie! (tenminste.. cool dat jij dat leuk vind enzo ;P)
Ik vond zowaar vandaag ook iets bio-achtigs interessant.. erg interessant zelfs!
We hadden 't bij ANW over DNA.. en ik dacht eerst zo van.. ohw dat wordt heel saai. Maar 't was wel leuk.. over hoe het zich deelt en hoe kanker ontstaat enz. (en over 't dna-model) Ik vind bio helemaal niet zo leuk maar dit is wel interessant.. en ik snapte zowaar iets van osmose in de biologieles van vandaag.. ik=goed bezig! Al valt dat ook wel mee.. ik doe niet echt veel in de les.. nouja, sommige vakken wel.. de meeste niet. En voor de toetsen die ik tot nu toe gehad hebt.. heb ik niet extreem veel en goed voor hoeven te leren..
Anywayy.. oja wat niet goed is.. de school is in sommige opzichten echt strenger geworden.. in absentie bijvoorbeeld.. Als je vergeet je op een spreekuur (een spreekuur! das toch belachelijk.. het is geen huisartspraktijk.. :/) je niet meld.. want wij hebben zo'n lijst waar je op staat voor absentie (waar ik al twee keer op stond.. ten onrechte uiteraard
) en als je op die lijst staat moet je je op een bep. spreekuur melden.. doe je dat niet.. moet je 2 uur nakomen! Ook al heb je niet echt gespijbeld.. nouja, in de praktijk moet nog maar blijken of het werkelijk zo streng wordt uitgevoerd maar je kunt 't maar beter niet riskeren.. :/
(briefjes inleveren als je ziek bent geweest.. ook zoiets.. ze kunnen aan absentielijsten toch wel zien dat je er weer bent.. ik heb dus nog nooit zo'n briefje ingeleverd.. nooit problemen meegehad.. maargoed..) Ik denk dat dit heel onboeiend is voor jullie.
Doet me denken aan een mailtje van die vriendin in Didam.. ze heeft 't niet echt naar dr zin daar op school.. Echt sneu voor haar.. haar 2 zussen zijn ook al het huis uit dus zit ze daar alleen met haar ouders.. Maar gelukkig komt ze in de herfstvakantie weer hierheen!
Ik stopp.. doejj!