Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105223 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14020 Gepost op: 7-10-2004, 13:44:19 »
Gefeliciteerd Gerard!!!!

Ik hoop dat je 'n hele fijne dag hebt!  ::ok::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #14021 Gepost op: 7-10-2004, 16:50:14 »
Van harte Gerard!!!!

een hele fijne dag, met veel kadootjes, gelukwensen en taartjes...  ::ok::  :-*  ::ok::

er was eens......

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14022 Gepost op: 7-10-2004, 19:08:49 »
Hiep Hiep Hoera Gerard gefeliciteerd  ::bravo::

A&K en Groeneman natuurlijk ook nog van harte  ::bravo::
That's all

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #14023 Gepost op: 7-10-2004, 19:36:58 »
.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
« Reactie #14024 Gepost op: 7-10-2004, 19:59:26 »
GELUKKIGE VERJAARDAG GERARD, A & K EN GROENEMAN!!!

::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
2024: wie is de Mol?

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #14025 Gepost op: 7-10-2004, 21:16:48 »
Proficiat!!!
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14026 Gepost op: 7-10-2004, 21:32:26 »
Gerard, lieve schat, gefelicitaart!

En A&K en Groenenman ook nog, hoewel ik dacht dat ik dat al gedaan had, maar ik kan de post niet meer vinden...  ???

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14027 Gepost op: 7-10-2004, 22:04:50 »
Gerard, van harte gefeliciteerd!! :-* :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #14028 Gepost op: 8-10-2004, 12:41:11 »
Dankjulliewel allemaal...
:D :D :D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #14029 Gepost op: 8-10-2004, 12:48:13 »
Misschien een hele stomme vraag, en rijp voor het blundertopic...

Maarruh:

Waar is (bode)jos?
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14030 Gepost op: 8-10-2004, 17:01:15 »
Misschien een hele stomme vraag, en rijp voor het blundertopic...

Maarruh:

Waar is (bode)jos?

tsja...nu je het zegt... ???  Waar is Jos eigenlijk??
That's all

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14031 Gepost op: 8-10-2004, 22:17:56 »
 :-X :-X ::) jullie komen er snel achter...

Gerard, sorry dat ik te laat ben, maar ik vroeg me trouwens ook af of je deze keer wel echt jarig was, want vroeger was je toch altijd een jaar of 190 of zoiets? Maar nu wast wel je echte verjaardag? Naja, hoe dan ook gefeliciteerd met als jarig op de kalender staan.. :P ;) :-* Dat je maar veel moorkoppen moge hebben gegeten! ::jaja::

Ik kom net (nouja.. om 8 uur ong) van de diploma-uitreiking van mijn broer, was wel leuk, al die trotse mensjes en die net iets te beleefde of, nog erger, net iets te onbeleefde toespraakjes van docenten.. Nja, ik natuurlijk ook trots als zusje van ::jaja:: ::trots::.
Verder ben ik vanochtend voor het laatst :D naar dat experiment geweest, voor het laatst :D in de MRI-scan, ben ook wel benieuwd of ze goeie resultaten heeft gekregen enzo, maar dat zal ze ons nog wel mailen.. Heb een cd-rom meegekregen met de scan van mijn hersenen, da lijkt me wel grappig!

Anne-Marie, poeh elke dag een toets, das wel veel he! Gingen ze allemaal goed? Mooi dat je CKV, wiskunde en spelling zo goed had! ::ok:: En heel mooi dat je bio een keer interessant vindt! :D Ja DNA is ook onwijs interessant..! ::jaja::
Dat je je schoolfoto's hebt is ook leuk! ::jaja:: Heb je nog een exemplaartje over voor in mijn agenda/portemonnee? Ik ben de laatste dagen onwijs veel foto's in mn agenda aan het plakken, maar das meer omdat ik sommige foto's te oud vond om in mn kamer te laten hangen.. dus bij een hoop verjaardagen en een paar adressen staat nu een fotootje van de betreffende persoon :).

Het valt me wel op dat echt hoe raar/stuud sommige mensen ook zijn.. iedereen is wel aardig tegen iedereen en er worden niet echt van die lullige opmerkingen meer gemaakt enzo.. is iig beter..
iedereen is raar/stuud maar wel aardig en dat is juist beter? Lijkt mij ook beter ja, maar als iedereen 'raar of stuud' is klinkt dat niet of t zo beter is.. Nouja, iig mooi dus.

Annemieke.. tssk, slecht hoor dat je nog steeds achterloopt. ::ohno:: Ik dacht nou.. Annemieke heeft al een tijdje niet meer gepost ze zal wel druk bezig zijn met haar studie! Maar nee hoor.. nja.. iig, succes daar maar mee en niet te veel bellen! ;)
::schaam:: Sja :-\\ ach, ik zei laatst nog tegen iemand dat als ik een paar hele dagen achter elkaar aan mn hw zou werken, zou ik nog niet bij zijn.. hmm niet dat dat t minder erg maakt mja :-\\. Kheb wel afgelopen week veel minder gebeld hoor! Maar je moet toch iedereen bijhouden.. heb wel meer gemaild.. ::)
Oja, jammer voor je dat ze strenger worden in absentie, maar dat was mss ook ooit wel te verwachten, toch? :-X

Doet me denken aan een mailtje van die vriendin in Didam.. ze heeft 't niet echt naar dr zin daar op school.. Echt sneu voor haar.. haar 2 zussen zijn ook al het huis uit dus zit ze daar alleen met haar ouders.. Maar gelukkig komt ze in de herfstvakantie weer hierheen! :)
owww, da's idd echt vervelend voor dr, hopelijk verbetert t snel! Maar wel onwijs leuk dat ze in de herfstvakantie naar jullie komt! Ik moet je ook nog mailen over wanneer ik kom..

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14032 Gepost op: 9-10-2004, 22:42:39 »
Gerard, Groeneman en A & K nog gefeliciteerd, beter laat dan nooit!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #14033 Gepost op: 9-10-2004, 23:57:22 »
Anne-Marie, poeh elke dag een toets, das wel veel he! Gingen ze
allemaal goed? Mooi dat je CKV, wiskunde en spelling zo goed had! ::ok:: En heel mooi dat je bio een keer interessant vindt! :D Ja DNA is ook onwijs interessant..! ::jaja::
Jep jep.. alles ging wel goed! ::jaja:: Op mijn economie toets van woensdag had ik een 7,0. Niet extreem goed ofzo maar had niet veel tijd om te leren en.. ja nu in 't studiehuis heb ik niet zoiets dat ik extreem hoog moet halen op vakken waar ik goed in ben ofzo. (nouja voor economie is daar nog niet zoveel over te zeggen) Maar 'n vriendin had een 4,7 dus dan ben ik toch wel erg blij met mijn 7 ;) ! Donderdag.. wat had ik toen.. owja, literatuur.. ging ook wel goed. (geloof ik) Ik dacht eerst dat ik hem best verknald had maar ik blijk toch wel heel veel hetzelfde te hebben als het gros.. en die vonden hem makkelijk. ;) Vrijdag had ik geschiedenis.. en dat ging opzich ook wel goed.. alleen ik schrijf echt te uitgebreid. En ik was dus niet helemaal klaar.. laatste stuk btje afgeraffelt.. maar geschiedenis is wel mijn beste vak en ik had mijn mentor voor geschiedenis dus die had ik gewoon 3 jaar achter mekaar. En ik wist zo hoe die toetsen en so's in elkaar zaten dus dat was echt fijn. Ik haalde dan meestal ook minimaal een 8,5.. dus dan zal nu al gauw het cijfer een beetje tegenvallen.. Maar ik ziet 't wel. ;)

Oja biologie.. ja.. DNA is idd interessant (goh..) Ik moet nog met twee persoontjes een spreekbeurt houden over kanker, dus ook btje over celdeling enzo..

Dat je je schoolfoto's hebt is ook leuk! ::jaja:: Heb je nog een exemplaartje over voor in mijn agenda/portemonnee?
Hehe jawel denk 't wel.. moet nog ff foto's van vrienden verzamelen, maar denk dat ik dan nog wel overheb ;) Maar dan wil ik uiteraard ook wel een pasfoto van jou want die heb ik nog niet. (verzamelobject! echt wel.. :P)

En van dat raar/stuud.. ik bedoelde dat iedereen aardig doet tegen de mensen die btje raar/stuud zijn. ;) Dus dat die mensen niet gelijk er helemaal buiten liggen ofzo.. weetjewel? ;)

Ik had niet verwacht hoor dat ze strenger zouden worden in absentie.. nou ja.. ze worden wel telkens wat strenger want sinds mijn broer te laat-kaarten vervalst had zijn ze ook al een administratie aan het bijhouden van hoe vaak je te laat komt. jah schande ::ohno:: (dat alles door een vriend van mijn broer.. toen kwamen ze drachter dat mn broer ze vervalst had.. de leraren hebben het er 4 jaar later nog wel eens over ::tandpastasmiley:: kijk daar kan je nu trots op zijn! ) Nouja, eigenlijk zou ik trots moeten zijn als 'ie zn propedeuse ofzo eens haalt.. hehe.. net zoals jouw diploma uitreiking.. dat is ws wel wat moeilijker/officieler/belangijker.. nja zonder je pe had je je diploma ook niet.. maar goed.. ik lul.. :-X

Ehm.... verder, oja.. ik ga waarschijnlijk dit jaar weer meedoen aan 't Prinses Christina Concours.. daar heb ik twee jaar geleden ook aan mee gedaan (misschien dan sommigen van jullie dan nog weten) en nu had mn pianoleraar weer zo'n brief ontvangen en 't lijkt me wel leuk om daar weer aan mee te doen. Moet ik wel flink gaan oefenen.. :-) En.. ik doe mee aan de MUN! Dat zegt jullie niks denk ik.. maar dat wordt van school uit georganiseerd en 't betekend Model United Nations. Dan ga je dus met andere leerlingen de Verenigde Naties naspelen en alles gaat in het engels. Er zijn ook internationale studenten geloof ik.. en dat werd voor geloot dus ik heb wel geluk. Mijn broer niet want die is dus uitgeloot.. maar nu moet ik straks ook resoluties gaan schrijven enzo.. best moeilijk opzich maar lijkt me wel erg leuk. (dr zit nog heel verhaal achter maar das niet zo boeiend.. alleen voor Annemieke misschien :P ) Ik doe ook mee aan een internationaliseringsproject, een mailproject. Ik mail met vijf personen.. twee komen uit Duitsland, één uit Tsjechië, één uit Letland en nog eentje uit Frankrijk. Maar alles gaat dus in 't engels.. en aan het eind van het jaar worden er 4 winnaars aangewezen die naar Leipzig gaan.. naar 1 v/d scholen. (en misschien ook nog naar Praag) Mijn broer had dat vorig jaar gewonnen.. toen ging die naar Frankrijk. Maargoed, 't emailen opzich is al wel leuk en goed voor mn engels..

Zo heb ik 't opzich wel redelijk druk, maar nog niet echt met toetsen.. beetje doorlezen en sommige dingen uit je hoofd leren maar echt veel geleerd heb ik dit schooljaar nog niet.

Ik ga nu maar eens naar bed.. doeii! ::zwaai::

oja.. bertha! Post hier weer eens.. ;) Hoe gaat 't allemaal daar in Grunn?
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Groenenman

• Gast
« Reactie #14034 Gepost op: 10-10-2004, 17:03:53 »
Allemaal nog hardstikke bedankt voor jullie felicitaties !!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14035 Gepost op: 11-10-2004, 16:06:04 »
Ha, eindelijk weer eens een mooi lange post om op te reageren!

moet nog ff foto's van vrienden verzamelen, maar denk dat ik dan nog wel overheb ;) Maar dan wil ik uiteraard ook wel een pasfoto van jou want die heb ik nog niet. (verzamelobject! echt wel.. :P)
mooi! Haha.. sja.. ik laat nooit meer pasfoto's maken dus heb geen recente, maar half 2005 moet geloof ik mijn paspoort vervangen worden dus moet je t nog maar eens vragen :P. Mijn tante wilde ook al een nieuwe pasfoto van mij..

Mooi dat je toetsen goed gingen! Zo te horen heb je ze dan vast wel allemaal gehaald. ::ok:: Succes met je oncologie-presentatie!

Nouja, eigenlijk zou ik trots moeten zijn als 'ie zn propedeuse ofzo eens haalt.. hehe.. net zoals jouw diploma uitreiking.. dat is ws wel wat moeilijker/officieler/belangijker.. nja zonder je pe had je je diploma ook niet.. maar goed.. ik lul.. :-X
euhh, ik snappet niet helemaal, mijn diploma-uitreiking? Ik krijg 5 november mijn propedeuse uitgereikt hoor.. dus weet nie helemaal wat je bedoelt :-\\. Of bedoelde je nou het diploma van mijn broer?

Hmja, dat Prinses Christina Concours heb je het volgens mij wel eens eerder over gehad ja (zou dat dan al 2 jaar geleden zijn?). Veel succes en plezier alvast ermee! Goed oefenen he!

En natuurlijk heel veel plezier met die Model United Nations! Het kwam me zo bekend voor toen ik t las... volgens mij had iemand anders het daar een paar jaar geleden over gehad, dat ze daar haar vriendje had ontmoet geloof ik... toen kon ik er eerst niet opkomen wie ook alweer, maar ik heb inmiddels bedacht wie dat waarschijnlijk geweest was ::). Iig, dat zal vast wel leuk zijn! Tof dat je bent uitgekozen!

dr zit nog heel verhaal achter maar das niet zo boeiend.. alleen voor Annemieke misschien :P
dat mag je mij dan dus best vertellen ::trots::. Je bent wel internationaal bezig zeg!! Is Leipzig zo leuk dat je daar zo graag heen wil of zo?

Nou ik ga mijn geschiedenisopdracht inleveren (vandaag afgekregen gelukkig). Heb ook al best lang aan Latijn gezeten vandaag maar veel veel te weinig afgekregen. :( Heb dit weekend ook weer vrijwel niets gedaan :-[.. maar het was wel supergezellig gisteren toen er onwijs veel familieleden op ons feest waren gekomen :D. Zometeen bommen met Eva, we zijn van plan dat voortaan pas om 5 uur te doen ipv 12 uur. Eens kijken of deze docent leuker is. En vanavond bij een andere vriendin eten. Maar het gaat nog dramatisch worden met mn Latijn, want dat moet ik morgen af hebben, maar ik heb nu zo'n 37 regels van de 200 gedaan... :-\\ :-[ Nja, maar voor vandaag op zich wel redelijk wat gedaan, da's al bijzonder zat. Victor is vandaag jarig trouwens, maar hij viert t vrijdag pas (wel zo handig). Moet t cadeautje nog regelen :-\\.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #14036 Gepost op: 11-10-2004, 17:22:02 »
Mooi dat je toetsen goed gingen! Zo te horen heb je ze dan vast wel allemaal gehaald. ::ok:: Succes met je oncologie-presentatie!
Jep.. ik kreeg vandaag weer twee cijfers terug.. een 9,2 voor geschiedenis en een 9,3 voor maatschappijleer. ::jaja:: Daar staat wel weer tegenover dat ik de toets frans vandaag helemaal verpest heb.. maaargoed.. daar gaat 't niet om. ;) thx voor succes wensen voor die pres.. aah oke, weer geleerd dat dat oncologie heet ;)

euhh, ik snappet niet helemaal, mijn diploma-uitreiking? Ik krijg 5 november mijn propedeuse uitgereikt hoor.. dus weet nie helemaal wat je bedoelt :-\\. Of bedoelde je nou het diploma van mijn broer?
Ohw.. ja ik bedoelde het diploma van jouw broer.. omdat ik 't ook over mijn broer had.. maar 't was niet zo boeiend.. was btje vaag bezig.

Hmja, dat Prinses Christina Concours heb je het volgens mij wel eens eerder over gehad ja (zou dat dan al 2 jaar geleden zijn?). Veel succes en plezier alvast ermee! Goed oefenen he!
Dankje! Nja.. ik dacht er later nog ff over na.. anderhalf jaar geleden. ;) ('t was begin van het jaar 2003 geloof ik) Want ik weet zeker dat ik 't in de bar heb gezet.

En natuurlijk heel veel plezier met die Model United Nations!
Ja dankje :D Morgen hebben we de eerste officiele ehh.. vergadering ofzo.. hoe je dat ook wilt noemen. Leuk, je kan er vriendjes ontmoeten zegmaar :P Mja, zullen toch alleen maar oudere, verweg wonende jongens zijn (hm onbereikbaar dus..)

dat mag je mij dan dus best vertellen ::trots::. Je bent wel internationaal bezig zeg!! Is Leipzig zo leuk dat je daar zo graag heen wil of zo?
Ja ik vertel 't nog wel eens ;) Jaja goed he.. Leipzig.. opzich lijkt die stad ofzo mij niet superleuk maar gewoon daar mensjes ontmoeten is natuurlijk leuk.. en misschien gaan die winnaars ook nog naar Praag en dat lijkt me ook vett. En... hehe het zou zomaar kunnen dat mijn favo leraar die ik niet meer heb dan meegaat.. (ja erg dat ik daar nu al over nadenk :-/ ) dus ALS ik nou medewinnares zou zijn.. zou dat wel errug tof zijn. maarja.. als he..

Mooi dat je iig al wel wat aan latijn gedaan hebt enzo! en ook mooi dat 't zo gezellig was op jullie feest. (welk feest eik?)

Hm.. goed dat je 't zegt dat Victor jarig is.. ik zal hem denk ik wel een digi kaartje sturen..

okidoki.. ik hoef bijna niks te doen.. relax ::tandpastasmiley::

doeii!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14037 Gepost op: 13-10-2004, 16:40:26 »
Ff kort, heb heel veel mails want gister geen mail gekeken, en moet zo boodschappen gaan doen want heb met mn tante afgesproken dak ga koken. Ik ben best goed bezig vandaag (en gister), best veel gedaan eindelijk eens een keer! ::trots:: En vroeg naar bed, vroeg op... helemaal niet gebeld :o Dus.. uhm goed, mooi dat t dus allemaal zo goed gaat A-M en gefeli met je hoge cijfers! Heb je Vic nog een kaartje gestuurd? Ik heb nog steeds zn cadeautje niet geregeld :-\\.

Dat feest van ons dat zo gezellig was, was het feest van mij en mn broer ter ere van onze verjaardagen, zijn afstuderen en mijn propedeuse voor alle familieleden die zin hadden om te komen.

Sorry, laat t hierbij, doeg!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #14038 Gepost op: 13-10-2004, 20:19:26 »
Heb je Vic nog een kaartje gestuurd?
Jepjep ::jaja:: Nou ja.. een mailtje ;) Moet je een cadeau niet kopen ipv regelen? Of.. ja.. hoe doe je dat? :P

Goed dat je goed bezig bent! ;) ::ok:: en.. niet goed dat je maar zo kort post. ::ohno:: Het gaat weer eens de slechte kant op met de bar..

Iedereen is ineens msn afgekickt ofzo! Echt zo raar... en saaaai.. ik verveel me dood en ben echt zoo onnuttig bezig.. ::niet-ok:: Het wordt tijd voor eens wat sociale/gezellig dingen.. daar is gelukkig vakantie voor.

Atletiek was wel leuk vandaag.. ook mooi weer om te trainen! ::jaja::

bertha?? Leef je nog.. ?

oja Annemieke.. ga je mijn mailtje ook nog beantwoorden? (ikweet niet of die boeiend was maar ja.. )

Hm.. ik ga zo douchen of in bad ofzo.. en dan straks btje vroeg naar bed want moet morgen weer kranten lopen.. yeah.. ;)

doeii..  ::zwaai:: *zwaait bij gebrek aan andere personen maar naar zichzelf* :-\\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14039 Gepost op: 14-10-2004, 14:55:05 »
Ja sorry, is idd saai nu in de bar ja, maar ik kom tenminste nog langs ook al heb ik het onwijs druk... Vandaag benk ook weer goed nuttig bezig, vroeg opgestaan en al best wel wat gedaan. Wat betreft artikelen lezen en het Grieks daarvan vertalen loop ik nu nog maar 1 week achter met Grieks! :D (Dan heb ik het dus niet over het pensum vertalen...)

Hoe was die eerste officiële vergadering van de MUN? Mooi dat atletiek leuk was... en mooi dat je bijna vakantie hebt ::), zucht. Komende week al of de week erna? Want dat verschilt weer eens per gebied. Niet dat het uitmaakt ofzo. Ja je mail moek nog beantwoorden ja, blijf erom zeuren als ik er vandaag weer niet aan toe kom hoor. Ik ben nu soort van pauze aan t houden, want mn spullen liggen nog gewoon in de bieb, en ik kan nog heel wat uren doorwerken want het college vanmiddag gaat niet door vanwege de treinstaking. Van vanochtend wel... kon dus niet iedereen komen majah. Ik heb er eigenlijk nog maar erg weinig over gehoord, hoe groot de chaos nu is... Vanavond maar ff naar de radio luisteren.

Jepjep ::jaja:: Nou ja.. een mailtje ;) Moet je een cadeau niet kopen ipv regelen? Of.. ja.. hoe doe je dat? :P
goed zeg dat je hem gemaild hebt :). Ja, kopen ook... maar eerst regelen met andere mensjes die meebetalen... grmbl echt irritant. Het feest is morgen al en ik heb t nog steeds niet, maarja ben van plan om t morgen te kopen want die andere vriendin van m zal wel harder roepen geen tijd te hebben (hoewel ze wel mogelijkheid heeft gehad al een ander cadeautje te kopen en dus nu minder mee kan betalen ::)). Nouja, ook nog eens cadeaustress dus.

Jammer Anne-Marie dat het zo saai is op msn... sja dan moet je een andere bezigheid zoeken he :P.

Khad gister btw weer een kijkavond... op naar de 12e :\'(. Baal er wel echt van want dit was eindelijk eens een echt supergezellig huis met ook nog eens een wél goedkope kamer met hoogslaper! :\'( Magoed.. niets aan te doen he. Ik zou tenminste niet weten wat ik verkeerd gezegd heb ofzo ::).

doeii..  ::zwaai:: *zwaait bij gebrek aan andere personen maar naar zichzelf* :-\\
haha, ben benieuwd hoe dat eruit ziet ;D