jullie komen er snel achter...Gerard, sorry dat ik te laat ben, maar ik vroeg me trouwens ook af of je deze keer wel echt jarig was, want vroeger was je toch altijd een jaar of 190 of zoiets? Maar nu wast wel je echte verjaardag? Naja, hoe dan ook gefeliciteerd met als jarig op de kalender staan..
Dat je maar veel moorkoppen moge hebben gegeten!
Ik kom net (nouja.. om 8 uur ong) van de diploma-uitreiking van mijn broer, was wel leuk, al die trotse mensjes en die net iets te beleefde of, nog erger, net iets te onbeleefde toespraakjes van docenten.. Nja, ik natuurlijk ook trots als zusje van
.
Verder ben ik vanochtend voor het laatst
naar dat experiment geweest, voor het laatst
in de MRI-scan, ben ook wel benieuwd of ze goeie resultaten heeft gekregen enzo, maar dat zal ze ons nog wel mailen.. Heb een cd-rom meegekregen met de scan van mijn hersenen, da lijkt me wel grappig!
Anne-Marie, poeh elke dag een toets, das wel veel he! Gingen ze allemaal goed? Mooi dat je CKV, wiskunde en spelling zo goed had!
En heel mooi dat je bio een keer interessant vindt!
Ja DNA is ook onwijs interessant..!
Dat je je schoolfoto's hebt is ook leuk!
Heb je nog een exemplaartje over voor in mijn agenda/portemonnee? Ik ben de laatste dagen onwijs veel foto's in mn agenda aan het plakken, maar das meer omdat ik sommige foto's te oud vond om in mn kamer te laten hangen.. dus bij een hoop verjaardagen en een paar adressen staat nu een fotootje van de betreffende persoon
.
Het valt me wel op dat echt hoe raar/stuud sommige mensen ook zijn.. iedereen is wel aardig tegen iedereen en er worden niet echt van die lullige opmerkingen meer gemaakt enzo.. is iig beter..
iedereen is raar/stuud maar wel aardig en dat is juist beter? Lijkt mij ook beter ja, maar als iedereen 'raar of stuud' is klinkt dat niet of t zo beter is.. Nouja, iig mooi dus.
Annemieke.. tssk, slecht hoor dat je nog steeds achterloopt. Ik dacht nou.. Annemieke heeft al een tijdje niet meer gepost ze zal wel druk bezig zijn met haar studie! Maar nee hoor.. nja.. iig, succes daar maar mee en niet te veel bellen!
Sja
ach, ik zei laatst nog tegen iemand dat als ik een paar hele dagen achter elkaar aan mn hw zou werken, zou ik nog niet bij zijn.. hmm niet dat dat t minder erg maakt mja
. Kheb wel afgelopen week veel minder gebeld hoor! Maar je moet toch iedereen bijhouden.. heb wel meer gemaild..
Oja, jammer voor je dat ze strenger worden in absentie, maar dat was mss ook ooit wel te verwachten, toch?
Doet me denken aan een mailtje van die vriendin in Didam.. ze heeft 't niet echt naar dr zin daar op school.. Echt sneu voor haar.. haar 2 zussen zijn ook al het huis uit dus zit ze daar alleen met haar ouders.. Maar gelukkig komt ze in de herfstvakantie weer hierheen!
owww, da's idd echt vervelend voor dr, hopelijk verbetert t snel! Maar wel onwijs leuk dat ze in de herfstvakantie naar jullie komt! Ik moet je ook nog mailen over wanneer ik kom..