Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105187 keer)

Offline Grace

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14080 Gepost op: 7-11-2004, 17:01:45 »

Vergeet hun adressen niet te vragen...ik zoek nog een leuk vakantieadresje.... ;D

hehe...I will!  ::jaja::  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
« Reactie #14081 Gepost op: 9-11-2004, 00:42:28 »
Nostradamus, veel succes met leren voor je toetsweek, en met de toetsen zelf! Ik heb btw weer een cijfer terug, van Grieks, een 7! Whiej.. gelukkig. Ohja ik heb hier natuurlijk ook nog nie verteld over mn p-uitreiking maar die was hartstikke leuk iig!

Mooi Annemieke! ::ok:: Zo zie je maar, al dat gestress is nergens voor nodig. ;D
2024: wie is de Mol?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14082 Gepost op: 9-11-2004, 13:20:17 »
Heeej keileuk dat je ook eens hier post MC! ::ok:: Sja nouja.. Latijn poëzie heb ik nog niet terug, hij zou vandaag beginnen met nakijken zei hij daarnet, en die verwacht ik toch niet helemaal gehaald te hebben... maarja ik wacht wel even af.

Ik heb trouwens wel extra van mijn 4 dagen vrij (vrijdag t/m maandag) genoten en gebruik gemaakt voor van alles en nog wat, wat in de twee weken daarvoor niet kon, dus dankzij al dat gestress ben ik dan wel extra superblij als die tentamens dan geweest zijn... Nu verheug ik me echt zo ontzettend op euh, heel erg veel ;D. Ik heb in mijn agenda gezien dat ik vanaf afgelopen weekend t/m eind januari elk weekend of Sinterklaas heb, of een verjaardag, of jp, of iets anders keileuks! :D :D Tof he. Jp was zondag trouwens ook weer supergezellig.. En gisteren heb ik weer gebomd met Eva ::ok::, ook keileuk, en Nijmeegse vrienden weer eens wat uitgebreider gesproken. Maar vandaag beginnen dan weer de colleges inclusief de bijbehorende hoeveelheid werk+stress.. :P Moet er dan ook weer vandoor, naar taalkunde.. ::zwaai::

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14083 Gepost op: 9-11-2004, 13:30:55 »
 ::zwaai::

Ik ga zo shoppen ;D  ::ok::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14084 Gepost op: 9-11-2004, 18:15:16 »
Cool Annuh, en kun je ook vertellen wat je aanwinsten zijn of waren het de Sinterklaascadeautjes die we niet mogen weten? ;)

Ik heb weer twee colleges gehad (i.e. van kwart voor 2 tot half 6 ::)), wel vermoeiend.. en natuurlijk weer megaberg werk op ons afgevuurd voor komende weken.. :-\\ Maar ik heb ook gehoord dak taalkunde gehaald heb! :D Pfew.. dus idd 3 van de 4 (iig), zoals ik gedacht had.

Verder ben ik wel een beetje chago omdat twee Nijmeegse vrienden de lootjes opnieuw willen trekken >:( omdat er nu zo nodig nog anderen mee willen doen. Ja okee, ik vind het ook gezellig met die mensen, maar ik vind t toch eigenlijk ook niet kunnen om opnieuw lootjes te trekken als je dat al enige tijd gedaan hebt. Maarja, van ons vieren ben ik mss de enige die al aan het gedicht begonnen was ::) dus zij vonden dat het wel eventjes kon. Nja.. zo kun je bezig blijven natuurlijk.

Hmm.. nu zou ik vanavond natuurlijk moeten beginnen aan die megaberg werk, maar de meeste stencils/boeken/teksten hebk toch nog niet, dus ik vermoed dat het een belavondje zal worden..

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #14085 Gepost op: 9-11-2004, 18:45:10 »
Zooi voor m'n auto, voor als het vriest enzo ;) ... Een krabber voor de ramen, van dat spul dat je sloten toch open gaan als het heeft gevroren (moet ik dus niet in de auto leggen ::) ) en spuitspul om het ijs van de ramen af te halen, dat werkt echt goed! En verder heb ik scheerspul voor m'n benen gekocht, dat van die reclame dat je geen mesjes nodig hebt, van Veet. Ben benieuwd of het werkt... En elastiekjes voor m'n haren. Heb ook nog 6 broeken aangehad, maar die waren het allemaal net niet zeg maar :( . Beetje jammer!

Ik las trouwens dat jij nog steeds allemaal goede punten haalt en toch steeds zit te twijfelen of je dingen wel goed hebt gedaan/gemaakt, niet doen dus!! Je haalt het toch wel ;) .

En dat gedicht, je kan toch wel kopieren-plakken ;) . Is net zo makkelijk ;) .

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14086 Gepost op: 9-11-2004, 18:52:38 »
Zooi voor m'n auto, voor als het vriest enzo ;)
aha, dat mogen we wel weten ja neem ik aan ;D. Jij komt de winter wel door zo te lezen!

verder heb ik scheerspul voor m'n benen gekocht, dat van die reclame dat je geen mesjes nodig hebt, van Veet.
hmm ik ben ook wel eens in zo'n reclame getrapt maar daar gingen m'n benen van jeuken, niet fijn dus ::ohno::. Hoop dajij daar geen last van hebt.. Jammer idd van die broeken, zeker als je er zoveel gepast hebt! Ik wil binnenkort eens gaan kijken bij die Fair Trade kleding, van Kuyitchu of zoiets (kan die naam nie precies onthouden), sja.. door een Wereldwinkel-moeder word je daar wel mee besmet he ;D. Zal tuurlijk wel duur zijn maarja ik ga gewoon eens kijken, in Gouda weet ik iig waar ik t kan krijgen.

Ik las trouwens dat jij nog steeds allemaal goede punten haalt en toch steeds zit te twijfelen of je dingen wel goed hebt gedaan/gemaakt, niet doen dus!!
ja, ja, dat weet ik ook wel, maarja ik weet ook hoe ik t nu geleerd heb :-\\ dus echt niet goed. Maar als ik m nu niet heb gehaald, zal ik er wel voor zorgen dak de herkansing wel haal, dus op zich heb je wel gelijk ja..

En dat gedicht, je kan toch wel kopieren-plakken ;) .
:o! >:( natuurlijk niet, hallo! Ik schrijf wel persoonlijke gedichten hey ::) :P.

Maar het MMS staat alweer op sluiten, dus ik ga maar eens naar huis. Fijna avond nog iedereen! ::zwaai::

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #14087 Gepost op: 10-11-2004, 12:21:27 »
Maar het MMS staat alweer op sluiten, dus ik ga maar eens naar huis. Fijna avond nog iedereen! ::zwaai::

Fijne avond nog!! ::zwaai::

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14088 Gepost op: 12-11-2004, 23:36:14 »
Hallowah!

Eindelijk weekend! ::jaja::
Volgens mij heb ik op gisteravond na de hele week niet ff voor de lol op de comp gezeten.. best raar. Ik dacht dat ik 't niet zo druk zou hebben.. wel dus. Tenminste, met inhalen en dergelijke. Moet ik dit weekend ook nog maar mee verder.. Morgenmiddag heb ik nog wel ff afleiding, ga naar een vriend die dan zn verjaardag viert. Mijn moeder was gister btw jarig, was echt tof. Mn oom en tante en mn oma kwamen hier gister, en dat was echt supergezellig. (favo oom en tante ;-) Daardoor lag ik dus wel pas om 1 uur ongeveer in bed.. ik was wel 't eerste uur vrij. Eigenlijk de eerste twee uur hoorde ik op school. ::) Maar toen kon ik nog wel even geschiedenis leren, we hadden een toets vandaag en die ging goed. Was best makkelijk, haal ik ws eindelijk weer eens een goed cijfer op. Heb opzich nog maar 2 onvoldoendes gehaald dit jaar,, een 5 en een 5,4 maar ook voor een aantal toetsten 6jes. Opzich wel goed (vooral als je naar sommige anderen kijkt) maar vorig jaar haalde je daar best wel hoger op. Nja ik moet ook niet zeuren eigenlijk want echt veel doe ik er niet voor.

Heb vandaag op een cd een vriend van me horen zingen. ;D Ik was al weer vergeten dat hij zangles had maar dat was wel grappig.. hij kon nog best goed zingen ook. Verder.. hm ik heb net een heel mooi boek gelezen dus ben nog in de ban van 't boek. (nee geen LOTR deze keer :-)

Menn.. mn ogen vallen btje dicht.. ik ga zo ook maar denk ik. Sorry dat ik niet op mensen reageer ofzo maar das ook niet heel up-to-date meer. (ofzo)

Ik heb 't idee dat ik nog allemaal onzin kan gaan uitkramen maar lijkt me niet zo verstandig.. (straks vertel ik mijn diepste geheim nog op 't forum.. hehe)

Iig, Annuh/Annemieke/Nostra/Daan/Grace/weetikveelwie.. hoe ist met jullie?? En zitten nu zowaar geen quotes in mijn post dus moet íe toch wel te lezen zijn.. ;-)

Het was gister hier ook Sint Maarten hé.. alleen er kwamen bijna geen kinderen langs de deur.. dat was best saaaaai. Maar ook wel beter want ik heb er een hekel aan om dan de deur open te doen en zo nep te zeggen "ohww wat mooi gezongen!".

Men.. ik ga echt.. doejj ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline WegWijsPiet

• Forumlid
  • Recht Zo Die Gaat!
« Reactie #14089 Gepost op: 13-11-2004, 11:23:15 »
Hallo Inwoners van Nederland! ::zwaai:: ik mis hier wel wat zwarte pietensmileys hoor!

Wij zijn op weg - en al bijna in Nederland! Binnenkort stoppen we weer allemaal snoepgoed in jullie schoenen behalve in die van De Baron natuurlijk...

Tot gauw allemaal! Recht zo die gaat,

WegWijsPiet
Mijn radar is niet kapot...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14090 Gepost op: 13-11-2004, 11:27:45 »

Tot gauw allemaal! Recht zo die gaat,

Ik vind dit echt onrespectvol tov de goudvis van *stefanie*

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #14091 Gepost op: 14-11-2004, 18:38:39 »
Ik zie dat er al over Sinterklaasfeestjes gesproken wordt ::ok::

Komen er nog mensen hier naar het échte feestje een week later in Amersfoort?? >:D ::tandpastasmiley::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #14092 Gepost op: 16-11-2004, 11:38:05 »
HIEPERDEPIEP voor Malcolm!!! ::bravo:: :-* ::bravo:: :-* ::bravo::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #14093 Gepost op: 16-11-2004, 11:43:20 »
Malcolm gefeliciteerd :) ::zwaai::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14094 Gepost op: 16-11-2004, 15:42:19 »
Zo, vandaag zo'n beetje mijn laatste cijfers van de toetsweek teruggehad en die waren goed! (Latijn: 5,8 Wiskunde 7,3 KCV 7,8 en een 9 ANW 8,5 Nederlands 7,9) Alleen Aardrijkskunde heb ik nog niet terug, maar ik mag absoluut niet klagen met mijn cijfers. De cijfers van KCV, ANW, Nederlands en Aardrijkskunde tellen al mee voor mijn examen, dus die hoef ik niet te herkansen (zijn voldoende).  ::ok:: ::tandpastasmiley:: Ik dacht dat ik sommige toetsen niet goed had gemaakt, door de drukke tijd om de toetsweek heen (personeelsbijkomst werk en zelf werken enz.)

@miesh, alles gaat goed met mij hoor. Ik kon je post makkelijk lezen!

Vrijdag krijg ik trouwens maar informatie over mijn uitwisseling naar Italië 27 november a.s. Ben al volop aan het communiceren met mijn uitwisselingsmaatje en doet ook aan veel sporten, dus dat is een pluspunt!

Maar nu stop ik maar weer eens met mijn post, want ik heb nog wel wat huiswerk te doen en ik moet morgen voor onderzoeken weer naar het ziekenhuis. Spreek jullie snel!  ::zwaai::

PS: Malcolm nog gefeliciteerd! ::bravo::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14095 Gepost op: 17-11-2004, 15:56:43 »
Hoihoi,
Goed zo Nostra dat je alles gehaald hebt! Ik heb mijn Latijntentamen ook gehaald...!! :D Een 5,8 (pfew) ja meer kon ook echt niet, had er zo ontzettend weinig voor geleerd, maar ik ben wel onwijs blij dat ik ervan af ben en niet meer hoef te gaan leren voor de vakantie. Daar zou ik ook absoluut geen tijd voor hebben want ik ben bijv nog steeds niet begonnen aan mn surprise voor over anderhalve week :-[. Magoed, ben dus erg blij over Latijn (alle vier de tentamens dus toch gehaald! Anne en Anne-Marie jullie hadden toch gelijk...!) - maar stuk minder blij over gisteravond... 12e afwijzing ::). Echt en het wordt gewoon steeds erger, zeker omdat t dit keer weer een onwijs leuk gezellig studentenhuis was. Dus dan denk je van ik vond ik t erg gezellig, zij blijkbaar niet?! :( Bah. :( :(

A-M jou hebk nog gesproken (soort van), dus reactie slaat niet meer echt ergens op.. maar hoest nu? Nog leuke dingen meegemaakt? Die ene vriend nog gesproken die je nog iets zou vertellen? ;) Owja, Sint Maarten, sja dat is hier niet.

Malcolm hebk ook al gefeliciteerd maar vraag me af of ie t ammaal nog leest... :-\\

Nostra, veel plezier met de voorbereidingen voor je Italiëreis..! Maar waarom moet je naar het ziekenhuis??! ???

Nou, ik heb verder weinig te vertellen, gewoon weer onwijs druk met megaveel te vertalen enz.. maar vanavond gelukkig weer toneel :). Word ik mss wat minder chago van.. ::) ik haat kijkavonden

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14096 Gepost op: 17-11-2004, 18:37:54 »
Ik was vanmorgen gaan werken en ik dacht: He dat deed ik vorige week ook al en toen ging ik 's middags naar school en toen was dat ook ongeveer hetzelfde als vorige week en toen kwam ik thuis, hond uitlaten, msn enzo...

Interessant he?  ::zwaai::

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14097 Gepost op: 17-11-2004, 23:51:48 »
ik ook, maar vorige week niet..
maar wat er anders is aan vandaag is dat ik nu een laptop heb ;D

Dat vind ik eigenlijk best groot molshoop nieuws ;D

Visioen...
aankomende zomer zit Linda in haar tuin!!! te forummen!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14098 Gepost op: 18-11-2004, 02:29:57 »
realiteit...
aankomende vrije dag ligt linda in bed onder een dikke deken!!! te forummen!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14099 Gepost op: 18-11-2004, 13:41:00 »
realiteit...
aankomende vrije dag ligt linda in bed onder een dikke deken!!! te forummen!

hehe..
Volgens mij ben ik ergens vergeten te vermelden dat ik dat ding maar part time heb..
Ruud schijnt m ook voor zn werk nodig te hebben >:( :-[
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand