A-M en Nostra, thx voor jullie felicitatie voor mijn tentamen...
Ik heb sinds donderdag niet meer achter de comp gezeten dus had 66 mails
(maar ik geloof dat er daarvan iets van 50 spam zijn ofzo
) en ben ondertussen ook nog eens een geschiedenis-opdracht aan het maken. Maar ik kan toch ook wel kort hier vertellen hoe het met mij gaat. Heb een erg leuk weekend gehad, erg bijzonder ook. Eigenlijk zou ik naar de verjaardag van een vriendin, maar dat ging op het laatste moment niet door, dus toen ben ik maar in Nijmegen gebleven, want vrijdagavond kwam een vriend logeren, zaterdag zou ik dan meegaan naar mn oma (die veel dichter bij Nijmegen dan bij Gouda woont) en zondag was mn tante jarig. Maar eerst donderdags nog uit!
Dat heb ik denk ik ook nog niet verteld. Was natuurlijk keigaaf, alleen jammer van de regen. Vrijdags heerlijk uitgeslapen, en daarna onwijs gezellig gehad met Eva en die vriend van ons dus. Uit eten geweest bij een restaurantje dat altijd al een voordelig 3-gangen-studentenmenu heeft, maar nu zelfs voor maar 5 euro (!) vanwege zijn jubileum. Erg leuk. Daarna zouden we naar de schouwburg, omdat ze daar normaal gesproken ook studentenkorting hebben, maar bij musicals van Joop vd Ende nou net weer niet, dus toen gingen we maar niet. 20 euro vonden we te duur voor slechte plaatsen. In de bioscopen was ook niets, dus zijn we maar in de kroeg gaan zitten
. Ook keileuk natuurlijk, en thuis ook nog lang doorgepraat dus erg weinig geslapen. Zaterdag was daarom niet veel bijzonders, gewoon wat moe geweest, mn oma weer eens gezien... Zondags mn tantes feestje meegemaakt, was wel leuk, mn neef en nicht ook weer eens gezien. En 's avonds bij Eva gegeten, altijd tof uiteraard. Vanochtend weer gebomd, en hoe! Ik ben echt mega-actief geweest! En kvond het nog leuk ook
. Maar met mn surprise en mn vertalingen schiet het ondertussen niet onwijs op...
Da's wat minder, want zeker voor die surprise wordt het nu zaterdag onwijs stressen natuurlijk.
En ik heb vandaag gehoord van iemand dat we
de dag na de kerstvakantie Grieks tentamen hebben! Boehoe...
Ohja, en ondertussen zijn de verbouwingen van de badkamer bij mn oom en tante thuis begonnen... Dus er lopen vanaf vandaag wekenlang een paar vreemde mannen door het huis
en ik kan al die tijd op het sportcentrum gaan douchen. Hoop maar dat ze een beetje opschieten!
Annuh, wat leuk, eurodisney! Ter gelegenheid van wat ging je daarheen? Of heb jij daar geen gelegenheid voor nodig?
(Allicht geld..) Heb je foto's??
Nostradamus, eind deze week al he! Heel veel plezier nog met de laatste daagjes voorbereiden... Jij ook gefeli met je onwijs goeie cijfers trouwens, en sterkte met je ziekenhuisonderzoek, hopelijk is het allemaal snel opgelost.
Linda, idd superschattig je petekindje!
Hij lijkt alleen totaal niet op de Dirk die ik ken...
toch Daan?Anne-Marie, ja, in Nijmegen is ook wel zo'n wachtlijst en daar sta ik ook al twee jaar op, maar ze hebben afgeschaft dat ze je na een paar jaar automatisch een kamer toedelen als je er maar lang genoeg op staat. Je kunt elke week zelf reageren op de site en van iedereen die reageert, krijgt degene met de langste wachttijd de kamer... Maar meestal zit dr niet veel bij, en zijn t mensen uit 2001 of eerder die zo'n kamer krijgen... (ik ben dus van 2002) Dus, ja, nouja, ik hou t voorlopig nog wel op kijkavonden denk ik zo. Maar
niet chago worden, dat is wel errug moeilijk hoor bij zoiets.. kun je je toch wel indenken. Goed dat je zo hard aan mun werkt btw, je vindt het wel echt heel leuk he? Moet je ook veel voorbereiden aan komend weekend?
shit, ik moet echt nog heel veel voorbereiden aan komend weekend! heb nog niet eens cadeautje gekocht bedenk ik nu..!