Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105188 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14260 Gepost op: 16-12-2004, 09:02:48 »
::bravo:: Happy Birthday Ladies! ::bravo::

Offline Eirc

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
« Reactie #14261 Gepost op: 16-12-2004, 09:51:38 »
 ::zwaai:: Proficiat  EliseIsDeMol en Tijgertje  :-*
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #14262 Gepost op: 16-12-2004, 10:10:27 »
 ::bravo:: ::bravo:: HOERA HOERA HOERA, GEFELICITEERD!!!!!! ::bravo:: ::bravo::
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14263 Gepost op: 16-12-2004, 11:23:04 »
tijgertje gefeliciteerd!!   :-* :-* :-* :-* :-*

eidm ook gefeliciteerd  ::ok:: ;)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14264 Gepost op: 16-12-2004, 11:24:31 »
Tijgertje en EIDM: van harte gefeliciteerd!  ::bravo::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14265 Gepost op: 16-12-2004, 11:53:48 »
GEFELICITAART allebei!!

:-* :-* :-*

:-* :-* :-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14266 Gepost op: 16-12-2004, 12:19:50 »
EIDM en Tijgertje van harte gefeliciteerd!! Maak er een leuke dag van!

wat 'n stomme inbreker
::rofl::

Annemieke: ik hoop dat je je weer helemaal goed voelt nu! Enne dat bommen is toch bewegen op muziek? Wat doen jullie daar precies bij? Echt danspasjes of is 't meer te vergelijken met aerobics?  ???  Succes met kerstkaarten schrijven trouwens!  ::ok::
Thx! Heb ik wel nodig ja, ik moet er nog onwijs veel! Jahoor, ik voel me wel weer redelijk ok, loop alleen zo ontzettend mijlenver achter met alles :-\\ (zelfs met mn gedicht voor zondag en mn kerstkaarten dus..). Bommen is idd bewegen op muziek, en dat is sja.. btje stomzinnig rondspringen met 150 mensen tegelijk of zo ;D. Echt danspasjes kun je t denk ik niet noemen, daar is het te simpel voor. Tussendoor trouwens ook buikspieroefeningen en de hele mikmak.

Wat goed van je Han dat je je oma naar het ziekenhuis hebt gebracht en haar kerstkaarten hebt geschreven ::ok::. Ze was vast heel dankbaar. En nu ook nog hulpvaardig voor je broer... ::ok:: Viel het een beetje mee met het behang? Of dacht je echt voortdurend *feest NOT*? ;) Over klussen in huis gesproken... ik geloof dat de bouwvakkers in ons huis (of hoe ik ze ook moet noemen) vandaag klaar zijn met de badkamer!! :D :D *feest jawel* De kartonnen vloerbeschermingen zeg maar hebben ze iig al weggehaald. Nu moet het plafond nog wel gewit worden enzo maar ik denk dat we morgen ws wel weer kunnen douchen en de was kunnen doen. ::ok::

Gisteravond hebk trouwens weer toneel gehad, en we hadden er weer iemand bij! Als ze blijft, zijn we dus met vijf, dat lijkt me eigenlijk best wel een mooi aantal. Er waren gisteren alleen twee anderen niet, dus hebben we gewoon maar heel veel overlegd over het stuk met zn vieren (incl regisseuse). Dat begint nu al best wel vorm aan te nemen! We hebben onwijs veel ideeën, maarja je kunt niet alles dus we moeten echt goed bedenken hoe we allerlei scčnes gaan combineren.

Maargoed, zometeen weer college dus ik laat het hierbij. ::zwaai::

edit: ben ik helemaal vergeten te vertellen dat ik vanochtend mijn inschrijfformulier voor Griekenland definitief heb ingeleverd! :D
« Laatst bewerkt op: 16-12-2004, 12:22:24 door Annemieke »

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #14267 Gepost op: 16-12-2004, 15:03:19 »
Bedankt voor de felicitaties allemaal :D

En Tijger, jij natuurlijk ook Van Harte Gefeliciteerd
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14268 Gepost op: 16-12-2004, 16:04:36 »
Gefeliciteerd EIDM en Tijgertje. Weer een jaartje dichter bij de 70  ::joehoe::

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #14269 Gepost op: 16-12-2004, 17:09:39 »
Ook namens mij allebei van harte gefeliciteerd!!!

Hiep, Hiep Hoera!

::joehoe:: ::bravo:: ::joehoe:: ::bravo:: ::joehoe:: ::bravo:: ::joehoe::
Eindelijk...

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14270 Gepost op: 16-12-2004, 19:43:09 »
Ciao a tutti ::zwaai::

Wat een drukte hier! Gezellig! Ik ben weer terug in het land na een paar enerverende daagjes Milaan e.o. Het was erg leuk en we (ik was met beste vriendin) hebben weer de nodige hilariteiten mee gemaakt.

Het begon allemaal al op de dag van vertrek, nu precies een week geleden. We kwamen in een vette file en vreesden dat we het vliegtuig zouden missen. Onze chauffeur moest ook nog eens om de 15 minuten plassen, zodat wij hem ook flink knepen.
Uiteindelijk hadden we het wel op tijd gehaald en konden we zelfs nog een pizzapunt naar binnen schuiven (om alvast in de stemming te komen zeg maar).
We liepen naar de gate en zagen daar alleen maar Italianen. Er stond er 1 voor ons die wij wel interessant vonden. We stonden hem uitgebreid hardop te keuren, stappen we vervolgens het vliegtuig in blijkt dat ie gewoon Nederlands is. Afgang!
De vlucht verliep zonder al teveel turbulentie en binnen anderhalf uur landden we op Orio al Serio. In Bergamo dus.

Die andere vriendin van mij, ik noem haar even M. voor het gemak, had mij gesmst dat we vanaf het vliegveld een bus naar downtown Milaan moesten nemen en vanuit daar onze reis richting Varese vervolgen. M. woont namelijk aan het lago di Varese en dat ligt ten noorden, op een 3 kwartier afstand, van Milaan.
Vol goede moed liepen we met koffers naar ticketbalie om 2 kaartjes voor de nus naar Milaan te kopen. Toen naar buiten om de bus te zoeken. (Het was ondertussen trouwens half 10 s'avonds)
Na een 3 kwartier lange busreis kwamen we aan op Stazione Lambrate. En we moesten naar Stazione Garibaldi om die ene trein te halen. Dus metro in en metro uit om vervolgens op een geheel verlaten Garibaldi aan te komen. Vriendin M. maar weer bellen. Kom je ons alsjeblieft ophalen?? (Het was ondertussen 22:45) Wij weer metro in metro uit om vervolgens bij halte Lotto Fiera uit te komen waar ze ons op zou halen.
(Het was 23:15) Wij waren doodop, we waren inmiddels al vanaf 16:00 onderweg.
Lotto Fiera ligt aan een groot verkeersplein met in het midden een parkje (inclusief ongure types). We waren nog niet koud de metro uit en de eerste engerd zonder tanden sprak ons al aan. Het enige wat wij dachten is wegwezen hier. We zagen een verlichte bushalte langs de doorgaande weg, dus gingen we daar staan. Dat leek ons veiliger. Ondertussen had ik telefonisch contact met vriendin M. en haar vriend C. Ze waren onderweg naar ons. Thank God!
Terwijl wij daar zo in dat bushokje stonden reden er steeds auto's heel langzaam voorbij. Vriendin L. en ik vroegen ons af waarom. Even later zag ik dat we midden in een hoerenbuurt stonden...jaja, hebben wij weer. Stopt er nog zo'n Italiaan, draait zijn raampje open en doet ons allerlei onzedelijke voorstellen....hilarisch, wij deden natuurlijk net alsof wij niet wisten waar hij het over had. Hehe....goed, uiteindelijk om een uurtje of kwart over 12 kwam onze lift! We stapten in en reden richting Varese.

Op plaats van bestemming aangekomen wilde ik maar 1 ding: slapen. Nu moeten jullie weten dat vriendin M. deze zomer in een ander huis in een ander dorpje woonde. Een heel groot huis met heel veel ruimte. Nu woont ze in iets wat 4x zo klein is. En dat is klein als je er met 4 personen en 2 katten zit. Op een matrasje in de keuken gingen L. en ik slapen. (Het was 2 uur)
Om 8 uur was ik alweer wakker, in de veronderstelling dat ik geen oog dicht gedaan had.
We gingen op pad, opzoek naar een bushalte en genoten onderweg van het werkelijk sublieme uitzicht! Een meer wat in nevelen gehuld was met op de achtergrond besneeuwde bergtoppen. Zoooooo mooi! Ook was het geheel onbewolkt en een graad of 12.
De bushalte was snel gevonden, maar de logica van zo'n tijdtabel niet. We konden er absoluut geen wijs uit en hoopten maar dat de bus zou komen. Gelukkig stond er een Italiaans vrouwtje te wachten en we vroegen haar of de bus zo kwam. Ja, zei ze met nog een hele boel erachter aan wat wij niet verstonden. De bus kwam en zette ons af in volgend dorpje. Vanuit daar hebben we de trein naar Milaan gepakt en daar de hele dag rondgeslenterd. Veel gezien. Veel geshopt en veel blaren van ontzettende knellende laarzen.

De volgende dag gingen we opnieuw naar Milaan en opnieuw met knellende laarzen.(Want ik was zo stom geweest om geen andere schoenen mee te nemen) We kochten eerst pleisters en gingen weer op pad. Weer veel gekocht, veel gegeten, veel mooie mannen gezien etc.
Op de terugweg hadden we de bus gemist en zat er maar 1 ding op: lopen! Daar liepen we dan met ieder 8 tassen in de hand, langs een bergop gaande weg. In theorie doe je over dat stukje met de auto maar 5 minuten. In de praktijk doe je over dat stuk met zere voeten en 16 tassen ongeveer een half uur. Het was pikkedonker en van stoepen hebben ze daar ook nog nooit gehoord, de auto's scheurden langs ons met volle vaart en het is een wonder dat we dat tochtje overleefd hebben.
That's all

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14271 Gepost op: 16-12-2004, 19:49:53 »
vervolg ;D

De dag erna hebben we helemaal niks gedaan, naja uitgeslapen en op ons gemak de spullen gepakt. We zouden immers diezelfde avond om 21:40 weer terug naar Schiphol vliegen. Wat allemaal volgens plan verliep. Gelukkig maar ,want vriendin L. en ik hadden nog wat namaak tasjes op de kop getikt en we knepen hem al voor de douane. Gelukkig was het om 23:30 helemaal verlaten op Schiphol zodat we met onze nieuwe aanwinsten zo door de schuifdeuren konden lopen. (Jaja....ik maak nu de blits met een heuse Gucci.)
Achter de schuifdeuren werden we opgewacht door P. vriend van L. die ons weer huiswaarts bracht.Het was weer mooi geweest! En ik kon eindelijk weer in mijn eigen bed liggen....

Dit was een sterk ingekorte versie van de belevenissen aldaar. Voor meer kun je altijd terecht bij mij via PM....::tandpastasmiley::

p.s. Alle jarigen: GEFELICITEERD ::bravo::
That's all

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14272 Gepost op: 16-12-2004, 20:10:26 »
Tijgertje en EIDM: van harte gefeliciteerd!! :-* :-*

Ik hoop dat jullie allebei een leuke verjaardag hebben (gehad)! ::ok::

Zo wat een posts hier in de bar, echt leuk! Alleen dat reageren he.. ;P kost weer zoveel tijd. Even snel dan maar;

Nostra, leuk om dan eindelijk zo'n uitgebreid verslag van je uitwisseling gelezen te hebben! Klinkt echt onwijs druk maar errug tof!

Grace, klinkt ook alsof jullie je daar zeer vermaakt hebben.. ;) Leuk! ;D

Han, ik hoop dat je wordt uitgenodigd voor de 2e solicitatieronde! ::ok:: En schrikken zeg van je nichtje :-\\ Hou ons op de hoogte iig.!

Annemieke, beter dat de bouwvakkers z.g.a klaar zijn! en succes met alles inhalen en met kaarten schrijven e.d.. ;) En cool dat je inschrijvingsformulier gedingesd hebt voor Griekeland.. :D en.. :P Sorry dat ik nog geen pm heb gestuurd..

Daisy, nog succes met school!

en verder iedereen ook succes met alles enzo.. :-)

Nog maar ff snel wat over mezelf.. ik ehh.. jah.. ik zit in een school = zinloos periode. ::niet-ok:: Ik doe echt haast niks, maar alles is ook zo dom.. de mensen/leraren/lessen.. brr. Heb wel zin in vakantie.. gewoon ff geen school en al dat gezeik. En ik ben bijna jarig!! ;D Whiejj..

Ik heb geen zin om veel op te schrijven.. dus dat doe ik ook maar niet. doeii!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #14273 Gepost op: 16-12-2004, 21:43:44 »
Tijgertje en EIDM
heel heel heel hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!!
 ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo::
er was eens......

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #14274 Gepost op: 16-12-2004, 22:45:13 »
Hey!

Alle jarigen gefeliciteerd!!!

Annemieke ik sport ook in Nijmegen ja met m'n kaart. Muurklimmen heb ik donderdag, beginners cursus.
Bommen wil ik ook graag eens gaan proberen. Misschien kom ik je dan nog wel eens tegen, zou leuk zijn!

Doeiiiiiiii truste
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14275 Gepost op: 16-12-2004, 22:55:07 »
Dát wou ik nog zeggen, onwijs leuk dat je weer eens postte Fenn! ::ok:: Blijf doen als je tijd/zin hebt, denk dat veel mensen 't altijd leuk vinden om te lezen enzo.. en succes met parachutespringen en al dat gedoe. ;)

Aah ik ben ook wel weer whiejj,, ook boeiend om te melden.. ;D

trusten iedereen!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14276 Gepost op: 17-12-2004, 16:23:51 »
leuk om de belevenissen van Grace ook te lezen!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14277 Gepost op: 17-12-2004, 16:31:07 »
@Grace >>> Spannend verhaal hoor, glad to have you back here, maar volgens mij was het best gezellig! :)

Vandaag ff wat geleerd voor komende week, kom erachter dat de proeftoets die we gehad hebben mogelijk onwijs veel tentamenvragen bevat, dus die gaan we maar ff goed leren :D. Maar ik heb 't ff gehad met leren, dus vanavond ff lekker niks doen, lekker luieren op de bank, Trump kijken enzo. Ik voel me iig een stuk beter dan begin van de week. Ik ben naar de dokter geweest, die heeft m'n ijzergehalte gecontroleerd. Een aantal maanden geleden voelde ik me ook wat slapjes. Toen bleek m'n ijzergehalde 'wat aan de lage kant' (kon er wel mee door, maar mocht wel iets omhoog), dus kreeg ik doos met ijzerpilletjes mee. Nu blijkt dat m'n ijzergehalte dus nog lager dan de vorige keer was, ik snap er niks van ???, ik zit dus nu weer aan de pilletjes, maar ze zijn niet smerig ofzo dus dat gaat wel goed komen. Volgende week vakantie! :D

Fijn weekend iedereen! ::zwaai::

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14278 Gepost op: 17-12-2004, 16:54:29 »
Jaja...zulke dingen maak ik nu altijd mee en niet alleen op vakantie. Echt, ik zou er zo een boek over vol kunnen schrijven, wat ik misschien ooit nog eens ga doen ook! ::tandpastasmiley::
That's all

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14279 Gepost op: 17-12-2004, 17:21:16 »
Hallo!  ::zwaai::

Daisy: dat is effe schrikken met dat ijzergehalte!  :-\\  Maar ik hoop dat 't nu met die pilletjes snel goed komt! En fijne avond luieren vanavond, dat heb je wel verdient na al 't leren!  ::ok::

@miesh: wat rot dat je effe zo'n periode nu hebt met school. Gelukkig is 't bijna vakantie!  :D

Grace: leuk om je vakantieverslag te lezen! Jullie hebben veel meegemaakt zo te lezen!  :)

Annemieke: is dat toneel van de universiteit waar je op zit? En wat voor toneelstuk gaan jullie spelen?  :)

Ik heb gisteren dus de hele dag behang afgehaald in 't huis van mijn broer samen met m'n moeder, de vriendin van mijn broer en haar moeder. Eerst boven begonnen, waar in elke kamer wel 5 lagen op de muur zaten! We zagen echt 't hele verleden van de oud-bewoners voorbij komen, inclusief powerflower periode met paars behang met oranje bloemen.  ;D  't bleek trouwens wel handig dat er zoveel lagen op zaten, want om sommige stukken konden we zo 'n hele baan eraf trekken. Toen we boven alles af hadden, zijn we toen ook nog maar aan de huiskamer beneden begonnen. Daar hadden ze over 't behang heen getext dus dat was wat moeilijker. Na 'n lange dag (van 9 tot 6) werden we toen afgelost door de 'avondploeg', oftewel mijn broer, mijn vader en de vader van de vriendin van mijn broer. Zij hebben die avond de rest van de huiskamer af kunnen maken. Dit weekend willen ze nu de badkamer en wc gaat uitbreken en de plafonds eruit halen. En verder moet er nog 'n hele hoop gebeuren. Dat huis is net 'n bouwval wat dat betreft.   ::niet-ok::

Gisterenavond was ik echt doodmoe en had echt overal pijn. 's nachts in bed had ik 't idee nog steeds van die afsteekbewegingen te maken.  ;D  Vandaag heb ik daarom ook veel spierpijn.  ::niet-ok::

Vanmorgen ben ik naar de kapper geweest om m'n haar te verven. Ik heb laatst ineens de beslissing genomen om mijn blonde koppie bruin te laten verven en dat bevalt nu zo goed dat ik voor 'n tint donkerder ben gegaan nu. Ik zit dus weer mooi in de verf voor de kerst. Knippen heb ik weer niet laten doen, want ik ben aan 't sparen voor 'n wat langer kapsel.  :)

Vanmiddag heb ik dan maar m'n eigen kerstkaarten geschreven en verder 'n beetje geforumd.  :)

Vanavond ga ik ook lekker op de bank hangen, Trump kijken en nog wat andere programma's die ik tegenkom. En niet te laat naar bed, want morgen moet ik weer vroeg op om te werken in de bakkerij.

Iedereen vast 'n heel fijn weekend!  ::ok::