Wat leuk dat je verjaardag zo geslaagd was A-M! Mooizo! Ik ben idd benieuwd naar de foto's... Wel stom dat je die met jezelf verwijderd hebt
. Als je ze dan terugkijkt zou je helemaal niet denken dat het jouw verjaardag was, omdat jij voortdurend ontbreekt
. Maar mooi dat je camera bevalt
. En tussenuren is toch helemaal niet erg joh, gezellig juist!
Ik heb je smsje gekregen Annemieke, je was niet de eerste btw.. net 7 minuten later dan een zeker persoon.. (je weet wel wie)
Grmbl, dan was ik dus blijkbaar toch 7 min na 12en?
Dat kwam omdat er toen net mensen weggingen die ik even gedag moest zeggen hoor..! Verdorie... Gelukkig dat je mn kaart leuk vond
. Hoe zag die grote lieve kaart eruit en was ie van iedereen samen of van 1 iemand?
Ik had gisteravond idd kijkavond, maar ik vond het zelf ook niet zo heel leuk dus had t al niet verwacht, zelfs niet gehoopt. Was ook redelijk dure kamer. Dus vrolijk op naar numero 16..!
Nu zit ik een beetje in over mijn haar voor morgenavond, want die vriendin die het vorig jaar geregeld heeft, kan dit jaar niet, dus ik wil eigenlijk morgenmiddag nog naar de kapper, maar ik heb onwijs weinig geld omdat ik (niet zo heel slim) deze maand ook nog eens geld op mn spaarrekening gezet heb
en stufi komt mss morgen wel maar mss ook wel later, naja en het feest 's avonds kost natuurlijk ook aardig wat
. Het is echt stom van mij maar waarom zijn kappers dan ook zo irritant duur!
Nu heeft een vriendin aangeboden om de kapper voor mij voor te schieten maar da's ook weer zo stom he...
Kga er nu iig maar vast even langs om te vragen hoeveel knippen + leuk maken kost.
(kapper is hier op de campus)