Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105209 keer)

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14300 Gepost op: 21-12-2004, 00:45:52 »
:-* Gefeliciteerd :-* met :-* je :-* verjaardag :-* @miesh!!! :-*[/size][/color]
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #14301 Gepost op: 21-12-2004, 06:28:37 »
Gefeliciteerd
@miesh!!
 :-* :-* :-*
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14302 Gepost op: 21-12-2004, 07:00:17 »
::bravo:: ::bravo::Van harte gefeliciteerd @miesh ::bravo:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #14303 Gepost op: 21-12-2004, 08:31:00 »
Idem :P

Nee hoor ;),
@miesh
VAN HARTE GEFELICITEERD!!! ::bravo:: :-* ::bravo::[/size]
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14304 Gepost op: 21-12-2004, 09:09:13 »
Proficiat @miesh!!!  ::bravo::

Ik hoop dat je 'n hele fijne dag hebt met veel leuke cadeautjes!  ::ok::

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14305 Gepost op: 21-12-2004, 10:06:49 »
:-* :-*ohh @mieshje 15 jaar!!!:-* :-*

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14306 Gepost op: 21-12-2004, 11:15:26 »
Gefeliciteerd @miesh!  ;D
When God created man, she was only joking!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14307 Gepost op: 21-12-2004, 13:22:39 »
Proficiat Anne-Marie!! :-* Wauw wat een hoop felicitaties staan hier al... Heb je mn smsje en kaart ook gelezen inmiddels? ;) Heel veel plezier met hopelijk keiveel felicitaties vandaag op school en vooral daarna als je vrienden nog taart komen eten! Geniet er maar van dat die ene 'vriendin' er vandaag niet bij is :P. Superkeigaaf dat je een digitale camera krijgt!!! Maak maar meteen veel foto's vandaag en ik wil ze allemaal zien!! ::ok:: :D Nou have fun dus en we horen wel een uitgebreid verslag van je ::jaja::... Een uitgebreidere post van mij volgt misschien vanavond (maar misschien heb ik dan ook weer een kijkavond), ik wilde je iig feliciteren - maar ik heb ook gisteravond in de kroeg om 12 uur precies aan je gedacht hoor! ;)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14308 Gepost op: 21-12-2004, 14:32:06 »
Gefeliciteerd @Miesh!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14309 Gepost op: 21-12-2004, 14:45:55 »

:-* :-*Gefeliciteerd Etje 15 jaar!!!:-* :-*

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #14310 Gepost op: 21-12-2004, 14:59:30 »
Supergefeliciteerd @miesh! ::bravo:: :-*
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14311 Gepost op: 21-12-2004, 17:31:48 »
GEFELICITAART ANNE-MARIE!!!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #14312 Gepost op: 21-12-2004, 21:03:09 »
GEFELICITEERD! ::bravo::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14313 Gepost op: 21-12-2004, 23:16:34 »
Hey dankjulliewel allemaal! lieff! :D

Pff dit is gewoon de eerste keer vandaag dat ik op de computer zit, kreeg al afwenningsverschijnselen.. Maar 't was heel gezellig, het enige beetje stomme was dat bleek dat ik na mijn 2 lesuren 4 (!) tussenuren had.. en daarna nog KWTuur. Maar sociaal als ik ben, ben ik al die tussenuren gewoon gebleven en was wel gezellig enzo. Drna dus paar vrienden 's middags en paar 's avonds en de laatste 2 zijn net weg.. Morgen zal ik best moe zijn maar 't was iig zeer geslaagd :) Foto's van mij zullen er niet zoveel zijn want ik was vandaag in een zo'n onfotogenieke bui dat ik ze ongeveer allemaal verwijderd heb. Maar ik zal nog eens kijken of er wat op staat.. de digitale camera bevalt iig al zeer goed. Ik heb je smsje gekregen Annemieke, je was niet de eerste btw.. net 7 minuten later dan een zeker persoon.. (je weet wel wie) en leuke kaart! ;D

Ow willen jullie nog weten wat ik gekregen heb? Hehe.. nja digi camera dus, literaire thriller, encyclopedie v/d wereldgeschiedenis, Muse - Absolution,nog geheugenkaart voor camera, geurtje, snoep in een pot met foto's dr op.. mascara.. kalender en zo'n hele grote lieve kaart! ::regenboog::

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat mijn vader me er zo af gaat schoppen.. bedankt voor de felicitaties allemaal en tot morgen denk ik! ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14314 Gepost op: 22-12-2004, 15:59:45 »
Wat leuk dat je verjaardag zo geslaagd was A-M! Mooizo! Ik ben idd benieuwd naar de foto's... Wel stom dat je die met jezelf verwijderd hebt >:(. Als je ze dan terugkijkt zou je helemaal niet denken dat het jouw verjaardag was, omdat jij voortdurend ontbreekt ::). Maar mooi dat je camera bevalt ::ok::. En tussenuren is toch helemaal niet erg joh, gezellig juist!
Ik heb je smsje gekregen Annemieke, je was niet de eerste btw.. net 7 minuten later dan een zeker persoon.. (je weet wel wie)
Grmbl, dan was ik dus blijkbaar toch 7 min na 12en? :( Dat kwam omdat er toen net mensen weggingen die ik even gedag moest zeggen hoor..! Verdorie... Gelukkig dat je mn kaart leuk vond :). Hoe zag die grote lieve kaart eruit en was ie van iedereen samen of van 1 iemand?

Ik had gisteravond idd kijkavond, maar ik vond het zelf ook niet zo heel leuk dus had t al niet verwacht, zelfs niet gehoopt. Was ook redelijk dure kamer. Dus vrolijk op naar numero 16..! ;D
Nu zit ik een beetje in over mijn haar voor morgenavond, want die vriendin die het vorig jaar geregeld heeft, kan dit jaar niet, dus ik wil eigenlijk morgenmiddag nog naar de kapper, maar ik heb onwijs weinig geld omdat ik (niet zo heel slim) deze maand ook nog eens geld op mn spaarrekening gezet heb :-[ en stufi komt mss morgen wel maar mss ook wel later, naja en het feest 's avonds kost natuurlijk ook aardig wat :-\\. Het is echt stom van mij maar waarom zijn kappers dan ook zo irritant duur! >:( Nu heeft een vriendin aangeboden om de kapper voor mij voor te schieten maar da's ook weer zo stom he... :-[ Kga er nu iig maar vast even langs om te vragen hoeveel knippen + leuk maken kost. :) (kapper is hier op de campus)

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14315 Gepost op: 23-12-2004, 20:43:29 »
hallo allemaal!

@miesh je ben lekker verwend joh! ::ok:: Annemieke het lijkt wel of alle kappers zo duur zijn, is niet normaal ::ohno:: Maar ja, we moeten wat hè :-\\

Ik ben vandaag in ondertrouw gegaan, iedereen om ons heen helemaal thrilled en excited maar het stelt niks voor. ::ohno:: Handtekening zetten, véél geld betalen en dat was het. We stonden met een minuut of 20 weer buiten. Maar goed, ook de formaliteiten horen erbij.
Ik heb de afgelopen dagen alleen maar gewerkt, gewerkt en nog eens gewerkt. ::niet-ok:: Ik ben helemaal op en als ik thuis ben kan ik alleen nog maar zitten en niks doen. 2 diensten van meer dan 24 uur en een van 14 en de kinderen zijn vreselijk druk. Maar ik laat het hierbij met mijn klaagzang... :-[ nog even een paar dagen doorzetten en dan ben ik de hele maand januari vrij. :D
Gaan alle barmensjes bij familie eten en zo? Of gaan er nog mensen andere leuke dingen doen??

Dat was het weer zo'n beetje wat mij betreft :D Tot snel weer!! ::zwaai::

Mijn prinsje is chriz!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14316 Gepost op: 23-12-2004, 21:36:12 »
Wat leuk dat je verjaardag zo geslaagd was A-M! Mooizo! Ik ben idd benieuwd naar de foto's...
Owjah.. ik ga ze gelijk ff op de comp zetten. 8)

Hoe zag die grote lieve kaart eruit en was ie van iedereen samen of van 1 iemand?
Hij was van Winnie de Pooh, en er stond iets in met een verjaardagsknuffel en hij was van 2 iemanden. ;)

Ik ben verder heel benieuwd hoe je het met je haar gedaan hebt en hoe het kerstgala was. :-) Dus vertel.. ;)

Dorine, gefeli met je ondertrouw! Haha ik weet niet of je dat zegt maar ja iig, balen dat 't zo druk is op je werk.. nog even volhouden dus. :) Succes drmee!

Verder zit ik al redelijk inde vakantiesfeer hier, morgen nog de kerstmusical en 2 uurtjes 'les'. Dan om 10 over 12 al vrij.. whiejj! Morgen komt mijn oma ook en die blijft tot maandag (best wel erg lang.. =/ ) maar wel gezellig op zich.. Mn broer komt ook en ziet me voor 't eerst sinds afgelopen weekend dus hij mag me nog ff feliciteren en cadeautje enz.. ;D

Gister heb ik niet in de bar gepost omdat ik heel chago was maar dat is nu weer goed gelukkig.. Ik heb wel zin in kerst! Alleen wel erg jammer dat het heel waarschijnlijk geen witte kerst wordt. :( Anyway, ik moet morgen dat koor begeleiden in de kerstnachtdienst en ook nog een stukje spelen met een fluit dus ben benieuwd.

Ben ook benieuwd wat jullie allemaal in de vakantie/tijdens kerst gaan doen en hoe het gaat met iedereen duss.. posten! :D

doeii (tssk door de Baron krijg ik nu rare associaties bij die zwaai smiley dus dan maar gewoon *zwaaii* )
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14317 Gepost op: 24-12-2004, 10:46:19 »
Dorine, gefeliciteerd met je ondertrouw!  ::bravo:: ::ok::

Helaas kon ik gisterenavond niet mee doen aan het jaarlijkse volleybaltoernooi omdat ik ziek was  ::niet-ok::, maar het gaat iets beter  ::ok::. Maandag moet ik weer werken, dus ik ga even van mijn kerst genieten!

Prettige kerst en alvast een gelukkig en gezond 2005!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14318 Gepost op: 24-12-2004, 11:35:45 »

Ik ben vandaag in ondertrouw gegaan, iedereen om ons heen helemaal thrilled en excited maar het stelt niks voor.

Dat dacht jij! Vanaf dat moment is het namelijk beklonken, je mag straks ook geen 'nee' meer zeggen, wist je dat? Dus stelt niks voor..... Maar gefeliciteerd hoor!  ::bravo::

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14319 Gepost op: 24-12-2004, 12:34:09 »
Fijne kerstdagen en een mooi 2005!

En gefeliciteerd met jullie ondertrouw Dorine!  ::ok::
When God created man, she was only joking!