Heyhey sorry dat ik zo lang niet hier ben geweest! Ben dr weer!
Allereerst
Anzjie, van harte!! - alsnog, ook van mij natuurlijk
. Heb je een leuke dag gehad??
Dorine, de kapper bleek uiteindelijk mee te vallen, want ook al zat die op de campus helemaal vol, toen ik dan maar een afspraak maakte bij de dichtsbijzijnde kapper, kreeg ik zomaar korting omdat ik nog geen 20 was!
Er is nu best wel een stuk af, alleen ziet vrijwel niemand het, omdat het toch nog steeds behoorlijk lang is
. Maar hij had ook meteen de linkerhelft mooi ingevlochten, zodat ik wel iets bijzonders had voor 's avonds. Ja en die donderdagavond... Wat zal ik er eens over zeggen... zoals ik al aan anderen smste: het was echt ongelofelijk supermegageweldig fantastisch! Zo'n ontzettend gave sfeer, met zoveel leuke mensjes, die ik bijna allemaal kende, en iedereen danste even vrolijk en fanatiek mee, docenten en studenten volkomen gelijkwaardig! Echt een supersupergeslaagd feest. Ik heb onwijs veel foto's gemaakt; als jullie willen kan ik mezelf daar wel even uitknippen
.
Vrijdagavond hebk een als vanouds erg gezellige Kerstavond gehad in Zuid-Limburg met mn familie. Erg leuk om al die mensen weer eens te zien.
Volgende dag nog een gezellig diner (maar niet al te overdreven) bij een andere tante, in Heerlen, en daarna met mn ouders en broer terug naar Gouda getreind. Toen sinds zaterdagavond eigenlijk alleen maar geluierd, geslapen en voor de tv gehangen
. Dat terwijl ik eigenlijk dringend een hoop andere dingen moet doen...
Dorine, ook van mij nog gefeliciteerd met je ondertrouw! Kijk je nu extra uit naar je echte bruiloft? Balen dat je werk zo druk is, maar nog heel even doorzetten dan!
Nostradamus, werkze vandaag en hopelijk ben je weer helemaal beter!
Anne-Marie, wat heb je van je broer gekregen? (haha ik typte bijna 'mijn broer'..) Hoe ging het koor begeleiden? Was t gezellig met je oma? Ah, mooi dat je Kerst leuk was!
En wat voor associaties krijg je dan nu bij het zwaaismiley?
Ik zal je zo snel mogelijk bellen btw.. na het posten van deze post ofzo.. nu maar hopen dat je thuis bent. (zo'n kerstvakantie is ook veel te kort
)
Han, sowhee, wat werk je toch altijd hard in de bakkerij
. Vergeet niet om uit te rusten he! Ja straks krijg je ook nog de oliebollendrukte...
Was het kerstdiner wel leuk?