alleen onze klok bleek iets achter te lopen want toen mn vader nog bezig was champagne open te trekken was't al 12 uur. Echt zo van "schiet eens op het is al 2005! " Echt zo'n typisch begin.. te laat asusual..
hahahaha
echt typisch jullie idd!
Maar mooi dat t iig gezellig was... Heel veel plezier vandaag he!
Mijn jaarwisseling was ook gezellig, gewoon alleen met ons vieren - nouja, gewoon, dat is al heel lang niet meer gebeurd, maar de buren die altijd langskomen waren nu naar familie. Twas wel erg gezellig iig. We hadden zelf geen vuurwerk maar er was toch genoeg te zien! Verder heb ik natuurlijk ontzettend veel mensen proberen te bellen, maar ik denk dat ongeveer de helft niet opnam/ in gesprek was/ niet te bereiken was omdat mijn of hun foon niet meewerkte/ al sliep
(om kwart voor 1!). Maar het was iig erg leuk om de mensen die ik wel te pakken kreeg heel even te spreken, en twee anderen belden mij nog. Om 1 uur hebk meteen Eva gebeld - die zit in Schotland dus vandaar toen pas
- en die nam gelukkig wel meteen op
. Dat vuurwerk in Londen, ongelofelijk hoe veel dat was...!
Iedereen nogmaals een fantastisch 2005, hopelijk hebben jullie een goed begin gehad! Mooi dat jouw jaarwisseling zo geweldig was Chriz, hoe was de jouwe Annuh? Het is iig mooi als mensen hier weer komen typen, dan weten we al dat ze nog genoeg vingers daarvoor over hebben...
zucht, en dan nu maar weer snel gaan leren...