Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105466 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14520 Gepost op: 14-01-2005, 14:41:20 »
Wie is de MOLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!

Joepieee jeee  ::bravo::

Moet vanavond oppassen...dus dat de kinderen maar braaf in bed blijven liggen! In ieder geval tot half 10...

Veel plezier!
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14521 Gepost op: 14-01-2005, 16:42:55 »
Vanaf deze plek iedereen een hele fijne eerste aflevering toegewenst, ik ben er vandoor voor vandaag ::zwaai::

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #14522 Gepost op: 14-01-2005, 16:47:25 »
Vanaf deze plek iedereen een hele fijne eerste aflevering toegewenst, ik ben er vandoor voor vandaag ::zwaai::

Geniet ervan Dais!!!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14523 Gepost op: 14-01-2005, 16:52:28 »
Welkom terug allemaal!  ::joehoe::  Echt leuk dat zoveel oude bekenden ons forum weer weten terug te vinden voor WIDM!  ::ok::

Bedankt voor alle lieve reacties trouwens!  ::bravo::  Dat heeft me echt goed gedaan. Ik ben nog steeds wel erg teleurgesteld, maar ik word vrolijker bij de gedachten dat 't al bijna zover is! Nog maar 3 en 'n half uur!  :D

Ik wens ook iedereen vast 'n hele fijne eerste aflevering en erna natuurlijk veel forumplezier!  ::bravo::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14524 Gepost op: 14-01-2005, 17:13:23 »
Alle oudforummers welkom terug en Daisy geniet nog van je dag!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14525 Gepost op: 14-01-2005, 17:49:41 »
Hallo..

Hm, het is al weer ff geleden dat ik hier gepost heb geloof ik.
Eerste week school zit er al weer op.. het gaat zo snel allemaal. Zit al weer helemaal in schoolritme enz. En zoals altijd: leuke dagen en minder leuke dagen. Die klas van ons is ook per dag anders.. ze zijn altijd wel irritant maar soms erger ik me er niet aan ofzo. Nouja, maar heel erg hopen dat volgend jaar ik óf ik in de andere klas kom óf dat alles weer helemaal door elkaar gegooid wordt. Ik ben daar nu weer beetje mee bezig omdat we binnenkort een roosterwijziging krijgen waardoor ik volgens de afdelingshoofd niet naar de andere klas kon. Maar dat betwijfel ik nogal.. of het echt niet had gekund. Ik weet niet voor wie dat boeiend is maar iig, dat hele verhaal had ik hele poos geleden ook wel hier ergens gezet.

Iedereen heeft het heel druk met school.. maar ik niet op een één of andere manier. Nou ja, niet veel huiswerk maken omdat het toch niet nuttig is zal er wel mee te maken hebben.. Volgende week 4 proefwerken waarvan wiskunde het belangrijkst is voor mij. Ik sta wel weer goed (onze PO was hernagekeken en nu hadden we een 10 ipv de oude 8,7!) iets in de 6 ofzo. Maar op de laatste toets had ik dus een 4,5 en ik wil wel ff bewijzen dat ik wél wiskunde B kan. Toets over genetica (biologie) wordt misschien ook wel moeilijk maar 't is wel leuk onderwerp iig!

Ik heel doodnormaal verhaal typen terwijl iedereen het nu alleen nog maar over Wie is de Mol kan hebben.. hehe. Nee ik heb er ook erg veel zin in! Alleen ik heb geen flauw idee wie de mol zou kunnen zijn. Meer zoiets van "niemand kan het zijn om die en die reden" ipv "iedereen kan het wel zijn". Nouja, we zien wel! Nog maar een paar uurtjes..

Nog even snel reageren: (het is echt haast niet meer te doen allemaal.. pff)

Han, beetje late reactie maar echt jammer joh dat je niet bent aangenomen! Vooral om die reden... sterkte ermee iig! Mooi dat je op dit moment gewoon onbezorgd kan mollen..

Annemieke, veel plezier bij Daan! (Daan: veel plezier met Annemieke) Je tentamens gingen wel goed of niet? Ik ben beetje vergeetachtig maar heb er wel iets over gelezen geloof ik paar dagen geleden.. Jou kennende vast wel iig.

De rest: veel plezier/succes met alles!

en uiteraard heel veel plezier met de Mol!!

(jah ik heb lekker geen smileys gebruikt.. is weer eens wat anders) doei doei! *zwaai*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #14526 Gepost op: 14-01-2005, 18:02:20 »
STUITER STUITER STUITER!!!

Wie Is De Mol
Gaat over 2 uur en 23 minuten van start!

STUITER STUITER STUITER

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #14527 Gepost op: 14-01-2005, 18:46:35 »
Ik ging vandaag eens kijken of mijn account nog bestond. In 2003 heb ik eventjes geforumd, maar het kwam er niet echt vaak van. Maar warempel: ik bestond nog  ::tandpastasmiley::. Ik zal nog weleens een berichtje neerzetten, hier.
Heeeeeeeeej Johan wat leuk dat je hier weer eens post!! :D Haha, Aplato, menn dat is lang geleden... ;) Jij ook veel plezier vanavond en ik spreek je snel weer he! groetjes Annemieke (ja ik ben nu bij Daan vandaar...)

Anne-Marie, ik zat idd al te wachten op weer eens een post van jou! Wilde je ook nog bellen maar is dr niet meer van gekomen...
Bakkertje, hopelijk komt het helemaal goed met je stage!
Ibung, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Annuh, veel plezier met stuiteren! ;D Dat rustig worden gaat je echt niet lukken... :P Maar vergeet de telefoons enzo niet he!

Nou ik ga ook maar eens beginnen met stuiteren... haha nou hier komt Daan nog ff...

NOG 1 UUR EN 38 MINUTEN!!!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #14528 Gepost op: 14-01-2005, 19:09:08 »
(ja ik ben nu bij Daan vandaar...)

D**n draait door  ::ohno::

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #14529 Gepost op: 15-01-2005, 19:57:46 »
Geen idee waar ik dit moet vragen. De meeste oude bekenden heb ik al lang weer online gezien .. maar waar is Vlaming bijvoorbeeld ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #14530 Gepost op: 16-01-2005, 16:29:13 »
Geen idee waar ik dit moet vragen. De meeste oude bekenden heb ik al lang weer online gezien .. maar waar is Vlaming bijvoorbeeld ?

ik heb geen idee...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14531 Gepost op: 16-01-2005, 17:15:18 »
Tja vlaming was en blijft 'n mysterie.  ;)

Ik had ook 'n beetje gehoopt dat hij nu weer 'ns zou opduiken, maar ik denk niet dat we dat nog kunnen verwachten. 't is nu al heel lang geleden dat hij online was. Volgens mij heeft hij bij de laatste Nederlandse reeks ook al niet meer meegespeurd of iig maar nauwelijks.  :-\\

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #14532 Gepost op: 16-01-2005, 20:25:21 »
Zo veel mensen (ik vind het iig aardig wat ;)) online en er wordt (voor mijn gevoel) amper gepost... dat was vroeger toch veel meer?!?!
No Milk today???

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #14533 Gepost op: 16-01-2005, 20:42:57 »
Zo veel mensen (ik vind het iig aardig wat ;)) online en er wordt (voor mijn gevoel) amper gepost... dat was vroeger toch veel meer?!?!

geloof wel, maar niet iedereen van de harde kern is nu online!

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #14534 Gepost op: 16-01-2005, 20:58:06 »
Geen idee wie de harde kern vormen hoor ;) Daarvoor ben ik te lang weggeweest. En dat komt omdat (ik zal eerlijk zijn) ik vind dat het hier zo langzaam gaat... :-\\
No Milk today???

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14535 Gepost op: 17-01-2005, 08:40:09 »
Milk, wat vind je in welke zin langzaam gaan dan? Gewoon dit topic of in het algemeen?

Ik heb niet zoveel om op te reageren maar ja toch maar even een post. Ik moest net krantenlopen omdat een andere jongen ziek was.. terwijl ik 't eerste uur vrij was mja. :-\\ Heb wel leuk weekend gehad.. zaterdag bij een vriend langsgeweest en The Matrix I voor het eerst gezien.. ::) (dus Daan.. jij ook weer blij :P) Maar die was wel leuk.. en gister kwamen een oom en tante uit Zuid-Holland, en dat was ook wel gezellig. Deze week dus 4 toetsen.. maar ik heb iig gister wiskunde bijgewerkt zodat ik alle 2 de hoofdstukken afheb waar we toets overhebben. (nouja, het einde van het ene hoofdstuk moet ik nog ff maken) Ik moet voor morgen nog 170 woorden Duits in mijn hoofd stampen.. niet zo zin in. Maar goed.. moet maar.

Ohw wat is het koud binnen.. en nu gaat 't ook weer zo regenen ipv lekker vriesweer.. flutwinter ::ohno::

Idd jammer dat Vlaming er niet is in 't mol-seizoen.. maar zo zijn er wel meer. Vind 't nog altijd jammer dat Doris nooit meer is teruggekomen.. (had ook problemen met comp geloofk)

EIDM, hoe was 't NK eigenlijk?
Annemieke.. post weer eens jij! :P

en de rest.. fijne maandag! ;) lekker weer beginnen met werken/school enz.. = /

doeii ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14536 Gepost op: 17-01-2005, 09:19:13 »
Hey Amiesh...jij ook een fijne dag joh! ::zwaai::

Het forum is overigens bij mij ook een stuk langzamer geworden sinds het begin van WIDMN...maar ik wijt dat puur en alleen aan de vele aanwezige forummers en de vele meelezende gasten... ;)

Straks mag ik met de oudste naar de tandarts...die jongen heeft zo'n griebelgebit en dus zal er een beugeltje moeten komen...tegenwoordig lijkt het wel dat je er pas bij hoort als je een beugel hebt ...dus mike verheugt zich er op...de oen :)
ik weet nog hoe ik ruim twintig jaar geleden werd gepest met mijn beugel...toen was een buitenboordbeugel nog helemaal een bezienswaardigheid...ik had dus altijd veel bekijks ;D

Voor de rest staat wer weinig meer op mijn programma...ik maak er een relaxdag van...nog even een bestelling afmaken van twintig viltpotloden en daarna even met een goed boek op de bank...

fijne dag allemaal en tot de volgende keer ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #14537 Gepost op: 17-01-2005, 12:24:46 »

Iedereen is dit weekend druk geweest met WIDM denk ik en had daarom wat minder tijd voor de Molshoop. En ook niet veel interssants te vertellen natuurlijk omdat ze alleen maar aan 't forummen waren de hele dag.  ;)

Zo was 't bij mij tenminste ook dit weekend. Ik had zaterdag gewerkt de hele dag en had 's avonds echt 'n hoop bij te lezen op 't forum. En veel te doen voor de site natuurlijk. Maar ik vind 't heerlijk dat 't nu echt begonnen is en dat ik me daar mee bezig kan houden ipv alleen te piekeren of ik ooit nog 'n baan ga vinden.

Verder ben ik grieperig. Heel erg verkouden enzo en slaap daarom heel slecht. 't is nu al 'n paar dagen zo, dus ik hoop dat 't nu steeds minder gaat worden.  :-\\

@miesh: succes met je toetsen deze week!

Bakkertje: dat wist ik niet dat 't nu ineens leuk is om 'n beugel te krijgen. Ik vond 't vroeger echt vreselijk en was pas blij toen hij er na 'n jaar weer uitmocht. Maar dat is tegenwoordig dus blijkbaar heel anders.  ;D  Veel plezier met relaxen vandaag!  ::ok::

Fijne dag allemaal!   ::ok::  En oh ja, voor de WIDM-fans: vanmiddag om 15.15 uur interview met Angela en muzikale aanwijzing op radio 2!  :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #14538 Gepost op: 17-01-2005, 13:28:21 »
Heyhey ben ik weer hoor! Ja A-M niet zo ongeduldig want op zondag is de uni niet open dus kon ik gisteren toen ik eenmaal weg was bij Daan niet meer computeren natuurlijk.

Han, beterschap!!
Bakkertje, succes bij de tandarts met je zoontje en veel plezier vandaag!
Anne-Marie, vond je het niet al te vervelend weer naar school te moeten? Een 10 voor een wiskunde po?! :o Menn, da's toch geweldig, die po's tellen ook best zwaar mee toch? En beter dat je het niet zo druk had... dat stond er toch... Ook veel succes met je toetsen deze week!

D**n draait door ::ohno::
Ja, ik moet zeggen dat het er idd raar uitziet dat je nu die post van mij zo onder D**ns naam ziet.. Maar is ook wel grappig toch? ;) Iig, Johan, ik vind het dus echt keileuk dat je er weer eens was, maar nu wel vaker komen he!

Mijn tentamen vanochtend ging wel goed denk ik... kga nu maar eens naar huis (als ik alle 30 kamermails van dit weekend door heb gespit), bijlezen van het widm-forum zal morgen worden...

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14539 Gepost op: 17-01-2005, 14:22:17 »
  Veel plezier met relaxen vandaag!  ::ok::

Hahahah daar kwam weinig van helaas....ik kreeg om even na twaalf uur een telefoontje of ik even 100 mailtjes de deur uit kon doen...lijst met mailadressen en bijbehorende brief was al onderweg...tja daar ben je wele ven zoet mee...dus dag boek...dag viltpotloodjes...dag relaxen...maar ach het is voor een goed doel en hopelijk halen we weer veel geld binnen voor het vakantiehuis ;D

Zoonlief heeft helaas voor hem nog even uitstel van executie gekregen...de tandarts weet zich eigenlijk geen raad met de situatie en wil een orthodontist raadplegen...nou ze gaat haar gang maar lekker, ik wacht wel af :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!