Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105596 keer)

Offline The Ovinie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Meester in blaten
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14620 Gepost op: 1-02-2005, 16:48:29 »
dit is mijn eerste dag op dit forum, maar gelukkig ben ik al een veteraan in fora, en bovendien ben ik kennis van Annemieke en van Daan. (en ik ken @miesh ook wel een beeeeetje)
hocus pocus pilatus pas, ik wou dat ik orgineel was....

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #14621 Gepost op: 1-02-2005, 16:50:57 »
dit is mijn eerste dag op dit forum, maar gelukkig ben ik al een veteraan in fora, en bovendien ben ik kennis van Annemieke en van Daan.
ssssst!... dat wilde ik geheim houden >:(
Take a glorious bite out of the whole world

Offline The Ovinie

• Forumlid
  • Meester in blaten
« Reactie #14622 Gepost op: 1-02-2005, 16:53:03 »
ssssst!... dat wilde ik geheim houden >:(
HEY MENSEN, IK KEN DAAN!!  :-X

oeps ::pinokkio::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #14623 Gepost op: 1-02-2005, 17:59:53 »
eej mensjes,

heb het momenteel een beetje druk, maar dat duurt nog maar 2 dagen. Dan kom ik weer gezellig hierzo posten, mis het echt wel

zie jullie snel!

Nostra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #14624 Gepost op: 1-02-2005, 18:24:41 »
heej nostra...wij missen jou ook hoor.... ::joehoe::

Zo hier weer eens een post van mijn kant...

Vandaag was maar een vreemde dag...vanochtend begon het al met en fikse ruzie tussen twee ouders op het schoolplein, toen ik wilde bemiddelen kreeg ik de wind van voren en dreigden ze mij met een fikse tik :o. Nou ben ik niet de dunste, dus ik heb me nog even breder gemaakt dan ik al ben, en heb mijn juffen stem opgezet (lees enorme keel) en uiteindelijk bedaarden de ouders en kon een ieder zijn weg vervolgen naar de klas of naar huis.

Daarna kreeg ik mijn favoriete leesgroepje weer onder mijn toezicht en dat verliep ook al niet lekker, omdat één van de kinderen de bokkepruik op had vandaag...uiteindelijk mijn favoriete bezigheid negeren maar weer uit mijn broekzak gehaald en ben met de overige drie wel lekker gaan lezen.
Na een half uurtje kon ik naar mijn eigen groepje terugkeren en daar belande ik in een wirwar van stemmen en drukke kinderen...een blik naar mijn collega was al genoeg om even na negen uur stonden wij met de kinderen buiten...dat was wel een record overigens, maar na een hap buitenlucht van een uurtje zijn we rustig naar binnen gegaan al waar we ons programma zonder "ernstige delicten" weer konden afwerken.

Tussen de middag vlug een broodje naar binnen gewerkt en weer vol goede moed groep 4 ingedoken..máár meisjes en hamers, nee dat is toch niet echt de combinatie...ik heb van het half uur knutselen, 15 minuten met een duim onder de kraan gestaan omdat eentje het nodig vond om mij voor de grap op de duim te slaan...lang leve het juf zijn ;D

Gelukkig verliep de middag tot kwart over drie zonder problemen, daarna begon de ellende weer...één van de kinderen was onder de aandacht van een collega ontsnapt en werd vermist...moeder, net bevallen en nog vol moederlijke hormonen, was ongelooflijk boos op school en maakte ons voor van alles en nog wat uit..."tja zo motiveer je wel om te gaan zoeken" mompelde een collega, maar braaf deed een ieder wat er in het protocol staat en een tien minuten later kwam het telefoontje dat een kennis het kind naar huis had gebracht...eind goed al goed...ben benieuwd hoe moeders morgen haar kind van school komt halen en of ze dit keer wel uit de auto komt, want dit is zo'n typische achterbankgeneratiekind wat met de auto naar school wordt gebracht en weer wordt gehaald terwijl het nog geen vijf minuten lopen is van huis naar school.

afijn, dit was een dag uit het leven van bakkertje

fijne avond allemaal ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #14625 Gepost op: 1-02-2005, 20:12:09 »
(en ik ken @miesh ook wel een beeeeetje)
Oohw jij ;D Ik dacht wel dat jij jij was zegmaar, maar wist 't niet zeker. :-)

Ikkuhh, welkom hier!
Bakkertje, zo je beleeft nog eens wat als juf zijnde! ::rofl:: Nooit geweten dat 't zo zwaar was.. ;) Leuk om te lezen enne, sterkte! ;P

Oke ik heb niet veel nieuws te vertellen sinds vanmiddag behalve dat ik eh.. geleerd heb. :P Woehoeh.. en dat we vandaag de vliegtickets al kregen voor Zuid-Afrika. 8) We gaan heel vaag vliegen.. eerst met de auto naar Düsseldorf, Düsseldorf-Frankfurt, Frankfurt-Johannesburg. En op de terugreis: Kaapstad-Johannesburg, Johannesburg-Parijs, Parijs-Düsseldorf.. en dan weer terug met de auto. Maargoed, wel lekker veel opstijgen en dalen. ::regenboog::

Tschüss!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14626 Gepost op: 1-02-2005, 20:19:23 »
dit is mijn eerste dag op dit forum, maar gelukkig ben ik al een veteraan in fora, en bovendien ben ik kennis van Annemieke en van Daan. (en ik ken @miesh ook wel een beeeeetje)

Ik ken je dan wel niet maar Breda is Breda hè....ons kent ons  ::tandpastasmiley::  ::zwaai::
That's all

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #14627 Gepost op: 3-02-2005, 15:18:20 »
Dames en heren...

Ik ben er weer, de afgelopen dagen echt keidruk geweest met afstuderen (ben afgelopen maandag begonnen) en nu staat alles gelukkig op de rails... Ik heb zelfs de laatste aflevering nog niet gezien  ::oink:: wel opgenomen gelukkig. Die ga ik morgenavond vóór de nieuwe aflevering maar eens eerst bekijken.

Ik ben vooral blij dat ik nog een afstudeerplek heb kunnen vinden, want het was nogal heikel. Ik had er eigenlijk één, maar op het tweede gesprek kon ik niet komen omdat ik naar het ziekenhuis moest omdat ik de dag ervoor mijn enkelbanden had ingescheurd. Omdat het toen onzeker was heeft die man voor andere studenten gekozen helaas. Maar nu is alles weer rustig, ik ben bezig dus het komt allemaal wel weer goed!

Groeten!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline The Ovinie

• Forumlid
  • Meester in blaten
« Reactie #14628 Gepost op: 3-02-2005, 15:26:42 »
Citaat
Ik heb zelfs de laatste aflevering nog niet gezien
we zijn ook nog maar bij aflevering 3 ::rofl::

Offline Elara

• Forumlid
« Reactie #14629 Gepost op: 3-02-2005, 15:40:34 »
Nou die quiz waar ik het over had twee dagen geleden was erg grappig. We waren met 8 mensen afgereisd, de een wat beter voorbereid dan de ander. De vragen waren echt vet lastig en ook al had ik de minste fouten van ons groepje, het was niet genoeg om kandidaat te worden. 't Was wel een leuke ervaring, nu maar weer eens gewoon aan het studeren gaan...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #14630 Gepost op: 3-02-2005, 23:03:48 »
Ik moet nodig weer eens de bar bijlezen ::) maar dat doe ik wel als ik terug ben.

Iedereen die vakantie krijgt komende week, have fun, geniet ervan. Iedereen die naar school/werk moet, sterkte, jullie beloning komt nog. Iedereen die zoekt naar een baan, houd vol! ::ok::

Tot volgende week ::zwaai::

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #14631 Gepost op: 3-02-2005, 23:16:09 »
Veel plezier Daisy!  ::zwaai::  ::zwaai::
That's all

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #14632 Gepost op: 3-02-2005, 23:16:52 »

Doei Dees, Veeel plezieier  ::zwaai::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #14633 Gepost op: 3-02-2005, 23:17:22 »
Idd Daisy! Heel veel plezier!  ::zwaai::

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14634 Gepost op: 4-02-2005, 08:00:19 »
doeg daisy, snel weer terug! ::zwaai::

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14635 Gepost op: 4-02-2005, 08:31:39 »
Goeiemorrege!

Je zal maar een hekel hebben aan carnaval en dan 's morgens om kwart over acht gewekt worden met 'EN VAN JE HOEMPA HOEMPA HOEMPA TRALALA TRALA TRALA' van het schoolplein hier achter.....    ::ohno::   Ik dacht echt eerst dat de radio aan ging hier.....   :o

Veel plezier Daisy!  ::zwaai::
When God created man, she was only joking!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #14636 Gepost op: 4-02-2005, 08:34:50 »
Wist het wel. Boven de rivieren is het zo slecht nog niet. ;D

Veel plezier Daisy!!
er was eens......

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #14637 Gepost op: 4-02-2005, 08:41:01 »
Wist het wel. Boven de rivieren is het zo slecht nog niet. ;D
::jaja:: Dat bedoel ik maar, dat ben ik ook gewend!  ::tandpastasmiley::
When God created man, she was only joking!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #14638 Gepost op: 4-02-2005, 10:28:49 »
Daisy welkom thuis alvast ::joehoe::..ja kan haar nu nog wel fijne dagen toewensen maar dat leest ze niet meer

Ik ben blij dat ik een noorderling ben en dat ik hier weinig meekrijg van de carnaval...dat is dus echt helemaal niks voor mij ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline The Ovinie

• Forumlid
  • Meester in blaten
« Reactie #14639 Gepost op: 4-02-2005, 11:14:53 »
ik ga niet zo superveel carnavallen, ik ga wel zodadelijk met Daan filmen ::ok::