WOW YES!!! nog maar zo kort!!!! oooooooh wow zeg, nooit geweten dat ik ergens zo fan van kan zijn, en dat zelfs nog steeds nu mijn grote favoriet (Prince, moet ik dat nog zeggen?) eruit is. Deze molshoop he, wat houdt dat in? Daar mag je toch gewoon over alles praten wat je maar wil he? Hoop ik?
Anders ben ik weer verkeerd bezig, ik dwaal ook altijd zo af... Maar ja, ik MOET gewoon wat meer schrijven en minder lezen (ja, heb gewoon geen tijd voor allebei heel erg superveel), omdat ik anders voor eeuwig onder de 10 berchten oid blij zitten. Dan lijkt het net of ik geen fan ben! Nou ja zeg! Dat is dus echt niet zo!
Ik heb me nota bene meteen 's ochtends vroeg op 1 april opgegeven voor de fanatenbijeenkomst op de 20e!!
Maar goed, waar hadden JULLIE het over... december december... ja ik zou WILLEN dat ik er dan niet was omdat ik op 4 december graag in Zuid-Afrika zou willen zijn om de zonsverduistering te bekijken maar dat zit er niet in... Ga dan ook maar verslingerd raken aan de belgische mol, die kende ik nog niet... (ok, niet de grootste fan aller tijden dus, maar toch...)
groetjes e.