Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106253 keer)

aggie

• Gast
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #1480 Gepost op: 12-04-2002, 19:08:59 »

dat zit er dik in natuurlijk! de beste kijkcijfers haal je in dec/jan/feb/maa, in april lopen de cijfers al achteruit, dus normaal dat zo'n serie (die toch veel geld kost) dan uitgezonden wordt
Het voordeel is dat we elkaar lang zullen spreken in die tijd, maar het nadeel is extra veel werk....ben nu al moe :P

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #1481 Gepost op: 12-04-2002, 19:37:27 »
Ben er weer....Heerlijk bij de griek gegeten, en mijn vriend de kop gek gezeurd over de mol...En dit forum en de mollendag...
:D
Hij noemt me voortaan mollie :D

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #1482 Gepost op: 12-04-2002, 20:00:37 »
Ach, arme vriend. Hij had een intiem en gezellig dineetje in z'n hoofd en BM kan maar niet ophouden over de mol en dat ze op tijd thuis moet zijn....ik zie het helemaal voor me.

Nou, je hebt zeker geen honger meer? (gelukkig maar, want dan hoef ik niet naar plaatjes te zoeken......).

nog < 2 uur......

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1483 Gepost op: 12-04-2002, 20:08:35 »
Zo, ik ben weer helemaal ontstresst in de jaccuzi en sauna.  :)

Maar wat lees ik nu? De Vlaamse mol komt al in december? Nee toch! Dan kan ik 't helemaal niet goed gaan volgen, omdat ik dan stage moet lopen. Ik raak er nu alweer van in de stress..... :(

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #1484 Gepost op: 12-04-2002, 20:12:14 »
Wat voor stage ga je dan doen dat je geen tv kan kijken? Ga je naar het buitenland ofzo (wel leuk natuurlijk).

Anders moet iemand je maar elke week een band sturen.....

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #1485 Gepost op: 12-04-2002, 20:13:57 »
WOW YES!!! nog maar zo kort!!!! oooooooh wow zeg, nooit geweten dat ik ergens zo fan van kan zijn, en dat zelfs nog steeds nu mijn grote favoriet (Prince, moet ik dat nog zeggen?) eruit is. Deze molshoop he, wat houdt dat in? Daar mag je toch gewoon over alles praten wat je maar wil he? Hoop ik? ??? Anders ben ik weer verkeerd bezig, ik dwaal ook altijd zo af... Maar ja, ik MOET gewoon wat meer schrijven en minder lezen (ja, heb gewoon geen tijd voor allebei heel erg superveel), omdat ik anders voor eeuwig onder de 10 berchten oid blij zitten. Dan lijkt het net of ik geen fan ben! Nou ja zeg! Dat is dus echt niet zo!  :( Ik heb me nota bene meteen 's ochtends vroeg op 1 april opgegeven voor de fanatenbijeenkomst op de 20e!!

Maar goed, waar hadden JULLIE het over... december december... ja ik zou WILLEN dat ik er dan niet was omdat ik op 4 december graag in Zuid-Afrika zou willen zijn om de zonsverduistering te bekijken maar dat zit er niet in... Ga dan ook maar verslingerd raken aan de belgische mol, die kende ik nog niet... (ok, niet de grootste fan aller tijden dus, maar toch...)

groetjes e.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #1486 Gepost op: 12-04-2002, 20:20:55 »
Nou e, dit is een bar en je mag hier dus ongeveer alles zeggen, als het maar gezellig is. En aangezien de bar op dit moment zo ongeveer uitgestorven is l.l. je wat mij betreft maar een end raak, anders wordt het helemaal zo stil. En ja, ik heb inmiddels uit al jouw 8 berichtjes begrepen dan Prince je favoriet is ;-). Kan ik me wel voorstellen want hij was natuurlijk ook wel erg leuk, en stiekum is hij volgens mij toch de mol......

Zonsverduistering in Zuid Afrika? Dat zou wel heel gaaf zijn zeg, dat wist ik niet eens, het is toch pas in Zimbabwe en Zambia geweest? In december alweer dan?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1487 Gepost op: 12-04-2002, 20:20:56 »

Wat voor stage ga je dan doen dat je geen tv kan kijken? Ga je naar het buitenland ofzo (wel leuk natuurlijk).

Ik hoef niet naar 't buitenland ik ik zal de afleveringen wel kunnen bekijken. Maar ik zal te weinig tijd hebben om ook dit forum zo intensief te volgen als dat ik dat nu doe. Ik zal dan namelijk van maandag tot vrijdag op kantoor zitten en op zaterdag nog 'ns m'n bijbaantje moeten doen. Verder zal ik ook in de avonduren vaak aan m'n stageverslag moeten werken.  :(

Maar ik ga de afleveringen zeker bekijken.  :)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #1488 Gepost op: 12-04-2002, 20:24:40 »
ooooo, nou dat valt nog een beetje mee. Ik zit ook elke dag van 9 tot 5 op kantoor met dan nog 2 uur reistijd per dag. 1956 berichten ga je dan niet meer halen denk ik, maar met een beetje mazzel krijg je wel een pc met internet tot je beschikking, dus kun je stiekum nog wel e.e.a. volgen.
Join the club...

Wat studeer je als ik vragen mag? Misschien is dit allemaal al een keer verteld hoor, maar ja ik kom hier niet zo vaak (geen tijd, snap je). Maar goed, ik dacht ik ga voor de uitzending nog even flink op het forum te keer maar nu is hier bijna geen kip. Zit iedereen te chatten ofzo (dat werkt niet op mijn pc, vandaar...)

aggie

• Gast
« Reactie #1489 Gepost op: 12-04-2002, 20:27:47 »
Ik hoef niet naar 't buitenland ik ik zal de afleveringen wel kunnen bekijken. Maar ik zal te weinig tijd hebben om ook dit forum zo intensief te volgen als dat ik dat nu doe. Ik zal dan namelijk van maandag tot vrijdag op kantoor zitten en op zaterdag nog 'ns m'n bijbaantje moeten doen. Verder zal ik ook in de avonduren vaak aan m'n stageverslag moeten werken.  :(

Maar ik ga de afleveringen zeker bekijken.  :)
Een groot aandeel van mijn posts heb ik vanaf mijn werk gedaan....
Dat is natuurlijk erg verwerpelijk en ik adviseer je dat vooral niet te doen Han ;)

« Laatst bewerkt op: 12-04-2002, 20:28:15 door Aggie »

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #1490 Gepost op: 12-04-2002, 20:35:58 »
Nou jongens (meisjes) ik ga aftaaien. Heel veel plezier vanavond en tot later! En duimen dat het forum het houdt vanavond!

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #1491 Gepost op: 12-04-2002, 20:37:53 »
Proficiat ondertussen e !!! Je bent Vaste Bezoeker geworden ! :D

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #1492 Gepost op: 12-04-2002, 20:37:54 »
Ik ga ook...... Want ik word vervelend, door mijn ongeduld.
Tot straksssssss Have fun..!!! :o

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1493 Gepost op: 12-04-2002, 20:37:58 »

Dat is natuurlijk erg verwerpelijk en ik adviseer je dat vooral niet te doen Han ;)

Dat was ik ook niet echt van plan, want ik wil mijn stage natuurlijk wel succesvol kunnen doen. Studie is toch nog net ietsjes belangrijker dan WIDM.

Ik studeer bedrijfseconomie Tweety en ik ben nu hard op zoek naar 'n bedrijf die me voor 5 maanden wil hebben om stage te lopen. En dat valt toch zwaar tegen, want veel bedrijven willen geen stagairs of hebben er al voor die periode. Ik ben dan ook vrij laat.

Ik denk trouwens niet dat iedereen aan 't chatten is, 't is gewoon 'n beetje stilte voor de storm. Is meestal zo op vrijdagavond.  :)

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #1494 Gepost op: 12-04-2002, 21:24:21 »
Citaat
Heel veel plezier vanavond en tot later! En duimen dat het forum het houdt vanavond!

thanx tweety

ik vraag me wel af of er nog veel actie gaat zijn op 't forum na de uitzending?

nog een half uurtje.......lalalala

TTFN
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1495 Gepost op: 12-04-2002, 21:35:31 »
Nog maar 10 minuutjes. Ik vraag me eigenlijk af of dat debat er wel iets mee te maken heeft, want op Ned. 1 is nu gewoon net als iedere week 'Blik op de weg'. Nou ja, we zullen 't wel zien.  :)

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #1496 Gepost op: 12-04-2002, 21:35:48 »
We komen je allemaal feliciteren vlaming, als blijkt dat je vanaf het begin juist zat.  :D
Of ... we komen mee treuren.  :'(
Of ... we worden er gewoon allemaal stil van.

we zullen wel zien ...

aan iedereen een mooie en spannende finale toegewenst !

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #1497 Gepost op: 12-04-2002, 21:36:35 »
BODW is volgens mij wel later begonnen dan normaal, toen ik de laatste keer op NDL1 stond waren ze nog op PF aan het schelden  ;)

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1498 Gepost op: 12-04-2002, 21:38:13 »

BODW is volgens mij wel later begonnen dan normaal, toen ik de laatste keer op NDL1 stond waren ze nog op PF aan het schelden  ;)

Oh ja, dat is wel goed mogelijk.  :)

Ik ga me toch maar zo langzamerhand vast voor te tv installeren, om zeker te zijn dat ik niks mis.

Iedereen veel plezier en tot over ietsjes meer dan 'n uurtje!  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1499 Gepost op: 12-04-2002, 21:40:11 »
Net zien voorbij komen bij BODW, WIDM begint pas om 21:55 uur! Nog langer wachten.......... *zucht*