Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107465 keer)

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #19080 Gepost op: 6-06-2009, 00:40:29 »
de burgers zouden zich ook eens wat actiever mogen opstellen, zelf op onderzoek uitgaan, zich verdiepen in de politiek. nu is het vaak veel geschreeuw, het moet anders en een hoop blabla achteraf terwijl ze niet weten waar ze het over hebben. soms denk ik dat de mensen te verwend zijn en dat het allemaal, liefst individueel, op een presenteerblaadje aangereikt moet worden.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cout

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #19081 Gepost op: 6-06-2009, 01:57:13 »
Dat wel, maar zoals ik eerder al aangaf moeten de partijen gedurende de campagne meer de nadruk leggen op hun filosofie.. hun idee van het ideale Nederland..
Verder moeten ze gedurende de verkiezingstijd meer de grote lijnen van hun beleid duidelijk maken, wat zijn hun ideeen, wat zijn hun speerpunten binnen het programma...Of je kunt het nog anders laten doen, door peilingen laten kijken waar de burger op dat moment het meest belang aan hecht.. en vervolgens elke partij zijn eigen kijk laten geven op belangrijkste pijlers onder de Nederlanders.. gecombineerd met de filosofie van die partij... Dan gaat het de stemmers hopelijk minder snel boven de pet en komt het stempercentage misschien een keer (ruim) boven de 50% uit....

Dan vind ik mijn visie(en die heb ik in een berichtje hierboven uitvoerig uiteen gezet), veel efficiënter en zekerder.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #19082 Gepost op: 6-06-2009, 02:09:54 »
de burgers zouden zich ook eens wat actiever mogen opstellen, zelf op onderzoek uitgaan, zich verdiepen in de politiek. nu is het vaak veel geschreeuw, het moet anders en een hoop blabla achteraf terwijl ze niet weten waar ze het over hebben. soms denk ik dat de mensen te verwend zijn en dat het allemaal, liefst individueel, op een presenteerblaadje aangereikt moet worden.

Dat komt natuurlijk omdat we het allemaal nog steeds vrij goed hebben op dit moment, terwijl meesten onder ons nog steeds niet beseffen dat we al jaren op onze terugweg zijn.
De geschiedenis herhaalt zich steeds, en in de geschiedenis heeft de welvaart zich steeds verlegd.
Die verlegging gaat meestal over verscheidene generaties heen, een evolutie, raar of zelden met een revolutie(bv oorlog).
Ik heb het nog vrij goed, mijn kinderen gaan moeilijke tijden tegemoed, en hun kinderen zullen nog veel zwarte sneeuw zien.  Als die welvaart willen, zullen ze die over de grenzen heen moeten volgen of opzoeken.
Zo is het altijd al geweest, alleen schijnt de mens zich dat niet te kunnen realiseren of blijkt ie onbekwaam te zijn die evolutie te doorbreken.  Voor ons: jammer maar helaas. :(

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #19083 Gepost op: 6-06-2009, 10:53:51 »
Dan vind ik mijn visie(en die heb ik in een berichtje hierboven uitvoerig uiteen gezet), veel efficiënter en zekerder.

En ruim 20 stemrondes laten uitvoeren??? Dan worden de kiezers gek.. ze gaan echt niet op 20 of meer gebieden op verschillende partijen stemmen...

Inderdaad, maar ik denk dat de meeste Nederlanders Amerika als grootste voorbeeld zien en wat dat betreft liever een soort republiek als daar willen met 2 partijen en 1 president met charisma.... Dan hoeven ze maar tussen 2 partijen te kiezen en kunnen ze ook nog voor de persoon kiezen wanneer ze verder geen voorkeur hebben.. op zoek naar een man met charisma in plaats van Jan-Peter..
Vandaar dat politici met een grote bek het zo goed doen.. het is echter een gegeven dat we veel linkse en centrale partijen hebben, waardoor de nieuwe opkomende partijen vooral de rechtse zijn.. zie Pim/ Verdonk/ Wilders..  Omdat Wilders wel charisma uitstraalt maakt het niet uit wat de achtergrond is van wat die zegt.. als het maar logisch klinkt is het al prima...
Ananas

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #19084 Gepost op: 6-06-2009, 11:00:08 »
En ruim 20 stemrondes laten uitvoeren??? Dan worden de kiezers gek.. ze gaan echt niet op 20 of meer gebieden op verschillende partijen stemmen...

Als ze dat er niet voor over hebben moeten ze achteraf ook niet beginnen klagen dat de democratie niet werkt.
Nu hebben we geen democratie, maar een politiekersstaat, alles in dienst van de pilitici en/of hun partij, en het doel heiligt de middelen.

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #19085 Gepost op: 9-06-2009, 14:07:53 »
 ::bravo:: ::bravo:: Dokter Wouter gefeliciteerd met je verjaardag ::bravo:: ::bravo::
Menno is gek

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #19086 Gepost op: 14-06-2009, 11:49:38 »
Hartelijk Gefeliciteerd Stefanie met je 20e Verjaardag, hoop dat je het erg leuk hebt in zeeland met je familie en tot gauw. ::hug::

;) ::feest:: ::dans:: ::boogie::

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #19087 Gepost op: 17-06-2009, 10:22:43 »
hartelijk gefeliciteerd Dee- ::feest:: ::jarig:: ::jarig:: ::feest::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #19088 Gepost op: 17-06-2009, 10:37:40 »
heel hartelijk gefeliciteerd Dee- ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #19089 Gepost op: 17-06-2009, 10:58:55 »
::jarig:: Dee-, gefeliciteerd ::ok:: ::jarig::

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #19090 Gepost op: 17-06-2009, 15:31:42 »
Als WolfMol drinkt, drinkt iedereen!
Why don't I ever listen to me?

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #19091 Gepost op: 18-06-2009, 09:50:51 »
Hickory, Olaf_J, rickon789 en Patty_.

Gefelisiteerd!   ::bravo::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #19092 Gepost op: 18-06-2009, 13:20:26 »
Hickory, Olaf_J, rickon789 en Patty_.

Gefelisiteerd!   ::bravo::

Als je naar hun profiel had gekeken, had je geweten dat ze hier al jaren niet meer komen, maar wel aardig van je dat je ze feliciteerd. ::rofl:: ::hug::

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #19093 Gepost op: 18-06-2009, 13:26:50 »
Als je naar hun profiel had gekeken, had je geweten dat ze hier al jaren niet meer komen, maar wel aardig van je dat je ze feliciteerd. ::rofl:: ::hug::

::schaam:: Ach ****.

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #19094 Gepost op: 18-06-2009, 19:01:34 »
Het is hier heet. Mag ik dit ergens plaatsen?

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #19095 Gepost op: 27-06-2009, 06:36:25 »
 ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig::
BODEJOS,VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 15? JAARTJES  ::bravo:: ::bravo:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #19096 Gepost op: 27-06-2009, 07:05:04 »
Ik ben extra vroeg opgestaan om een speciale taart voor je te bakken....

::bravo:: ::bravo::Bodejos van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een gezellige dag van!!! ::bravo:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #19097 Gepost op: 27-06-2009, 09:27:07 »
::feest:: ::feest:: ::feest::

::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig::

B0DEJOS

van harte gefeliciteerd!

::confettie:: ::confettie:: ::confettie::
Keep calm and eat chocolates!

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #19098 Gepost op: 27-06-2009, 10:06:28 »
::feest:: ::jarig:: Gefeliciteerd met je verjaardag Bodejos !! ::jarig:: ::feest::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #19099 Gepost op: 27-06-2009, 10:24:41 »
Gefeliciteerd Bodejos! ::jarig:: ::feest::
Geniet nooit met mate...