Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Zo, ik heb m'n oma weer teruggebracht naar 't bejaardentehuis. Ik moest nog zeggen dat ze jullie allemaal heel lieve mensen vindt. Maar nu moeten we nog verzinnen wat we vanavond hier in de bar zullen gaan eten. Iemand nog suggesties? :-\
Wil er nog iemand andere groenten ?Groentenmix in de wok, met rijst, en voor de vleeseters er nog wat vlees bij ?
Dat klinkt goed imka! Beter dan spruitjes, want sorry Lautjuh, maar spruitjes zijn niet bepaald m'n lievelingsgerecht (lees: ik haat spruitjes!)
klinkt idd goed imka......spruiten mag, maar daar ben ik toch ook niet echt gek op eerlijk gezegdtia!vlaming
ok, ik ga nu nog eventjes werken (klein uurtje), en kruip daarna achter de potten. tot straks !!
hmm...spruiten vind ik ook goed. Wat wordt het???
Hopelijk vind Jayne et wel lekker...
Gefeliciteerd Molfan. Expert: daar mag je best een beetje trots op zijn hoor. Lang niet iedereen mag zich zomaar een molexpert noemen. Vraag het maar eens aan een willekeurige voorbijganger: bent u molexpert? Ik geef het je op een briefje: grote kans dat-ie nee zegt. (En je waarschijnlijk heeeeeel raar aankijkt.. )
Ik heb de wok meegebracht. Wie kookt er?
groenten en rijst zijn geserveerdveel geluk en smakelijk !
imka ging voor ons koken...maar ze is nu nog aan het werk ....dus misschien kunnen wij het doen? zou een mooie verrassing zijn hé !!!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
729 gasten en 7 vaste bezoekers