Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Haha wie weet BM Trouwens, toen Bm me zag wou ze me meteen dronken voeren met dr BM thee!!
ok boys & girls, nog veel plezier met de nabespreking van de MFB......voor vlaming is het morgen een werkdag, dus ik zoek m'n bedje nu al op......nog veel plezier en tot ten vroegste morgenavond.slaapwel voor strax & sweet dreams (zal wel lukken voor wc eend & lautjuh denk ik )
heb er barstende hoofdpijn van gekregen. En nu begint het precies weer. Wordt ik te oud voor die dingen? :p
een Smirnoff Ice graag, dankje Mijn kop zit trouwens vol chloor en ik val bijna in slaap. Ben na 3 jaar ofzo nog eens naar zo'n subtropisch zwembad gegaan vrijdag met de klas (kon wel eens de laatste keer zijn dat we samen iets leuks deden) en heb er barstende hoofdpijn van gekregen. En nu begint het precies weer. Wordt ik te oud voor die dingen? :p
Zou je dan een smirnoff ice nemen??Niet liever een kopje BM thee met een stukje spacecake??
Hallo hallo!Is er nog iemand???Ik ben ff wat later, maar ik moet zeggen dat ik t erg gezellig gehad heb vandaag in amersfoort!En ik heb mn rozenkrans!!twas erg grappig om zo veel van jullie een keer in het echt te zien!Tot later weer!Met een kusje van de diva
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
954 gasten en 2 vaste bezoekers