Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ter informatie: ik lig hier aan 't zwembad van bar 'de Molshoop' en 't is ontzettend warm, dus kom allemaal naar buiten zou ik zeggen. Ohh.. vautjuh.. En hier in Limburg is 't ook snikheet! Ik kan weer lekker bruin worden! 't is hier in Limburg volgens mij altijd warmer als in de rest van Nederland!
Geen dank BM Goeie foto van Omar he? Helaas heb ik verder niet veel algemene foto's gemaakt dus de anderen zal ik er niet veel plezier mee doen, denk ik...
Ter informatie: ik lig hier aan 't zwembad van bar 'de Molshoop' en 't is ontzettend warm, dus kom allemaal naar buiten zou ik zeggen. En hier in Limburg is 't ook snikheet! Ik kan weer lekker bruin worden! 't is hier in Limburg volgens mij altijd warmer als in de rest van Nederland!
Wanneer kunnen WIJ ze zien, Aggie?
Geen dank BM Goeie foto van Omar he?
Ik kom eraan Han! Even m'n badpak aantrekken!Voor degenen die gisteren NIET bij de MFB waren: dit ben ik echt. Voor degenen die er wel waren: ssssssssst
Aggie? Ik heb nog nix ontvangen.....geduld is niet een van mijn beste eigenschappen....
Dankjeweeel Julia!! (Ow bij de weg, was jij et die bij Eendje aan tafel zat??) (niej sow goed op de namen gelet vrees k)
hmmmpf...ja dat was ik... toch wel een beetje opgelet dus!! Haha ja, maar ik zag Julia ofsow staan, k denk die ken ik nie.. maar toen ik op et forum kwam las ik n post van jou en toen wist ik et weer
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
970 gasten en 5 vaste bezoekers