Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2107937 keer)

aggie

• Gast
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #3300 Gepost op: 24-04-2002, 09:15:54 »
Naar de USA!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
« Reactie #3301 Gepost op: 24-04-2002, 09:34:50 »
Ech? WOW  :D. Een beetje rond trekken daar ofzo?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

aggie

• Gast
« Reactie #3302 Gepost op: 24-04-2002, 09:42:47 »

Ech? WOW  :D. Een beetje rond trekken daar ofzo?

idd. Ik ga naar het land van roadrunner (canyons, rotsformaties, etc....) omer alles te zien wat er te zien valt.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #3303 Gepost op: 24-04-2002, 09:45:24 »
Cool. Nog iemand nodig om je koffers te dragen? Nee, geintje, iig alvast veel plezier!
Doe je wel voorzichtig  ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3304 Gepost op: 24-04-2002, 10:02:22 »
goodmorning all
ik heb ff tijd voor 't forum, keek ik ff naar de foto's ....één vraagje = wie is wie? en hoe kan ik pino, bm & aggie etc herkennen????? lemmi know
ciao!
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3305 Gepost op: 24-04-2002, 10:20:39 »

goodmorning all
ik heb ff tijd voor 't forum, keek ik ff naar de foto's ....é©® vraagje = wie is wie? en hoe kan ik pino, bm & aggie etc herkennen????? lemmi know

Van Aggie staan 5 foto's online bij de pagina van de molfanatenbijeenkomst. Er is 1 foto waarop drie mensen wapperen met de euro's van WIDM. Links is Pino, midden is Aggie en rechts is BM.  :)

aggie

• Gast
« Reactie #3306 Gepost op: 24-04-2002, 10:22:49 »

goodmorning all
ik heb ff tijd voor 't forum, keek ik ff naar de foto's ....één vraagje = wie is wie? en hoe kan ik pino, bm & aggie etc herkennen????? lemmi know
ciao!
vlaming

Er is 1 foto van Pino, mij en BM (in mijn serietje van 5). Dit is de volgorde op de foto...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3307 Gepost op: 24-04-2002, 10:24:20 »
En oh ja, op 1 van de groepsfoto's van Aggie zie je Doris van de achterkant. Ze heeft bruine krullende haren en 'n lichtblauw gestreept shirt aan met iets wits er overheen.

Maar jullie merken 't, ik heb weer effe pauze en ik kon 't niet laten om jullie te bezoeken.

Maar ik moet nu weer m'n computer afsluiten, want er is les in 't lokaal waar ik zit.

tot vanmiddag!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3308 Gepost op: 24-04-2002, 10:32:12 »
looooooooooooooo

goeiesmorgesssss

kom even hallo zeggen
lekker aggie, overmorgen ga je al he?
heel veel plezier en say hi to america!

kweenamelijknieoffikjenogzie

always look on the bright side of life

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #3309 Gepost op: 24-04-2002, 10:35:08 »

Er is 1 foto van Pino, mij en BM (in mijn serietje van 5). Dit is de volgorde op de foto...

bedankt voor de info aggie, leuk om te weten wie er aan de andere kant zit  ;)

greetz
vlaming

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3310 Gepost op: 24-04-2002, 10:39:24 »
wat heeft aggie toch voor een theezakje om zijn naamplaatje hangen??? :P

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #3311 Gepost op: 24-04-2002, 10:43:26 »
Nou bedankt Vlaming! Ik kan de site niet meer openen of ik kom m'n eigen snufferdje weer tegen! Zien jullie aan mijn koppie hoe vermoeiend de middag was geweest? Normaal gesproken kijk ik wel ietsiepietsie helderdereder uit mijn oogjes (hoor!)

Ja, julia, dat van dat theezakje snap ik ook niet hoor. Ik kwam geregeld met een kopje heet water aanlopen voor Aggie, maar dan rende hij steeds weg, gillend: "nee, ik wil niet, nee George is de mol!!!" Snap jij dat nou?

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

aggie

• Gast
« Reactie #3312 Gepost op: 24-04-2002, 10:44:48 »
vlaming, wil je me niet meer zo laten schrikken terwijl ik onvoorbereid het topic open :o

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3313 Gepost op: 24-04-2002, 10:45:49 »

Ja, julia, dat van dat theezakje snap ik ook niet hoor. Ik kwam geregeld met een kopje heet water aanlopen voor Aggie, maar dan rende hij steeds weg, gillend: "nee, ik wil niet, nee George is de mol!!!" Snap jij dat nou?

hihi ;D ik heb echt geen flauw idee waarom ie dat nou deed?

ksnap ook nie dattie de ene george als mol heeft en de andere john...hmmm kvraagmeaf?

aggie

• Gast
« Reactie #3314 Gepost op: 24-04-2002, 10:48:42 »

Nou bedankt Vlaming! Ik kan de site niet meer openen of ik kom m'n eigen snufferdje weer tegen! Zien jullie aan mijn koppie hoe vermoeiend de middag was geweest? Normaal gesproken kijk ik wel ietsiepietsie helderdereder uit mijn oogjes (hoor!)

Maar je staat er toch prima op? Ik schrik juist van mezelf, omdat ik mijn ogen sloot voor de flits...

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #3315 Gepost op: 24-04-2002, 10:50:18 »

En oh ja, op 1 van de groepsfoto's van Aggie zie je Doris van de achterkant. Ze heeft bruine krullende haren en 'n lichtblauw gestreept shirt aan met iets wits er overheen.
tot vanmiddag!

gevonden :D niet dat er veel over te zeggen valt over de achterkant van doris  ;)

wat me opviel zijn de badges, leuk dat de avatars (of hoe heten die dingen?) er ook op stonden!

btw aggie, ik weet niet of ik je nog spreek voor je naar de US of A afreist, ik wens je alvast een heel erg leuke vakantie toe. geniet ervan......!!!

ciao!
vlaming

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #3316 Gepost op: 24-04-2002, 10:54:45 »
sorry dat ik jullie liet schrikken pino & aggie  :( was niet de bedoeling, maar ik las dat er bepaalde mensen problemen hadden met het formaat van de plaatjes. btw pino, je staat toch super op die foto vind ik, een jongere versie van Jennifer Capriati  :) en blackmollie ziet er zo typisch hollands uit, leuk!

groetjes
vlaming

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3317 Gepost op: 24-04-2002, 11:03:56 »

aggie

• Gast
« Reactie #3318 Gepost op: 24-04-2002, 11:12:22 »
julia, leuke reactie, maar wat mij betreft is 1 foto in de huiskamer wel genoeg :-\

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #3319 Gepost op: 24-04-2002, 11:13:14 »

Maar je staat er toch prima op? Ik schrik juist van mezelf, omdat ik mijn ogen sloot voor de flits...

Dank je wel, Aggie :-* (hoewel je natuurlijk ook had kunnen zeggen dat ik in het echt nog veel knapper ben....)
En eerlijkheid gebied mij te zeggen dat dat voor jou in ieder geval echt op gaat: je zag er intelligenter uit dan de foto doet vermoeden  :D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation