Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2108000 keer)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #3440 Gepost op: 25-04-2002, 11:03:03 »
Goeiemorgen allemaal. Ondanks de drukte hier toch maar ff een postje tussendoor.

Aggie en Jet, een heeeeeeele fijne vakantie! (zo lijkt het net of jullie samen gaan...... :D)

Vlaming, long time no see. Zat je in een dipje (mollegangetje) na afgelopen weekend? 'T was leuk hoor in Amersfoort, je had gewoon moeten komen! Ik heb "het" koffertje gewonnen, wist je dat al? OK, ik hou er al over op...

Wie ik sinds afgelopen weekend ook niet meer heb gezien: Jayne! Iemand nog iets van haar vernomen? Of zat ze in het zelfde molledipje als jij, Vlaming?

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

aggie

• Gast
« Reactie #3441 Gepost op: 25-04-2002, 11:07:53 »
Dank je Tweety..
Volgens mij doet Jayne aan 'Cold Turkey' ;D

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3442 Gepost op: 25-04-2002, 11:21:09 »
Vlaming, long time no see. Zat je in een dipje (mollegangetje) na afgelopen weekend?

dipje, na het vangen van de Mol? RU kidding? nee zulle, ik had het gewoon druk.....

Citaat
Ik heb "het" koffertje gewonnen, wist je dat al?

emmm nee...dat wist ik niet eens.....CONGRATS! enne.....was ik geweest naar de MFB dan was je nog gewonnen, want ik mocht nl. als crew member niet meedoen aan die wedstrijd ;) btw, staan er nog foto's online waar jij opstaat ?

Citaat
Wie ik sinds afgelopen weekend ook niet meer heb gezien: Jayne! Iemand nog iets van haar vernomen? Of zat ze in het zelfde molledipje als jij, Vlaming?

Jayne heb ik inderdaad niet meer gezien......maar ja, WIDM is gedaan, veel valt er niet meer te vertellen.....vooral niet voor iemand die toch vnl op het hoofdforum aktief was

ciao!
vlaming

« Laatst bewerkt op: 25-04-2002, 11:33:36 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #3443 Gepost op: 25-04-2002, 11:39:28 »
maar hebben jullie Jayne nog gezien op de mollendag? misschien moeten we ons toch ongerust gaan maken  ???

aggie

• Gast
« Reactie #3444 Gepost op: 25-04-2002, 11:50:39 »
Nee, ik heb Jayne niet gezien :(

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #3445 Gepost op: 25-04-2002, 11:52:18 »
Precies, ik heb haar op de mollendag ook niet gezien. Ik vroeg het nog aan Pino, maar die had haar ook niet gezien.
Misschien is er toch wat gebeurd na de "ontknoping" dat George de Mol was en niet John? Was voor haar ook een zware teleurstelling denk ik.

Tuurlijk sta ik op de foto. Ik ben degene die het koffertje krijgt van George ok nu hou ik echt op..

Pino, alvast lekkere vrije dagen gewenst! Voor mij zit er ook een lekker lang weekend aan te komen. Mag ook wel, 't is hier nogal een gekkenhuis op het moment UAT gedoe

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #3446 Gepost op: 25-04-2002, 12:03:41 »

Misschien is er toch wat gebeurd na de "ontknoping" dat George de Mol was en niet John? Was voor haar ook een zware teleurstelling denk ik.

het zou kunnen dat ze dan maar niet geweest is, en dat ze ff niets meer over de Mol wil horen/zien  :-/  :(

Citaat
Tuurlijk sta ik op de foto. Ik ben degene die het koffertje krijgt van George

okay, gevonden! bedankt! ik denk dat ik je al eens eerder gezien had (wellicht op foto's van MFB in Gent?)

Citaat

Pino, alvast lekkere vrije dagen gewenst! Voor mij zit er ook een lekker lang weekend aan te komen. Mag ook wel, 't is hier nogal een gekkenhuis op het moment

ok mensjes.....geniet van de vrije dagen, wel jammer dat het weer niet echt meewerkt  :(

ciao!
vlaming

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #3447 Gepost op: 25-04-2002, 12:18:50 »
Inderdaad. Hopelijk is het dinsdag beter.
(voor Vlaming: dan is het koninginnedag hiero boven).

Foto's van Gent? Waar heb je die gezien dan?

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #3448 Gepost op: 25-04-2002, 12:35:06 »

Inderdaad. Hopelijk is het dinsdag beter.
(voor Vlaming: dan is het koninginnedag hiero boven)

aha vandaar die lange weekends! leve de koningin!

Citaat

Foto's van Gent? Waar heb je die gezien dan?

oh ik heb alleen de foto's gezien die gepost werden op het forum, en die zal je wellicht ook wel gezien hebben? stond je er nergens op? ik kan me natuurlijk vergissen.....

groetjes
vlaming

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #3449 Gepost op: 25-04-2002, 13:23:47 »

maar hebben jullie Jayne nog gezien op de mollendag? misschien moeten we ons toch ongerust gaan maken  ???

Ik weet bijna wel zeker dat ze niet kwam, ze had geen vervoer ofsow dacht ik?

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #3450 Gepost op: 25-04-2002, 13:25:47 »
Ik heb bij de weg mn fotows opgehaald, ze zijn allemaal heel erg donker omdat er geen flitser op mn toestel zat  :-[
Ik denk ook niet dat ze erg mooi worden als ik ze op stuur naar compu, maar k kan et altijd proberen.. trouwens, de leukste fotow is et ergst mislukt :( Snif..

aggie

• Gast
« Reactie #3451 Gepost op: 25-04-2002, 13:35:36 »

Ik heb bij de weg mn fotows opgehaald, ze zijn allemaal heel erg donker omdat er geen flitser op mn toestel zat  :-[
Ik denk ook niet dat ze erg mooi worden als ik ze op stuur naar compu, maar k kan et altijd proberen.. trouwens, de leukste fotow is et ergst mislukt :( Snif..

Jammer Lautjuh. Is er misschien nog wat van te maken met de computer :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3452 Gepost op: 25-04-2002, 13:38:14 »
Wat zielig voor je Lautjuh. Gelukkig dat er zo veel andere menskes zo lief waren om ook wat foto's te knippen, maar ja daar heb je natuurlijk niet veel aan omdat je er zelf niet op staat.

Ik ben trouwens weer terug van school. Ik moest de hele morgen aan 'n project werken, maar 't schoot niet bepaald op. M'n groepsleden werkte niet echt mee (iedereen had 't ''t is bijna vakantie' gevoel) en toen crashte de computer ook nog in verband met netwerkproblemen vertelden ze me bij ICT. Echt fijn zeg, ik had al 'n half uurtje niks opgeslagen dus nu zijn we ook nog 'n deel kwijt.  :(

Maar goed, ik ben blij dat ik weer thuis ben en dat ik bijna vakantie heb. Jammergenoeg wordt 't echt pokkeweer ('t is nu trouwens ook niet bepaald mooi).

Maar genoeg gezeur van mij. Ik ga 'ns kijken wat jullie nog meer gepost hebben vandaag.  :)

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #3453 Gepost op: 25-04-2002, 13:38:35 »

Jammer Lautjuh. Is er misschien nog wat van te maken met de computer :)

Zou je denken? Als dat zou kunnen zou k heel happy zijn..

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #3454 Gepost op: 25-04-2002, 13:42:43 »
Nog heel eventjes:

Ik haal niets vermoedend mn fotows op.. heej, n fotow van prince, wat koel.. e staat dr ook nog op..
Heej, ik en prince, maar wat doet e daar op de achtergrond?
Leuk, nog n fotow van Prince, alleen jammer dat e er ook naast staat.. ahh, lieve fotow van prince, en wie staat er weer bij?? e!! ;D

Ik heb geen een fotow van Prince waar e nie op staat  :o

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3455 Gepost op: 25-04-2002, 13:46:32 »
hahaha die lautjuh, meen je dat, ik vind het wel lachen  ;)
ik heb mijn foto's ook en ze zijn leuuuuuuuuuk, heb ik niet voor niks 10 euro aan en wegwerptoestellegtje uitgegeven ;D

ik hoop ze van de week te kunnen scannen (even mijn tante lief aankijken) en dan stuur ik ze ofcourse ook op!!!

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3456 Gepost op: 25-04-2002, 15:13:56 »

Nog heel eventjes:

Ik haal niets vermoedend mn fotows op.. heej, n fotow van prince, wat koel.. e staat dr ook nog op..
Heej, ik en prince, maar wat doet e daar op de achtergrond?
Leuk, nog n fotow van Prince, alleen jammer dat e er ook naast staat.. ahh, lieve fotow van prince, en wie staat er weer bij?? e!! ;D

Ik heb geen een fotow van Prince waar e nie op staat  :o

::) ;D
owwww, sorry Lau... Nu zijn je foto's al niet goed gelukt, verpest ik ze ook nog eens door er telkens op te staan...  :-\ Maar ik vind het echt heel zielig voor je als ze allemaal zo mislukt zijn, hopelijk kun je er nog iets van maken op de computer!! (kan WC-eend dat niet??)  

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #3457 Gepost op: 25-04-2002, 15:22:13 »

::) ;D
owwww, sorry Lau... Nu zijn je foto's al niet goed gelukt, verpest ik ze ook nog eens door er telkens op te staan...  :-\ Maar ik vind het echt heel zielig voor je als ze allemaal zo mislukt zijn, hopelijk kun je er nog iets van maken op de computer!! (kan WC-eend dat niet??)  

Haha vind et nie erg hoor, vond et wel grappig juist ;D
Ze moeten alleen ff lichter gemaakt worden, ff kijken of k iemand kan vinden die dat kan..

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3458 Gepost op: 25-04-2002, 15:25:03 »

Ze moeten alleen ff lichter gemaakt worden, ff kijken of k iemand kan vinden die dat kan..

heb je geen photoshop?

btw,  dit ::) smiltje werkt niet als je het gewoon intypt merk ik opeens, ::)? wordt 't dubbele punt normaal smiltje...?

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #3459 Gepost op: 25-04-2002, 15:27:28 »

heb je geen photoshop?

btw,  dit ::) smiltje werkt niet als je het gewoon intypt merk ik opeens, ::)? wordt 't dubbele punt normaal smiltje...?

Testje.. ::) of..  ::)