Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2108009 keer)

Offline Wiske

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #3460 Gepost op: 25-04-2002, 15:27:30 »

Ik haal niets vermoedend mn fotows op.. heej, n fotow van prince, wat koel.. e staat dr ook nog op..
Heej, ik en prince, maar wat doet e daar op de achtergrond?
Leuk, nog n fotow van Prince, alleen jammer dat e er ook naast staat.. ahh, lieve fotow van prince, en wie staat er weer bij?? e!! ;D

Ik heb geen een fotow van Prince waar e nie op staat  :o

Hahahahahaha!!  :D ;D Wat ontzettend grappig (en schattig)! Zeg e, heb je ook nog een leuk praatje met Prince gemaakt of was het al leuk genoeg om continu in zijn buurt te staan..? Geintje, hoor... Ik kan het me goed voorstellen, Prince is een leuke knul (maar mijn voorkeur gaat uit naar George...). Ik heb je ook telkens vlak naast de kandi's zien staan en verwonderde me toen nog over je korte nick-name... Heb je daar een uitleg voor (of hou je die liever voor jezelf)?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3461 Gepost op: 25-04-2002, 15:37:13 »

Hahahahahaha!!  :D ;D Wat ontzettend grappig (en schattig)! Zeg e, heb je ook nog een leuk praatje met Prince gemaakt of was het al leuk genoeg om continu in zijn buurt te staan..? Geintje, hoor... Ik kan het me goed voorstellen, Prince is een leuke knul (maar mijn voorkeur gaat uit naar George...). Ik heb je ook telkens vlak naast de kandi's zien staan en verwonderde me toen nog over je korte nick-name... Heb je daar een uitleg voor (of hou je die liever voor jezelf)?

Hmm, ja, ik heb wel wat tegen hem gezegd, niet zoveel, niet zo boeiend ook, maar ik had ook eigenlijk helemaal geen stem omdat ik ontzettend verkouden was (hij verstond me ook nauwelijks). Maar ja ik heb gezegd dat ik het zo erg vond toen hij eruit ging ("Ja, ik vond het zelf ook heel erg!" *lieve smile*), en dat een vriend van me graag de foto van mij samen met hem wilde hebben om hem 'ritueel te verbranden' (tsja, zo had ie het nu eenmaal écht gezegd:)), omdat ie zo jaloers op hem was... heb geen idee of ie dat verstaan heeft en wat ie daar dan van dacht maar ja och... Verder heb ik nog wat dingetjes gevraagd zoals 'wat vond je de leukste opdracht' en zo...

Maar mijn nick-name, idd, ja.... Mijn voornaam begint dus niet met een e zoals jullie onderhand misschien al wisten, achternaam ook niet trouwens, maar het is eigenlijk een afkorting van een bijnaam van me... Tja ik wist niet echt wat te bedenken toen ik me aanmeldde en ik heb het toen bij die afkorting gehouden omdat er eigenlijk maar 1 iemand is die die bijnaam van me kent... (neehoor niet mijn vriendje oid) vandaar dus niet de gehele bijnaam, en tja, op een gegeven moment heb je die nickname dan zo vaak gebruikt dat je nu eenmaal zo bekend staat... Maar sorry, waar ie voor staat zeg ik dus liever niet, het is dus ook niet boeiend hoor, maar ja iedereen kan dit toch zomaar lezen, ook mensen die me wél echt kennen... ;) ennehm tja later kwam ik erachter dat 1 zo'n letter ook nog wel voor heel veel meer kan staan... Jullie zouden bijv kunnen denken dat het met mijn 'handtekening' hieronder of hoe dat heet te maken heeft, maar das dus ook niet zo :)
Naja, nu staat ie eigenlijk onderhand wel op zichzelf, eigenlijk heeft mijn nickname nu helemaal niets meer te maken met die bijnaam waar hij oorspronkelijk vandaan komt...

Ik heb jou idd ook gezien Wiske!

aggie

• Gast
« Reactie #3462 Gepost op: 25-04-2002, 17:53:39 »
Grappig, ik lees wat terug in het forum en zie dat de tweede post van Pino was:

'Toch maak ik me wel een beetje zorgen om de 'ergsten' onder jullie: wat blijft er van jullie leven over na de laatste aflevering??? :-\'

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #3463 Gepost op: 25-04-2002, 18:53:02 »
En waarom is dat grappig, Aggie?

o,o, dit is een inkoppertje, ben ik bang....

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

aggie

• Gast
« Reactie #3464 Gepost op: 25-04-2002, 19:11:56 »
Zo, ik ga nu maar eens pakken. De volgende WIDM zal ik zeker volgen. Tot dan ;)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #3465 Gepost op: 25-04-2002, 19:53:28 »

Hee Aggie fijne vakantie .!!!

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3466 Gepost op: 25-04-2002, 21:12:27 »

Veel plezier in Amerika Aggie!
Wanneer ga je nu weg, iedereen schrijft telkens te hopen nog op tijd te zijn met de 'fijne vakantie'-wens, maar je blijkt er dan steeds toch nog te zijn! :) Ben ik nu nog op tijd??

hoe gaan ze dat in de usa uitspreken... egg-ie? ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3467 Gepost op: 25-04-2002, 21:14:40 »
Veel plezier aggie!

Tot de volgende WIDM, maar ik hoop dat we je nog eerder hier terugzien!  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3468 Gepost op: 25-04-2002, 21:19:49 »
Hoi, ik ben er ook nog eevn snel...Aggie een fijne vakantie in de U S of A. Wel terugkomen he  ;) .
Het wordt steeds rustiger op het forum. Ik was nog wel van plan om tijdens mijn lange weekend veel te gaan internetten, nou ja, ikzie het wel. Misschien als iedereen vrij heeft, dat het dan weer wat drukker wordt. Ik zal ook eens een leuke foto van mezelf proberen te uploaden dit weekend. Kunnen jullie ook eens lachen  ;D.

Groeten Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3469 Gepost op: 25-04-2002, 21:22:36 »

Hoi, ik ben er ook nog eevn snel...Aggie een fijne vakantie in de U S of A. Wel terugkomen he  ;) .
Het wordt steeds rustiger op het forum. Ik was nog wel van plan om tijdens mijn lange weekend veel te gaan internetten, nou ja, ikzie het wel. Misschien als iedereen vrij heeft, dat het dan weer wat drukker wordt. Ik zal ook eens een leuke foto van mezelf proberen te uploaden dit weekend. Kunnen jullie ook eens lachen  ;D.

Groeten Ovide

ik wil wel met je forummen hoor ovide...

always look on the bright side of life

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3470 Gepost op: 25-04-2002, 21:39:01 »
ik ga daaaaaag veel plezier als er vanavond nog iemand komt en aggie als je dit nog leest de ballos in verweggistan doeiiiiiiiiiiii

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3471 Gepost op: 25-04-2002, 21:59:57 »

Het wordt steeds rustiger op het forum. Ik was nog wel van plan om tijdens mijn lange weekend veel te gaan internetten, nou ja, ikzie het wel. Misschien als iedereen vrij heeft, dat het dan weer wat drukker wordt.

Ik blijf verlopig ook regelmatig langs komen. Ik kan niet zonder al die lieve menskes hier op 't forum.  :)

Citaat
Ik zal ook eens een leuke foto van mezelf proberen te uploaden dit weekend. Kunnen jullie ook eens lachen  ;D.

Ik ben erg benieuwd.......  ;)

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #3472 Gepost op: 25-04-2002, 22:22:11 »
Ik ben begonnen met wat bijlezen van gisteren en vandaag.
Maar toch eerst nog vlug Aggie een prettige reis komen toewensen. 'k Weet niet of je er nog bent/nog langskomt Aggie ?
Een heel goeie vakantie - geniet er van !!!

Ondertussen gelezen dat Jet en Lautjuh er ook op uittrekken ! Prettige vakantie !

En Pino : geniet van je vrije dagen !

« Laatst bewerkt op: 25-04-2002, 22:34:33 door imka »

aggie

• Gast
« Reactie #3473 Gepost op: 25-04-2002, 22:41:10 »
Hee Aggie fijne vakantie .!!!

Allemaal hartelijk dank. Dit is dan echt mijn laatste post, waarmee ik BM feliciteer met:

[size=10]1500 :-*[/size][/color]

« Laatst bewerkt op: 25-04-2002, 22:41:33 door Aggie »

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #3474 Gepost op: 25-04-2002, 22:47:53 »
Champagne voor Blackmollie!

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #3475 Gepost op: 25-04-2002, 22:48:14 »
hey ja blackmollie : 1500 !!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #3476 Gepost op: 25-04-2002, 22:49:21 »
Kijk, Champagne, ballonnen, wordt het hiet toch nog gezellig.............

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #3477 Gepost op: 25-04-2002, 22:50:07 »
Aggie wat lief van je :-*
Heel veel plezier op je vakantie in the USA en kom af en toe maar even hier wat eten en drinken als je ons kikkerlandje mist... En de groetjes aan Arom. En ik hoop je in elk geval bij de volgende mol weer te ontmoeten...(worden we misschien weer partners in crime 8))

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #3478 Gepost op: 25-04-2002, 22:53:39 »

En de groetjes aan Arom

En dan doe Omar ook maar meteen de groeten  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3479 Gepost op: 25-04-2002, 22:55:17 »
Proficiat BM!

Ik was net effe weg, dus ik heb 't moment supreme weer 'ns gemist, maar bij deze dus toch nog gefeliciteerd met je 1500ste post!