Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Bedankt voor 't opruimen van de rotzooi vlaming, dan hoef ik dat niet meer te doen.
Zo en wat hebben we nog meer voor nieuws? Lisa Lopez dood? Daar heb ik nog niks van gehoord. Snel effe 'n nieuwsbericht over zoeken, ik ben toch wel benieuwd wat er gebeurt is.
graag gedaan zenne, geniet nu maar van die 2 weekjes vakantie!! heb je nog leuke plannen?! die danswedstrijd in bree ligt die al achter de rug of komt die nog?
Die danswedstrijd ging helaas niet door. Dus ik ben niet in Bree geweest!
Maarre effe 'n vraagje vlaming. Ik weet nu wat 'zulle' betekend, maar wat is nu weer 'zenne' ?
regent het ook in NDL? niet zo'n leuke start van een vakantie/weekend, hoewel ik moet nog werken strax
Die danswedstrijd ging helaas niet door. Dus ik ben niet in Bree geweest! Naar de Efteling of zo......
Ja 't regent en ook nog behoorlijk hard. Ik hoop dat 't de komende weken toch nog wel wat beter gaat worden, want vakantie vieren met zulke flut weer vind ik niks.
Maar zenne betekend dus 't zelfde als zulle? Nou heb ik weer wat geleerd.
En 't is echt niet erg hoor dat je 't zoveel gebruikt, vlaming. We begrijpen je altijd wel.
Als je naar de Efteling gaat, doe je dan een badge op met Han13 erop? Dan maak ik een foto van je, als ik je daar zie en die zet ik dan hier op de bar!
Haha, ik haal net mijn zoontje van school en ik zeg: zo, vakantie! Vraagt-ie meteen: gaan we morgen naar de Efteling? Als je naar de Efteling gaat, doe je dan een badge op met Han13 erop? Dan maak ik een foto van je, als ik je daar zie en die zet ik dan hier op de bar!
Ik zie julie denk k (weet et bijna zeker) niej meer want morgen ga k kramperen voor 6 dagen in de regen.. wish me good luck!!
veel plezier in La France Door, kun je misschien nog gaan meelopen in een optocht tegen Le Pen?! gewoon doen!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
706 gasten en 3 vaste bezoekers