Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2108233 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #3540 Gepost op: 26-04-2002, 17:21:30 »
Zeg wat is dat nou?

Ik ben gewoon 2 uur weg en er is helemaal niks meer gepost? En dat terwijl 't hier vrijdags altijd 'n drukte van jewelste was......

't is dus echt uitgestorven. Alle barkrukken zijn leeg, er staat niemand achter de bar, er is niemand te vinden in de keuken en er is zelfs niemand in 't zwembad, jaccuzi of sauna te vinden.  

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3541 Gepost op: 26-04-2002, 17:24:12 »
ik ben der nog, maar ja, ik ga nie echt meteen mezelf antwoorden... waar is iedereen, et is echt niet leuk zo... lekker ongezellig....  :'(

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3542 Gepost op: 26-04-2002, 17:45:14 »
Ja ik weet ook niet zo goed wat 't is. De afgelopen dagen is 't hier trouwens toch nog wel best druk geweest.

Misschien komt 't doordat voor velen de vakantie is begonnen en dat men daarom dat aan 't vieren is of zelfs op vakantie is gegaan vandaag.

En ik denk trouwens dat ik dat Missie Antartica ook maar 'n kans ga geven vanavond. Wat moet ik anders met m'n tijd doen?

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3543 Gepost op: 26-04-2002, 17:49:29 »
Hallo,
Ik ben ik ook weer. Ik ga ook naar missie anarctica kijken. er stond vandaag een stuk over in de Spits, ik heb het nog niet gelezen. Zo meteen even doen.
Ik ben echt helemaal kapot, dus ik weet niet of ik nog energie heb om vanavond te forummen, maar dit weekend ben ik zeker veel op het forum en in de chat te vinden.
Ach, eerst maar eens even eten en misschien knap ik daar wat van op.

groetjes

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3544 Gepost op: 26-04-2002, 17:53:04 »
nou, eetse dan maar! ik ga vanavond ook ma kijken, maar kan et gelijk volgende week al niet meer kijken... ik heb een foto gezien van de deelnemers, die zijn volgens mij ook niet zo heel erg knap (nou, der was zo'n man, da was nie helemaal duidleijk, maar de rest was nie errug goed)
maar als et leuk is...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3545 Gepost op: 26-04-2002, 17:59:56 »
't gaat er wat mij betrefd niet om hoe knap de deelnemers zijn, 't gaat erom of 't 'n leuk programma is.

't zal nooit zo leuk zijn als WIDM, maar misschien is 't wel 'n goede vervanging dat me deze moeilijke weken van afkicken door kan brengen.  :)

Leuk ovide dat jij dit weekend iig veel op 't forum te vinden bent! Als je 't artikel in de Spits gelezen hebt, zou je dan hier in 't kort kunnen vertellen wat erin stond? Ben erg benieuwd.  ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3546 Gepost op: 26-04-2002, 18:12:00 »
nou, ik ga der niet van uit dat het een leuk programma is, dus heb ik mijn hoop maar gevestigd op de leukheid van de kandi's... oke, das nie heel erg goed, maar ik heb et nog moeilijk met et feit dat widm tog echt is afgelopen

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #3547 Gepost op: 26-04-2002, 18:22:49 »
Zo ben ik weer.... ik ga eens even aan mijn index pagina werken van de mfb foto's  :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3548 Gepost op: 26-04-2002, 18:34:26 »
Ben klaar met eten, ga nu ff de spits lezen, verslag volgt zo meteen.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3549 Gepost op: 26-04-2002, 18:42:53 »
eey mense! men, da was errug net. ik heb zo'n superleuke buurjongen, die was ze sleutel kwijt, dus kwam ff bij mij aan de deur of ik n sleutel had van hun huis, maar die had k nie, dus ging ie ff belle. toen had ie uiteindelijk toch die sleutel, belt ie zo op of ik langs wilde komen, gewoon voor de gezelligheid... men! ik moest t egt ff kwijt, k ben et kwijt dus nou kan k gewoon weer minder hyper zijn...

uuuhm... wil der iemand nog wat eten?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #3550 Gepost op: 26-04-2002, 18:43:30 »

Ben klaar met eten, ga nu ff de spits lezen, verslag volgt zo meteen.

Is prima ovide! Alvast bedankt!  :-*

Zo ik ga maar 'ns onder de zonnebank denk ik. Ja, van de zon zal ik de komende week niet echt bruin worden.

Tot zo!  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3551 Gepost op: 26-04-2002, 18:44:43 »
tot zo! zonze! ik heb helemaal geen zin om op vakantie te gaan! maar ja, moet der nog iemand wat eten? der begint eindelijk weer wat leven in de bar te komen...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #3552 Gepost op: 26-04-2002, 18:50:46 »
Nou daar gaat ie dan:

Het gaat om 4 mannen en 4 vrouwen die in een expeditie door Zuid-Amerika gaan trekken. Onderweg moeten ze allerlei opdrachten vervullen (samen en alleen) en wie dat het slechtste doet valt af (via een eindspel in elke aflevering). Ze komen door 5 landen. Degene die al laatste overblijft mag op het eindpunt (Ushuaia) instappen in een boorje en de oversteek maken naar de zuidpool. Dat is dan de prijs.

Verder staat er nog dat er denkers en doeners opdrachten zijn en dat die soms heel zwaar waren (o.a. een bergtocht in Peru). Het centrale thema is een beetje eenwording met de natuur (dat is mijn interpretatie).

De kandidaten:
Marjolein (26): gewerkt als au pair en doet aan aura reading
Hans (37): werkt parttime en heeft als hobby o.a. fotografie
Koen (26): student bedrijfskunde en parttime startegisch adv.
Marjolein (47): Purser bij KLM, is van huis uit sportleraar
Mercedes (25): Ook sportleraar, werkt op een uitzendbureau
Ed (49): chemicus, werkt bij een iCT bedrijf
Pien (28): secretaresse en outdoor instructrice
Michel (22): student theoretische fysica, eigen ICT bedrijf

Nou dat was het wel in a nutshell. Ze hebben ook een website:
http://www.ncrv.nl/missieantarctica

Ik hoop maar dat het leuk is!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3553 Gepost op: 26-04-2002, 19:06:49 »
hoop ik ook! een paar dingetjes die me opvallen: twee marjoleins, das lekker handig! en twee sportleraren... wat een duo's! ik ga ff op die site kijke

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #3554 Gepost op: 26-04-2002, 19:11:33 »
slechte site... ik vond de site van widm.nl al slecht, maar dit slaat echt alles... oke, misschien ben ik veel gewend met deze site, maar dit is gewoon een site van een armoedig tv programma.... ernstig   :-/

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3555 Gepost op: 26-04-2002, 19:21:20 »

toen had ie uiteindelijk toch die sleutel, belt ie zo op of ik langs wilde komen, gewoon voor de gezelligheid... men! ik moest t egt ff kwijt, k ben et kwijt dus nou kan k gewoon weer minder hyper zijn...

;D hahaha, Doris, je bent een geluksvogel ;), maarreh, je had toch al een vriendje...?

ik vind het ook behoorlijk leegjes hier, hm, denk dat ik ook maar ma (die afkorting is dus al stukken minder dan widm...) ga kijken, als jullie dat allemaal doen...
maar ik hoop eigenlijk niet dat het erg leuk is, klinkt misschien tegenstrijdig of zo, maar ik wil iig wel widm een beetje trouw blijven... daarom wil ik ma aan de andere kant toch niet kijken, voelt zo verraderlijk...  :-\ hrm...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3556 Gepost op: 26-04-2002, 19:48:07 »
halloooooooooooooo

vinden jullie het saai hier???

dan moeten we er tch wat aan doen, ik bedoel, we zijn met 4, dus dan maken we het toch gewoon gezellig????

kussies julia

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3557 Gepost op: 26-04-2002, 19:56:16 »

halloooooooooooooo

vinden jullie het saai hier???

dan moeten we er tch wat aan doen, ik bedoel, we zijn met 4, dus dan maken we het toch gewoon gezellig????

ok is goed
hoe?

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3558 Gepost op: 26-04-2002, 20:03:52 »
kee, moppen vertellen  :-\

uhm...

een electrische trein rijdt van amsterdam naar rotterdam. De wind waait vanuit het noorden, naar welke kant gaat de rook?

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #3559 Gepost op: 26-04-2002, 20:05:16 »

kee, moppen vertellen  :-\

uhm...

een electrische trein rijdt van amsterdam naar rotterdam. De wind waait vanuit het noorden, naar welke kant gaat de rook?

;D ;D hahahaha, das een diepzinnige ;)

ok dan: zegt de ene muis tegen de andere: wat loop je langzaam
de andere: ja, kheb een muisarm...