*ploft neer op de loungebank*
Hallo mensen!
Ik ben er weer! Ik heb de hele dag gewerkt en zie tot m'n verbazing dat er niet zoveel gepost is als andere weken als ik de hele zaterdag weg ben geweest. Maar dat komt mooi uit, hoef ik niet weer de hele avond bij te lezen, maar nu ben ik hopelijk na 'n uurtje al klaar!
Ik baalde gisteren echt flink dat de site 't niet meer deed. Ik dacht nog dat 't wel aan mijn eigen computer zou liggen en heb 'm tig keren opnieuw opgestart (meestal helpt dat als ik weer 'ns geen internet heb......), maar helemaal niets. Toen kwam de gedachte in me op dat mij gewoon de toegang tot WIDM.com was opgezegd, maar ik kon me niet echt verzinnen waarom. (ik had toch niks verkeerds gedaan?) Er is nog in me opgekomen dat de mol deze site misschien wel gehackt had. Ja, je gaat aardig denken als je niks anders te doen hebt.
Tot overmaat van ramp heb ik vanmorgen voordat ik ging werken (om 6:30 uur!) nog geprobeerd op 't forum te komen, maar nog steeds niks. Toen was ik er dus echt overtuigd dat 't 'n molactie moest zijn. Maar gelukkig, ik ben weer fris gedoucht, ik zet de computer aan en alles doet 't weer! Echt geweldig!
Nou, ik heb veel catching up to do dus ik kom zo nog wel effe langs hier in de bar.