Hallo allemaal, ik heb weer een gezellige avond in ons eigen kroegje gemist zie ik...maar niet getreurd, ik heb ook een hele leuke dag gehad!
Een mini-barretje met Blackmollie?? Lijkt me geen slechte optie, zullen we dan in ieder geval John ook uitnodigen? En Aggie? Tja, daar moeten we het nog maar eens over hebben...(de overloper!)
Ik ben helemaal op, gaar en total loss, maar kon het toch niet laten hier nog even kangs te komen voor een afzakkertje (oh, hoe moet dit toch na 20 april
)
En wat nog erger is: ik kan volgende week vrijdag de finale niet zien!!!! Ja, ik heb wel een video maar dat voelt toch anders he (iedereen verklaart me hier voor gek, maar jullie snappen me wel he?)
*schenkt afzakkertje in* Nou, proost he jongens en tot morgen dan maar weer dan kleppen we weer verder. Ik heb na al jullie opmerkingen niet veel (niks eigenlijk) zinnigs meer te zeggen over aflevering 9, behalve dan dat hij integraal in de grappige-momenten-topic kan, maar slap ouwehoeren kan ik nog wel, dus tot de volgende keer!
Trussemus
Pino