Chriz, ook ik geef je groot gelijk. Een goed idee zou bijvoorbeeld zijn om de topics in te delen, en, zoals Intikker al opperde, sommige overbodige topics gewoon in de prullenbak te werpen. Sommige forums waar ik nog wel eens in kijk (niet dat ik hier al zo lang kom, of alles al heb gelezen), omdat er soms nog wel eens wat leuks op verschijnt (zoals bijvoorbeeld over de filmpjes van Bob, waar ik me zeer mee amuzeer), worden overspoeld met onzinnige, vaak ook heel duidelijke dingen, zoals, zoals jij ook al zei, dat er ...de Mol naast Ron's foto staat, en dat sommige mensen daar blijkbaar totaal van gaan flippen, en het dan ongeveer 19x in die toppic zetten. Ik weet dat dit ongeveer hetzelfde is als wat jij zei, maar ik wou het ook nog even kwijt.
Goede oplossingen zijn echter lastig te vinden denk ik... Een topic prullenbak zou misschien een idee zijn... Maar voor de rest zijn de meeste voorzieningen voor praatjesmakers, en off-topic mensen er al, zoals deze bar, die ik een zeer goed idee vind.
Verder hou ik zelf wel van die vergezogde theorien, al hoewel ik wel vind dat die in een topic over een uitzending moeten, en niet een geheel niewe plek moeten krijgen.
Ik weet natuurlijk dat ik nog minder recht van spreken heb dan Intikker, omdat dit ongeveer mijn 18e post is.
Chriz, jij hebt mijn steun.
En nu nog even snel barren:
Engels ging wel, andere mensen vonden het wel moeilijk... En nu wiskunde. Ik sta wel goed, en heb wel goeie cijfers gehaald, maar vanaf de kerst gaat het ineens niet meer. Geen som wil meer op het goede antwoord uitkomen... Niets lukt meer... Maar ja, als ik een 4 haal sta ik toch nog voldoende! Maar heeft iemand misschien toch nog tips?
Iedereen die examen moet doen nogmaals succes, iedereen de groeten
Abeltje