Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2108270 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9780 Gepost op: 20-05-2003, 15:05:41 »
simpeltjes betekent dat het wel goed ging. Geschiedenis ook wel, maar dat was wel ziek. 7 kantjes helemaal volgeschreven. Ik heb gewoon 3 uur lang achter elkaar doorgeschreven en was op de seconde klaar. Iemand anders had 12 kantjes. Ik vraag me echt af hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen in 3 uur, maar goed.  ::)

Groenenman

• Gast
« Reactie #9781 Gepost op: 20-05-2003, 16:38:32 »
Hallo allemaal. Ik ben blij dat ik voorlopig nog geen examens heb want ik zal wel weer heel erg stressen maar goed. Ik had vandaag een 4T Engels en ik heb het gevoel dat ie wel goed is gemaakt. Voor mn 2T Nederlands over hoofd- en bijzinnen had ik een 7,3 en voor mn 2T Engels woordjes had ik gewoon een 9 !!!  :D 8)
Voor de rest niet veel boeiends vandaag, kwam alleen wel drijfnat thuis  :( :'(
Veel leerplezier voor iedereen die nog examens heeft en bonne chance pour ton examen

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9782 Gepost op: 20-05-2003, 16:43:51 »
goede cijfers groenenman :)
examen is trouwens bac in t frans.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9783 Gepost op: 20-05-2003, 20:32:36 »
hoi !!

Toffe foto's Arco ! Veel zelfs  ;D doet me eraan denken dat het veel te lang geleden is dat ik daar nog geweest ben !

Chriz: fijn dat het zo goed ging !!

kheb vandaag exitshow gehad van de zesdes. Een soort van afscheidsshow dus zeg maar :) der zaten hele toffe en grappige dingen in en af en toe wat mindere. En volgend jaar mogen wij zo'n show maken en ik dacht: 'Ha, als afscheid kunnen we de familie Von Trapp nadoen !' 5 min later: 'So long, vaarwel,  auf wiedersehen, adieu!' argh, daar ging mijn origineel slot dus  >:( :) dan bedenken we wel iets anders  ::) als iemand ideeën geeft, go ahead  ;)

enfin, dat heeft dus tot 19:10 geduurd en nu moet ik nog geschiedenis blokken  :(

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #9784 Gepost op: 20-05-2003, 20:34:23 »
Lekker forummen.
Ik heb geen toetsen morgen!

Eindelijk...

Groenenman

• Gast
« Reactie #9785 Gepost op: 20-05-2003, 20:57:53 »
goede cijfers groenenman :)
examen is trouwens bac in t frans.

Ik had maandag 4T Frans en daarin moest ik dat zinnetje ook leren. Net als allemaal beroepen, dat is dus echt zinloos. Waarom wil ik weten wat crechemedewerkster in het Frans is ?

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #9786 Gepost op: 20-05-2003, 21:01:26 »
Oke mar met alle vakken die je krijgt ga je ook niet iets doen. Misschien 1 of een paar gebruik je later. Dus maakt het erg uit?

Eindelijk...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9787 Gepost op: 20-05-2003, 21:29:08 »
groenenman, zeiden ze dan dat examen in t frans examen was?

Lowprofile

• Gast
« Reactie #9788 Gepost op: 20-05-2003, 22:44:45 »
Hallo, ik kom nog even 'rap' langs.
Vrijdagmorgen vertrekken Bernadette en ik voor 2 weken op vakantie naar Frankrijk (streek van Albi) en natuurlijk moet er nog van alles gebeuren.
In ons huis komt er een cat- & dogsit. Is ook wel nodig met 2 honden en 5 poezen…

Aan iedereen die naar de Molfandag gaat de groeten. Succes aan de organisatoren.

Na mijn terugkeer moesten we maar eens 2 nieuwe topics maken: vakantieverhalen en huisdieren, want over de mol raken we helaas uitgepraat.

Ooh ja: voor het Frans: eeeh Doris: In het frans zeg je ook 'Examen' (phonetisch eksamij) met het accent op ij. 'Bac' is het eindexamen aan het einde van de middelbare school.
En haha 'crechemedewerkster': ik heb even moeten zoeken. Het lijkt wel 'mysteriax'. Is het antwoord dan "puéricultrice" ? Ik zal straks Bernadette eens "mijn crechemedewerkstertje" noemen (ze werkt dus in een creche).  :D Ik hoop dat ze bijkomt van het lachen (we moeten die ouwe topic 'Nederlandse woorden' maar weer eens bovenhalen.

Tot over 2,5 halve week (maar ik lees nog mee tot donderdagavond).

• Forumlid
« Reactie #9789 Gepost op: 21-05-2003, 11:52:31 »
Ik ben het zat.  >:( Wat is het AVRO-forum een zooitje geworden de laatste tijd. Een beetje leuke discussie voeren is er nauwelijks nog bij. Heel veel topics, die elke keer maar net iets van elkaar verschillen (wie is de mol?, wie is de mol, winnaar, verliezer, wie gaat er winnen en waarom, wat heb jij gestemd in de pool, allerlaatste poll..wie is de mol?) (elise-topic, ron-topic, maar dan ook weer ron vs. elisetopic). Veels te ver gezochte aanwijzingen (mol-titanic-duikboot??) of mensen die een discussie in de weg staan (vb. Chandrika dit deed en dat, ja maar Ron dit dit en dat.) (een aanwijzingtopic die 27 pagina's heeft maar bar weinig serieuze aanknopingspunten bevat). Dan is er nog de topic over de filmpjes van Bob waarin het al 5  bladzijden lang gaat over dat er achter de foto van Ron een A4tje zit waarop het laatste gedeelte staat ......de mol (van wie is.....de mol?). Oke, maar wat komen er dan voor reacties: 'Ron is dus de mol' en niet een keer.....  Daarbij is het aantal mensen waarmee serieus te discusseren is of mensen die met goede, sterke en vooral nieuwe argumenten te komen niet veel. Zelfs op .nl vind ik betere discussies. Niet dat ik arrogant ben en denk dat ik het zelf allemaal beter kan, maar het lijkt erop dat iedereen blind voor zijn mol gaat, zijn mol verdedigt en geen andere dingen in wil zien, maar iedereen gaat wel een beetje blind voor zijn mol en lijkt niet open te staan voor andere opvattingen.

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #9790 Gepost op: 21-05-2003, 12:11:28 »
Iedereen nog heeel erg bedankt voor alle sterkten, NL ging wel, scheikunde ging wel goed.

En Annemiek, hoe ging alles bij jou?

ik moet zo weg voor Engels, dus ik hou het kort, succes iedereen, ik kom nog wel eens langs, groeten

Abeltje

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9791 Gepost op: 21-05-2003, 13:32:19 »
Ik ben het zat.  >:( Wat is het AVRO-forum een zooitje geworden de laatste tijd. Een beetje leuke discussie voeren is er nauwelijks nog bij. Heel veel topics, die elke keer maar net iets van elkaar verschillen (wie is de mol?, wie is de mol, winnaar, verliezer, wie gaat er winnen en waarom, wat heb jij gestemd in de pool, allerlaatste poll..wie is de mol?) (elise-topic, ron-topic, maar dan ook weer ron vs. elisetopic). Veels te ver gezochte aanwijzingen (mol-titanic-duikboot??) of mensen die een discussie in de weg staan (vb. Chandrika dit deed en dat, ja maar Ron dit dit en dat.) (een aanwijzingtopic die 27 pagina's heeft maar bar weinig serieuze aanknopingspunten bevat). Dan is er nog de topic over de filmpjes van Bob waarin het al 5  bladzijden lang gaat over dat er achter de foto van Ron een A4tje zit waarop het laatste gedeelte staat ......de mol (van wie is.....de mol?). Oke, maar wat komen er dan voor reacties: 'Ron is dus de mol' en niet een keer.....  Daarbij is het aantal mensen waarmee serieus te discusseren is of mensen die met goede, sterke en vooral nieuwe argumenten te komen niet veel. Zelfs op .nl vind ik betere discussies. Niet dat ik arrogant ben en denk dat ik het zelf allemaal beter kan, maar het lijkt erop dat iedereen blind voor zijn mol gaat, zijn mol verdedigt en geen andere dingen in wil zien, maar iedereen gaat wel een beetje blind voor zijn mol en lijkt niet open te staan voor andere opvattingen.

tja ik ben het gedeeltelijk wel met je eens. persoonlijk houd ik wel van absurde theorieen enzo, maar er wordt idd veel te weinig gediscussieerd...je kan het ook al zien aan het aantal posts van dit jaar in vergelijking met vorig jaar. misschien dat de aanscherping van de regels er toch ook wel iets mee te maken hebt. ik weet van mezelf dat ik minder gepost heb in het on-topic gedeelte puur en alleen omdat ik gewoon bang was per ongeluk even off-topic te gaan. maar goed overzichtelijker is het weer wel, dus wat is wijsheid.

Offline martinus

• Forumlid
  • AJAX 4-EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« Reactie #9792 Gepost op: 21-05-2003, 15:37:56 »
hee allemaal

Wij hebben nog 72 uur SCHOOL
en dat is nog 12 dagen :P :P
Ik heb er al zin in alleen de laatste lesdag nog wel een 4-toets >:( >:( >:(

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9793 Gepost op: 21-05-2003, 16:14:48 »
Chriz... Ik geef je groot gelijk. Ik wilde het hier eigenlijk ook al een keertje posten... Maar ik vond dat ik niet in de positie was (gezien het aantal posts dat ik op m'n naam heb) om daar iets van te zeggen. Het zou in ieder geval een heel stuk overzichtelijker worden als topics naar onderen verplaatst konden worden of topics met slotjes zelfs verwijderd konden worden of een apart Slotjesgedeelte kan worfdne gemaakt om die dingen nog eens terug te lezen. Nu moet ik wel zeggen dat het toch heel erg knap is om het met weet ik veel hoeveel forummers nog een beetje overzichtelijk te houden.

Vandaag trouwens nog een hele moeilijke opdracht te maken, en ik moet ook nog voetballen. Dus, als er iemand verstand heeft van vermogenskeuze's.  ::)

Stage lukt ook nog niet erg, maar heb er al wel weer iets meer vertrouwen in. Alleen de tijd begint te drukken, voor 3 juni dus...

Alle mensen succes met de examens. Veel plezier ook straks op (je eigen) examenfeestjes en stunts...

Gr. Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #9794 Gepost op: 21-05-2003, 17:42:47 »
Chriz, ook ik geef je groot gelijk. Een goed idee zou bijvoorbeeld zijn om de topics in te delen, en, zoals Intikker al opperde, sommige overbodige topics gewoon in de prullenbak te werpen. Sommige forums waar ik nog wel eens in kijk (niet dat ik hier al zo lang kom, of alles al heb gelezen), omdat er soms nog wel eens wat leuks op verschijnt (zoals bijvoorbeeld over de filmpjes van Bob, waar ik me zeer mee amuzeer), worden overspoeld met onzinnige, vaak ook heel duidelijke dingen, zoals, zoals jij ook al zei, dat er ...de Mol naast Ron's foto staat, en dat sommige mensen daar blijkbaar totaal van gaan flippen, en het dan ongeveer 19x in die toppic zetten. Ik weet dat dit ongeveer hetzelfde is als wat jij zei, maar ik wou het ook nog even kwijt.

Goede oplossingen zijn echter lastig te vinden denk ik... Een topic prullenbak zou misschien een idee zijn... Maar voor de rest zijn de meeste voorzieningen voor praatjesmakers, en off-topic mensen er al, zoals deze bar, die ik een zeer goed idee vind.

Verder hou ik zelf wel van die vergezogde theorien, al hoewel ik wel vind dat die in een topic over een uitzending moeten, en niet een geheel niewe plek moeten krijgen.

Ik weet natuurlijk dat ik nog minder recht van spreken heb dan Intikker, omdat dit ongeveer mijn 18e post is.

Chriz, jij hebt mijn steun.

En nu nog even snel barren:

Engels ging wel, andere mensen vonden het wel moeilijk... En nu wiskunde. Ik sta wel goed, en heb wel goeie cijfers gehaald, maar vanaf de kerst gaat het ineens niet meer. Geen som wil meer op het goede antwoord uitkomen... Niets lukt meer... Maar ja, als ik een 4 haal sta ik toch nog voldoende! Maar heeft iemand misschien toch nog tips?

Iedereen die examen moet doen nogmaals succes, iedereen de groeten

Abeltje

• Forumlid
« Reactie #9795 Gepost op: 21-05-2003, 17:49:05 »
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die ik er zo over denkt. Het prullenbakidee vind ik erg sterk en normaal zou ik er ook niet over gaan zeuren dat het allemaal erg offtopic gaat, maar de laatste tijd gaat het zo overheersen, ten koste van de topics. Nou, ja. Ik heb in ieder geval mijn zegje gedaan en nu maar hopen dat de moderators het leren.

Btw: Iets heel anders. Ik heb Engels gehaald :D! Ik moest een 5.9 en heb ongeveer een 6.3. Dat klinkt in Annemiek/Doristermen niet zo heel erg sterk.  ;) maar voor mij leidt het tot tevredenheid. Nog maar 3 examens te gaan. Ik heb geen tips wat wiskunde betreft, Abeltje, dat is ook mijn zwakste punt. Veel succes nog. Nog maar een paar!  :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9796 Gepost op: 21-05-2003, 18:53:26 »
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die ik er zo over denkt. Het prullenbakidee vind ik erg sterk en normaal zou ik er ook niet over gaan zeuren dat het allemaal erg offtopic gaat, maar de laatste tijd gaat het zo overheersen, ten koste van de topics. Nou, ja. Ik heb in ieder geval mijn zegje gedaan en nu maar hopen dat de moderators het leren.

We begrijpen goed wat jullie allemaal bedoelen en ik ben 't er ook roerend mee eens dat 't Avro-forum 'n beetje rommelig wordt. De laatste paar weken is 't moderaten er idd 'n beetje bij ingeschoten, omdat de moderators, waaronder ikzelf, 't erg druk hadden. Ik weet dat 't geen excuus is, maar aangezien ik 't zelf erg druk heb met 't schrijven van m'n scriptie enzo, heb ik gewoon niet veel tijd gehad om alle 'foute' posts er uit te pikken in 't Avro-forum.   :-\  Hopenlijk hebben jullie hier ook 'n beetje begrip voor.

We zullen proberen om vanaf nu weer wat beter op te letten en er voor te zorgen dat 't Avro-forum weer wat overzichtelijker wordt.  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9797 Gepost op: 21-05-2003, 19:11:40 »
Btw: Iets heel anders. Ik heb Engels gehaald :D! Ik moest een 5.9 en heb ongeveer een 6.3. Dat klinkt in Annemiek/Doristermen niet zo heel erg sterk.  ;)
boeie, als je t gehaald hebt is t toch goed :D! k vind dat trouwens helemaal niet niet sterk, maar dat ter zijde

abeltje, fijn dat engels goed ging, succes met wiskunde!

k ben echt doodop. k heb ongeveer heel de dag gestaan. njah, eerst naar school, maar toen dus weer naar t bejaardentehuis en dat was echt nog 10x vermoeiender dan normaal omdat ik nog heel erg spierpijn heb van de afgelopen dagen. toen ben ik net gaan sporten maar na 10 minuten heb ik t maar opgegeven omdat t echt niet ging. k was ook nog ns mn schoenen vergeten en k heb n blaar onder mn voet dus t wou gewoon niet. blegh, k heb dr echt n hekel aan om me zo te voelen  :-\

en dan zondag de mfb. k heb dr wel zin in, maar k heb zooon druk weekend... en dan heb k ook nog ns problemen met t vervoer naar de mfb die k nog ff moet zien op te lossen. njah, k ben in een zeurbui vandaag, k zal maar snel ophouden.

alle examenmensen iig nog veel succes!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9798 Gepost op: 21-05-2003, 19:37:18 »
hallo !!!

oké, ofwel droom ik, ofwel mis ik iets ofwel ben ik gewoon achterlijk  ::) maar er wordt hier weinig gepost zeg in de bar  :o waaaar is iedereen???

Ik ben nu bezig met een hw wiskunde en ik moet nog douchen en om 20u moet ik terug op school zijn voor een laatste Italiëbijeenkomst (afsluiter zeg maar) dus ik kwam gewoon ff hallo zeggen !

Lowprofile: veeeeel plezier op reis
Abeltje: de enige oplossing voor wiskunde is oefenen
Chriz: Ik moet toegeven dat ik ook amper nog gelezen heb op het Avro-forum, op wat topics na maar dat is gewoon omdat ik deze serie wat minder vind

anyway, tot morgen of vanavond laat  

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9799 Gepost op: 21-05-2003, 19:59:27 »
Hallo allemaal!

Ja A&K, ook ik heb gisteren niets in de bar gepost. Ik ben echt zo aan vakantie toe, dat geloven jullie gewoon niet. Gelukkig dat het niet meer te lang duurt. Eerst volgende week een lekker kort weekje in verband met hemelvaart. Dan nog een weekje werken en dan weer een kort weekje en dan ga ik lekker een weekje naar Itakie. Heerlijk, even een week gheen gezeur aan mn hoofd van klanten  ::), geen werkdruk, effe helemaal niks. Zo dat is eruit.

Gisteren heb ik een nieuwe rok gekocht. Heel hip en echt jaren 80. Maar hij is dus wit en dan moet het natuurlijk wel mooi weer worden, wil ik hem aan kunnen  ::).

De eindexmenkandidaten weer succes met de volgende examens, nog even volhouden, het is bijna voorbij!

Ga nog even verder lezen en dan rustig op de bank... 8)

Groetjes Ovide

PS: Lowprofile en Bernadette; prettige vakantie en wees voorzichting onderweg !