deel 2:
Lowpro, veel plezier op vakantie!!
blegh, k heb dr echt n hekel aan om me zo te voelen :-\
(...) njah, k ben in een zeurbui vandaag, k zal maar snel ophouden.
ik ooooook... blegh :-\ begrijp echt hoe je je voelt, ondanks dat je zo onwijs zin hebt in de mfd kun je zeg maar zelfs daar nog over zeuren...
Zo kan ik nog zeuren over cabaret, waar ik
wel heen ben geweest daarnet, ja had getwijfeld maar volgens mn moeder en broer was wat afleiding juist goed, en daarbij was ik ook helemaal kapot toen ik thuiskwam, omdat ik vandaag 2 examens had. Echt zooow vermoeiend
. Dus ik was toch niet echt in staat wiskunde te doen... dacht ik zo... Maar jaaa... moest ik natuurlijk wel meteen weg bij cabaret
tenminste dat dacht ik, maar toen ik thuiskwam zat ik nog te niksen, dus
had ik net zo goed kunnen blijven, ja zo denk je dan he, terwijl ik toch blij mag zijn dat ik geweest ben. Wel hebben we het erover gehad dat er misschien
een voorstelling geschrapt gaat worden :'( :'( wat ik dus heel erg zou vinden, niet alleen omdat 2 voorstellingen veel leuker zijn dan eentje, maar voornl omdat dat dan de zaterdagvoorstelling zou zijn...
dusseh dat betekent sowieso een paar mensjes minder voor mij in de zaal... juist jaaa... net die mensjes van wie ik het zo supertof vond dat ze kwamen... maar goed, mss wordt het zaterdagmiddag ipv –avond, dat zou dan weer beter uitkomen voor anderen, maja... alleeeen als we genoeg mensen publiek kunnen krijgen voor 2 voorstellingen...!!
:-\
Dus, dat was dan mijn gezeur over cabaret...
Verder moet ik nog ff iets rechtzetten
, ik had nl wel heel optimistisch volgens een zelfbedacht systeempje mn Frans-cijfer berekend...
maarre... toen wist ik nog niet dat er een programmaatje was op examenbundel.nl waar je je score kon invoeren en dan een schatting van je cijfer kreeg... en aangezien Frans voornl meerkeuze was, heeft dat een iets strengere normering :-\
. Geen 8,9 dus, maar 'tussen de 7,9 en 8,5' :-\. Ik weet dus niet eens zeker of ik wel de benodigde 8,3 zal hebben... Het cijfer voor Grieks klopt wél aardig, alleen is de marge naar beide kanten wat groter dan ik zelf dacht.
Humhum, ben ik nog iets vergeten... kword alweer vd comp gegooid... daarna de was ophangen en dan maar meteen naar bed, want ik val echt om, echt te moe om nog nuttig te leren of zo... hoop maar dat wiskunde btje makkelijk is morgen (maar ja, dat hoop je natuurlijk elke dag van elk vak). Abeltje, alvast heel veel succes met wisk, kzal aan je denken als ik ook bezig ben
en die 4 heb je vast wel joh!
Heb jij morgen nog iets Chriz? Duits of zo...?
Oja wilde ik nog vertellen... vanochtend toen we de aula binnenkwamen voor Latijn, stond er een mandje met allemaal Marsen met een briefje erbij: 'Succes, en... JE KUNT HET' van onze Latijnlerares!
Lief he?! Kregen we allemaal een Mars van dr, haha, zo iemand is t echt, kvind dr echt een superlerares. Ze zal er wel trots op zijn dat ik mn vertaling zo goed gemaakt heb
.
Nou hier ga ik t dan toch bij laten, tot binnenkort ergens, ws lees ik nog wel vaker maar ik moet niet te vaak posten want zo'n heel verhaal kost natuurlijk veel tijd
.
liefs, Annemieke