Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2108269 keer)

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9800 Gepost op: 21-05-2003, 20:37:20 »
Martinus,
Dat is niet mis.
Maar helaas op iedere dag bijna wel een toets.
En dan de kermis er nog tussendoor.
Wordt een drukke periode. Maar genoeg vrije uren of dagen!

Eindelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #9801 Gepost op: 21-05-2003, 20:52:10 »
Haaaaai...

Daar ben ik eindelijk weer eens... Eerst ff reageren.
Annemieke en Abeltje: hoe was Nederlands?
Annemieke en Abeltje: hoe ging Nederlands?
Ik zal dan maar even reageren op de vraag.
Ik wou net zeggen: jullie vergeten Chriz helemaal! :o ;) Bij mij ging Ned ook aardig goed, kheb ws wel een 8 (volgens examenbundel.nl) en dat zou betekenen dat ik geen 7 meer sta! :D En met een 8 voor Ned hou ik alleen nog maar een 7 voor geschiedenis over, maar dat heb ik in de 4e afgesloten, dus och niet zo belangrijk. Dus dat zou wel heel erg mooi zijn!
En Annemiek, hoe ging alles bij jou?
nou zie boven voor Nederlands dus :), verder had ik gisteren ook scheikunde natuurlijk, en dat ging ook goed, heb volgens dat programma op internet tussen de 8,7 en 9,2 :) :).
ik moet zo weg voor Engels
 ...en vanmiddag dus Engels, maar eerst vanochtend nog Latijn, en daar was ik eigenlijk wel een btje zenuwachtig voor, meer dan voor andere vakken tot nu toe, eik wel een btje vaag want daar sta ik het hoogste voor (9,3) dus om een 9 te blijven staan hoefde ik maar een 7,7 te halen, maar ja, met een 9,3 als gemiddelde is er natuurlijk wel die kans op een 9,7 en daardoor het gemiddelde van... ::) :-X Nu had ik al niet echt gedacht dat me dat zou lukken, maar ja toch wel errug gehoopt, en sowieso, Latijn is toch mn belangrijkste vak eigenlijk he, en daarbij is het gewoon mijn trots zeg maar dat ik het zelf niet goed genoeg zou vinden als ik bijv een 8 zou halen :-X (sorry kweet dat het arrogant klinkt, ik wil niemand beledigen of zo maar ja, zo is dat wel voor mij want ik weet dan toch dat ik beter kan zeg maar, of naja zou moeten kunnen...) Vandaar mn zenuwachtigheid, en de vragen vond ik wat tegenvallen, de vertaling was wel goed te doen, zoals verwacht eik (volgens mij heb ik m (vrijwel) helemaal goed, als ik zo vluchtig het antwoordmodel bekeek... :)), maar die vragen... daar zaten irritante bij hoor...!! >:( Kheb in totaal volgens internet wel tussen de 8,3 en 9,3, maar ik was niet echt tevreden omdat ik ook vragen fout had gedaan die ik had moeten weten zeg maar :(.

Hoe ging Engels bij jou Abeltje?? Ik vond het wel meevallen, had volgens examenbundel.nl tussen de 8,1 en 8,9. Als het een 8,6 of hoger is, sta ik afgerond een 9 maarja dat weet ik dus nog niet.

Chriz;
Btw: Iets heel anders. Ik heb Engels gehaald :D! Ik moest een 5.9 en heb ongeveer een 6.3. Dat klinkt in Annemiek/Doristermen niet zo heel erg sterk.  ;) maar voor mij leidt het tot tevredenheid.
gefeliciteerd!!! :D Hartstikke goed van je, en het gaat er niet om wat Doris haalt of ik haal, het gaat er maar om dat jij er tevreden mee bent, toch?! Dus, dan ist toch onwijs goed!
Nog maar 3 examens te gaan. (...) Nog maar een paar!  :D
Jaaa idd ik heb dr ook nog maar 3! Wel de 3 moeilijkste, ben ik bang :-\.

dat was deel 1...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9802 Gepost op: 21-05-2003, 20:53:11 »
deel 2:

Lowpro, veel plezier op vakantie!!

blegh, k heb dr echt n hekel aan om me zo te voelen  :-\
(...) njah, k ben in een zeurbui vandaag, k zal maar snel ophouden.
ik ooooook... blegh :-\ begrijp echt hoe je je voelt, ondanks dat je zo onwijs zin hebt in de mfd kun je zeg maar zelfs daar nog over zeuren... ;) Zo kan ik nog zeuren over cabaret, waar ik wel heen ben geweest daarnet, ja had getwijfeld maar volgens mn moeder en broer was wat afleiding juist goed, en daarbij was ik ook helemaal kapot toen ik thuiskwam, omdat ik vandaag 2 examens had. Echt zooow vermoeiend :(. Dus ik was toch niet echt in staat wiskunde te doen... dacht ik zo... Maar jaaa... moest ik natuurlijk wel meteen weg bij cabaret :( tenminste dat dacht ik, maar toen ik thuiskwam zat ik nog te niksen, dus had ik net zo goed kunnen blijven, ja zo denk je dan he, terwijl ik toch blij mag zijn dat ik geweest ben. Wel hebben we het erover gehad dat er misschien een voorstelling geschrapt gaat worden :o :o :'( :'( wat ik dus heel erg zou vinden, niet alleen omdat 2 voorstellingen veel leuker zijn dan eentje, maar voornl omdat dat dan de zaterdagvoorstelling zou zijn... ::) dusseh dat betekent sowieso een paar mensjes minder voor mij in de zaal... juist jaaa... net die mensjes van wie ik het zo supertof vond dat ze kwamen... maar goed, mss wordt het zaterdagmiddag ipv –avond, dat zou dan weer beter uitkomen voor anderen, maja... alleeeen als we genoeg mensen publiek kunnen krijgen voor 2 voorstellingen...!! ::) :-\
Dus, dat was dan mijn gezeur over cabaret...

Verder moet ik nog ff iets rechtzetten :-[ :-[, ik had nl wel heel optimistisch volgens een zelfbedacht systeempje mn Frans-cijfer berekend... ::) maarre... toen wist ik nog niet dat er een programmaatje was op examenbundel.nl waar je je score kon invoeren en dan een schatting van je cijfer kreeg... en aangezien Frans voornl meerkeuze was, heeft dat een iets strengere normering :-\ :-X. Geen 8,9 dus, maar 'tussen de 7,9 en 8,5' :-\. Ik weet dus niet eens zeker of ik wel de benodigde 8,3 zal hebben... Het cijfer voor Grieks klopt wél aardig, alleen is de marge naar beide kanten wat groter dan ik zelf dacht.

Humhum, ben ik nog iets vergeten... kword alweer vd comp gegooid... daarna de was ophangen en dan maar meteen naar bed, want ik val echt om, echt te moe om nog nuttig te leren of zo... hoop maar dat wiskunde btje makkelijk is morgen (maar ja, dat hoop je natuurlijk elke dag van elk vak). Abeltje, alvast heel veel succes met wisk, kzal aan je denken als ik ook bezig ben ;) en die 4 heb je vast wel joh!
Heb jij morgen nog iets Chriz? Duits of zo...?

Oja wilde ik nog vertellen... vanochtend toen we de aula binnenkwamen voor Latijn, stond er een mandje met allemaal Marsen met een briefje erbij: 'Succes, en... JE KUNT HET' van onze Latijnlerares! :D Lief he?! Kregen we allemaal een Mars van dr, haha, zo iemand is t echt, kvind dr echt een superlerares. Ze zal er wel trots op zijn dat ik mn vertaling zo goed gemaakt heb :).

Nou hier ga ik t dan toch bij laten, tot binnenkort ergens, ws lees ik nog wel vaker maar ik moet niet te vaak posten want zo'n heel verhaal kost natuurlijk veel tijd ::).

liefs, Annemieke

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #9803 Gepost op: 21-05-2003, 20:56:28 »
Zo annemiek jij had wat te vertellen.
Goede cijfers trouwens.

Eindelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9804 Gepost op: 21-05-2003, 21:11:17 »
Zo annemiek jij had wat te vertellen.
Goede cijfers trouwens.
Haha ja khad gister én eergister niet in de bar gepost! :o :-[ ;D
Thnx trouwens 8).

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #9805 Gepost op: 21-05-2003, 21:17:59 »
halloooo allemaal!!

nou annemiek, volgens mij heb je het wel heel goed gemaakt hoor!! je hebt er iig erg hard je best voor gedaan!

ik had vanmorge een spreekbeurt van economie...echt verschrikkelijk en k heb al z'n hekel aan spreekbeurten. maar gelukkig mochten we het van blaadjes aflezen dus dat ging wel goed...eigenlijk zat niemand echt op te letten maar dat doet nooit iemand bij ons in de klas bij spreekbeurten, dus dat was ook al relaxt dat niemand echt op je fouten zat te letten. maar ik had een 8 dus daar ben k best wel happy mee. het is nu trouwens best wel rustig bij ons op school omdat alle Mavo ( sorry, vmbo ) klassen op kamp en dat is best wel relaxt...
k heb vanmiddag niet echt iets gedaan.. ff me wiskunde doorgeleze want daar sta ik niet echt sterk voor en k heb volgende week prwk...

k las btw van A&K dat ze er over dacht om naar het Bon Jovi concert in Oostende te gaan ( bij het muziek topic geloof ik) ik ga daar ook heen!! als je tijd en geld hebt zou ik gewoon gaan als k jouw was want het is altijd heel leuk bij z'n concert!!

nou k ga zo me geschiedenis nog maar ff doorlezen...
en k ga morge nieuwe dreads kopen...want dan zie k er weer fris en vrolijk uit op de mfd!!
wat is beter: blond met blauw en groen of
              blond met blauw en roze...
k dacht eigenlijk aan blond blauw en groen omdat die kleuren dichter bij elkaar liggen...
maar k heb verder niet echt iets te zeggen.......
doeiiii
xoxox

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #9806 Gepost op: 21-05-2003, 22:36:49 »
Zo Annemieke, jij bent er ook weer? :D

Handig zeg, dat cijferbepaalprogramaatje! Die kende ik nog niet. Ik heb meer dan 31 punten (want ik heb sommige open vargen nog niet meegeteld) voor engels, wat zou betekenen dat ik tussen een 5.9 en een 6.7 zou hebben, en dat zou er weer voor zorgen dat ik een 7 sta voor engels, en DAAR ben ik erg blij mee :D

Je moet namenlijk weten dat ooit, lang geleden, volgens mij in de tweede, toen ik nog nouwelijks engels kon, mijn leraar ooit tegen mijn ouders op een ouderavond had gezegd, dat ik nooit boven een zes minnutju zou komen. Nou, dat blijkt wel anders! (wat een zin) Daarom ben ik dus blij dat ik een 7 sta.

Nederlands vond ik wel gaan, maar ik vond het niet makkelijk, dus ik hoop op het beste. Maar volgens mij heb ik met een 4 al een 6, dus...
De samenvatting vond ik best lastig. Maar ik ben niet zo goed in Nederlands (zoals je waarscheinlijk veelvuldig in dit bericht zou kunnen lezen ;))

Scheikunde ging wel denk ik. Toen ik de antwoorden door keek, had ik meer goed dan ik verwachte, dus dat beloofd wat!

Verder heb ik bij al mijn examens alleen even de antwoorden doorgekeken, en niet alle punten uitgerekend, omdat je daar denk ik alleen zenuwachtig van word, en je verder toch alleen op je echte cijfer moet wachten. Wat heb jij goeie cijfers zeg!!!!! Ben je de beste van de klas? (of: beste van je school?) Een 9.3 voor Latijn WOW. Sommigen hebben het, anderen niet... ;)

Ja chriz, heel erg goed voor engels! Als je maar slaagt toch, verder kijkt toch nooit iemand meer naar deze cijfers (echt niet hoor)!

Ik ben nu eindelijk over de helft met mn examens! Ik dacht er nog over om na een uur en een kwartier bij engels een fles champagne open te trekken, maar ik weet niet of iedereen daar zo blij mee zou zijn. Heb ik dus maar gelaten. De champagne komt nog wel ;)

Is het hier in de Bar de gewoonte om elke dag iets te posten? Dan sluit ik mij daar namenlijk graag bij aan hoor, gaan eindelijk mijn posts eens wat omhoog. Over een jaar is het natuurlijk wel leuk om te zien wat we op die dag deden, en hoen zorgen we ons wel niet maakte over die onzinigge examens... Leuk idee, die Bar.

Charlotte, ik zou groen kiezen. Roze is zo tuttig (niemand persoonlijk hoor)

Han 13, ik vergeef dat je niet hebt gemoderatort (wat een woord). Ik heb het ook druk. ;)

Goed, klaaaaaaaaar. 2 lange berichten op een dag is wel genoeg. Anders krijg je spierpijn en zo. Beterschp trouwens, Doris, en slaap ze.

Groeten iedereen, mazzels

Abeltje

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #9807 Gepost op: 21-05-2003, 22:43:40 »

Hallo!

ik dacht, kijk ff rond...Maar alles hier doorlezen....wordt teveel geloof ik.
Als ik het goed heb, is dit hier voor de gezelli??
Wie ben ik? Net een foto geplaatst in foto-topic, ik hoop dat ik ook een beetje mee mag doen... :-\

Vandaag lange dag op mijn werk gemaakt. Binnenkort weer rapporten dus het wordt weer even aanpoten.
Gelukkig waren de kids redelijk eronder te houden zeg maar (wel oké na het kamp van vorige week!, is toch maar afwachten of ze weer in het gareel wilen komen...)

NE nu zit ik dan alweer een hele tijd hier achter mijn cmptr, terwijl mijn vriendje voetballen kijkt.
Maar zo maar gaan slapen,want morgen is het...rapport en leerlingvolgsysteemdag!Joepie! >:(
(Not!)

groetjes, Rosa

Lowprofile

• Gast
« Reactie #9808 Gepost op: 21-05-2003, 22:58:48 »
Lowprofile en Bernadette; prettige vakantie en wees voorzichting onderweg !
:D ;D :D
We zijn goed verzekerd !!! (voor wie hem niet vat: ik werk in een alarmcentrale zoals de Anwb maar dan in Brussel).
Bedankt iedereen voor de reiswensen.

En aan nieuwkomer Rosa: welkom en gewoon meekletsen. De heren/dames zijn wat in een examenbui momenteel, maar dat is maar een momentopname. Dit is de koetjes en kalfjes topic ... zoals in een bar.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9809 Gepost op: 21-05-2003, 23:02:16 »
Lowprofile: hele fijne vakantie!

Welkom in de Molshoop Rosa! Hier is 't idd gewoon voor de gezellie. We wisselen hier dagelijkse belevenissen uit en 'kletsen' over vanalles en nog wat. Ik hoop dat we je vaak tegen zullen komen hier aan de bar.  :)

Abeltje: de meesten hier posten idd dagelijks effe wat ze 'beleeft' hebben. Zo leer je elkaar 'n beetje kennen. Dus mag je gerust hier dagelijks je verhaaltje komen doen.

Annemieke: wat fijn dat 't allemaal zo goed gaat met je examens! Nog heel veel succes verder!

Ik ben weer de hele avond bezig geweest voor 'n verslag van 'n project. Ik wilde eigenlijk aan m'n scriptie werken, maar dat kwam er niet van omdat ik dat verslag moest doen. Ik had al 't meeste geschreven van dat rapport en nu zou iemand anders de samenvatting nog doen. Krijg ik vanavond dus 'n mailtje of ik dat niet effe kon doen, want hij begreep 't niet. En nu bleek ook nog dat twee hoofdstukken helemaal nergens op sloegen. 't verhaal klopte van geen kanten, dus toen kon ik dat weer overnieuw doen.  :(

Maar nu is 't gelukkig af en ik doe er echt niks meer voor. Gevolg is dus wel dat ik nog steeds heel veel moet doen voor m'n literatuurstudie voor m'n scriptie die vrijdag af moet zijn.  :-[

We hebben trouwens vandaag 'n digitale camera gekocht. Echt 'n heel mooi ding met veel functies, alleen heb ik nog totaal geen tijd gehad om uit te zoeken hoe alles werkt. Hopenlijk heb ik volgende week daar wel effe de tijd voor, want ik zit voorlopig nogal volgepland met schooldingen, werk en danswedstrijd.

Ik duik zo maar m'n bed in, want ik moet morgen weer vroeg op school zijn. Truste!

« Laatst bewerkt op: 21-05-2003, 23:07:23 door Han13 »

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9810 Gepost op: 22-05-2003, 01:44:51 »
Het enige wat ik nu nog kan doen op dit tijdstip is iedereen vragen of ze heel erg fijn geslapen hebben:

Bij deze: Hebben jullie fijn geslapen.

Alle examenkandidaten: heel veel succes.

En oprachten voor de HBO-opleiding is ook niet echt leuk... en het duurt ook zo lang  ::). Ik houd het nu voor gezien. Ga morgenochtend wel verder... Ik moet alleen wel om half 10 presenteren. :-\

En Han13, ik vindt het sowieso knap dat het er nog een beetje overzichtelijk uit ziet... Niet makkelijk als je kijkt naar het aantal berichten dat dagelijks wordt gepost!!! Complimenten naar alle mensen van de site!

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #9811 Gepost op: 22-05-2003, 10:50:02 »
Pino is jarig!!!

Heppie birfdee toe joe!!

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #9812 Gepost op: 22-05-2003, 10:51:34 »
...en ook voor Boike en Kenner natuurlijk !!  ;) ;D

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #9813 Gepost op: 22-05-2003, 11:29:26 »
Alle jarigen: van harte gefeliciteerd!!! ;D ;D ;D

Zo! vandaag had ik dus al een paar uurtjes aan mijn rapporten moeten zitten, maar kan niet werken in rommel, dus heb eerst het huis opgeruimd.

of zo het dan toch vluchtgedrag en uitstelgedrag zijn??? :-[ :-[ ???

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9814 Gepost op: 22-05-2003, 12:09:36 »
Pino: Van harte gefeliciteerd!! :-*

We hebben nu frans in het computerlokaal en de bel gaat zo dus ik ben er maar heel even... Kom na school wel weer langs want heb sinds zondag al nix meer gepost! :o

Fijn Annemiek, Chriz en Abeltje dat de examens wel goed zijn gegaan! Heb alles ff vluchtig gelezen dus de details weet ik nog niet... Mn broer heeft zijn examens tot nu toe ook goed gemaakt alleen met het moeilijkste, wiskunde, is ie nu bezig of straks...

Tot straks!!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9815 Gepost op: 22-05-2003, 12:41:57 »
Pino, van harte gefeliciteerd!

Ik ben er ook maar heel efkes. Ik zit namelijk nog op school en heb nu effe 'n kwartiertje totdat de volgende les begint. En dan heb ik 2 uur financiering.  :(  En daarna nog afstudeervoorlichting, dus ik ben weer aardig laat thuis.

Iedereen vast 'n fijne dag! Misschien dat ik vanavond nog effe vluchtig langskom tussen 't werken aan m'n scriptie door.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9816 Gepost op: 22-05-2003, 12:48:43 »

Heb jij morgen nog iets Chriz? Duits of zo...?

Ja, die heb ik nu al gehad. Ik heb hem echt superstreng berekent en zelfs dan zit ik nog op de 6.0, dus dat heb ik ook gehaald. Nog veel succes allemaal. Morgen nog aadrijkskunde en dinsdag wiskunde. Alles gaat echt zoveel beter! Ik heb volgens mij een kolonne engeltjes op mijn schouder zit, want ik loop echt te pieken. Zou ik dan toch nog misschien....?

Pino, nog hiel viel gefeliciteerd!

Lowprofile

• Gast
« Reactie #9817 Gepost op: 22-05-2003, 13:04:26 »
Pino jarig. Dat kan niet ongemerkt voorbijgaan. En jawel hoor: heel internet staat er vol mee.

http://www.pinofitness.com/
www.pino.it
www.symbio.jst.go.jp/PINO

En kijk zelfs een foto van Pino (aangekleed in haar Twingo !).

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #9818 Gepost op: 22-05-2003, 13:09:13 »
gefeliciteerd aan Pino

Ik ben BLIJ!!!

Ik mag vandaag voor het eerst bezoek ontvangen sinds ik geelzucht kreeg nu bijna 2 weken geleden, want ik ben niet meer besmettelijk volgens de dokter!!!! YAY!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Dus ik heb al meteen iemand uitgenodigd!!!!!

FEESSIE!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #9819 Gepost op: 22-05-2003, 13:52:30 »
Dank jullie wel allemaal. Ik wist wel dat jullie aan mij zouden denken (bedankt Tweety  ;) ) dus ik heb een lekkere taart voor jullie gebakken. Tast toe!

Jaja, ik word al 2 jaar!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation