Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2108275 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9820 Gepost op: 22-05-2003, 14:02:19 »
komop jongens pino is jaig, ALLEMAAL!!!

PINO VAN HARTE!!

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #9821 Gepost op: 22-05-2003, 14:47:54 »
ik ben ook een beetje in feeststemming (een klein beetje)

om te beginnen natuurlijk omdat het bijna weekend is. (vrijdags altijd vrij) ;D ;D

Verder omdat ik een website gevonden heb van de franse stichting waar ik een paar zomers vrijwilligerswerk met gehandicapten gedaan heb.
Een aantal van mijn ex-collega-vrijwilligers heeft een website gebouwd speciaal voor ex-vrijwilligers. Een "trip down memory lane" dus een beetje.

Ik denk nog vaak met weemoed terug aan die zomers.
Zou eigenlijk net zo lief hier alles achterlaten en daar gewoon tegen kost en inwoning gaan werken.

Maar goed. nu heb ik dus die website en ik ga zelf nog een bende foto's opsturen zodat ze die ook op de site kunnen zetten.

mensen die nieuwsgierig zijn:
http://home.zonnet.nl/atreurniet/fjbcamp.html

ik denk niet dat de maker van de site het erg zal vinden als ik deze link hier post.

Ik ben zelf 3x daar geweest, en een aantal foto's herken ik, omdat ik er zelf bij was, maar ik sta er zelf niet op.

Als ik daar zo naar kijk krijg ik gewoon een beetje tranen in mijn ogen, zo geweldig was het daar!

En nu probeer ik mijn vriend zover te krijgen dat we een keer daar in de buurt op vakantie gaan, maar we zijn de afgelopen 2 jaar op een camping helemaal in het zuiden van Frankrijk geweest, en dat beviel ook prima, en bovendien is het weer er stabieler (mooier) dus mijn vriend die zit niet zo te springen.
Blijven zeuren is dus het devies. ::)

Wat een lange post. dat ben ik helemaal niet gewend.

Pino gefeliciteerd!!!

en nu wordt het tijd dat ik weer aan het werk ga  :-\

we're back :(

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9822 Gepost op: 22-05-2003, 15:15:29 »
he laten jullie wel wat voor ons over!!!  >:(

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #9823 Gepost op: 22-05-2003, 15:48:22 »
HIEP
HIEP
HIEPERDEPIEP
HOERAAAA!!!!

Gefeliciteerd pino  :-*

(joepiejee heb zin in zondag, nu ik beetje weet welke kandi's allemaal komen !!)

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #9824 Gepost op: 22-05-2003, 15:56:11 »
HELP! heb nog bijna niets gedaan aan de rapporten!!!

Dat wordt een gezellige hemelvaart....zucht! :'(

Yesss! 50 berichtjes! Mag ik misschien een stukje taart???
maakt ff niet meer uit dat het bijna zomer is...

By the way, Annuh, gefelici met de vooruitgang in je ziekte zeg maar (klinkt een beetje raar, zo bedoel ik het niet, hoop dat je snel weer helemaal beter bent!)

« Laatst bewerkt op: 22-05-2003, 16:21:35 door rosa »

Groenenman

• Gast
« Reactie #9825 Gepost op: 22-05-2003, 17:02:17 »
Happy Birthday to all Jarigen

Vandaag was het weer lekker gezellig op school.

We hadden een beetje problemen met onze Franse lerares  :D. We hadden nl. een roosterwijziging gekregen dat we frans het vijfde uur hadden en geschiedenis het zesde. Maar we hadden een Cito tekstverklaring en die lerares had geen roosterwijziging gehad dus wist ze niet dat ze ons het vijfde uur had. Wij dus mooi een tussenuur  :D. Maar bij GS komt die mevr. Zandee binnen en zegt dat we nu het zevende uur die toets hadden. Toen kreeg ze dus de hele klas op zich, want een paar hadden het zevende uur inhaaltoetsen en anderen ( waaronder mij )hadden afspraken. Dus iedereen klagen na het zesde uur en iedereen ging die toets maken behalve ik omdat ik om 14.30 bij de kapper moest zijn.

Voor de rest heb ik nog een aantal toetsen teruggehad. Hier komen de cijfers :
Spaans 4T : een 8,4 !!!!!  :D :D. Nu kan ik voor Spaans gewoon niet meer lager dan een 9 staan op mn rapport  :D :D :D
Engels 4T : 8,5 fouten en aangezien de toets 3,5 fout per punt was kan ik niet lager halen dan een 7,6  :D

Voor de rest nog naar de kapper geweest en vanavond moet ik nog bowlen ter afsluiting van het voetbalseizoen met mijn voetbalmakkers.

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9826 Gepost op: 22-05-2003, 17:18:26 »
snik snik... uien schillen is niet leuk  :'(

Maar, dat wordt zometeen wel de lekkerste Chilli Con Carne ooit  ::). Oeps... volgens mij brandt er iets aan!!!

Edit: dat ging maar net goed  ;D. Bijna m'n gehakt aan laten branden... Maarreuh.. ik wilde ook nog natuurlijk iedereen een hele fijna verjaardag toewensen. Ik bedacht me zojuist dat ik eigenlijk wel eens naar de kapper zou kunnen gaan... Iedereen begint m'n, voor mijn maatstaven, lange(re) haren leuk te vinden dus dat wordt knippen!!. Morgen een vrije dag dus tijd zat om dat eens even te bewerkstelligen. Ik had trouwens nog een 2 voor mijn verslag... maar wel een 9,5 voor de presentatie ervan... toch nog een voldoende gemiddeld  :D.  met behulp van de zeer aardige docent voor wie ik mocht presenteren. Ik ga weer terug naar m'n eten...
Doei...

Gr. Sjors

« Laatst bewerkt op: 22-05-2003, 17:21:45 door intikker »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9827 Gepost op: 22-05-2003, 17:33:05 »
Heej!!

Pff, voor mijn gevoel ben ik hier echt eeuwen niet meer geweest... ::) (op vanmorgen ff na dan) Dat is wel wat overdreven denk ik, maartog...

Zal maar ff beginnen bij maandag (pas op hor, dit wordt een lang verhaal :P) toen kregen we eindelijk dé repetitie latijn terug, want ik stond dus een 2 voor latijn en ik had geen tussenraport gekregen wat dus inhoudt dat ik geen onvoldoende stond. Daar was ik toen nogal verbaasd over omdat ik dus een 2 op latijn stond. Maar misschien had ik mn cijfer dus wel opgehaald door de rep, dacht ik! :) Nou niet dus... ik had een 2,6!! :-\ Dat viel dus behoorlijk tegen en dus vroeg ik aan hem waarom ik geen tussenraport had gekregen, zegt ie zo: "Oohww, nou dan heb ik denk ik jouw naam over het hoofd gezien!" Zucht ik was echt behoorlijk pissig op hem zeg, en we hadden geruchten gehoord dat we met latijn op excursie zouden gaan want de gymnasiumklas ging ook op excursie. Alleen onze latijnleraar had daar niks over gezegd dus vroegen we het maandag wel even... Zegt hij zo: "Excursie? Hm, ik heb voor de meivakantie wel wat papieren van een andre latijnleraar gekregen, misschien waren die eigenlijk wel voor jullie jah" Hij dus die papieren opzoeken, en jahoor ze waren voor ons en er stond op dat we woensdag (21 mei dus) op excursie zouden gaan :o Leuk dat je dat pas twee dagen van tevoren weet :-\ En wij moesten het ook nog vragen aan hem ook, anders had hij er dus echt nooit aan gedacht...

Nouja, donderdag hadden we dus 2 reps en aangezien we niet zoveel vooruit konden werken voor die donderdag omdat we maandag pas hoorden dat we die woensdag op excursie gingen en dus laat thuis kwamen, gingen we naar de afdelingsleider om huiswerkvrij voor donderdag te vragen maar neehoor, zij vond dat we maandag en dinsdag past die reps konden leren voor donderdag. Niks aan te doen dus, maar baalde er wel van want ik was juist van plan om 1 rep heeel goed te gaan leren...

Na schooltijd had k pianoles, en toen kreeg ik te horen dat ik pas 16 juni examen heb! :D Dus dat is wel weer mooi, want dan kan ik dus nog ff meer oefenen... Dinsdag was niet zo'n heel boeiende dag g'loof ik, rep engels en die was wel makkelijk! Woensdag dus excursie, we zouden eigenlijk die dag 2 reps hebben maar die schuiven dus weer op, we gingen naar Nijmegen! Toen we dr waren gingen we eerst een stadswandeling maken door het oude centrum, en dan moesten we vragen beantwoorden. Was wel grappig... Toen uurtje vrije tijd en toen gingen we naar un museum over de Romeinen enzo, alleen daar waren we na driekwartier al weer klaar dus toch mochten we nog een anderhalfuur de stad in! :) Was wel relaxed! In de bus nog rep nederlands voor vandaag geleerd over drie hoofdstukken grammatica...

Die rep ging vandaag wel goed, hij was best wel lastig alleen ik denk dat ik wel iets van een 8 heb. (hoop ik tenminste) en ik had vandaag dus ook nog rep eco en die was wel erg makkelijk! En we kregen rep wiskunde van vorige week terug en ik had een 8,3!! Wat iets minder was was een 5,4 op rep techniek :-\ Nouja, dat heb ik volgend jaar toch niet meer... En vandaag t eerste uur hoorden we dat onze mentrix jarig is, dus iedereen van die ideeën wat we nog even konden geven. We hadden het derde uur haar, dus dat moest ff heel snel geregeld worden. En uiteindelijk mochten we iets eerder weg bij muziek en toen is er taart gekocht, een kaart en een roos... Nog ff het lokaal versierd en gezongen toen ze binnen kwam... hehe best wel sociaal van ons omdat er nogal es commentaar op haar wordt geleverd... Maar ze vond het dus erg leuk dat we dat georganiseerd hadden! :)

Heb morgen ook weer een rep eco, maar die is niet zo moeilijk dus verder niet veel huiswerk... Ga de opgenomen heartbreak highs straks maar eens kijken en natuurlijk nog pianospelen. ;)

Annemieke, Chriz & Abeltje: Nog heel veel succes met jullie examens!! (tenminste ik neem aan dat jullie nu nog wel iets van 2 examens hebben?) En van wat ik zo hoor, gaan jullie allemaal wel slagen! ;)

Groenenman, veel plezier vanavond met het bowlen!

Annuh, fijn dat je niet meer besmettelijk bent!

Rosa, welkom in de Bar! :)

Nog een fijne avond allemaal en kom straks denk ik nog wel ff langs, probably...

Doeiii :-*

« Laatst bewerkt op: 22-05-2003, 17:33:50 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9828 Gepost op: 22-05-2003, 17:48:43 »
Pino van harte gefeliciteerd!!!

Kmoet nu de tafel gaan dekken dus kan niet echt uitgebreid reageren... maar wiskunde ging wel goed hoewel ik eerst dacht van niet, had n paar opg overgeslagen enzow... maar daar kwam ik later nog wel uit. Heb denk ik tussen de 7,6 en 8,5... maar jaaaa mss als ik nou heeeel weinig rekenfoutjes heb gemaakt enzow dat er een miniem kansje is dat ik die 8,5 idd heb die ik nodig heb om een 9 te staan... :-X

Mss ben ik dr zo nog ff, anders morgen denk ik... vanavond en morgenochtend nl nog wel biologie leren voor morgenmiddag...

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #9829 Gepost op: 22-05-2003, 18:37:14 »

Van harte gefeliciteerd

Kabouter

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9830 Gepost op: 22-05-2003, 18:43:52 »
dit was van gisteren:

k las btw van A&K dat ze er over dacht om naar het Bon Jovi concert in Oostende te gaan ( bij het muziek topic geloof ik) ik ga daar ook heen!! als je tijd en geld hebt zou ik gewoon gaan als k jouw was want het is altijd heel leuk bij z'n concert!!

Kom je naar Oostende ??? Morgen ga ik om mijn ticket ! Of bedoel je dat je gewoon gaat kijken als hij ergens in Nederland toert?

Abeltje: leuk voor je engels !! kben blij voor je dat je jezelf zo kan bewijzen tov die leraar ! en kom zeker elke dag langs !

Annemieke: wat fijn dat het goed ging !! en tss 7.9 en 8.5 is toch ook fantastisch?? khoop voor jou alvast dat de voorstelling niet afgelast wordt !!

Ovide: ga je naar Italië? Welke streek?

anyway, daarnet was er dus Italië-bijeenkomst. Het was echt heel grappig bij momenten. Onze titularis had foto's ingescand en er persoonlijke commentaar bijgezet enzo en af en toe werd er een leerling naar voren geroepen om uitleg te geven (hier wisten we dus niet van !! echt niet, we waren compleeet verbaasd) en ik moest uitleg komen geven over een gebouw en toen heb ik iets gezegd uit onze les esthetica en kreeg ik nog het compliment dat ik duidelijk opgelet had  ;D en op de 2e foto die ik voorgeschoteld kreeg, stond een beeld van St.Joor en hij vroeg: wie is dat? en ik zo: 'een ...euhm...meneer'  ;D kheb het er nog goed vanaf gebracht hoor  :D ;)
en toen kregen we achteraf nog een drankje aangeboden en heb ik de heeeeeele tijd bij meneer lambrecht gestaan
oké, ik klink ws heel erg en overdreven ofzo maar ja, ik kan het echt niet laten. En we waren zo bezig tgn hem dat hij echt nooit in onze ogen kijkt en hij zei: 'als ik in iemands ogen het langst van al kijk, dan zullen het wel die van Debbie zijn.' en ik werd zo rooooood als een tomaat en ik had ene tandpastasmile tot achter mijn oren. En de rest keek zo naar me en khad mijn rode jas aan en twas zo van: 'kijk, een kameleoneffect  ;D' Mijn dag is geslaagd  ;D

oké, nu ga ik opruimen (tis hier een stort van boeken) en dan ga ik slapen denk ik

doeeeeeeeeei  :-* A&K

btw: morgen ga ik naar Frank De Winne luisteren ! de hele morgen! en 's middags moet ik voetballen, wiiii

banaan begint met een b, soms met een s

• Forumlid
« Reactie #9831 Gepost op: 22-05-2003, 18:45:07 »
vandaag komt er strakjes aan want ik moet nu mijn pizza gaan opwarmen  ;D en opeten natuurlijk en dan heb ik nog veeel werk aan mijn wiskunde en fysica maar ik breng ng ff verslag van mijn dag uit en reageer ik wel ff op jullie!

en natuurlijk:

Gefeliciteerd Pino !!!  :-*

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9832 Gepost op: 22-05-2003, 18:52:57 »
Hoi!

Pino, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke dag gehad?

Annuh: gelukkig maar dat het beter gaat. Voel je je ook wat beter? Mn vriend heeft het ook gehad en dat was echt een ramp. De hele dag alles ontsmetten...
Rust maar goed uit.

Annemieke en Abeltje en Chriz: bijna klaar met de examens. Zo te horen gaat het allemaal wel naar wens. Veel succes met de laatste loodjes.

Rosa: welkom in de Bar! Leuk om weer 'een vaste klant' erbij te hebben.

Volgens mij heb ik nu op zo'n beetje iedereen gereageerd. Voor degenen die ik vergeten ben mijn excuses.
Vandaag moest ik alleen eten omdat mn vriend een sportdag van zn werk had. Ik heb een lekkere kebap-rol gehaald. Dat is een soort grote pannenkoek met daarin kebap en rauwkost, samen opgerold tot een pakketje. Overheerlijk! :P
Verder heb ik een stuk afgekregen op mn werk waar ik heel erg tegen op zag. Morgen komt die klant langs met haar advocaat en dan ben ik er hopelijk vanaf ::)
Morgen sowieso lekker vrijdag en dan weer weekend. Ik verheug me er al erg op, natuurlijk vooral door de mfd en de finale. Ben zo benieuwd! (zeg maar gerust hyper... ::)).

Ik ga nog even verder lezen en dan rustig zitten. Ik heb al genoeg gecomputerd vandaag (op mn werk dan he, dat moet).

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9833 Gepost op: 22-05-2003, 19:40:58 »
pino, gefeliciteerd!!!  :-*

annuh, nog beterschap (al zal t wel een beetje laat zijn)!

rosa, welkom hier in de bar :D

k kom ff snel wat posten. ben druk bezig voor school, eik al n heel groot deel van de dag. tussendoor ff snel met n vriendin naar de stad geweest om n cadeautje voor n andere vriendin te kopen die binnenkort jarig is, en toen weer snel aan mn boekverslagen, po's en handelingsdelen  :-\ k zit dr echt in een keer tot mn nek toe in, want dr zijn ineens twee leraren die vrolijk mededelen dat de po's voor hun vakken maandag af moeten zijn in plaats van de maandag daarop. plus de vakken die ik dan zowiezo al af moest hebben vormt dat n hele stapel, wordt dr echt niet goed van. k ga zo nog maar ff kop koffie zetten en dan weer door... iedereen fijne avond!!!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #9834 Gepost op: 22-05-2003, 20:18:23 »
Hallo mensen!

Pino (en de rest) heel hartelijk gefeliciteerd! Nog eventjes! Leuke dag gehad? Er zijn bij zo'n groot forum op één dag wel heeeeeel veel mensen jarig! Als ze nou allemaal eens taart mee zouden brengen :D

Wiskunde viel heel erg mee! Ik denk dat ik die zes die ik nodig had om een zeven te staan wel binnen heb.

Annuh heel veel beterschap, en veel plezier op je Feesjuuuh ;)

Hoi Rosa, ik ben Abeltje, en ik ben ook nieuw! :)

Voor de rest heb ik in ieder geval na Wiskunde dood op de bank gelegen, maar jullie hebben zo te lezen genoeg beleefd.

Groeten, tot morgen (straks? dit is echt verslavend! :))

Abeltje

Abeltje

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #9835 Gepost op: 22-05-2003, 21:00:50 »
Citaat
Kom je naar Oostende  Morgen ga ik om mijn ticket ! Of bedoel je dat je gewoon gaat kijken als hij ergens in Nederland toert?
neej k kom naar oostende!!
k zou eerst gewoon in nederland gaan (arena) maar daar hadde ze geen staan kaartjes meer en k hou niet zo van zitten, dus toen zag k op de belgische ticket site dat er nog staankaartjes waren....en die hebben we toen maar gekocht ;D

we hadden vandaag een gedichten afsluiting op school ( we hebben een paar weken geleden allemaal gedichten op school gemaakt ) en daar kregen we vandaag de afsluiting van. het was opzich best wel gezellig, maar ik hoorde op het laatste moment dat k ook een gedicht voor moest lezen, k vond et alleen niet zo leuk omdat het voor zeker 100 mense was en k had me dus helemaal niet voor kunne bereiden...
maarrrr k krijg wel een foto van mezelf waar k op sta voor te lezen ::) ::) ::)

nou verder een beetje wiskunde gedaan...k snap er niet echt veel van...snapt iemand van jullie iets over exponentiele groen ( volgens mij kan k et niet eens spellen  :-X)
xoxoxox
charlotte

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9836 Gepost op: 22-05-2003, 21:42:21 »
Halloo!

Zo, heb al ff economie geleerd, ben nu aan t msnen, zeer gezellig maar nogal verslavend want ik had nu al weg moeten zijn... ::) Morgen dus wel relaxte dag zoals gewoonlijk, woensdag altijd keidruk en vrijdag... pff :-X

Ik kom morgen wel weer langs, doeiii :-*

edit: Haha, las ut ff na en tis weer een zeer zinnige post hé?!

« Laatst bewerkt op: 22-05-2003, 21:43:30 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #9837 Gepost op: 22-05-2003, 22:17:04 »
neej k kom naar oostende!!
k zou eerst gewoon in nederland gaan (arena) maar daar hadde ze geen staan kaartjes meer en k hou niet zo van zitten, dus toen zag k op de belgische ticket site dat er nog staankaartjes waren....en die hebben we toen maar gekocht ;D

héééé dan zie ik je mss !!  ;) ;D ik zal er alvast ook zijn !!
aja, ik ken iets van exponentiële groei, dus als ik je kan helpen...

oké, mijn verslag van vandaag komt er niet van omdat ik echt nog moet blokken maar ik ga proberen morgen iets te vertellen  ;)

:-* A&K

iedereen welkom, veel beterschap, goeie examens, goeie reis en een prettige vrijdag  :)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #9838 Gepost op: 22-05-2003, 22:23:32 »
IK VERVEEEEEEEEEL ME!!!

zit nu al 2 weken binnen door die stomme geelzucht en dit forum is het enige beetje boeiende op inet zo ong.  :'( :'( :'( :'( :'(

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9839 Gepost op: 22-05-2003, 22:36:16 »
Steeeeeeerrrrrrrrrike!!!!!!!! ;D ;D

Kom net terug van een potje bowlen. Was echt kei-gezellig. Met z'n 4-en. Was dan wel 1 na laatste maar het was wel cool. Alleen jammer dat het zo rustig was en dat het zo veel geld kost...

Annuh... heel veel beterschap maar dan vooral zoals ik het nu hoor veel gezelligheid... Maar, volgens mij kom je uit Tilburg, dan moet dat zeker lukken. In Tilburg wonen alleen maar leuke mensen!!!

So... ff bijlezen en dan morgen eindelijk de 10e aflevering kijken...

Gr. en voor diegene die gaan slapen: Welterusten!

Life's a riddle, keep answering the questions...