Heej!!
Pff, voor mijn gevoel ben ik hier echt
eeuwen niet meer geweest...
(op vanmorgen ff na dan) Dat is wel wat overdreven denk ik, maartog...
Zal maar ff beginnen bij maandag (pas op hor, dit wordt een lang verhaal
) toen kregen we eindelijk dé repetitie latijn terug, want ik stond dus een 2 voor latijn en ik had geen tussenraport gekregen wat dus inhoudt dat ik geen onvoldoende stond. Daar was ik toen nogal verbaasd over omdat ik dus een 2 op latijn stond. Maar misschien had ik mn cijfer dus wel opgehaald door de rep, dacht ik!
Nou niet dus... ik had een 2,6!! :-\ Dat viel dus behoorlijk tegen en dus vroeg ik aan hem waarom ik geen tussenraport had gekregen, zegt ie zo: "Oohww, nou dan heb ik denk ik jouw naam over het hoofd gezien!" Zucht ik was echt behoorlijk pissig op hem zeg, en we hadden geruchten gehoord dat we met latijn op excursie zouden gaan want de gymnasiumklas ging ook op excursie. Alleen onze latijnleraar had daar niks over gezegd dus vroegen we het maandag wel even... Zegt hij zo: "Excursie? Hm, ik heb voor de meivakantie wel wat papieren van een andre latijnleraar gekregen, misschien waren die eigenlijk wel voor jullie jah" Hij dus die papieren opzoeken, en jahoor ze waren voor ons en er stond op dat we woensdag (21 mei dus) op excursie zouden gaan
Leuk dat je dat pas twee dagen van tevoren weet :-\ En wij moesten het ook nog vragen aan hem ook, anders had hij er dus echt nooit aan gedacht...
Nouja, donderdag hadden we dus 2 reps en aangezien we niet zoveel vooruit konden werken voor die donderdag omdat we maandag pas hoorden dat we die woensdag op excursie gingen en dus laat thuis kwamen, gingen we naar de afdelingsleider om huiswerkvrij voor donderdag te vragen maar neehoor, zij vond dat we maandag en dinsdag past die reps konden leren voor donderdag. Niks aan te doen dus, maar baalde er wel van want ik was juist van plan om 1 rep heeel goed te gaan leren...
Na schooltijd had k pianoles, en toen kreeg ik te horen dat ik pas 16 juni examen heb!
Dus dat is wel weer mooi, want dan kan ik dus nog ff meer oefenen... Dinsdag was niet zo'n heel boeiende dag g'loof ik, rep engels en die was wel makkelijk! Woensdag dus excursie, we zouden eigenlijk die dag 2 reps hebben maar die schuiven dus weer op, we gingen naar Nijmegen! Toen we dr waren gingen we eerst een stadswandeling maken door het oude centrum, en dan moesten we vragen beantwoorden. Was wel grappig... Toen uurtje vrije tijd en toen gingen we naar un museum over de Romeinen enzo, alleen daar waren we na driekwartier al weer klaar dus toch mochten we nog een anderhalfuur de stad in!
Was wel relaxed! In de bus nog rep nederlands voor vandaag geleerd over drie hoofdstukken grammatica...
Die rep ging vandaag wel goed, hij was best wel lastig alleen ik denk dat ik wel iets van een 8 heb. (hoop ik tenminste) en ik had vandaag dus ook nog rep eco en die was wel erg makkelijk! En we kregen rep wiskunde van vorige week terug en ik had een 8,3!! Wat iets minder was was een 5,4 op rep techniek :-\ Nouja, dat heb ik volgend jaar toch niet meer... En vandaag t eerste uur hoorden we dat onze mentrix jarig is, dus iedereen van die ideeën wat we nog even konden geven. We hadden het derde uur haar, dus dat moest ff heel snel geregeld worden. En uiteindelijk mochten we iets eerder weg bij muziek en toen is er taart gekocht, een kaart en een roos... Nog ff het lokaal versierd en gezongen toen ze binnen kwam... hehe best wel sociaal van ons omdat er nogal es commentaar op haar wordt geleverd... Maar ze vond het dus erg leuk dat we dat georganiseerd hadden!
Heb morgen ook weer een rep eco, maar die is niet zo moeilijk dus verder niet veel huiswerk... Ga de opgenomen heartbreak highs straks maar eens kijken en natuurlijk nog pianospelen.
Annemieke, Chriz & Abeltje: Nog heel veel succes met jullie examens!! (tenminste ik neem aan dat jullie nu nog wel iets van 2 examens hebben?) En van wat ik zo hoor, gaan jullie allemaal wel slagen!
Groenenman, veel plezier vanavond met het bowlen!
Annuh, fijn dat je niet meer besmettelijk bent!
Rosa, welkom in de Bar!
Nog een fijne avond allemaal en kom straks denk ik nog wel ff langs, probably...
Doeiii